Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Pesen pippelin ja leikkaan kynnet.
M
Voi viddu mun pitäs kyllä käydä jossai näkötestissä koska luin tosta että 'leikkaan pippelin'
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Pitäähän sitä olla siistissä kunnossa, sen kerran kun treffeille pääsee.
Siispä aloitin villakankaisen takin pesettämisellä pesulassa, parturikäynnillä ja hankin uuden vyön sekä pullon shamppanjaa ja toisen cavaa. Sitten hankin junalipun ja toiveikkaan miehen preservatiivipaketin.
Samana päivänä lankkasin kengät, kävin suihkussa, ajoin parran, repäisin törröttävän karvan sieraimesta (auts!), laitoin suihketta kainaloon ja hiukset ojennukseen vahalla.
Valitsin siisteimmät arkihousut, silitin tyylikkäimmän paidan, kaivoin esiin merinovillaisen edustusvillapaidan, mustat nahkahanskat sekä skottilaisen kaulahuivin. Sukat ja alusvaatteet vaihdoin puhtoisiin. Rannekello ranteeseen.
Sitten ei muuta kuin naista tapaamaan!
Ja nainen oli ilmiselvästi pettynyt nähtyään minut korkeimman henkilökohtaisessa persoonassani.
Mun ekat treffit on aina kahvit ABC:llä, joten voin mennä sinne ilman meikkiä ja farkuissa ja t-paidassa. Useimmiten mies on toivonut jatkoa, minä olen harvemmin innostunut näkemään toista kertaa.
Jos kyseessä on pelkät seksitreffit, niin sitten käyn pesulla ja sheivaan ja pakkaan reppuun kaiken tarvittavan. Enkä meikkaa, ettei näytä pandalta session jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten pesu, föönaus ja suoristus. Suihkussa sheivaus. Tavallista tarkempi meikki. Jotkut kivat vaatteet alusvaatteita myöten. Yleensä käyn aiemmin päivällä urheilemassa, jos tapaaminen jännittää paljon.
Sheivaus ja alusvaatteet ?
Oletko saman tien sänkyyn hyppäämässä ?
Hauska ketju. Miehenä ihmettelen miksi seksiä ei voisi harrastaa ekoilla treffeillä, jos tilanne ajautuu siihen suuntaan. Ihmeellisiä sääntöjä että pitää olla x määrää treffejä ennen kuin seksiä harrastaa tai miehen kiinnostus lopahtaa. Minun pitkät suhteet ovat alkaneet sillä että ekoilla treffeillä on harrastettu seksiä. Se on ollut yksi syy haluta tavata uudelleen, vaikka yhden naisen kanssa seksi oli hirveää säheltämistä ekalla kerralla. Nainen oli muuten huipputapaus ja lisäksi oli hyvin vahva tunne että seksikin tulee jatkossa olemaan huippua. Ja niinhän se on ollut jo kuusi vuotta ja toivottavasti tämä nainen pysyy vierellä loppuun asti.
Suolihuuhtelun teen kaiken varalta. Vaikka mitään sen kummempaa ei olisikaan etukäteen suunniteltu. M+M
Koskahan naiset alkaisivat oleemaan rehellisiä eivätkä meikkaisi. Puhumattakaan filtteröinnistä.
Tälle nauroin kippurassa=Joku mies ei saanut treffeillä juuri sanaa suustaan.Kun tapaaminen oli naisen tympäännyttyä loppumassa mies kysyi "No,eikö mennä jo?" Nainen ihmetteli "Ai mihin?" Mies vastasi "No naimaanhan me tultiin".
Valmistaudun pakkeihin. Joskus jaksoin vielä meikata ja laittautua, mutta nykyään käyn vaan toteamassa, että mieheltä tulee treffien jälkeen "ei kipinää" -viesti tai ghostaus.
Desifioin kalustoni ja laitan syöpäläismyrkkyä.
Suihku, mahdollisesti tarvittavat sheivaukset, välttelen vuorokauden ajan kaikkia ruoka-aineita mitkä saattaa vaivata vatsaa, ja varsinkin jos lähden treffeille toiseen kaupunkiin niin jätän pöydälle lapun johon oon kirjoittanut mihin menen (kaupunki, mikä kahvila tms.), millä junalla, milloin tulen takaisin, kaiken mitä tiedän henkilöstä jota menen tapaamaan (sivusto jolla tavattiin, nimi & nimimerkki, mitä hän on sanonut tekevänsä työkseen jne.) ja sen hetkiset tuntomerkkini kuten mitkä vaatteet on päällä. Ei se estä sitä että mulle kävisi jotain, mutta jos katoan, niin onpahan ideaa mistä/kenen seurasta lähteä etsimään.
Meikkaan, kuten aina arkisinkin, ja pukeudun omanlaisiini vaatteisiin. En käytä ikinä korkkareita niin kuin näköjään jotkut täällä ilmoittivat, (kuulostaa vähän vanhanaikaiselta treffeillä minusta). Olen vaatteiltani maanläheinen ja tyttömäinen. En yritä tyylissäni mitään erikoista treffeillä eli olen oikeasti oma itseni. Onnistuu, koska treffaamani miehet ovat enemmän siistejä boheemeja ja pitäneet minunlaistani naista söpönä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan alkkarit
Ostan kortsuja
Tarkistan auton kunnon (jos menen autolla) ja siivoan tyhjät pullot pois penkeiltä
Katson että mulla on käteistä rahaa
Tässä puhuttiin oikeista treffeistä, ei huorissa käynnistä. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tästä nyt on jo muutama vuosi eikä sen jälkeen ole tarvinnut enää ensitreffeille lähteä, mutta muistaakseni kävin aamulla suihkussa kuten yleensäkin ja sitten puin päälle farkut, jonkun paidan ja saatoin tarvita farkkutakinkin, en enää ole varma. Vedin tennarit jalkaan ja kietaisin hiukset ponnarille.
Siinäpä se.
Tätä on true love, ihminen on aito itsensä. Hienoa että löysit jonkun.
Kietaisen satamillisen Sildenafiilipillerin huiviin.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan kaikki anusta myöten.
Anal bleaching is the process of lightening the color of the skin around the anus
Ajelen kivekseni.
Nainen88