Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivapaa hotelliviikonloppu miehen kanssa menossa jälleen kerran pilalle

Vierailija
31.01.2020 |

Koska minulla on menkat. Eikä ole ensimäinen kerta kun näin sattuu käymään. Onko seksielämän parantaminen oikeasti mahdotonta lapsiperheelliselle, vai pitäisikö tajuta lakata jo yrittämästä...

Kommentit (233)

Vierailija
141/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia yritän aina jättää lemmenlomavaraukset viime tippaan, esim edellisten menkkojen aikana tietää suunnilleen aikataulua. Silti menee usein mönkään.

Minulla on tosi epäsäännölliset kuukautiset, ihan parhaassa tilanteessakin heittävät viikon. Kun kierto on epäsäännöllisimmillään, menkat saattavat tulla 2krt vuodessa. Asia on tutkittu gynekologilla ja todettu että minulla on monirakkulaiset munasarjat.

Menkat ovat aina ikävän tuntuiset, enkä todellakaan harrasta seksiä missään muodossa menkkojen aikana.

Joten ymmärrän sinua hyvin, ap. Ärsyttää kun talven ainoa kahdenkeskeinen viikonloppu menee tuolta osin pilalle. Yrittäkää keksiä muuta kivaa tekemistä ja jättäkää seksihommat ensi viikkoon.

Vierailija
142/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap suhtautuu kielteisesti hormoneihin, niin ei kai kuukautisten siirtäminen muutaman kerran vuodessa ole ihan poissuljettu vaihtoehto? Jos siis on niin tärkeää päästä nimenomaan sitä seksiä harrastamaan. Minusta yhdessä syöminen ja pitkään nukkuminen kuulosti jo mukavalta vaihtelulta arkeen.

Luonnottoman hormonit tappavat naisen luonnolliset seksihalut, vaikuttavat mielialaan ja kaikkeen pitkäksi aikaa. En todellakaan ala siirtää menkkoja hormonaalisesti. Ap

Höh. Minä joskus siirsin, eikä mitään haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne menkat muka haittaa? Vai onko se joku kuukautiskieltohotelli?

Eivätkö menkat haittaa seksiä mielestäsi yhtään? Kierukan kanssa on myös tulehdusriski. Varmaan luvassa on sitten taas korkeintaan pikapano vessassa, kuten aiemmin kun oli sama tilanne. Pari kolme neljä kertaa vuodessa lapsivapaata hotellissa ollaan järjestetty ja lähes aina mulla on ollut menkat, mikä vie fiilikseni jo etukäteen. Ap

Oikeesti. Älä avaudu enempää.

Kyllä te aikuiset keksitte, jos haluatte.

Ihme vikisemistä.

Vierailija
144/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne menkat muka haittaa? Vai onko se joku kuukautiskieltohotelli?

Eivätkö menkat haittaa seksiä mielestäsi yhtään? Kierukan kanssa on myös tulehdusriski. Varmaan luvassa on sitten taas korkeintaan pikapano vessassa, kuten aiemmin kun oli sama tilanne. Pari kolme neljä kertaa vuodessa lapsivapaata hotellissa ollaan järjestetty ja lähes aina mulla on ollut menkat, mikä vie fiilikseni jo etukäteen. Ap

En ymmärrä tätä logiikkaa yhtään. Tulehdusriski, mutta pikapano käy? Suureneeko se riski sitten jos bylsii pidempään? Ja ei, mua ei haittaa menkat yhtään. Ihan samalla tavalla harrastetaan miehen kanssa seksiä, oli menkat tai ei. Okei vähemmän vaihdellaan asentoja jos on ekat päivät menossa jottei valu. Näin myös exien kanssa.

Logiikka on se että mies haluaa hoitaa homman nopeasti alta pois jos minulla on menkat eikä halua sotkea hotellin lakanoita. Ap

Vaihda se tiukkapipo estottomampaan.

Vierailija
145/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran PILALLA! Voi ei! Kyllä kannattaa lopettaa yrittämästä. Kyllä. Kun on niiiiiin suuri este KUIN kuukautiset.

Te mitään muuta sinä viikonloppuna sitten ette ajatelleet tehdä kuin paneskella?

Pankaa kuukautisten aikana. Etenkin, jos teillä on suunnitteilla täysi kutuloma, niin miten kuukautiset siihen vaikuttaisi?

Oikeesti.

Oletko sinä se ammattivalittaja vai sen sisko?

Eikö kuitenkin ole kiva päästä sen puolisosi kanssa?

Vierailija
146/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin te seksiä tarvitsette kun kerran on jo lapsi/lapsia? Homma on jo niinsanotusti hoidettu.

Kiitos, päivi räsänen, tätä vastausta jo odotettiinkin.

Jos seksi on ainoa asia, joka pitää liittoa kasassa niin kyllä silloin ollaan jo huonossa jamassa.

Missä sanottiin että ainut asia?

Vierailija
147/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tätä, ettei mieheltä voi ottaa suihin, jos ei itse saa mitään. Kertoo paljon parisuhteen dynamiikasta. Meillä on hyvinkin yleisttä tehdä toiselle juttuja. joista ei saa itse mitään. Seksuaalisia ja ei-seksuaalista, koska suhteen dynamiikka on sellainen, ettei kumpikaan koe itseään mitenkään hyväksikäytetyksi. On ilo myös ilahduttaa. Jos meillä on joskus lapsivapaata ja jostain syystä en itse voisi siitä iloita niin todellakin antaisin miehelleni sen kaikeen ilon, mitä vaan voin. Mielestäni ei ole mitään mieltä, että kumpikin kärsii. En saa siitä mitään irti, ettei toinenkaan nauti. Tiedän nimittäin, että mieheni "palauttaa" kyllä palveluksen. 

Jos meillä olisi tuo tilanne niin menisimme sinne hotelliin, tilaisimme sinne jotain erityisen hyvää ruokaa, lepäisimme, antaisin miehelleni suuseksiä, katsoisimme jonkun kivan leffan ja vaan nauttimisimme ja renoutuisimme. Lapsiperheessä on erityisen tärkeää osata nauttia siitä, mitä on vaikkei olosuhteet läheskään aina ole täydelliset.

Ai että mitä lässynläätä. En ole koskaan ymmärtänyt tämmöisiä ihmisiä, että kaikkeen yritetään löytää joku ratkaisu. Kaikesta yritetään väen väkisin löytää jotain positiivista. Vaikka pää putoaa harteilta, niin ei se mitään, voihan sitä kantaa mukana, onhan ihmisellä kaksi kättä! Ja jos ei ole, niin sitten voi potkia eteenpäin kuin jalkapalloa. Siinähän saa samalla liikuntaa ja virkeää mieltä. Kyllä on mukavaa.

Eikö joskus voi vaan myöntää, että v*tuiksi meni ja nyt on p*skaa ja fiilis sen mukainen?

Vierailija
148/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni lapsivapaa ilta pilalle tässä alkuvuonna kun muija päätti sitten riipasta kunnon jurrit. Kisko ravintolassa viiniä kuin sieni ja hotelilla tuli huono olo. Aamiaisellekaan ei päässyt.

Että menkat on lähinnä hidaste tuohon verrattuna.

Niin saatan minäkin tehdä koska olen niin pettynyt huonoon seksielämään. Ap

No kai se on huono kun sulle ei mikään ratkaisu kelpaa. Ei voi siirtää menkkoja, ei voi ottaa suihin, ei voi varata hotellia eri aikaan, ei voi käyttää seksitamponia... Ei voi tehdä mitään.

En muutenkaan ymmärrä, eikö sitä seksiä voi harrastaa kotona? Hotellissako ne lapset on tehty? Meillä noi lapsivapaat liittyy siihen kahden kesken olemiseen; käydään vaikka jonkun bändin keikalla tai teatterissa, ravintolassa syömässä, ehkä baarissa. Jutellaan, nauretaan, tanssitaan, pussaillaan, rentoudutaan. Todennäköisesti harrastetaan seksiäkin, muttei se ole pääasia. N*ssia voi kotonakin, vai elääkö kaikki vanhemmat muka selibaatissa?

Ei noita hotelleja seksin takia olekaan varattu vaan jonkin tapahtuman jonne mennään. Mutta ei mielestäni ole liikaa toivottu että hotellissa saisi parempaa seksiä kuin kotona jossa lasten takia se on aina vain pikapano tai hiljaa pimeässä peiton alla. Ap

No, hyvä nainen. Nai!

Sulla ja viikonloppu ja mies.

Kuulostat kyllä niin yksioikoiselta, että huh. Tai kaksi teitä siellä on.

Naikaa, jos kiinnostaa ja, jos ei niin älkää,

Vierailija
149/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osannut ennakoida?

Ennakoida miten? Menkkaki eivät ole niin säännölliset että se olisi mahdollista, melkein viikolla saattaa heittää ja lomat varataan kauan etukäteen eli en osannut ennakoida. Ap

Etkö sinä aloituksessa puhunut hotelliviikonlopusta, et matkasta.

Ja viikonloppuisin pääsee hotelliin kuin hotelliin muutaman päivän varauksella.

Vierailija
150/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua miehenä ihmetyttää miten aikuinen nainen ei voi tietää milloin ne menkat tulossa.

sen tuhat kertaa kuullut "en muistanut /unohdin"

ei,aikuinen ei unohda .

muistan tasan tarkkaan millon auton katsastus,millon verot maksetaan en tartte sitä varten lappuja yms.

muistan millon  tulee sähkönsiirron maksut 3kk välein. 

vai onko naisilla oikeesti huono muisti ?  metatyö vie voimat kun pitää juosta manikyyrillä

Vierailija
151/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap suhtautuu kielteisesti hormoneihin, niin ei kai kuukautisten siirtäminen muutaman kerran vuodessa ole ihan poissuljettu vaihtoehto? Jos siis on niin tärkeää päästä nimenomaan sitä seksiä harrastamaan. Minusta yhdessä syöminen ja pitkään nukkuminen kuulosti jo mukavalta vaihtelulta arkeen.

Luonnottoman hormonit tappavat naisen luonnolliset seksihalut, vaikuttavat mielialaan ja kaikkeen pitkäksi aikaa. En todellakaan ala siirtää menkkoja hormonaalisesti. Ap

Tähän kohtaan voisin suositella hieman joustavuutta. Oletko kokeillut siirtopillereitä? Niitähän syödään kuitenkin kohtuullisen lyhyt aika, jolloin vaikutuksetkaan tuskin niin merkittävästi haittaavat. Ei välttämättä seuraa halujen pitkäaikaista kuolemista. Kai sitä voi hotellissa nautiskella ilman "luonnollisia" haluja sen yhden viikonlopun ajan? Siis käyttää enemmän järkeilyä viettien perässä menemisen sijaan?

"Siirtopillerit" on keltarauhashormonia enkä ainakaan minä suosittelisi niitä kenellekään jolla on pieninkin epäilys että hormonit ei sovi. Itselläni on muutaman kerran ollut lyhyt kuuri, että munasarjakysta on saatu puhkeamaan. Niistä tulee aivan jäätävä pöhötys ja vitutus.

Noin muuten en ymmärrä ap:ta ollenkaan. Jos ollaan reissussa ja mulla on menkat (minullakin on erittäin epäsäännöllinen kierto), otan mieheltä suihin. Jos rakastaa toista nauttii myös sen toisen nautinnosta. Kuukautiskupin kanssa mieskin voisi ihan hyvin antaa minulle suuseksiä mutta itse en niin välitä siitä. Jos ei tahdo sotkea hotellin lakanoita, voi ottaa kotoa oman pyyhkeen mukaan ja laittaa sen alleen.

Voi pyytää huoneen jossa on kylpyamme ja viettää siellä aikaa. Tosin ei kannata olla liian pitkään, kuuma vesi veltostuttaa "jäseniä". Kokemuksesta tiedän.

Tuntuu jotenkin hassulta että aikuinen nainen tekee menkoistaan tuollaisen ongelman.

Vierailija
152/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama oma pyyhe mukaan ja suojaatte niillä hotellin sängyn. Sitten suoraan muovipussiin se pyyhe. Problem solved

Vierailija
153/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInua miehenä ihmetyttää miten aikuinen nainen ei voi tietää milloin ne menkat tulossa.

ei,aikuinen ei unohda .

muistan tasan tarkkaan millon auton katsastus,millon verot maksetaan en tartte sitä varten lappuja yms.

vai onko naisilla oikeesti huono muisti ?  metatyö vie voimat kun pitää juosta manikyyrillä

Tää oli hauska 😅😅 pakko kysyä, että mites ne biologian tunnit kouluaikoina sujui...? Vai oletko jo kävelykeppi-iässä, ja teidän aikaan ei kouluissa näitä asioita käsitelty? Näin ollen luulisi kyllä, että olisi iän tuomaa viisautta.

Vierailija
154/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei,aikuinen ei unohda .

Tää oli hauska 😅😅 pakko kysyä, että mites ne biologian tunnit kouluaikoina sujui...? Vai oletko jo kävelykeppi-iässä, ja teidän aikaan ei kouluissa näitä asioita käsitelty? Näin ollen luulisi kyllä, että olisi iän tuomaa viisautta.

Luulen, että tässä tapauksessa on kyse siitä, etteivät naiset vain ole halunneet seksiä hänen kanssaan, ja ovat teeskennelleet, että on muka menkat. Näin ollen hänelle on syntynyt tällainen mielikuva.

Vierailija
155/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä lapsia toistakymmentä ja hoitajiksi valjastetaan koko suku, vai miksi ette vaan varaa sitä hotellia kun menkat tulevat, niin kahden viikon päähän?

Miten paljon etuajassa AP oikein suunnittelee näitä?

Vierailija
156/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin te seksiä tarvitsette kun kerran on jo lapsi/lapsia? Homma on jo niinsanotusti hoidettu.

Kiitos, päivi räsänen, tätä vastausta jo odotettiinkin.

Päivillähän sitä seksiä vasta onkin, etkö tiennyt ;) Kehui jokunen vuosi sitten, miten seksielämä virkistyi taas kun oli laihduttanut. Siinä vaiheessa oli viisi lasta jo tehtynä.

Uskovaisilla on yleensä hyvä ja aktiivinen seksielämä, monestakin syystä. Ei vähiten siksi, koska Raamatussa siihen kehoitetaan, yhteyden ja rakkauden säilymisen vuoksi.

Vierailija
157/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tätä, ettei mieheltä voi ottaa suihin, jos ei itse saa mitään. Kertoo paljon parisuhteen dynamiikasta. Meillä on hyvinkin yleisttä tehdä toiselle juttuja. joista ei saa itse mitään. Seksuaalisia ja ei-seksuaalista, koska suhteen dynamiikka on sellainen, ettei kumpikaan koe itseään mitenkään hyväksikäytetyksi. On ilo myös ilahduttaa. Jos meillä on joskus lapsivapaata ja jostain syystä en itse voisi siitä iloita niin todellakin antaisin miehelleni sen kaikeen ilon, mitä vaan voin. Mielestäni ei ole mitään mieltä, että kumpikin kärsii. En saa siitä mitään irti, ettei toinenkaan nauti. Tiedän nimittäin, että mieheni "palauttaa" kyllä palveluksen. 

Jos meillä olisi tuo tilanne niin menisimme sinne hotelliin, tilaisimme sinne jotain erityisen hyvää ruokaa, lepäisimme, antaisin miehelleni suuseksiä, katsoisimme jonkun kivan leffan ja vaan nauttimisimme ja renoutuisimme. Lapsiperheessä on erityisen tärkeää osata nauttia siitä, mitä on vaikkei olosuhteet läheskään aina ole täydelliset.

Ai että mitä lässynläätä. En ole koskaan ymmärtänyt tämmöisiä ihmisiä, että kaikkeen yritetään löytää joku ratkaisu. Kaikesta yritetään väen väkisin löytää jotain positiivista. Vaikka pää putoaa harteilta, niin ei se mitään, voihan sitä kantaa mukana, onhan ihmisellä kaksi kättä! Ja jos ei ole, niin sitten voi potkia eteenpäin kuin jalkapalloa. Siinähän saa samalla liikuntaa ja virkeää mieltä. Kyllä on mukavaa.

Eikö joskus voi vaan myöntää, että v*tuiksi meni ja nyt on p*skaa ja fiilis sen mukainen?

Toki voi. Voit ja saat olla niin ankeana kuin ikinä vain haluat, koska vain haluat. Mutta elämä on kyllä hauskempaa, kun löytää tilanteista aina hyvät puolet =)

Vierailija
158/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.

Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Ei ole aknea eikä menkkoja eikä tiputtelua ja halutkin on tallella vaikka hormonikierukka on ollut kohta 3v. Endometrioosikin pysyy kurissa. Toisin oli e- ja minipillereiden kanssa. Lämpimästi suosittelen hormonikierukkaa.

Useimmillehan nuo käy. Täällä 40+ nainen, joka ei iän + migreenin takia saa minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä. Vaihtoehdoksi jää kondomi, ja sitten oltava aika tarkkana, kun olen helposti raskaaksi tulevaa sorttia.

Äijä voiskin oikeestaan mennä katkasemaan johtimensa.

Inko neljäkymmentä siis raja kun ei enää saa käyttää minipillereitä, tai hormonikierukkaa?

Ei voi olla, koska mulle lääkäri suositteli hormonikierukkaa kun olin 40v. Oli runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Nyt olen 52v ja edelleen kierukka käytössä. Lääkäri sanoi ennen joulua vielä, että kannattaa se vielä pitää kun auttaa vaihdevuosioireisiin. 

Vierailija
159/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa naruton tamponi. Sellainen vaahtomuovituppo ja toimii. 

Jep -  toimii tosi hyvin. Käyttänyt monta kertaa. Ei tarvi miettiä pilalle mennyttä viikonloppua. Tunget vain vaahtomuovitupon sinne, ennen kuin alatte esileikit :)

Vierailija
160/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa muka an o ma paksu v anha. Tumma frotre pyyhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän