Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?
Kommentit (291)
Käyn suihkussa, pesen hampaat, sheivaan, laitan dödöä, meikkaan, laitan hiukset jotenkin järkevästi, valitsen tilanteeseen sopivat siistit mukavat vaatteet joissa tunnen itseni kauniiksi ja itsevarmaksi ja jotka ovat sopivan seksikkäät, mutta ei liian paljastavat.
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa, pesen hampaat, sheivaan, laitan dödöä, meikkaan, laitan hiukset jotenkin järkevästi, valitsen tilanteeseen sopivat siistit mukavat vaatteet joissa tunnen itseni kauniiksi ja itsevarmaksi ja jotka ovat sopivan seksikkäät, mutta ei liian paljastavat.
Ja pieni drinkki tämän päälle.
Otan vähän miestä terävämpää rohkaisuksi. Yleensä puoli kossua, joskus vähän snapsia päälle.
Kyllä venäjästä on enemmän hyötyä.
Suomen kielestä on eniten hyötyä suomalaiselle. Sitä pitää osata paremmin ja opettaa enemmän.
Vanhempi sukupolvi opiskeli aikoinaan saksaa. Se oli hyödyllistä meille.
Käännän teepaidan toisin päin, jotta puhdas puoli tulee esillepäin. Hankaan Crocsit puhtaaksi nurmikolla. Jätän sukat pois jos niissä on reikiä. Kampaan hiukset siististi sivulle vedellä. Harjaan parran siistiksi kammalla. Sitten vähän Sisua huuleen, valmiita ollaan.
Näin miehenä siirrän säästötililtä käyttötilille rahaa, jotta riittää rahaa maksaa vastapuolenkin ilta. Ei haittaa vaikka elänkin sitten kaurapuurolla pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa (jalat ja kainalot sheivaan jos tarvis), laitan hiukset siististi ja vähän meikkaan. Vaatteet sen mukaan, mitä treffeillä tehdään (kahvila, vai frisbeegolf tms). En laittaudu mitenkään erityisen paljon. Hyvin on toiminut tähän mennessä.
Olen nainen.
Ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen pippelin ja leikkaan kynnet.
M
Älä vaivaudu turhaan. En anna kuitenkaan.
No sitten pesen kynnet ja leikkaan pippelin.
😂💀
Vierailija kirjoitti:
Suolihuuhtelu.
ruskeanreiänritari?
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa. Siistin parran, viikset ja muut karvat. Harjaan hampaat ja käytän suuvettä. Laitan päälle tavallista paremmat vaatteet. Käyn kukkakaupassa ostamassa kukkia. Varalle mukaan kondomeita. M29
Tosi söpöä jos joku oikeasti tuo kukkia treffeille :) Minä olisin ihan myyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa. Siistin parran, viikset ja muut karvat. Harjaan hampaat ja käytän suuvettä. Laitan päälle tavallista paremmat vaatteet. Käyn kukkakaupassa ostamassa kukkia. Varalle mukaan kondomeita. M29
Minä(kin) voin tuoda kukkia treffeille. Laitan 5-25 euroa /kpl hinnaksi, riippuen lajista. Mitä ja paljonko tuodaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tuoda horsmia?
Nykyään panostus olisi aika paljon pienempää, kun ei treffeillä ole mitään merkitystä. Olet yksi sadasta jonossa.
Saavun sovitulle paikalle sovittuna aikana
Vierailija kirjoitti:
Pesen pippelin ja leikkaan kynnet.
M
Sitävartenha on nää bilelortot jotka imee jaskanki persreiän töhnät heppisestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit imen Pekan pask..... -ullia
Suolihuuhtelu.