Lapsivapaa hotelliviikonloppu miehen kanssa menossa jälleen kerran pilalle
Koska minulla on menkat. Eikä ole ensimäinen kerta kun näin sattuu käymään. Onko seksielämän parantaminen oikeasti mahdotonta lapsiperheelliselle, vai pitäisikö tajuta lakata jo yrittämästä...
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ap suhtautuu kielteisesti hormoneihin, niin ei kai kuukautisten siirtäminen muutaman kerran vuodessa ole ihan poissuljettu vaihtoehto? Jos siis on niin tärkeää päästä nimenomaan sitä seksiä harrastamaan. Minusta yhdessä syöminen ja pitkään nukkuminen kuulosti jo mukavalta vaihtelulta arkeen.
Luonnottoman hormonit tappavat naisen luonnolliset seksihalut, vaikuttavat mielialaan ja kaikkeen pitkäksi aikaa. En todellakaan ala siirtää menkkoja hormonaalisesti. Ap
Tähän kohtaan voisin suositella hieman joustavuutta. Oletko kokeillut siirtopillereitä? Niitähän syödään kuitenkin kohtuullisen lyhyt aika, jolloin vaikutuksetkaan tuskin niin merkittävästi haittaavat. Ei välttämättä seuraa halujen pitkäaikaista kuolemista. Kai sitä voi hotellissa nautiskella ilman "luonnollisia" haluja sen yhden viikonlopun ajan? Siis käyttää enemmän järkeilyä viettien perässä menemisen sijaan?
Minulla on aurallinen migreeni. Ja nautintoni perustuu luonnollisiin haluihin, eikä esittämiseen miehen mieliksi. Ap
Niin on kuule mullakin. Aurallinen migreeni ei ole minkäänlainen este hormonaaliselle ehkäisylle. Toki yhdistelmävalmisteita ei voi käyttää, mutta sain reseptin minipillereihin itse asiassa samana vuonna kuin mulla oli aiemmin todettu toi migreeni. Sen jälkeen ei ole menkkoja ollut. Tokikaan minipillerit ei vie kaikilta menkkoja, mutta ainakin mä olin onnekas, ehkä myös sä, jos kokeilisit. Myöskään ne "luonnolliset halut" ei ole kadonneet minnekään :D
Minä olen käyttänyt minipillereitä, seuraksena jatkuva vuoto, kuivuus, järkyttävä akne ja halujen totaalinen katoaminen. Ap
Merkkien välillä on eroja. Usein kroppa reagoi eri valmisteisiin eri tavoin. Ainakin käsittääkseni terveydenhuollossa pitäisi neuvoa kokeilemaan n. puoli vuotta yhtä valmistetta, ja vasta sitten lopettaa/vaihtaa toiseen, koska alun sivuvaikutusten laantumisessa voi kestää vähän aikaa. Jos seksielämänne on ollut huonoa jo vuosia, tuskin puoli vuotta tai edes vuosi sitä enää kariuttaa.
Mikä tarve sinulla on tyrkyttää minulle hormoneja? Olen useampia valmisteita nuorena käyttänyt ja olin seksuaalisesti täysin passiivinen silloin. Ap
No älä käytä. Mutta et voi niille kuukautisillesi jatkossakaan yhtään mitään, ellet suostu niitä hormonien avulla siirtämään. On turhaa valittaa jos ei edes pyri tekemään mitään asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, kun ei mikään kelpaa. Ap:n miestä ei mitä ilmeisimmin huvita seksi ja ap syyllistää siitä itseään, menkkoja jne. Vai miten tämä juttu nyt meni? Kuka mies ei halua lukkoa makuuhuoneen oveen?
Pelkoni juurikin on ettei huvita, ainakaan tarpeeksi. Ei se lukko niin oleellinen ole koska eivät lapset ole enää niin pieniä että vain tulisivat makkariin jos on sanottu että pysyvät muualla, mies tämän sanomisen viimeksi hoiti viikko sitten kun seksiä oli (pikapano päivällä). Ap
Nämä ap:n vastaukset saa jo naurettavia piirteitä. Ensin ei voi harrastaa seksiä kuin pimeässä hiljaa kerran viikossa, koska lapset. Nyt sitten selviääkin, että ne muksut on niin isoja, että osaavat pysyä poissa makuuhuoneesta ihan vaan kun sanoo asiasta. Ei saat na 😂 Oliko teillä silloinkin peitto päällä varmuuden vuoksi? Valot poissa ja verhot kiinni ettei vaan valonkaje pääse vilahtamaan?
Ihan oikeasti. Ihan itse teet kaikesta niin vaikeaa. Ole selibaatissa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.
Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!
Mulla oli runsasta vuotoa 8 kk. Siis todellakin vuodin joka päivä. Tarvitsin rautakuurin. Sen jälkeen puoli vuotta tuli menkat kahden viikon välein. Vasta sitten on ollut asiat paremmin. Kärsin ensimmäisen vuoden myös kovista kivuista, joita minulla ei ole koskaan menkkojen aikaan ollut.
Niin? On ihan normaalia, että hormonikierukkaan "sopeutumiseen" menee elimistöltä se noin vuosi. Ei tuo ole mitenkään epätavallista. Kaikilla ei toki samaa aikaa kestä ja sen vuoden jälkeen moni on vuodoton tai kuukautiset ovat niukat. Tästä on ihan tilastollista faktaa.
Sitä vaan, että s eksiin se vaikutti erittäin negatiivisesti puolentoista vuoden ajan. Kun tarkoitus oli ottaa se siksi, kun s eksiä on paljon. Oli se toimiva ehkäisy, kun tavallinen 4-5 krt/viikko vaihtui noin kymmeneen kertaan vuodessa. Se koetteli jo suhdetta.
Älkää lyökö lyötyä. Ap on selvästi masentunut. Hän joutuu elämään itsensä ja tilanteensa kanssa, kunnes saa jostakin voimaa muuttua ja muuttaa elämäänsä. Tämä ei auta häntä, päinvastoin.
Kannattaisi ap miettiä, kun toistat, että et "jaksa enää tätä", mistä voisit etsiä apua jaksaaksesi. Sitä tukea ja apua ei valitettavasti meistä kellekään kanneta valmiina kotiin ja pyytämättä.
Elämästäsi voi tulla parempaa, mutta sinun täytyy itse osallistua siihen muutokseen. Yt seuraa ikävä totuus. Se mitä tuot esiin piirtää sinusta hyvin epämiellyttävän kuvan.
Olet siis tietojemme perusteella terve nainen, jolla on terve mies ja terveet lapset.Et tunne kiitollisuutta että sinulla ylipäänsä on mies ja vielä lapsiakin. Ja sinä onnenmyyrä kehtaat oikeasti loputtomasti valittaa siitä että sinulla on ihan jopa kuukautiset väärin aikoina...
Tämän takia ap et saa ymmärrystä täällä. Ja sen takia että keskimäärin syvemmältä raaputtaen ihmiset eivät kuitenkaan ole ylimielisiä kusipäitä, oletan että taustallasi on raskaita todellisia asioita.
Olet jumittunut nyt kuukautisvalitukseesi koska ne ovat naisten kielipelissä helppo pinnallinen harmitus. Olet sairastunut masennukseen. Sitä pitää hoitaa.
Hyi hitto, kaikenlaisia ongelmia joku edes kehtaa valittaa.
Olen kasvattanut kolme lasta yksin ilman yhteishuoltajuutta ja ilman isovanhempia.
Siinä ei tullut mieleenkään mitään hotelli viikon loppuja. Vaan lapsille ja työlle kaikki aika meni.
Jotkut valittaa ja mikään ei ole hyvä juttu.
On ne äidit hoitaneet isoa lapsilaumaansa ja lisäksi karjaa ja kaikkia maatalouteen liittyvää väsymykseen asti, ilman yhtään vapaa päivää ja olleet tyytyväisiä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
No onko ne lomat pakko varata niin paljon aikaisemmin? Entä jos varisit sen hotellin siinä kohden kun menkat alkaa tai loppuu niin tietäisit varmaan 2 viikkoa eteenpäin ajan jolloin ei ole menkkoja. Ja jos loma on niin lyhyt ettei tarvitse pyytää lomapäiviä esim viikonloppu hotellissa.
Ei välttämättä onnistu lastenhoito järjestelyt niin lyhyellä varoitusajalla. T. Ei ap
Alotatte sängyllä niin että sulla on tamponi tai kuukuppi, hierotte toisianne, suutelette, hyväilette, sinä otat suihin tai hierot kädellä miestä ja mies hieroo sun klitorista sormilla. Sitten ku tilanne menee tosi kuumaksi niin menet vessaan poistamaan kuukautissuojan ja joko laitatte kotoa tuodun tumman pyyhkeen sängylle, tai menette suihkuun jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurallisen migreenin vuoksi ei todellakaan voi pitåä hormonikierukkaa eikä mikään muukaan hormonia sisältävä käy. Kateeks käy kelle sopii.
En lukenut kaikkia viestejä joten ehkä tulee toistoa, mutta iloksesi voin kertoa, että hormonikierukka tai minipillerit sopii hyvin myös migreenipotilaille. Vain yhdistelmäehkäisy (esim. e-pillerit) on kielletty.
T. Aurallinen migreeni ja minipillerit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurallisen migreenin vuoksi ei todellakaan voi pitåä hormonikierukkaa eikä mikään muukaan hormonia sisältävä käy. Kateeks käy kelle sopii.
En lukenut kaikkia viestejä joten ehkä tulee toistoa, mutta iloksesi voin kertoa, että hormonikierukka tai minipillerit sopii hyvin myös migreenipotilaille. Vain yhdistelmäehkäisy (esim. e-pillerit) on kielletty.
T. Aurallinen migreeni ja minipillerit
Eipäs sovi, jos haluaa kokea luonnollista seksihalua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän se veri valu kuin hanasta. Käyt pesulla ja puuhiin, tuskin lakanat sotkeutuu.
Niin siis sulla ei valu kuin hanasta. Jollain toisella ehkä valuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, kaikenlaisia ongelmia joku edes kehtaa valittaa.
Olen kasvattanut kolme lasta yksin ilman yhteishuoltajuutta ja ilman isovanhempia.
Siinä ei tullut mieleenkään mitään hotelli viikon loppuja. Vaan lapsille ja työlle kaikki aika meni.
Jotkut valittaa ja mikään ei ole hyvä juttu.
On ne äidit hoitaneet isoa lapsilaumaansa ja lisäksi karjaa ja kaikkia maatalouteen liittyvää väsymykseen asti, ilman yhtään vapaa päivää ja olleet tyytyväisiä elämäänsä.
No voi että. Sankarin kruunun tarvitset. Jos sulla olisi ollut se parisuhde, ja jokus hyvin harvoin tilaisuus täysin kahden keskeiseen aikaa puolison kanssa, niin sua ei olisi yhtään harmittanut että taas sattui menkat tai joku muu vaiva samaan aikaan? Tai no ei tietenkään olisi harmittanut, hölmöjä kyselen.
Ja pa*kat ole ollut naiset tyytyväisiä ennen aikaan yhtään sen enempää kuin nytkään! Yhtä väsähtäneitä ja kyllästyneitä ne oli jotka oli, mutta silloin ei vaan saanut valittaa. Naisten osa oli olla hiljaa ja tyytyä siihen mitä oli. Nykyään on lupa joskus jopa valittaa. Oma mummoni inhosi maalaiselämää ja maatalon emännän osaa. Oli syntynyt 1911.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aurallinen migreeni ja minipilleritEipäs sovi, jos haluaa kokea luonnollista seksihalua. Ap
No se taas ei liity migreeniin mitenkään :)
Vierailija kirjoitti:
Onnekas! Minulla menkat tulivat runsaammiksi hormonikierukan ottamisen jälkeen, samalla hormonit pyörii kuin parikymppisellä vaikka olen nelivitonen mikä on sinänsä ihan hyvä ettei vaihdevuodet ainakaan vielä ole tulossa, mutta ärsyttäväähän tuo vuoto on verrattuna pilleriaikaan! :o Nyt menkat kestää seitsemän päivää, aiemmin pillereillä kolme tai korkeintaan neljä päivää.
Oletteko te kukautisista kärsivät hormonikierukan käyttäjät siirtäneet menkkojanne millään pillereillä?
Vierailija kirjoitti:
Alotatte sängyllä niin että sulla on tamponi tai kuukuppi, hierotte toisianne, suutelette, hyväilette, sinä otat suihin tai hierot kädellä miestä ja mies hieroo sun klitorista sormilla. Sitten ku tilanne menee tosi kuumaksi niin menet vessaan poistamaan kuukautissuojan ja joko laitatte kotoa tuodun tumman pyyhkeen sängylle, tai menette suihkuun jatkamaan.
Menkkojen aikana tulehdusriski suuri naisella. Vaginan sisäpinta herkempi ärsykkeille.
Jos taipumusta tulehduksille, niin kondomi käyttöön. Muutenkin siistimpää. Usein käytetään kumia menkkojen aikana koska sotkua kumin kanssa tulee paljon vähemmän. Meillä on tumma pyyhe käytössä, joten ei tule lakanapyykkiäkään. Ei ole koskaan kumpaakaan menkkojen aika estänyt nauttimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkupanot?
Suikkaria?
Kakkoseen?
No mitä iloa noista on naiselle?
Olisko nautintoa? Suihkussa seinää vasten, ah. Rakastan myös suihinottoa, ihana nähdä ja tuntea kun toinen nauttii. Ettekö te muka halua tuottaa nautintoa rakkaallenne?
Myös kakkoseen panosta saan orgasmin jos fiilis ja tunnelma on oikea.
Jos toi on sun käsitys onnistuneesta lapsivapaasta viikonlopusta niin go for it.
Hyväksy että moni ei näe asiaa samoin vaan kysyy kuten yllä, mitä iloa tosta on naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Jos taipumusta tulehduksille, niin kondomi käyttöön. Muutenkin siistimpää. Usein käytetään kumia menkkojen aikana koska sotkua kumin kanssa tulee paljon vähemmän. Meillä on tumma pyyhe käytössä, joten ei tule lakanapyykkiäkään. Ei ole koskaan kumpaakaan menkkojen aika estänyt nauttimasta.
Kumin kanssa tuntuu inhottavalta molemmista joten olemme ennemmin ilman kuin käytämme sitä. Ap
Ihmettelen enemmän niitä miehiä jotka haluaa seksiä naisen kanssa niinä päivinä kun naisella menkat! Kertoo jotain niiden miesten omastakin hygieniatasosta, yök! Rassaavat varmasti mielellään kakkosesta takaisin ykköseen, nainen antaa, ja sitten naiset ihmettelee miksi jatkuvia virtsatietulehduksia tai haisevaa valkovuotoa.
En jaksa lukea koko ketjua, niin en tiedä onko tämä jo mainittu, mutta hotellin lakanoiden sotkeentumiseen auttaa se kylppäristä löytyvä pariton pikkupyyhe, joka lienee alunperin tarkoitettu siihen että sen päälle astutaan suihkusta tullessa ja ehkä kuivataan jalat. Se on jotenkin imukykyisempi kuin edes ne muut hotellipyyhkeet.
Mikä tarve sinulla on tyrkyttää minulle hormoneja? Olen useampia valmisteita nuorena käyttänyt ja olin seksuaalisesti täysin passiivinen silloin. Ap