Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Sekä miehet että naiset voivat vastata.

Kommentit (291)

Vierailija
141/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin koko ketjun ja vain pari kirjoitti palauttelevansa mieleen, mistä on keskusteltu. Itse todellakin vilkaisen tinder-keskustelun läpi ja mun mielestä se on tosi tärkeetä, ettei toinen kokisi olevansa vain yksi sadoista tinder-chat-kumppaneista. Jos parisuhteen haluaa, niin kyllä toiselle pitäis tulla edes vähän spesiaali olo.

Yksi mies ei ollut sitä tehnyt, ja treffeillä selvästi sekoitti mut johonkin toiseen. Oltiin esim. puhuttu mun opiskelupaikkakunnasta, mikä oli miehellekin tuttu paikka, ja silti kysyi, että ”niin sä opiskelit (tähän ihan toinen paikkakunta)”. Eikä tuntunut tietävän montaa muutakaan asiaa, mitkä olin hänelle jo kirjoitellessa kertonut. Ei jatkoon. Mies olisi halunnut tavata uudelleen.

Mitä ihmettä kirjoitatte tuntemattomille ihmisille yksityisasioitanne!?

Vierailija
142/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terotan peräpääkarvat ja pesen hiivat lepattavista häppäreistä. Laitan taskuihin painoja ettei tuuli vie mukanaan.

Vierailija
144/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen suoraan töistä enkä sen kummemmin laittaudu sillon harvoin jos oon tavannut jotain tuntematonta Tinder-miestä kahvilla tms.

Viime vuosina pelkästään ennalta tuttujen ihastusten kanssa tullut ensitreffeille lähdettyä. Ollaan tutustuttu siis muualla, vähän ihastuttu ja nyt vihdoin tavataan kahdestaan.

Sillon panostan kyllä ihan kunnolla, päivä-pari ennen itseruskettavaa ja saatan kampaajalla käydä tai muuten huoltaa hiukset. Kuntoilen ja syön normaalia huolellisemmin pari pv, muutenkin hyvässä kunnossa nykyisin niin ei niin tärkeää. Ostan uudet alusvaatteet.

Treffejä ennen suihku ja sheivaus, kunnon meikki ja tukan kevyt kiharrus suoristusraudalla. Seksikkäät alusvaatteet ja kivat helposti riisuttavat vaatteet. Tällasta vaivaa näen siis vain kun olen jo ihastunut ihan kunnolla etukäteen tähän ihmiseen.

Vierailija
145/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkään ketjussa ei näköjään lasketa enää sen varaan, että treffit tapahtuisivat jotain muuta kautta, kuin Tinderin. En tiedä, miten ihmiset ovat joskus osanneet elää ja miten tänne on saatu lapsia aikaiseksi.

Vierailija
146/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen suoraan töistä enkä sen kummemmin laittaudu sillon harvoin jos oon tavannut jotain tuntematonta Tinder-miestä kahvilla tms.

Viime vuosina pelkästään ennalta tuttujen ihastusten kanssa tullut ensitreffeille lähdettyä. Ollaan tutustuttu siis muualla, vähän ihastuttu ja nyt vihdoin tavataan kahdestaan.

Sillon panostan kyllä ihan kunnolla, päivä-pari ennen itseruskettavaa ja saatan kampaajalla käydä tai muuten huoltaa hiukset. Kuntoilen ja syön normaalia huolellisemmin pari pv, muutenkin hyvässä kunnossa nykyisin niin ei niin tärkeää. Ostan uudet alusvaatteet.

Treffejä ennen suihku ja sheivaus, kunnon meikki ja tukan kevyt kiharrus suoristusraudalla. Seksikkäät alusvaatteet ja kivat helposti riisuttavat vaatteet. Tällasta vaivaa näen siis vain kun olen jo ihastunut ihan kunnolla etukäteen tähän ihmiseen.

Eli olet tavannut varattuna näitä miehiä / toisinpäin ja jättänyt plan B:ksi.

Vierailija
147/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parturissa (jos on tarvetta), valitsen vastapestyt vaatteet ja silitän paidan huolellisesti, lankkaan kengät, käyn suihkussa, ajan parran, siistin karvoitusta, syön vähän terveellisemmin pari päivää vatsaongelmien välttämiseksi, siivoan asunnon, siivoan auton, kampaan hiukset, nypin kulmat, rentoudun ja nukun hyvin.

M33

Vierailija
148/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn parturissa (jos on tarvetta), valitsen vastapestyt vaatteet ja silitän paidan huolellisesti, lankkaan kengät, käyn suihkussa, ajan parran, siistin karvoitusta, syön vähän terveellisemmin pari päivää vatsaongelmien välttämiseksi, siivoan asunnon, siivoan auton, kampaan hiukset, nypin kulmat, rentoudun ja nukun hyvin.

M33

Toki miehen kannalta tärkein valmistautuminen tehdään vuosia ennen treffejä: pitää hankkia kunnon ammatti, kunnon työ ja kunnon tulot. Jos niitä ei ole niin tuo ylläoleva on turhaa. Raha ja status ovat kaksi tärkeintä parametriä, millä naiset miehiä mittaavat.

M33

Vierailija
149/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksaa naurattaa, kun näitä ketjuja osoitetaan myös miekkosille XDDDDDD Ettekö VIELÄKÄÄN ymmärrä millä foorumilla olemme?! XDDDDDD

Vierailija
150/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään tavallisesta poikkeavaa. Treffit ovat vain treffit. Seksiä en harrasta ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa minulla on tapana odottaa 12 kuukautta, ennen kuin ryhdyn harrastamaan seksiä uuden poikaystävän kanssa.

Jos mies on puutteessa ja vonkaa seksiä (ei suostu odottamaan 12kk) hän on selvästikin väärä mies minulle. Ei muuta kuin mies pihalle ja seuraavaa kehiin. 

Et taida itse paljoa seksistä tykätä? No, eiköhän asia valkene sille poikaystäväehdokkaallekin tuona koeaikana.

Vierailija
151/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkein, eli käyn paskalla, että suoli on varmasti tyhjä.

Vierailija
152/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään tavallisesta poikkeavaa. Treffit ovat vain treffit. Seksiä en harrasta ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa minulla on tapana odottaa 12 kuukautta, ennen kuin ryhdyn harrastamaan seksiä uuden poikaystävän kanssa.

Jos mies on puutteessa ja vonkaa seksiä (ei suostu odottamaan 12kk) hän on selvästikin väärä mies minulle. Ei muuta kuin mies pihalle ja seuraavaa kehiin. 

Kuka normaali nyt 12 kk odottaa ?

Vierailija
153/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan kainalokarvat juhlakuntoon

T. nainen

Vierailija
154/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan normaalit kevyet arkimeikit ja arkiset perussiistit vaatteet. Toivon, ettei luonnonkiharapehko ole täysin kontrolloimaton tuona päivänä. En ala erikseen sheivailemaan alakertaa tai vaihtelemaan lakanoita, sillä en harrasta seksiä ekoilla treffeillä tai päästä tuntemattomia kotiini. 

Vierailija
155/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan normaalit kevyet arkimeikit ja arkiset perussiistit vaatteet. Toivon, ettei luonnonkiharapehko ole täysin kontrolloimaton tuona päivänä. En ala erikseen sheivailemaan alakertaa tai vaihtelemaan lakanoita, sillä en harrasta seksiä ekoilla treffeillä tai päästä tuntemattomia kotiini. 

Ja tuolla luonnonkiharapehkolla viittasin hiuksiin päässäni.. :D

Vierailija
156/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudun samalla tavalla kuin muutenkin ihmisten tapaamiseen (suihku, meikki, hiusten laitto, siistit vaatteet), mutta noiden lisäksi myös sheivaan.

Miksi sheivaat?

No mitäpä luulet?

Ajat ne viiden sentin mittaiset kainalokarvasi pois?

Vierailija
157/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla oli ensitreffit ja menin suoraan töistä. Oli hyvät treffit. En siis mene treffeille näytellen jotain muuta kun olen

Vierailija
158/291 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa harjaamisen lisäksi langata hampaat! Useamman kerran on muuten siistin ihmisen hampaankolohaju pilannut fiiliksen, eikä siinä sitten auta vaikka muuten miten kivaa olisi. Usein ihminen ei itse huomaa, jos henki haisee pahalta.

Lankaaminen on kyllä fiksua. Oman hengityksen hajun voi testa nuolaisemalla kädenselkämystä ja odottaa muutaman sekunnin ja sitten haistaa nuoltua kohtaa. Pitäisi olla neutraalinhajuista.

Vierailija
159/291 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enkä ole käynyt treffeillä uuden enkä vanhan ihmisen kanssa.

Vierailija
160/291 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Toki miehen kannalta tärkein valmistautuminen tehdään vuosia ennen treffejä: pitää hankkia kunnon ammatti, kunnon työ ja kunnon tulot. Jos niitä ei ole niin tuo ylläoleva on turhaa. Raha ja status ovat kaksi tärkeintä parametriä, millä naiset miehiä mittaavat.

M33

Raha ja status tuo itseluottamusta, ja siitä naiset tykkäät. Te vinkujamiehet ette sitä vaan ymmärrä. Aika monella vaativalla naisella on massit ihan omasta takaa, eikä miestä tarvitse valita lompakon perustella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi