Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivapaa hotelliviikonloppu miehen kanssa menossa jälleen kerran pilalle

Vierailija
31.01.2020 |

Koska minulla on menkat. Eikä ole ensimäinen kerta kun näin sattuu käymään. Onko seksielämän parantaminen oikeasti mahdotonta lapsiperheelliselle, vai pitäisikö tajuta lakata jo yrittämästä...

Kommentit (233)

Vierailija
121/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos taipumusta tulehduksille, niin kondomi käyttöön. Muutenkin siistimpää. Usein käytetään kumia menkkojen aikana koska sotkua kumin kanssa tulee paljon vähemmän. Meillä on tumma pyyhe käytössä, joten ei tule lakanapyykkiäkään. Ei ole koskaan kumpaakaan menkkojen aika estänyt nauttimasta.

Kumin kanssa tuntuu inhottavalta molemmista joten olemme ennemmin ilman kuin käytämme sitä. Ap

Nyt alkaa oikeasti vaikuttamaan siltä, että mikään ratkaisuehdotus ei käy...

Ens kerralla varaatte hotellin ja ne lapsenvahdit kahteen kertaan, väliä vaikka kaks viikkoa. Jos eka viikonloppu menee pieleen kuukautisten takia, niin sit toteutatte sen toisen parin viikon päästä.

Seuraavaks tulee tietysti kommentti että ”mun kuukautiset voi kestää joskus yli kaks viikkoa” :)

Vierailija
122/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos taipumusta tulehduksille, niin kondomi käyttöön. Muutenkin siistimpää. Usein käytetään kumia menkkojen aikana koska sotkua kumin kanssa tulee paljon vähemmän. Meillä on tumma pyyhe käytössä, joten ei tule lakanapyykkiäkään. Ei ole koskaan kumpaakaan menkkojen aika estänyt nauttimasta.

Kumin kanssa tuntuu inhottavalta molemmista joten olemme ennemmin ilman kuin käytämme sitä. Ap

Teillä on siis käytössä vain varmat päivät ja sulla on vielä epäsäännöllinen kierto?

Ei ihme jos seksi stressaa jos asiasta tekee noin hankalaa.

(Paitsi tietty jos jompikumpi teistä on steriili, niin ongelmaa ei tietty ole.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.

Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Ei ole aknea eikä menkkoja eikä tiputtelua ja halutkin on tallella vaikka hormonikierukka on ollut kohta 3v. Endometrioosikin pysyy kurissa. Toisin oli e- ja minipillereiden kanssa. Lämpimästi suosittelen hormonikierukkaa.

Useimmillehan nuo käy. Täällä 40+ nainen, joka ei iän + migreenin takia saa minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä. Vaihtoehdoksi jää kondomi, ja sitten oltava aika tarkkana, kun olen helposti raskaaksi tulevaa sorttia.

Äijä voiskin oikeestaan mennä katkasemaan johtimensa.

Vierailija
124/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne menkat muka haittaa? Vai onko se joku kuukautiskieltohotelli?

Eivätkö menkat haittaa seksiä mielestäsi yhtään? Kierukan kanssa on myös tulehdusriski. Varmaan luvassa on sitten taas korkeintaan pikapano vessassa, kuten aiemmin kun oli sama tilanne. Pari kolme neljä kertaa vuodessa lapsivapaata hotellissa ollaan järjestetty ja lähes aina mulla on ollut menkat, mikä vie fiilikseni jo etukäteen. Ap

Wow, siis 2-4 krt vuodessa saatte hotelli-lapsivapaata, vai tarkoititko kerran 2-4 vuodessa? Jos ensimmäinen, niin onnekkaat! Me saadaan hikisesti kerran vuodessa... Josta ollaan kiitollisia siitäkin! 

Ensi kerralla vilkaise kalenteriin ennenkuin varaatte vkl =)

Vierailija
125/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, nyt ihan oikeasti lopetat tuon murjotuksen menkoista ja nautit lapsi vapaasta miehesi kanssa. Menkat lapsivapaalla on aika pieni murhe. Toisilla ei ole edes tuollaista mahdollisuutta. Tiedän, että menkat on perseestä etenkin kun tulevat ns väärään aikaan.

Olen itse yh ja lapset ovat isällään joka toinen viikonloppu. Voit varmaan arvata, että minullakin menkat osuneet useammin kuin kerran isä viikonlopulle. Minulla on yleensä ekoina päivinä erittäin runsaat vuodot ja kivut. En ole siitä lannistunut. Joko olen jäänyt kotiin potemaan menkkoja sohvalle netflixin ja menkkaherkkujen kanssa ja nauttinut kun saan löhötä rauhassa ilman lapsia tai sitten en ole antanut menkkojen pilata illan suunnitelmia. Riippunut aika paljon kivuista ja olosta tai vuodon määrästä.

Vierailija
126/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimaanko sinne mennään?

Vierailija
127/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alotatte sängyllä niin että sulla on tamponi tai kuukuppi, hierotte toisianne, suutelette, hyväilette, sinä otat suihin tai hierot kädellä miestä ja mies hieroo sun klitorista sormilla. Sitten ku tilanne menee tosi kuumaksi niin menet vessaan poistamaan kuukautissuojan ja joko laitatte kotoa tuodun tumman pyyhkeen sängylle, tai menette suihkuun jatkamaan.

Tällä kiihkeällä toiminnalla voi siis poistaa kuukautiskrampit, vuotamisen isoine hyytymineen jotka plomsahtaa pois kesken kaiken miehen kielelle ja ololle jolloin tahto elää on koetuksella. Jolloin vain haluaisi kiertyä kerälle ja vetää buranaa naamaan, nukkua ja unohtaa itsensäkin. Silloinkinko on hyvä aika viettää seksikeskeistä, lapsivapaata viikonloppua?

Vierailija
128/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkupanot?

Suikkaria?

Kakkoseen?

Mitä minä saan siitä jos annan suikkaria miehelle? En mitään. Kakkoseen liian työlästä (tai mua sattuu), mies ei tykkää, kokeiltu on. Ap

Eikö mies voi antaa suuhoitoa sinulle? Ymmärrän, että voi vaikuttaa sekä sinun että miehesi innokkuuteen aiheesta. Ei sitä kieltä ole kuitenkaan pakko sisälle työntää, monet nauttii ihan kosketuksista häpyhuulin ja klittaan.

Vierailija
129/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Ei ole aknea eikä menkkoja eikä tiputtelua ja halutkin on tallella vaikka hormonikierukka on ollut kohta 3v. Endometrioosikin pysyy kurissa. Toisin oli e- ja minipillereiden kanssa. Lämpimästi suosittelen hormonikierukkaa.

Useimmillehan nuo käy. Täällä 40+ nainen, joka ei iän + migreenin takia saa minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä. Vaihtoehdoksi jää kondomi, ja sitten oltava aika tarkkana, kun olen helposti raskaaksi tulevaa sorttia.

Inko neljäkymmentä siis raja kun ei enää saa käyttää minipillereitä, tai hormonikierukkaa?

Vierailija
130/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajakaa punasilla. Ei siihen kuole.

Vierailija
131/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo tulis kaikista hormoneista?

Vierailija
132/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inko neljäkymmentä siis raja kun ei enää saa käyttää minipillereitä, tai hormonikierukkaa?

En ole kuullut. Itsellä minipillerit kuukautisten pois pitämiseen, ja kärsin migreenistä.

Vierailija
133/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä muutakin tekemistä.

Vierailija
134/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut. Itsellä minipillerit kuukautisten pois pitämiseen, ja kärsin migreenistä.

Mulla ehkäsynä (menkat tulee ihan normisti) ihmettelen ettei asiasta mainittu mitään kun soittelin ehkäsyneuvontaan, oon lähellä neljääkymppiä ja suosittelivat hormonikierukan kokeilua hillitsemään vuotoja kun yhdistelmäehkäsy ei käy aurallisen takia.

Jos nyt ottaisin kierukan sehän olisi vielä käytössä yli neljäkymppiseks mulla.

Vierailija
135/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä tätä, ettei mieheltä voi ottaa suihin, jos ei itse saa mitään. Kertoo paljon parisuhteen dynamiikasta. Meillä on hyvinkin yleisttä tehdä toiselle juttuja. joista ei saa itse mitään. Seksuaalisia ja ei-seksuaalista, koska suhteen dynamiikka on sellainen, ettei kumpikaan koe itseään mitenkään hyväksikäytetyksi. On ilo myös ilahduttaa. Jos meillä on joskus lapsivapaata ja jostain syystä en itse voisi siitä iloita niin todellakin antaisin miehelleni sen kaikeen ilon, mitä vaan voin. Mielestäni ei ole mitään mieltä, että kumpikin kärsii. En saa siitä mitään irti, ettei toinenkaan nauti. Tiedän nimittäin, että mieheni "palauttaa" kyllä palveluksen. 

Jos meillä olisi tuo tilanne niin menisimme sinne hotelliin, tilaisimme sinne jotain erityisen hyvää ruokaa, lepäisimme, antaisin miehelleni suuseksiä, katsoisimme jonkun kivan leffan ja vaan nauttimisimme ja renoutuisimme. Lapsiperheessä on erityisen tärkeää osata nauttia siitä, mitä on vaikkei olosuhteet läheskään aina ole täydelliset.

Vierailija
136/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tätä, ettei mieheltä voi ottaa suihin, jos ei itse saa mitään. Kertoo paljon parisuhteen dynamiikasta. Meillä on hyvinkin yleisttä tehdä toiselle juttuja. joista ei saa itse mitään. Seksuaalisia ja ei-seksuaalista, koska suhteen dynamiikka on sellainen, ettei kumpikaan koe itseään mitenkään hyväksikäytetyksi. On ilo myös ilahduttaa. Jos meillä on joskus lapsivapaata ja jostain syystä en itse voisi siitä iloita niin todellakin antaisin miehelleni sen kaikeen ilon, mitä vaan voin. Mielestäni ei ole mitään mieltä, että kumpikin kärsii. En saa siitä mitään irti, ettei toinenkaan nauti. Tiedän nimittäin, että mieheni "palauttaa" kyllä palveluksen. 

Jos meillä olisi tuo tilanne niin menisimme sinne hotelliin, tilaisimme sinne jotain erityisen hyvää ruokaa, lepäisimme, antaisin miehelleni suuseksiä, katsoisimme jonkun kivan leffan ja vaan nauttimisimme ja renoutuisimme. Lapsiperheessä on erityisen tärkeää osata nauttia siitä, mitä on vaikkei olosuhteet läheskään aina ole täydelliset.

Tätä mäkin mietin. Meillä miehen kanssa ensviikonloppuna luultavasti just tää sama tilanne (ilman hotellia tosin), varmasti nautitaan kaikesta vaikka oiskin menkat eikä perinteistä seksiä voidakaan harrastaa.

Jo se kahdenkeskeinen aika on hauskaa ja piristävää 😊

Vierailija
137/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkupanot?

Suikkaria?

Kakkoseen?

Kylläpä kuulostaa romanttiselta. Suikkareita ja suihkupanoja kakkoseen. Mitä muuta sitä nainen voi toivoakaan?

Tässä kun kyse oli kuitenkin molempien osapuolien seksielämän parantamisesta, eikä vain miehen tarpeiden tyydyttämisestä.

Vierailija
138/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua harrastaa seksiä ekoina päivinä. Vuoto muistuttaa Niagaraa, mutta sen lisäksi on myös ripulia, voimakasta mahakipua ja keho tuntuu navasta polviin saakka hytisevältä hyytelöltä. Töissäoleminenkin on aina vähän siinä ja siinä. Eli ei todellakaan seksiä noina päivinä.

Vierailija
139/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle kyllä kelpaa vaikka kuukautiset on runsaat ja kivuliaat. Miehellekin käy eikä kiirettä pidetä.

No ihan varmasti ei silloin paljoa sekstailla jos menkat on OIKEASTI runsaat. Me kerran kokeiltiin sellaisen lateksilakanan kanssa ja hyi *******, jälki oli kun oltaisiin teurastamon lattialla pyöritty alasti. Mitkään pyyhkeethän ym. sängyssä ei auta kun sitä vuotoa on PALJON ja päälle vielä erittyy kiimaliimat lisäksi. Se menee kaikesta läpi jos ei ole muovia välissä ja muovin kanssa sitten siinä verilöllössä pyöritään itse. Suihkussa menee jotenkin joo, siellä sitten hyytymäklönttien seassa liukastellaan. Kylläpä onkin eroottinen tunnelma...

Mutta täähän on sama asia kuin silloin kun esim. puhutaan runsaista menkoista. Jos ei itse koe tilannetta vaikeaksi/kärsi samasta kuin joku toinen niin alkaa marina kyllä mä vaan pärjään/ei voi olla noin vaikeeta etc.

Varatkaa AP seuraavalle suunnitellulle lapsivapaalle kaksi peräkkäistä viikonloppua niin, että ette varaa majoitusta etukäteen vaan vasta siinä vaiheessa kun pitäisi lähteä. Jos lapsenvahti onnistuu muutenkin useamman kerran vuodessa, onnistuu varmaan valmius kahteen viikonloppuun peräkkäinkin? Jos menkat alkaa, ette lähde ekana vaan seuraavana viikonloppuna. Jos sulla on sellaiset menkat, etteivät yhtään "varoittele" etukäteen eli viikonloppu voi mennä pilalle esim. sillä että olette jo kohteessa kun menkat alkaa, niin sitten käytätte samoin tein sen varalla olevan viikonlopun perään ja pidätte vaan sitten pidemmän välin ennen seuraavaa lapsivapaata.

Vierailija
140/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut lapsivapaata aikaa kymmeneen vuoteen. Minä ja lapsi ollaan tehty kyllä monta reissua isävapaasti, mutta noita kylpylämatkoja en ole minäkään varannut ennen kuin kuukautta ennen, jotta osaan edes jotenkuten arvioida menkkatilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä