Meinaan paljastaa varatun miehen sivusuhteen vaimolle...
Mikähän ois paras sisältö viestiin? Laitanko että miehesi pettää sinua ja jos et muuten usko niin pyydäpä miestäsi näyttämään puhelinoperaattorin laskuerittely ja kato kelle soittelee...
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mitä miksi?
Mitä hyödyt tästä? Eikö ukkomies haluakaan erota takiasi? Surullista. 😭
Älä. Sinulla ei ole mitään voitettavaa tuossa, ainoastaan hävittävää - kävi miten kävi.
Ja ei, en itse petä puolisoani.
Meinasin tehdä saman mutta aattelin sitten että ei maksa vaivaa. Ukko selvittäköän itse sotkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sinusta mukavaa jos miehesi pettäisi?
Vierailija kirjoitti:
Älä. Sinulla ei ole mitään voitettavaa tuossa, ainoastaan hävittävää - kävi miten kävi.
Mitä minä voin tässä hävitä?
Tuskinpa olosi tulee yhtään paremmaksi ilmoituksesi jälkeen. Miksi siis tuhlata omaa energiaa tuollaiseen. Anna miehen setviä kotiasiansa, ei ole sinun tehtävä raportoida.
No mitä luulet minun vaimona tekevän? Kohautan olkapäiväni ja mietin, että tällaisissa kirjeissä voisi vähän miettiä oikeinkirjoitusta. En kysele mieheltä mitään asiasta.
AP ei hävitä mitään, vaikka paljastaisi varatun miehen salasuhteen. Mieshän tässä pettää omaa puolisoaan.
Vai onko AP sinkku ja käynyt paneskelemassa varattua miestä? Vaikka olisikin, niin se ei muuta asiaa miksikään. Sinkku ei voi pettää ketään, koska sinkulla ei ole vakituista parisuhdetta. Mutta jos varattu mies käy vieraissa, juttu on selvä. Käräytä se sika.
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet minun vaimona tekevän? Kohautan olkapäiväni ja mietin, että tällaisissa kirjeissä voisi vähän miettiä oikeinkirjoitusta. En kysele mieheltä mitään asiasta.
En minä sille mitään kirjettä ole kirjoittamassa ja luulen että siinä vaiheessa ei paljon kielioppivirheet haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä voin tässä hävitä?
No... Se vaimo ei ehkä usko sinua, ja repii sinulta silmät päästä. Se mieskään ei ole sinuun varsinaisesti tyytyväinen.
Noin niinkuin alkuun, tilannetta sen paremmin tuntematta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa olosi tulee yhtään paremmaksi ilmoituksesi jälkeen. Miksi siis tuhlata omaa energiaa tuollaiseen. Anna miehen setviä kotiasiansa, ei ole sinun tehtävä raportoida.
Kyllä tulee paremmaksi, mies joutuu kärsimään niin kuin minäkin oon kärsinyt.
Hyvä, pidetään siskot yhtä! Toivottavasti sinulla on myös jotain kuvatodisteita esim. facebookista tai kännykälläsi. Nyt on nimittäin niin että vaimo ei halua millään uskoa sinua vaan sitä ihanaa ukkeliaan, joten sulla on parasta olla pätevätä todisteet. Käy ottamassa kuvia heistä yhdessä!
Mies ja vaimo oli sopineet tästä järjestelystä, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä olet kärsinyt..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko sinusta mukavaa jos miehesi pettäisi?
Kuvitteletko voivasi yksin hallita kaikkea? Juuri sinä, ei kukaan muu tai muiden näkökannat?
Hyvin epämiellyttävä luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole omaa tyhmyyttä, jos kärsii varatun miehen takia. Itse olet lusikkasi soppaan työntänyt.
Unohdat nyt miehen ja hänen puolison, otat positiivisemman asenteen ja suuntaat ajatukset eteenpäin.
Tee se.