Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivapaa hotelliviikonloppu miehen kanssa menossa jälleen kerran pilalle

Vierailija
31.01.2020 |

Koska minulla on menkat. Eikä ole ensimäinen kerta kun näin sattuu käymään. Onko seksielämän parantaminen oikeasti mahdotonta lapsiperheelliselle, vai pitäisikö tajuta lakata jo yrittämästä...

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.

Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Noin sano minunkin exä aikoinaan ja nyt on pitänyt hormoonikierukkaa sen 5 vuotta.

Vierailija
82/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla niin epäsäännöllinen kierto, että et tiedä milloin on kuukautiset?

On. Kalenterin mukaan piti alkaa ensi viikon ti mutta alkamassa ovat nyt. Ap

Mulla on semisäännöllinen kierto enkä siltikään varaisi seksilomahotellia viikonlopulle jos menkkojen pitäisi alkaa tiistaina. Ihan omaa hölmöyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se veri valu kuin hanasta. Käyt pesulla ja puuhiin, tuskin lakanat sotkeutuu.

Vierailija
84/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se veri valu kuin hanasta. Käyt pesulla ja puuhiin, tuskin lakanat sotkeutuu.

Jos sattuu olemaan runsaimmat päivät niin kyllä sotkeentuu ja paljon. Ap

Vierailija
85/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sellainen tympeä tunnelman tappaja, joka ei osaa koskaan innostua mistään, koska kaikki on aina niin hankalaa. Elämä kun on juuri niin hankalaa ja vaikeaa kuin siitä tekee! Pelkkä oikein asennoituminenkin pelastaisi tuota tilannetta jo huomattavasti. Sääliksi käy miestä.

Vierailija
86/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, kun ei mikään kelpaa. Ap:n miestä ei mitä ilmeisimmin huvita seksi ja ap syyllistää siitä itseään, menkkoja jne. Vai miten tämä juttu nyt meni? Kuka mies ei halua lukkoa makuuhuoneen oveen?

Vierailija
87/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla niin epäsäännöllinen kierto, että et tiedä milloin on kuukautiset?

Mulla ainaki on, tulee milloin tulee jos ees tulee. Voi olla usean kk välikin. Tosin itse osaan ennakoida ees vähän kun maha alkaa olen niiin jumalattoman kipeä noin 2vkoa ennen kun alkaa.

Vierailija
88/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se viikonloppu mene pilalle kuukautisista. Naisessa on kaksi muutakin reikää, joita voi käyttää. On olemassa muutakin seksiä kuin peruslähetyssaarnaajaa.

Vierailija
89/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli runsasta vuotoa 8 kk. Siis todellakin vuodin joka päivä. Tarvitsin rautakuurin. Sen jälkeen puoli vuotta tuli menkat kahden viikon välein. Vasta sitten on ollut asiat paremmin. Kärsin ensimmäisen vuoden myös kovista kivuista, joita minulla ei ole koskaan menkkojen aikaan ollut.

Vierailija
90/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sen reissun sitten perua.

Vierailija
91/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiaa täältä sulle Ap.

Mulla on endo ja seksi kuukautisten aikana on täysin poissuljettu ajatus.

Ensinnäkin turvotuksen ja kivun takia.

Toiseksi vuodon määrä on infernaalinen, ei mitään pientä tiputtelua.

Kolmanneksi mieheni ei kestä nähdä verta. Kerran hän pyörtyi kylppäriin kun kokeiltiin ja hän näki peniksensä veren peitossa.

Lisäksi minulla kierto on n. 21 - 40 päivää, kesto n. 7 päivää. Suunnittelepa siinä sitten etukäteen menkkavapaa viikonloppu.

Mutta tällaista tämä elämä on, minkäs teet. Hirmusti onnea kaikille teille joilla elämä on ns. helpompaa.

Vierailija
92/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, kun ei mikään kelpaa. Ap:n miestä ei mitä ilmeisimmin huvita seksi ja ap syyllistää siitä itseään, menkkoja jne. Vai miten tämä juttu nyt meni? Kuka mies ei halua lukkoa makuuhuoneen oveen?

Pelkoni juurikin on ettei huvita, ainakaan tarpeeksi. Ei se lukko niin oleellinen ole koska eivät lapset ole enää niin pieniä että vain tulisivat makkariin jos on sanottu että pysyvät muualla, mies tämän sanomisen viimeksi hoiti viikko sitten kun seksiä oli (pikapano päivällä). Ap

Vierailija
93/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle niukoista menkoista.

Vierailija
94/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap suhtautuu kielteisesti hormoneihin, niin ei kai kuukautisten siirtäminen muutaman kerran vuodessa ole ihan poissuljettu vaihtoehto? Jos siis on niin tärkeää päästä nimenomaan sitä seksiä harrastamaan. Minusta yhdessä syöminen ja pitkään nukkuminen kuulosti jo mukavalta vaihtelulta arkeen.

Luonnottoman hormonit tappavat naisen luonnolliset seksihalut, vaikuttavat mielialaan ja kaikkeen pitkäksi aikaa. En todellakaan ala siirtää menkkoja hormonaalisesti. Ap

Tähän kohtaan voisin suositella hieman joustavuutta. Oletko kokeillut siirtopillereitä? Niitähän syödään kuitenkin kohtuullisen lyhyt aika, jolloin vaikutuksetkaan tuskin niin merkittävästi haittaavat. Ei välttämättä seuraa halujen pitkäaikaista kuolemista. Kai sitä voi hotellissa nautiskella ilman "luonnollisia" haluja sen yhden viikonlopun ajan? Siis käyttää enemmän järkeilyä viettien perässä menemisen sijaan?

Minulla on aurallinen migreeni. Ja nautintoni perustuu luonnollisiin haluihin, eikä esittämiseen miehen mieliksi. Ap

Niin on kuule mullakin. Aurallinen migreeni ei ole minkäänlainen este hormonaaliselle ehkäisylle. Toki yhdistelmävalmisteita ei voi käyttää, mutta sain reseptin minipillereihin itse asiassa samana vuonna kuin mulla oli aiemmin todettu toi migreeni. Sen jälkeen ei ole menkkoja ollut. Tokikaan minipillerit ei vie kaikilta menkkoja, mutta ainakin mä olin onnekas, ehkä myös sä, jos kokeilisit. Myöskään ne "luonnolliset halut" ei ole kadonneet minnekään :D

Vierailija
95/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap suhtautuu kielteisesti hormoneihin, niin ei kai kuukautisten siirtäminen muutaman kerran vuodessa ole ihan poissuljettu vaihtoehto? Jos siis on niin tärkeää päästä nimenomaan sitä seksiä harrastamaan. Minusta yhdessä syöminen ja pitkään nukkuminen kuulosti jo mukavalta vaihtelulta arkeen.

Luonnottoman hormonit tappavat naisen luonnolliset seksihalut, vaikuttavat mielialaan ja kaikkeen pitkäksi aikaa. En todellakaan ala siirtää menkkoja hormonaalisesti. Ap

Tähän kohtaan voisin suositella hieman joustavuutta. Oletko kokeillut siirtopillereitä? Niitähän syödään kuitenkin kohtuullisen lyhyt aika, jolloin vaikutuksetkaan tuskin niin merkittävästi haittaavat. Ei välttämättä seuraa halujen pitkäaikaista kuolemista. Kai sitä voi hotellissa nautiskella ilman "luonnollisia" haluja sen yhden viikonlopun ajan? Siis käyttää enemmän järkeilyä viettien perässä menemisen sijaan?

Minulla on aurallinen migreeni. Ja nautintoni perustuu luonnollisiin haluihin, eikä esittämiseen miehen mieliksi. Ap

Niin on kuule mullakin. Aurallinen migreeni ei ole minkäänlainen este hormonaaliselle ehkäisylle. Toki yhdistelmävalmisteita ei voi käyttää, mutta sain reseptin minipillereihin itse asiassa samana vuonna kuin mulla oli aiemmin todettu toi migreeni. Sen jälkeen ei ole menkkoja ollut. Tokikaan minipillerit ei vie kaikilta menkkoja, mutta ainakin mä olin onnekas, ehkä myös sä, jos kokeilisit. Myöskään ne "luonnolliset halut" ei ole kadonneet minnekään :D

Minä olen käyttänyt minipillereitä, seuraksena jatkuva vuoto, kuivuus, järkyttävä akne ja halujen totaalinen katoaminen. Ap

Vierailija
96/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Ei ole aknea eikä menkkoja eikä tiputtelua ja halutkin on tallella vaikka hormonikierukka on ollut kohta 3v. Endometrioosikin pysyy kurissa. Toisin oli e- ja minipillereiden kanssa. Lämpimästi suosittelen hormonikierukkaa.

Koska olet viimeksi ollut luonnollisilla omilla hormoneillasi? Mihin vertaat nykyistä oloasi? Ap

Hormonikierukan hormonit pääsevät verenkiertoon niin vähissä määrin, että sillä ei käytännössä ole merkitystä. Sen vaikutus perustuu paikallisuuteen.

Vierailija
97/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hormonit ovat pikeasti terveysriski jollekulle niin miksi niitä käyttäisi? On aivan selkeitä tilanteita, joissa niitä ei edes määrätä.

Jep, täällä esim veritulppariski. En vaaranna henkeäni vaikka kiva olis menkat siirtää joskus.

Semmosta hysteriaa tänään.

Jos on ollut kerran veritulppa ei edes saa hormonaalistaehkäisyä. Kaverilla tuli veritulppa jalkaan alle kolmekymppisenä. Ne joille tulee aivoihin, sydämeen tai keuhkoihin suurella todennäköisyydellä kuolee kwrtalaakista. Näitä on tapahtunut ihan Suomessakin.

Ei saa yhdistelmäpillereitä. Muunmuassa minipillerit ja hormonikierukka eivät vaikuta veritulpan riskiin.

Vierailija
98/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt minipillereitä, seuraksena jatkuva vuoto, kuivuus, järkyttävä akne ja halujen totaalinen katoaminen. Ap

Merkkien välillä on eroja. Usein kroppa reagoi eri valmisteisiin eri tavoin. Ainakin käsittääkseni terveydenhuollossa pitäisi neuvoa kokeilemaan n. puoli vuotta yhtä valmistetta, ja vasta sitten lopettaa/vaihtaa toiseen, koska alun sivuvaikutusten laantumisessa voi kestää vähän aikaa. Jos seksielämänne on ollut huonoa jo vuosia, tuskin puoli vuotta tai edes vuosi sitä enää kariuttaa.

Vierailija
99/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aknea eikä menkkoja eikä tiputtelua ja halutkin on tallella vaikka hormonikierukka on ollut kohta 3v. Endometrioosikin pysyy kurissa. Toisin oli e- ja minipillereiden kanssa. Lämpimästi suosittelen hormonikierukkaa.

Koska olet viimeksi ollut luonnollisilla omilla hormoneillasi? Mihin vertaat nykyistä oloasi? Ap

Hormonikierukan hormonit pääsevät verenkiertoon niin vähissä määrin, että sillä ei käytännössä ole merkitystä. Sen vaikutus perustuu paikallisuuteen.

Tämä ei pidä paikkaansa. Vähänkin vierasta hormonia käytänössä lamaa oman luonnollisen hormonitoiminnan. Ap

Vierailija
100/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli runsasta vuotoa 8 kk. Siis todellakin vuodin joka päivä. Tarvitsin rautakuurin. Sen jälkeen puoli vuotta tuli menkat kahden viikon välein. Vasta sitten on ollut asiat paremmin. Kärsin ensimmäisen vuoden myös kovista kivuista, joita minulla ei ole koskaan menkkojen aikaan ollut.

Niin? On ihan normaalia, että hormonikierukkaan "sopeutumiseen" menee elimistöltä se noin vuosi. Ei tuo ole mitenkään epätavallista. Kaikilla ei toki samaa aikaa kestä ja sen vuoden jälkeen moni on vuodoton tai kuukautiset ovat niukat. Tästä on ihan tilastollista faktaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän