Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan paljastaa varatun miehen sivusuhteen vaimolle...

Vierailija
30.01.2020 |

Mikähän ois paras sisältö viestiin? Laitanko että miehesi pettää sinua ja jos et muuten usko niin pyydäpä miestäsi näyttämään puhelinoperaattorin laskuerittely ja kato kelle soittelee...

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään enää kukaan kuulu edes kirkkoonkaan tai usko jumaliin.

Miksi ihmeessä vaimo loukkaantuisi tuollaisesta tai miehen suku?

Äitinä olisin ylpeä jos pojalla olisi vientiä.

Ja en itsekään koskaan heittänyt miestä pois, jos se kelpaa muillekin ihan sivusuhteeksi asti.

Miksi heittää hyvä ja seksikäs mies pois, sen takia että on niin seksikäs ettei naiset voi vastustaa???

Vierailija
62/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden elämä ei kuulu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täällä vastustetaan kertomista? Totta kai pitää kertoa ja etenkin jos itse kerran ei voi hävitä siinä mitään. Siinähän tekee sen pettäjän puolisolle palveluksen, tällä on sittemmin tietoa jonka varaan omat elämänvalintansa perustaa. Lähti tai jäi, se on oma asiansa.

Itsekäs tapa ajatella. Voin vahingoittaa muita mielin määrin jos en voi itse hävitä siinä mitään. Ihmispersereikämeininkiä. Mitäs jos jokainen huolehtisi vain omista asioistaan ja parisuhteistaan. Ja nielee senkin, jos ei pysyvää sellaista saa eikä ala sotkemaan toisten suhteita.

Nimenomaan epäitsekäs tapa ajatella! Se suhde on jo sotkettu ja sopimus rikottu, mutta toinen osapuoli ei vain tiedä asiasta.

Turha yrittää väännellä ja käännellä mustaa valkoiseksi. Ap itse korosti ettei hänellä ole mitään hävittävää. Hän ei siis ajattele kuin omaa etuaan johon sisältyy myös kostonhimo. Itsekkäimpiä mahdollisia motiiveja. Ja tuhoisa.

Toisten parisuhteiden sotkut ja sopimukset eivät kuulu ulkopuolisille eivätkä he niistä välttämättä edes mitään tiedä. Pettäjän parisuhteessa voi olla ongelmia pettämisestä riippumatta tai siitä johtuen, mutta siltikin se on kahdenvälinen asia eikä sitä pidä ulkopuolisten mennä hämmentämään. Ei olisi pitänyt alun alkaenkaan ryhtymällä vehtaamaan varatun kanssa. Virheitä nyt sattuu mutta jos niistä koettaa pestä omatuntonsa puhtaaksi kostonentaliteetilla ja satuttamalla petettyä, on aika alhaista menoa kaikkiaan. Nuolkoon kukin omat haavansa laittamatta vahinkoa kiertämään.

Vierailija
64/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on äidin poika! kirjoitti:

Eihän nykyään enää kukaan kuulu edes kirkkoonkaan tai usko jumaliin.

Miksi ihmeessä vaimo loukkaantuisi tuollaisesta tai miehen suku?

Äitinä olisin ylpeä jos pojalla olisi vientiä.

Ja en itsekään koskaan heittänyt miestä pois, jos se kelpaa muillekin ihan sivusuhteeksi asti.

Miksi heittää hyvä ja seksikäs mies pois, sen takia että on niin seksikäs ettei naiset voi vastustaa???

Ne geenit ne geenit ;) toisilla on aina vientiä.

Vierailija
65/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis miten ’ihana’ sivusuhde, harva mies laittaa kuitenkaan eroa vireille. Jos vaimo ei eroa hae, eroa ei tule.

Missä vika?

Vierailija
66/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täällä vastustetaan kertomista? Totta kai pitää kertoa ja etenkin jos itse kerran ei voi hävitä siinä mitään. Siinähän tekee sen pettäjän puolisolle palveluksen, tällä on sittemmin tietoa jonka varaan omat elämänvalintansa perustaa. Lähti tai jäi, se on oma asiansa.

Itsekäs tapa ajatella. Voin vahingoittaa muita mielin määrin jos en voi itse hävitä siinä mitään. Ihmispersereikämeininkiä. Mitäs jos jokainen huolehtisi vain omista asioistaan ja parisuhteistaan. Ja nielee senkin, jos ei pysyvää sellaista saa eikä ala sotkemaan toisten suhteita.

Nimenomaan epäitsekäs tapa ajatella! Se suhde on jo sotkettu ja sopimus rikottu, mutta toinen osapuoli ei vain tiedä asiasta.

Turha yrittää väännellä ja käännellä mustaa valkoiseksi. Ap itse korosti ettei hänellä ole mitään hävittävää. Hän ei siis ajattele kuin omaa etuaan johon sisältyy myös kostonhimo. Itsekkäimpiä mahdollisia motiiveja. Ja tuhoisa.

Toisten parisuhteiden sotkut ja sopimukset eivät kuulu ulkopuolisille eivätkä he niistä välttämättä edes mitään tiedä. Pettäjän parisuhteessa voi olla ongelmia pettämisestä riippumatta tai siitä johtuen, mutta siltikin se on kahdenvälinen asia eikä sitä pidä ulkopuolisten mennä hämmentämään. Ei olisi pitänyt alun alkaenkaan ryhtymällä vehtaamaan varatun kanssa. Virheitä nyt sattuu mutta jos niistä koettaa pestä omatuntonsa puhtaaksi kostonentaliteetilla ja satuttamalla petettyä, on aika alhaista menoa kaikkiaan. Nuolkoon kukin omat haavansa laittamatta vahinkoa kiertämään.

Se vahinko on se pettävä mies. Suhde on jo pilalla. Puoliso sitten tekee tiedolla mitä tekee ja totta, se asia ei kuulu ulkopuolisille.

Vierailija
67/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 2000-luvun alussa olin opiskelija ja baarissa pe tai la, lähellä valomerkkiä jo.

Juttelin vanhempien ihmisten kanssa. Tarjosivat juomaa, olivat täti-ihmisiä ja duunareita. Eli työväenluokkaa. Itse opiskelin silloin yliopistolla ja tykkäsin kuunnella elämänkoululaisten kokemuksia.

Kuulin ihan jäätävän tarinan miehestä jonka sivusuhde paljastui, kun rakastajatar soitti vaimolle. Miehellä oli lapsia.

Tapahtuma johti siihen että mies otti auton ja lapset ja loppu oli ihan kamalaa.

Kun kävelin kotiin räntäsateessa mukalakivillä, niin mietin ja känni aiheutti sen että itkin niiden kaikkien kohtaloa.

Olisiko tuo rakastajatar kertonut, jos olisi tiennyt miten hullu mies voi ollakaan?

Yksi järkyttävimpiä elämänkoululaisten tarinoita mitä olen kuullut eläessäni.

Vierailija
68/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku ois paljastanut mulle. En osannut aavistaa. Olin siis miehen kanssa naimisissakin ja koko 10 v. hän piti yhteyttä entiseen vaki-hoitoonsa. Asia paljastui vasta eron jälkeen mutta loukkasi paljon kun tosi moni ihminen oli tiennyt ja ei kertonut mulle. Kavereistanikin muutama oli tiennyt. Mutta nolointa oli että exän "hoito" oli/on pomoni hyvä ystävä. Sitä häpeän määrää ei voi kuvailla, töissä mulle naurettiin ja olo oli aivan hirveä.

Kuka nauraa kenellekään tuossa tilanteessa? Voiko olla niin hirveä ihminen, että nauraa petetylle? Tuntisin syvää myötätuntoa petettyä kohtaan ja hirveää kiukkua pettäjää kohtaan, myös sitä petoskumppania kohtaan. Petetty ei ole tehnyt mitään väärää luottaessaan mieheensä!

Vierailija
69/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa 2000-luvun alussa olin opiskelija ja baarissa pe tai la, lähellä valomerkkiä jo.

Juttelin vanhempien ihmisten kanssa. Tarjosivat juomaa, olivat täti-ihmisiä ja duunareita. Eli työväenluokkaa. Itse opiskelin silloin yliopistolla ja tykkäsin kuunnella elämänkoululaisten kokemuksia.

Kuulin ihan jäätävän tarinan miehestä jonka sivusuhde paljastui, kun rakastajatar soitti vaimolle. Miehellä oli lapsia.

Tapahtuma johti siihen että mies otti auton ja lapset ja loppu oli ihan kamalaa.

Kun kävelin kotiin räntäsateessa mukalakivillä, niin mietin ja känni aiheutti sen että itkin niiden kaikkien kohtaloa.

Olisiko tuo rakastajatar kertonut, jos olisi tiennyt miten hullu mies voi ollakaan?

Aivan. Kuinkahan moni perhesurmakin on aiheutunut näistä ilmoituksista.

Aluksi riidellään ja sitten tehdään tyhmyyksiä. Älkää nyt ainakaan viikonloppusiin näitä ilmoitelko.

On alkoholin käyttöä ja lähtee käsistä.

Voiko ilmoittaja elää sitten tämän kanssa lopun elämää että osallistui tavallaan murhenäytelmään???

Vierailija
70/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olis miten ’ihana’ sivusuhde, harva mies laittaa kuitenkaan eroa vireille. Jos vaimo ei eroa hae, eroa ei tule.

Missä vika?

Mikä vika? Ei hyvä avioliitto kaadu ohimeneviin sivusuhteisiin. Ehkä joskus niin oli, mutta ei enää v. 2020.

Meillä on molemmilla sivusuhteita välillä. Niistä ei ole tarpeellista edes keskustella, eivät haittaa yhteiseloamme mitenkään.

Vierailija
71/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vahinko on se pettävä mies. Suhde on jo pilalla. Puoliso sitten tekee tiedolla mitä tekee ja totta, se asia ei kuulu ulkopuolisille.

Sinä et tiedä toisten suhteesta eikä sen tuomitseminen pilatuksi sulle kuulu. Juuri siksi sun ei pidä kertoa mitään. Huolehdi omista suhteestasi vaan.

Vierailija
72/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisina olen nähnyt monta tapaa jolla ap voi kärsiä kirjeestään, osa tavoista on henkisiä, osa taloudellisia ja osa fyysisiä. Yleensä lopputulos on sekoitus näistä.

Vierailija
73/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse haluaisin tietää, jos ukkoni makaisi muiden kanssa. Tiedä mitä tauteja tuo kotiinkin. Sen mitä olen näistä pettäjiltä kuullut niin useimmat vetää paljaalla vieraissa ja kotona vaimo ihmettelee jatkuvia hiiva- ja virtsatientulehduksia, mutta eivät osaa epäillä miestään...

Jep, minulta loppui toistuvat pissatulehdukset kun mies jäi  kiinni pettämisestä ja tuli ero.

Vierailija
74/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois; vaimo uskoo väkisin miestään, ei sinua.

Olin itse toinen nainen ja vaimo sai miehensä kiinni viestittelystä kanssani. Vaimo soitti mulle miehen puhelimesta, tunnustin suhteen, parin päivän kuluttua sain vaimolta viestin olevani mielisairas stalkkeri. Äijä oli puhunut mustan valkoiseksi ja vaimo uskoi sen KOSKA HALUSI. Vastasin vaimolle, että voin näyttää kymmeniä rakkausviestejä mieheltäsi ja kerroin jopa pari päivämäärää, jolloin mies oli muka ollut lätkämatsissa.

Vaimo haukkui sairaaksi ja uhkasi lähestymiskiellolla (mikä oli huvittavaa, sillä en koskaan itse ollut sitä naista lähestynyt.) 2 vuotta meni, kunnes erosivat. Arvaat ehkä miksi ero tuli? Mies löysi uuden.

Vierailija
75/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kuinkahan moni perhesurmakin on aiheutunut näistä ilmoituksista.

Aluksi riidellään ja sitten tehdään tyhmyyksiä. Älkää nyt ainakaan viikonloppusiin näitä ilmoitelko.

On alkoholin käyttöä ja lähtee käsistä.

Voiko ilmoittaja elää sitten tämän kanssa lopun elämää että osallistui tavallaan murhenäytelmään???

Ei ole ilmoittajan vika, on pettäjän vika. Eikä kaikki käytä alkoholia viikonloppuisin.

Vierailija
76/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot ja miehet pettää. Fakta.

Heillä voi myös olla sopimus että voi olla muidenkin kanssa. 

Olen itse muutaman petturin käräyttänyt (sekä miehiä että naisia), jotkut eronneet osa jatkaa suhteessaan.

Anonyymin kirjeen kirjoittaminen olisi hyvä ratkaisu, riittävästi faktoja, vinkkiä tapaamispaikoista ja ajoista.

Itselläni oli kerran suhde naimisissa olevaan mieheen, joka sanoi, että hänen vaimolleen on ok meidän suhteemme. Tässä uskossa siis olin kunnes vaimo otti yhteyttä minuun ja ehdotti tapaamista. Kahvikupin ääressä kahvilassa puimme tilannetta. Paljastui, että mies oli ollut väkivaltainen häntä kohtaan, ja nainen oli heitellyt perintökupit raivotessaan miehelleen. Miehellä oli viikonloppuisin tapana ryypiskellä, tästä en tiennyt, näimme vain arkisin. Aiheutin siis heille riitoja, näin naisen mustelmat. 

Perheessä oli kaksi lasta ja nainen halusi pitää perheensä koossa. Nainen vannottamalla vannotti etten saa kertoa miehelle mitään tapaamisestamme, seuraukset olisi voineet olla kohtalokkaat. Vaati minua lopettamaan suhteen ja niin tein - piti keksiä valhe tälle miehelle miksi lopetan suhteen. Emme koskaan enää tavanneet.

Joten ei ne miehet ole aina rehellisiä rakastajilleen niin kuin eivät ole vaimoilleenkaan.

Vierailija
77/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisina olen nähnyt monta tapaa jolla ap voi kärsiä kirjeestään, osa tavoista on henkisiä, osa taloudellisia ja osa fyysisiä. Yleensä lopputulos on sekoitus näistä.

Ap sanoi, ettei ole hävittävää. Ehkä hän on varaton ja valmiiksi henkisesti risa, mutta henki ja terveys nyt viime kädessä aina on jokaisella menetettävää.

Onko ap tosiaan valmis ottamaan riskin siitä, että petetty puoliso ei ole mielenterveysongelmainen väkivaltaan taipuvainen vieteriakka laatikossa joka vain odottaa että joku hipaisisi salpaa, niin että saa pompahtaa ulos koko voimallaan? Että petoksen paljastuminen ei laukaise psykoosia jossa pettäjäkakkonen on itse asiassa suurin uhka hänelle ja parisuhteelleen, ja on eliminoitava keinolla millä hyvänsä? Tai se jo mainittu riidan eskaloituminen jopa laajennettuun its ariin tms. perheväkivaltaan.

Todellakin kannattaa miettiä mahdollisia seurauksia. Itselle ja muille. Koston hakeminen johtaa lähes aina koston kierteeseen jos sattuu löytämään kaltaisensa vastapuolen. Se, mitä antaa muille, palaa bumerangina usein omaan niskaan karman lailla. Tahallinen toisten elämän sotkeminen voi pilata omankin. Ap väitti ettei ole hävittävää, mutta tosiasiassa hänellä ei ole mitään voitettavaa, hävittävää sen sijaan paljonkin.

Vierailija
78/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä mies ei ole rehellinen kenellekään, ei sille vaimolleen, mutta ei myöskään sille sivusuhteelleen. rehellinen ihminen ei petä, vaan eroaa huonosta suhteesta. Vaimot on typeriä uskoessaan miehen selitykset, mutta ne kakkoset on kyllä aivan yhtä typeriä uskoessaan sitä miestä. 

Vierailija
79/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi, ettei ole hävittävää. Ehkä hän on varaton ja valmiiksi henkisesti risa, mutta henki ja terveys nyt viime kädessä aina on jokaisella menetettävää.

Onko ap tosiaan valmis ottamaan riskin siitä, että petetty puoliso ei ole mielenterveysongelmainen väkivaltaan taipuvainen vieteriakka laatikossa joka vain odottaa että joku hipaisisi salpaa, niin että saa pompahtaa ulos koko voimallaan? Että petoksen paljastuminen ei laukaise psykoosia jossa pettäjäkakkonen on itse asiassa suurin uhka hänelle ja parisuhteelleen, ja on eliminoitava keinolla millä hyvänsä? Tai se jo mainittu riidan eskaloituminen jopa laajennettuun its ariin tms. perheväkivaltaan.

Todellakin kannattaa miettiä mahdollisia seurauksia. Itselle ja muille. Koston hakeminen johtaa lähes aina koston kierteeseen jos sattuu löytämään kaltaisensa vastapuolen. Se, mitä antaa muille, palaa bumerangina usein omaan niskaan karman lailla. Tahallinen toisten elämän sotkeminen voi pilata omankin. Ap väitti ettei ole hävittävää, mutta tosiasiassa hänellä ei ole mitään voitettavaa, hävittävää sen sijaan paljonkin.

En hahmota logiikkaa. Olen samaa mieltä, ettei toisten elämää pidä sotkea tahallisesti. Mutta senhän ap on jo tehnyt. Kertominen on ensimmäinen tapa selvittää sotkua. Ei pidä itkeä, kun vahinko on jo housuissa.

Vierailija
80/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kerrot,

Suoraan kerrot asian niin kun on,

Ja sanot että voi soittaa jos haluaa.

Minä en voisi olla kertomatta ystävälleni asiasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän