Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan paljastaa varatun miehen sivusuhteen vaimolle...

Vierailija
30.01.2020 |

Mikähän ois paras sisältö viestiin? Laitanko että miehesi pettää sinua ja jos et muuten usko niin pyydäpä miestäsi näyttämään puhelinoperaattorin laskuerittely ja kato kelle soittelee...

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tuo "ovatko itse pettäjiä". Ei, en ole pettäjä, mutta en myöskään halua kuulla keneltäkään ja kaikkein viimeisimmäksi joltain nimettömänä pysyvältä juoruakalta, jos minua petetään. Nimettömästä viestistä ei tule muuta kuin paha mieli kaikille. Syyttömimmät, eli puoliso ja lapset, kärsivät eniten.

Miksi nimettömästä viestistä tulee paha mieli?

No ei sen tajuamiseen nyt kovin paljoa älyä ja mielikuvitusta tarvita.

Mieti itse: eräänä päivänä saat nätin parfymoidun käsin kirjoitetun kirjeen, jossa joku tuntematon kertoo harrastaneensa seksiä puolisosi kanssa hotelleissa, autoissa, hautuumaan kukkapenkeissä ja näköalahisseissä satoja kertoja. Puolisosi ei myönnä mitään. Et voi tietää, paljonko tarinasta on totta tai kuka sen lähetti. Alat epäillä kaikkia tuntemiasi omansukupuolisia henkilöitä ja stalkata heitä sekä puolisoasi. Koetat myös jäljittää muita kandidaatteja, selvittää puolisosi omia tuttavia jne. Et voi luottaa enää keneenkään, edes omiin ystäviisi, sillä juuri he saattavat olla se käärme ja valehdella kaiken. Susta tulee kohta lähes vainoharhainen, menetät yöunesi miettiessäsi mitä sejase sanoikaan silloin kaksi vuotta sitten, oliko se joku vihje. Sitten välillä mietit että koko paljastuskirje on jonkun katkeran exän tai vihamiehen ilkeä juoni suhteesi tai elämäsi sabotoimiseksi. Tai puolisosi. Parisuhteenne joka tapauksessa kärsii, kun et luota puolisoosi lainkaan. Samalla menetät myös ystäviä ja ehkä mielenterveytesi. 

Sellaisesta voi tulla paha mieli.

Jos mies jo valmiiksi epäilyttää, vinkki voi helpottaa. Ja omasta mielikuvituksesta pystyy repimään pahempiakin ja mielenkiintoisempia skenaarioita jo ilman "parfymoiduin käsin kirjoitettuja kirjeitä" (kuka parfymoi käsiä?).

Lukutaito. Ymmärrystaito. Usein käsi kädessä, parfyymilla tai ilman.

Pääsitpä näpäyttämään :) Ojensit vakuuttavasti ja ytimekkäästi. Pyydän. Nöyrästi. Anteeksi.

Vierailija
122/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo voi tietää. Minä ainakin tiedän, että miehelläni on suhde toiseen varattuun mieheen. He molemmat ovat bi tai jotain sinne päin. En ole silti eroamassa. Rakastan miestäni ja tiedän hänen rakastavan minua. 

Vaimo voi tosiaan tietää, mutta miksi asiasta ei voisi keskustella? Onko tunteet liian abstrakti aihe?

Hienoa, että olet löytänyt paikkasi rakkaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta voi tulla paha mieli.

Valitettavasti en pysty samaistumaan näihin tunteisiin, vaikka mielikuvitusta paljon onkin.

Haluan tietää asioita, sama olenko mitä mieltä asiasta. 

Ihan yhtälailla vilkkaan mielikuvitukseni kanssa pystyn tyhjästäkin ryhtymään vainoharhaiseksi, ei se paljoa vaadi jos on taipumusta harhaisuuteen. 

On aivan eri asia ryhtyä tyhjästä harhaiseksi kuin ilmiannosta kaikkia epäileväksi.

Ei kukaan ole tyhjästä harhainen. Aivot keräävät tietoa ympäristöstä koko ajan, joillain voi herkemmin.

Mielessä tapahtuu asioita.

Joskus aktiivisemmin ja joskus hiukan hitaammin.  Esim. tuoksut voivat laukaisevat helposti muistoja tilanteista, pyysi niitä tai ei.

Vierailija
124/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa olosi tulee yhtään paremmaksi ilmoituksesi jälkeen. Miksi siis tuhlata omaa energiaa tuollaiseen. Anna miehen setviä kotiasiansa, ei ole sinun tehtävä raportoida.

Kyllä tulee paremmaksi, mies joutuu kärsimään niin kuin minäkin oon kärsinyt.

Eli katkeraksi kakkoseksi jäänyt kakkonen siellä nillittää.. Itseppähän läksit, ellei mies sitten valehdellut olevansa sinkku, silloin kertoisin kaiken mutta jos tietoisesti lähdit varatun kanssa vehtaamaan niin niele tappiosi se kun oli kuitenkin todennäköisesti tulossa.. Valitettavasti näin se näiden vieraissa hyppäävien ukon kuvatusten kanssa usein on.

Vierailija
125/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein kun yhdellä tyypillä oli KAKSI sivusuhdetta. Oli työtön niin oli aikaa vehtailla, ja naisethan ei mistään karriääristä piittaa kunhan mies on mukava ja antaa kyytiä.

Rupes kuitenkin ärsyyttää, ennen kaikkea ehkä siksi että sen tyttöystävä oli niin idiootti ja se toinen heila oli miehelle sukua!  Se meni sillai, että kun suvulla oli yhteinen mökkitila, niin mies kävi vieraissa tuon tuosta, koska ei kukaan voinu uskoa mitä se puuhasteli lähes 20 v nuoremman kaa. Helppoa kuin heinänteko. Ne juttelee, se auttaa sitä 

Itse asiassa, en ole ihan varma uskoiko tyttöystävä tähän väitteeseen, mutta siihen toiseen naiseen usko. Kummia huhuja liikkuu tästä miehestä, joka ei enää kuulu tuttavapiiriini.  Sen jälkeen kun paljastin hän olisi vielä aloittanut lyhyen rinnakkaissuhteen erään exänsä kanssa. Koska yksi ei riittänyt, hän oli kyllä sanonut olevansa polyamorinen, mutta tämä kihlattu/avovaimo kun ei hyväksynyt sitä. Sittemmin he muuttivat yhteiseen asuntoon ja mies oli jonkun aikaa monogaami. Kunnes kävi niin, että äiti kävi kansalaisopiston kursseilla innokkaasti ja kas, siellä oli tämän miehen entinen luokkakaveri! Kiva tyttö. No nyt tarjoutuikin oiva tilaisuus korjata se virhe, ettei ollut nuorena tullut luokkakaveria poksautettua. Kun se oli äiteen kurssikaveri, hei kutsu se kylään. Enempää ei tästä tarvinne jatkaa. Kävin hiljattain fb.ssä stalkkaamassa että luokkakaveri on avovaimon kanssa myös fb-kaveri. Mistä mä tiedän, ehkä se ämmä on hyväksyny kaiken by now.  Se serkkutyttö on kuulemma muuttanut ulkomaille ja juoksee vieläkin...

Vierailija
126/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pääpuskassa-tyyppejä :D. Varmaan aika mielenkiintoinen elämä teillä kaikkine performansseineen, muistakaa askelkuviot!

Vierailija
127/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyödyt tästä? Eikö ukkomies haluakaan erota takiasi? Surullista. 😭

Oisko sinusta mukavaa jos miehesi pettäisi?

Minulle tuo olisi aivan se ja sama, ei olisi minulta pois.

Ohis

Vierailija
128/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taidat olla se vaativa persoonallisuus, joka mietti eilen oman älykkyytensä olemassaoloa.

Vierailija
129/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo olisi aivan se ja sama, ei olisi minulta pois.

Ohis[/quote]

Jaettu ilo on moninkertainen. Eikö taudit pelota vai ettekö harrasta seksiä miehesi kanssa?

Vierailija
130/130 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo voi tietää. Minä ainakin tiedän, että miehelläni on suhde toiseen varattuun mieheen. He molemmat ovat bi tai jotain sinne päin. En ole silti eroamassa. Rakastan miestäni ja tiedän hänen rakastavan minua. 

Vaimo voi tosiaan tietää, mutta miksi asiasta ei voisi keskustella? Onko tunteet liian abstrakti aihe?

Hienoa, että olet löytänyt paikkasi rakkaudessa.

Kyllä niistä asioista on keskusteltu ja keskustellaan. Mutta ei ulkopuolisten vaan asianosaisten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän