Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?
Kommentit (291)
Vedän tumppuun pari kertaa, että on paremmin kestoa siltä varalta, että nainen antaa 😀
Otan mustan kortin toisesta lompakosta.
Riippuu montako treffiä on sinä päivänä. Kännykästä katson henkilötiedot ja mitä on juteltu. Jos on useita deittejä päivässä välillä tulee black-outeja ja silloin on pikaisesti käytävä vessassa katsomassa deitin nimi tai muu olennainen asia. Jutut ja eteneminen menee jo vanhalla satojen kaatojen rutiinilla.
Nuorempana sitä teki vähän tyhmiä juttuja, kuten liukkarituubi lahkeeseen, mutta nykyään kaikki tuollainen on jäänyt pois. Trimmissä kunnossa pitää olla. Siisti arkivaatetus eikä enää mitään kasarin napapaitaa tai Gere lookia voisi ajatellakaan. Naiset on tulleet jotenkin herkemmiksi, joten tuoksuissakaan ei saa mennä yli. Kevyesti siis Diorin Savagea. Sellainen Clooney look tukassa, mutta ei sitä tarvitse deittiä varten erityisesti huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Vedän tumppuun pari kertaa, että on paremmin kestoa siltä varalta, että nainen antaa 😀
Saman voi hoitaa käymällä panemassa jotain hoitoa, jota on tottunut panemaan. Kaksi naista samana iltana tekee erityisen hyvää
Peseydyn, meikkaan ja käytän puhtaita vaatteita joka päivä. Jos menen treffeille tsekkaan kengät. Lähtiessä laitan käsivoidetta, että käteni olisivat pehmeät.
Tarkistan,että kalsareissa ei ole keltaisia läikkiä eikä ruskeita vauhtiraitoja ja lopuksi,että kortsut ovat mukana.
Syön vähäpieruja aiheuttavaa aamulla ja päivällä sekä pieren kaasut ulos, ettei tule vahingossa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies valmistautuu pettymykseen mutta silti toiveikkaana käy ostamassa ihan uudet vaatteet, huolehtii jääkaappiin laadukasta shampanjaa sekä käy ostamassa Stockalta pientä kivaa naposteltavaa. Kondomit onkin olleet jo vuosia laatikossa odottamassa.
Treffien pettymyksen jälkeen kiltti mies avaa kotona yksin shampanjan ja syö naposteltavat ja katsoo Netflixiä. Jossain vaiheessa laadukkaan keskusta-asuntonsa parvekkeelta kadulle katsoessaan hän näkee deittinsä olevan kännisen mutta jännittävä miehen kainalossa matkalla metroon ja sillä Itä-Helsingin vuokrakolmioon. Kiltti mies menee yksin nukkumaan.
Tää kiltti mies on hyvä kirjoittamaan. Kirjoita kirja!
Laitan hiukset ja siistin päivämeikin, pukeudun siististi. Yleensä ei ole tapana ekalla kerralla "antaa" joten en ole välittänyt paljon millaiset alusvaatteet on tai onko karvoja. Kerran kävi kuitenkin niin että varsinkin aterian drinkkien vauhdittamana seksiä alkoi tekemään mieli niin kovasti että päädyttiin meille. Ja mulla oli koko talven ajelematta kasvatettu alapääpehko ja kainalokarvat, sekä rikkinäiset puuterinväriset sloggi-mummoalkkarit :D Ei ne kyllä menoa haitanneet, molemmat oli sen verran tuubassa ja kiimaisia että tuskin mies edes huomasi. Itseä kyllä vähän hävetti jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukaan Hymy ja iloinen mieli ja avoimuus.
Muuten sama, mutta otan mielummin Seuran mukaani.
Muuten sama, mutta minä otan Tekniikan Maailman mukaani.
Riippuu millaiset treffit kyseessä (kävelylenkki vai esim. teatteri/hieno ravintola), mutta yleisesti ottaen todnäk kävisin suihkussa, mutt en välttämättä. Kuivashampoollakin pärjää hyvin. :D laittaisin sellaisen hyvin perusmeikin (ripsaria, bb-voidetta, puuteria, poskipunaa/aurinkopuuteria), hienompaan paikkaan myös punaista huulipunaa ja hieman peitevoidetta tasoittamaan ihoa.
Lenkkipolulle vaatetus olis tyyliä legginsit ja huppari, teatteriin sitten ihan joku kiva tyylikäs asukokonaisuus.
En miettis sheivaamisia sen enempää, koska seksi ei kuulu treffeille vaan parisuhteeseen.
(mies) Ei ole ajankohtainen asia, mutta en kai siinä mitään ihmeempää tekisi. Peseydyn, ajan parran ja pukeudun rennosti ja siististi. Ja tietenkin selvittäisin matkustusajan treffeille, etten vaan myöhästy.
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään tavallisesta poikkeavaa. Treffit ovat vain treffit. Seksiä en harrasta ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa minulla on tapana odottaa 12 kuukautta, ennen kuin ryhdyn harrastamaan seksiä uuden poikaystävän kanssa.
Jos mies on puutteessa ja vonkaa seksiä (ei suostu odottamaan 12kk) hän on selvästikin väärä mies minulle. Ei muuta kuin mies pihalle ja seuraavaa kehiin.
Onko tägän suostuneita? , - miehen jolla ei ole erityisen kova seksinnälkä, ehkä jopa alentunut kyky seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sheivaatte?
Jotkut naiset pelkäävät partaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki omatkin puuhat tullut yllä mainittua jossain muodossa, mutta kyllä myös tyydytän itseni, etten ole liian himokas treffeillä eikä tule vietyä ketään sitten himaan pantavaksi. :D Vasta esim. toisilla treffeillä...
N
Miksi tätä alapeukutetaan? Naiselle ei ole eduksi, jos antaa heti. Miehet, ainakin ne miehet, joiden kanssa oikeasti voisi ajatella sitoutuvansa, arvostavat enemmän naista, joka tuntee oman arvonsa eikä ole heti antamassa. Ensimmäisten treffien päätteeksi halaus tai suukko on ihan riittävä, jos sellaisen haluaa antaa. Jos saman henkilön kanssa lähtee vielä toisillekin treffeille, on sitten osapuolista kiinni, miten nopeasti fyysisessä kanssakäymisessä edetään. Pitkäaikaista suhdetta rakentaessa on tärkeämpää, että kumppanin kanssa löytyy yhteistä juteltavaa ja kiinnostuksen kohteita. Alussa fyysistä vetovoimaakin on enemmän, mutta on tärkeää huomata, että fyysiseen suhteeseen voi heittäytyä melkein kenen tahansa kanssa. Suurin osa mahdollisista fyysisistä kumppaneista on niitä, joiden seuraa ei kestä sängyn ulkopuolella alkuhuumaa pidemmälle.
Kaikkihan nää näköjään alitajuisesti valmistautuu panemaan. Itse en ajattele seksiä eka treffeillä. Ja olet muutenkin oikeassa.
Mies
Tutkin tyypistä kaiken, mitä netti antaa. Pitkään juttelua (vähintään pari viikkoa) viesteillä. Laitan itseni nätiksi, mutta en tyrkyksi. Sellainen tavis nätti järkevä nainen olen. En sheivaa, koska ekat treffit ei päädy sänkyyn. Enkä ole koskaan joutunut treffeille, jossa se olisi edes olettamus.
Käyn suihkussa. Meikkaan ehkä. Puen jotku itsestäni kivat vaatteet.
Vedän aikamoiset pohjat kotona. Sen verran pidän varani että pääsen vielä baariin sisälle, siellä sitten pelti kiinni. Kumma kun harvemmin minua halutaan tavata toista kertaa