Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?
Kommentit (291)
Käyn suihkussa, pistän kivat vaatteet ylle ja valikoin nättejä koruja. Suuhygienian myös muistan. Ei se sen enempää vaadi.
Käyn suihkussa (jalat ja kainalot sheivaan jos tarvis), laitan hiukset siististi ja vähän meikkaan. Vaatteet sen mukaan, mitä treffeillä tehdään (kahvila, vai frisbeegolf tms). En laittaudu mitenkään erityisen paljon. Hyvin on toiminut tähän mennessä.
Olen nainen.
Valmistaudun tulemaan ghostatuksi. Silleen ne deitit yleensä alkaa ja päättyy kans.
En käy treffeillä. En tekisi mitään. Olen oman itseni näköinen. Paksu kullanruskehtava tukka harjattu ja kammattu. En ole ikinä värjännyt. Naaman huuhtelu pelkällä vedellä. Ihorasvaa naamaan ja aurinkosuojakertoimellinen jos aurinko paistaa. Hampaat pesen. Ei tippaakaan meikkiä kun en meikkaa muutenkaan lainkaan. Kiva paita housujen kanssa. Menen sellaisena kuin menisin muutenkin kaupungille. En ole ikinä pyrkinyt miellyttämään ketään. Ne jotka tykkäävät tykkäävät muutenkin. Ne jotka odottavat muuta niin pieni juttutuokio ja hyvien jatkojen toivottelu. Olen kohta 60 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
En käy treffeillä. En tekisi mitään. Olen oman itseni näköinen. Paksu kullanruskehtava tukka harjattu ja kammattu. En ole ikinä värjännyt. Naaman huuhtelu pelkällä vedellä. Ihorasvaa naamaan ja aurinkosuojakertoimellinen jos aurinko paistaa. Hampaat pesen. Ei tippaakaan meikkiä kun en meikkaa muutenkaan lainkaan. Kiva paita housujen kanssa. Menen sellaisena kuin menisin muutenkin kaupungille. En ole ikinä pyrkinyt miellyttämään ketään. Ne jotka tykkäävät tykkäävät muutenkin. Ne jotka odottavat muuta niin pieni juttutuokio ja hyvien jatkojen toivottelu. Olen kohta 60 v nainen.
Jos et yhtään anna itsestäsi, mitä odotat toisen tekevän? Miten on tähän mennessä käynyt?
Kyllä itse haluan antaa itsestäni huolitellun kuvan. On sitten kyseessä ystävä, treffit tai työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen; käyn suihkussa ja kiharran tukkani, meikkaan ja lakkaan kynteni, nypin esim kulmat ja pesen hampaat. Pukeudun puhtaisiin ja kauniisiin vaatteisiin, pukeudun naisellisesti; korkokengät, esim nahkahame ja tyköistuva mutta siisti pusero (ei rintavakoa näkyvissä)
Ennen tapaamista laitan vielä vähän puuteria ja poskipunaa, tarkistan meikit, pöyhin tukkaa ja sipaisee huulikiiltoa huuliin. Mukaan Hymy ja iloinen mieli ja avoimuus.
Miksi tätä on alapeukutettu? Ihan hyvältä kuulostaa.
M38
Koska tää on täynnä vihaisia mammoja, jotka käyttää aikansa alapeukutteluun. Enempi sääntö kuin poikkeus, että järkevät kommentit saa eniten alapeukkuja.
Kamerat makuuhuoneeseen ja suostumuspaperit yöpöydälle valmiiksi.
En oikeastaan mitään mitä en muutenkin tekisi. Jos olisi jotkut tosi tärkeät treffit niin varmaan sitten panostaisin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olette kauheita h*ratsuja (koskee miehiä ja naisia), kun valmistaudutte seksiin. :O Olen järkyttynyt. Onneksi en itse käy treffeillä/deiteillä.
se on myös meidän onni, ettet käy
Nostan säästöpossusta rahaa, pyydän naapurintätiä solmimaan kengännauhat ja lampsin hyvissä ajoin bussipysäkille.
Näppäilen 112 valmiiksi puhelimeen siltä varalta, että kyseessä on perverssi, sekopää tai perverssi sekopää.
Tietenkin sanon ensin vaimolle että lähden käymään työpaikalla.
Laitan hiukset, suihku, ajelen kainalot, laitan ripsaria, valitsen vaatteet tilant mukaan.
Suihkunraikkaana kuten muutenkin. Useimmiten naiset ovat kutsuneet yökylään ilman mitään vonkaamisia(mitä sekin tarkoittaa?) saman peiton alle josta on ollut hyvä jatkaa seurustelua.
En halua ensitreffeille kovin laittetua naista, en ole sitä itsekään.
Vähän ohi kysymyksen, mutta mun mies ruukasi runkata ennen meidän treffejä ja sit kun hommat etenikin seksiin, niin sillä iski paniikki että seisooko vielä 😁 Ja tää tapahtui useamman kerran 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen pippelin ja leikkaan kynnet.
M
Älä vaivaudu turhaan. En anna kuitenkaan.
No sitten pesen kynnet ja leikkaan pippelin.
Käyn suihkussa. Siistin parran, viikset ja muut karvat. Harjaan hampaat ja käytän suuvettä. Laitan päälle tavallista paremmat vaatteet. Käyn kukkakaupassa ostamassa kukkia. Varalle mukaan kondomeita. M29
Parranajo, suihku, alapään trimmaus, dödö, hiukset ja neljännes potenssilääkkeestä kielen alle jos vaikka sattuisi käymään flaksi.