Meinaan paljastaa varatun miehen sivusuhteen vaimolle...
Mikähän ois paras sisältö viestiin? Laitanko että miehesi pettää sinua ja jos et muuten usko niin pyydäpä miestäsi näyttämään puhelinoperaattorin laskuerittely ja kato kelle soittelee...
Kommentit (130)
Kantelupukki kaakattaa, ei saa rauhassa maatakaan.
Laita viestiä, mutta älä tosiaan omalla nimellä.
Kunpa joku ois paljastanut mulle. En osannut aavistaa. Olin siis miehen kanssa naimisissakin ja koko 10 v. hän piti yhteyttä entiseen vaki-hoitoonsa. Asia paljastui vasta eron jälkeen mutta loukkasi paljon kun tosi moni ihminen oli tiennyt ja ei kertonut mulle. Kavereistanikin muutama oli tiennyt. Mutta nolointa oli että exän "hoito" oli/on pomoni hyvä ystävä. Sitä häpeän määrää ei voi kuvailla, töissä mulle naurettiin ja olo oli aivan hirveä.
Hyvä, että edes joku viitsii nähdä vaivaa ja kertoa pettämisestä. Niin paljon pääsee ihmiset huijaamaan toisiaan, että jo on aika joidenkin jäädä siitä kiinni. Hienoa ap!
Mä haluisin kuulla, siinäkin tapauksessa etten tunne sitä jonka kanssa kumppani pettää. Sitten saan edes ite päättää uskonko vai en, vai onko kyse ehkä siitä että joku valehtelee saadakseen meidät eroamaan.
Mua on petetty ja siitä varotettiin, en haukkunut kertojaa. En myöskään jättänyt tyyppiä heti. Myöhemmin jättäessäni olin kiitollinen, että varoitus oli tullut jo aiemmin. Sitten kun itsellä heräsi epäilykset niin se tuntemattoman kertomus tuki niitä ja auttoi eroamaan. Oli ikäänkuin jonkun muun tuki siinä omassa mielessä taka-alalla, etten taipunut "yritetään vielä"-pyyntöihin. Oli mukava ettei tarvinnut tuntea itteään hulluksi kun ei ollutkaan ainoa joka epäilee miestä.
Tiivistetysti: On helpompi uskoa että itse on vaan epäluuloinen tai ylireagoinut, jos kaikki ympärillä suitsuttaa et "voi kun sun kumppani on kiva, ootte niin hyvä pari". Paljon helpompi uskoa omaa vaistoa, jos sitä tukee yhden jos toisenkin "hei kai sä tiedät et se pettää sua Jennin*/Emilian*/Julian* kanssa?" (nimet keksitty), tai toisen osapuolen "en tiennyt että se oli varattu, menin sänkyyn sun miehen kanssa"-tunnustus.
Ap:n innoittamana taidan itsekin tehdä samoin. Kuukausi taaksepäin yksi aviomies petti vaimoaan. Kaivankin vaimon numeron esiin.
Tottakai haluaisin tietää, jos mieheni pettää minua.
Laita ap viestiä sille naiselle.
Kyllä itse haluaisin tietää, jos ukkoni makaisi muiden kanssa. Tiedä mitä tauteja tuo kotiinkin. Sen mitä olen näistä pettäjiltä kuullut niin useimmat vetää paljaalla vieraissa ja kotona vaimo ihmettelee jatkuvia hiiva- ja virtsatientulehduksia, mutta eivät osaa epäillä miestään...
Kumpa kaikki kertoisivat pettäjän puolisolle!
Ainahan ne vaimot antaa anteeksi jos mies on varakas ja muuten napakkapakkaus.
Tuossa voi vain hävitä ja vaimo tulee entistä mustasukkaisemmaksi, sitten suhde voimistuu ja tekevät jonkun etelän loman. Ehkä uusi vauva tulee ja mieskin jättää sivusuhteen, kun avioliitto saa uutta liekkiä pesään.
Tämä on aina niin nähty.
Usein se vaimo on miehen kanssa myös taloudellisista syistä. Olisi tyhmä erota ja lähteä elämään yh-elämää jonnekkin lähiöön.
Ei oikein toimi Suomessa tuollainen. Avioliitto vain voimistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse haluaisin tietää, jos ukkoni makaisi muiden kanssa. Tiedä mitä tauteja tuo kotiinkin. Sen mitä olen näistä pettäjiltä kuullut niin useimmat vetää paljaalla vieraissa ja kotona vaimo ihmettelee jatkuvia hiiva- ja virtsatientulehduksia, mutta eivät osaa epäillä miestään...
Näin on. Kihomadotkin voi säilyä useita päiviä esinahan välissä ja kun pääsevät sujahtamaan uuteen peppuun, niin meno on mahtavaa.
Ei sitä vaimoa kuitenkaan kiinnosta. Niin vaan uskoi minunkin miesystävän vaimo jutut siitä, että kyse on vain tekstailuista eikä mistään muusta. Tai no, "uskoi", varmasti tajuaa että jutussa on muutakin. Mutta miksi hän eroaisi, kun on monta yhteistä lasta ja miehen tulot mahdollistavat nykyisen elämäntyylin. Hän on varmaan vaan tyytyväinen, että joku muu huolehtii fyysisestä puolesta.
Itse ainakin haluaisin tietää. Eli kerro vaimolle. Vaimo saa sitten itse tehdä mitä parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vaimoa kuitenkaan kiinnosta. Niin vaan uskoi minunkin miesystävän vaimo jutut siitä, että kyse on vain tekstailuista eikä mistään muusta. Tai no, "uskoi", varmasti tajuaa että jutussa on muutakin. Mutta miksi hän eroaisi, kun on monta yhteistä lasta ja miehen tulot mahdollistavat nykyisen elämäntyylin. Hän on varmaan vaan tyytyväinen, että joku muu huolehtii fyysisestä puolesta.
Tälläisiä ne vaimot on aina olleet kautta aikain.
Omakin vaimo alkoi inisemään jotain, niin totesin että tuossa on ovi jos haluat lähteä.
Ei se halunnut kun on niin täydellinen koti ja kaikkea mitä haluaa.
Minut hän haluaa kaikkine vikoineen. Minulla on vikana välillä panna muita, mutta panen vain.
Ei siinä ole mitään vikaa kun panen. Panen kun panettaa ja saan panna. Käytän kumia aina.
Kerran vaimolle soitti joku hoito ajatellen että saa minut itselleen, niin vaimo vaan kysyi että onko sulla jotain lisättävää ja asia on nyt selvä. Meillä on lauantain sauna ja miehen kanssa yhteinen ilta.
Pistin poikki. Meillä oli selvät säännöt että kotiin ei soitella ja pitää osata käyttäytyä. Eipä osannut tyttö käyttäytyä.
Mulla kun noita naisia on niin paljon. Netit täynnä naisia.
Aika hölmö saa olla jos kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale kuten minä olen.
Minä olen se saalis jonka kaikki haluaa. Olen se kultapoju ja olen aina ollut. Ensisijaisesti äidin oma poika.
Käytännössä tuon takia perustulo olisi hyvä, niin ei joutuisi tyhjälle ja voisi antaa potkut miehelle.
Mutta edelleenkään ei tässä yhteiskunnassa haluta tasa-arvoa,
Anna sinakin pill ua sille ku tuntuu naisille kelpaavan?
No miten ajattelit viestiä? Menet vaimon puheille ja kerrot?
Mistä edes tiedät, onko asialla merkitystä? Ehkä vaimo on vain tyytyväinen, että yksi kotityö on ulkoistettu.