Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivapaa hotelliviikonloppu miehen kanssa menossa jälleen kerran pilalle

Vierailija
31.01.2020 |

Koska minulla on menkat. Eikä ole ensimäinen kerta kun näin sattuu käymään. Onko seksielämän parantaminen oikeasti mahdotonta lapsiperheelliselle, vai pitäisikö tajuta lakata jo yrittämästä...

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kotoa kasan vanhoja pyyhkeitä tai jos ei ole niin käyt halpahallista ostamassa. Ne alle niin ei lakanat sotkeudu.

Vierailija
62/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hommansa jo hoitanut aikuisten äiti. Lukko makuuhuoneen oveen, ei tarvitse pentujen päästä aina joka paikkaan. Aikuiset saavat nukkua ja harrastaa seksiä ihan kotonakin. Tekee elämästä helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla olen kyllä lukkoa makkarin ovessa nähnyt. On meillä seksiä kotona ollut keskimäärin kerran viikossa, joko hyvin pikaisesti jossain random paikassa tai sitten pimeässä peiton alla ja aika hiljaa oltava. Kumpikin noista tavoista ei todellakaan ole pidemmän päälle riittävän tyydyttävää. Hotellissa olisi mahdollisuus muuhunkin ja edes parempaan fiilikseen jonka menkat nyt taas pilaavat. En jaksa tätä enää. Ap

Vierailija
64/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.

Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Ei ole aknea eikä menkkoja eikä tiputtelua ja halutkin on tallella vaikka hormonikierukka on ollut kohta 3v. Endometrioosikin pysyy kurissa. Toisin oli e- ja minipillereiden kanssa. Lämpimästi suosittelen hormonikierukkaa.

Vierailija
65/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.

Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Ei ole aknea eikä menkkoja eikä tiputtelua ja halutkin on tallella vaikka hormonikierukka on ollut kohta 3v. Endometrioosikin pysyy kurissa. Toisin oli e- ja minipillereiden kanssa. Lämpimästi suosittelen hormonikierukkaa.

Koska olet viimeksi ollut luonnollisilla omilla hormoneillasi? Mihin vertaat nykyistä oloasi? Ap

Vierailija
66/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla olen kyllä lukkoa makkarin ovessa nähnyt. On meillä seksiä kotona ollut keskimäärin kerran viikossa, joko hyvin pikaisesti jossain random paikassa tai sitten pimeässä peiton alla ja aika hiljaa oltava. Kumpikin noista tavoista ei todellakaan ole pidemmän päälle riittävän tyydyttävää. Hotellissa olisi mahdollisuus muuhunkin ja edes parempaan fiilikseen jonka menkat nyt taas pilaavat. En jaksa tätä enää. Ap

En ymmärrä en. Ei meilläkään ole lukkoa makkarin ovessa ja tavallista, riestasta, nautinnollista seksiä on harrastettu aina. Jopa silloin kun vauva nukkui samassa huoneessa, eihän semmoinen nyytti mitään tajua vaikka sattuisikin heräämään.

Myös olohuoneen sohva on ollut kovassa käytössä, kyllä sen kuulee jos lastenhuoneen ovi aukeaa. Eikä olla edes peiton alla. Normaalisti olen aika äänekäs, koetan tukahduttaa ne äänet esim. miehen olkapäähän, joskus kuuluu jotain, mutta eipä ole ikinä kumpikaan lapsista siihen herännyt. Emmä mikään palosireeni ole.

Ihan omia valintoja, kyllä perheelliselläkin voi olla tyydyttävä seksielämä.

Vierailija
67/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voihan sitä vaan olla ja valittaakin sen sijaan, että tekisi asioille jotakin. Ole ilman sitten, jos se tuntuu järkevämmältä.

Vierailija
68/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap suhtautuu kielteisesti hormoneihin, niin ei kai kuukautisten siirtäminen muutaman kerran vuodessa ole ihan poissuljettu vaihtoehto? Jos siis on niin tärkeää päästä nimenomaan sitä seksiä harrastamaan. Minusta yhdessä syöminen ja pitkään nukkuminen kuulosti jo mukavalta vaihtelulta arkeen.

Jos hormonit ovat pikeasti terveysriski jollekulle niin miksi niitä käyttäisi? On aivan selkeitä tilanteita, joissa niitä ei edes määrätä.

Jep, täällä esim veritulppariski. En vaaranna henkeäni vaikka kiva olis menkat siirtää joskus.

Semmosta hysteriaa tänään.

Jos on ollut kerran veritulppa ei edes saa hormonaalistaehkäisyä. Kaverilla tuli veritulppa jalkaan alle kolmekymppisenä. Ne joille tulee aivoihin, sydämeen tai keuhkoihin suurella todennäköisyydellä kuolee kwrtalaakista. Näitä on tapahtunut ihan Suomessakin.

Vierailija
69/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs on nyt ne naiset jotka makaavat kuukautisten ajan suurissa tuskissa kykenemättöminä tekemään mitään?! Ap:lle ei palstan tapaan empatiaa heru (hyviä ohjeita sitäkin enemmän), mutta kyllä muakin ketuttaisi jos olisin odottanut jotain spesiaalia ja sitten joudutaankin vetämään vanhat pyyhkeet persiin alle ja hässimään paikat kipeinä. Ihan tyypillistä naisen elämää, kun odotat jotain kivaa niin varmasti on housuissa yllätys latistamassa menoa ja olotilaa. Ap:lle terveiset, älähän nyt lannistu, varmasti teillä on muuten kivaa jos näin päätätte!

Vierailija
70/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme olleet saaneet viettää yötä kahdestaan kahteen vuoteen, ja sitten kun oltiin matkalla hotelliin, alkoi karmeat kivut ja menkat. Ja vieläpä ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen ja imetyksen lopettamisen jälkeen (imetin yli vuoden).

Kyllä siinä halut lähtee, jos ei muuten niin kipuihin.

Vierailija
71/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osannut ennakoida?

Ennakoida miten? Menkkaki eivät ole niin säännölliset että se olisi mahdollista, melkein viikolla saattaa heittää ja lomat varataan kauan etukäteen eli en osannut ennakoida. Ap

Noinhan se on. Minulla on esim aina jouluna kuukautiset kun siinä on pitkä vapaa. Kuukautiset heittää vuoden mittaan sen verran että ne on aina jouluna. Ja kyllä ärsyttää.

Ja elimistösi osaa aina ennakoida ennen tuota vapaata n. pari viikkoa ennen ovuoloiden..? Ei ne menkat nyt yhtäkkiä ala, siitä syystä kun on vapaa, jotain on täytynyt tapahtua kehossa jo ennen.

Vierailija
72/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin tiedän... Mulla on ollut ihan sieltä 13-vuotiaasta asti sellainen kierto (huono tuuri), että aina kun tapahtuu jotain kivaa, mulla on menkat. Silloin nuorena leirit, mökkiviikonloput, lomareissut, bileet, yökyläilyt, festarit, juhannus, uusi vuosi jne jne. Ja ihan taatusti silloin, kun oli kesän ainut helleviikko! Nyt on ikää 40 v ja sama meno menkkojen suhteen jatkuu, aina kun on jotain kivaa tiedossa on menkat riesana. Kyllä, tässä iässä niiden kanssa jo osaa elää eivätkä läheskään haittaa ja harmita siinä määrin kuin nuorena, mutta onhan se vaan niin monin verroin helpompaa ja huolettomampaa ilman! Ei tarvitse miettiä pääseekö tarpeeksi usein vessaan ja pysyykö vaatteet puhtaana, ja jos istut pari tuntia putkeen jossakin koulutuksessa, tai muussa tapahtumassa, että jääkö penkkiin verinen läntti (voi, näinkin on käynyt!!). Enkä minä ainakaan pysty suunnittelemaan elämääni menkkojen rytmiin, vaikka mulla täysin säännöllinen kierto onkin. Kyllähän niihin menojen varaamiseen vaikuttaa omat työt, miehen työt, ystävien työt ja muu elämä, lasten menot, lapsenvahtien menot jne jne jne jne. Että onnee vaan teille joilla on sellaiset menkat, että ne ei näy eikä kuulu.

Vierailija
73/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä en. Ei meilläkään ole lukkoa makkarin ovessa ja tavallista, riestasta, nautinnollista seksiä on harrastettu aina. Jopa silloin kun vauva nukkui samassa huoneessa, eihän semmoinen nyytti mitään tajua vaikka sattuisikin heräämään.

Myös olohuoneen sohva on ollut kovassa käytössä, kyllä sen kuulee jos lastenhuoneen ovi aukeaa. Eikä olla edes peiton alla. Normaalisti olen aika äänekäs, koetan tukahduttaa ne äänet esim. miehen olkapäähän, joskus kuuluu jotain, mutta eipä ole ikinä kumpikaan lapsista siihen herännyt. Emmä mikään palosireeni ole.

Eikä edes tarvitse olla täysin hiljaa kun laittaa tvn tai musiikkia mölyämään taustalle. Kaikissa vanhoissa taloussa on kaikkien huoneiden ovussa lukot. Lapsuuden koti oli rakennettu 60-luvulla ja ovissa on lukot. Nykyinen koti on 1800-luvulta ja ovissa on lukot. Näitä vanhempia ovia ei tosin saa reikeliin kuin sisäpuolelta.

Vierailija
74/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs on nyt ne naiset jotka makaavat kuukautisten ajan suurissa tuskissa kykenemättöminä tekemään mitään?! Ap:lle ei palstan tapaan empatiaa heru (hyviä ohjeita sitäkin enemmän), mutta kyllä muakin ketuttaisi jos olisin odottanut jotain spesiaalia ja sitten joudutaankin vetämään vanhat pyyhkeet persiin alle ja hässimään paikat kipeinä. Ihan tyypillistä naisen elämää, kun odotat jotain kivaa niin varmasti on housuissa yllätys latistamassa menoa ja olotilaa. Ap:lle terveiset, älähän nyt lannistu, varmasti teillä on muuten kivaa jos näin päätätte!

Noinhan sitä kannattaisi ajatella mutta kun epätyydyttävä seksielämä on ahdistanut jo vuosia, ei fiilistä paranna kuin kunnon seksi. Ja kun jo etukäteen tietää ettei sitä ole taaskaan luvassa, ei ole fiilistä lähteä koko reissuun. Ap

Vierailija
75/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän auttaa kuukautiskipuihin. Ihan vinkkinä.

Vierailija
76/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä edes tarvitse olla täysin hiljaa kun laittaa tvn tai musiikkia mölyämään taustalle. Kaikissa vanhoissa taloussa on kaikkien huoneiden ovussa lukot. Lapsuuden koti oli rakennettu 60-luvulla ja ovissa on lukot. Nykyinen koti on 1800-luvulta ja ovissa on lukot. Näitä vanhempia ovia ei tosin saa reikeliin kuin sisäpuolelta.

Ja kevyt, helppo vaihtoehto lukolle on haka, muutamalla eurolla rautakaupasta. Ylös asennettuna ei osu vieraidenkaan silmään.

Eri

Vierailija
77/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe alle sänkyyn ja hommiin. Mikä hienostelija se mies on? Suihkuun seksin jälkeen mennään kuitenkin ja siellä voi uusia.

Vierailija
78/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voihan sitä vaan olla ja valittaakin sen sijaan, että tekisi asioille jotakin. Ole ilman sitten, jos se tuntuu järkevämmältä.

Tälle 50 yläpeukkua. Ap vaan kitisee eikä mikään ratkaisu kelpaa.

Vierailija
79/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat kotoa kasan vanhoja pyyhkeitä tai jos ei ole niin käyt halpahallista ostamassa. Ne alle niin ei lakanat sotkeudu.

Muovitetusta froteesta tehty lakana on kätevämpi.

80/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän e-pillereitä ja minulla on kuukautiset vain viidesti vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan