Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?
Kommentit (291)
Enpä ole treffeillä käynyt aikapäiviin, mutta silloin kun kävin menin aina omana itsenäni.
En ole koskaan opetellut meikkaamaan joten menin ja menisin ihan täysin "luomuna".
Siistit omasta mielestä kauniit vaatteet. Puhtaat hiukset, raikas hengitys.
Kummasti vaan olen aina "kelvannut", koskaan en ole pakkeja saanut meikkaamattomuuden tai luonnollisuuden takia. On jopa sanottu että puhtaat hiukset tuoksuu hyvälle.
En jaksa ylläpitää kulissia ja esiintyä jonain mitä en ole. Ota tai jätä.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten pesu, föönaus ja suoristus. Suihkussa sheivaus. Tavallista tarkempi meikki. Jotkut kivat vaatteet alusvaatteita myöten. Yleensä käyn aiemmin päivällä urheilemassa, jos tapaaminen jännittää paljon
Meinaatko että tulee alusvaatetarkastus ? Vai hyppäätkö jo ekoilla treffeillä sänkyyn ?😕
Ihan samoin toimin kuin kaikkina muinakin päivinä. Eli käyn suihkussa, pesen hiukset jos on tarvis, en, jos olen esimerkiksi just edellisenä iltana pessyt ne. Laitan hiukset jotenkin kiinni kun ovat edes hiukan kuivuneet. Mulla on siis paksut ja luonnonkiharat hiukset enkä omista fööniä. Kevyt meikki, päälle mekko ja joko korkokengät tai saappaat. Ihan siksi kun en omista housuja enkä korottomia kenkiä juoksulenkkareita lukuunottamatta. Meikkiä sen mukaan miltä tuntuu, yleensä aika kevyesti kun en vaan jaksa kovin kauaa näprätä siinä peilin edessä. Sitten menoksi :)
PalstaTrolli kirjoitti:
Pitäähän sitä olla siistissä kunnossa, sen kerran kun treffeille pääsee.
Siispä aloitin villakankaisen takin pesettämisellä pesulassa, parturikäynnillä ja hankin uuden vyön sekä pullon shamppanjaa ja toisen cavaa. Sitten hankin junalipun ja toiveikkaan miehen preservatiivipaketin.
Samana päivänä lankkasin kengät, kävin suihkussa, ajoin parran, repäisin törröttävän karvan sieraimesta (auts!), laitoin suihketta kainaloon ja hiukset ojennukseen vahalla.
Valitsin siisteimmät arkihousut, silitin tyylikkäimmän paidan, kaivoin esiin merinovillaisen edustusvillapaidan, mustat nahkahanskat sekä skottilaisen kaulahuivin. Sukat ja alusvaatteet vaihdoin puhtoisiin. Rannekello ranteeseen.
Sitten ei muuta kuin naista tapaamaan!
Ja nainen oli ilmiselvästi pettynyt nähtyään minut korkeimman henkilökohtaisessa persoonassani.
Aika moukkamaista kun menit treffeille, etkä ostanut naiselle edes kukkasta tai muuta pientä lahjaa? Panostit vain itseesi ja alkoholiin.
T. Persu mies 41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudun samalla tavalla kuin muutenkin ihmisten tapaamiseen (suihku, meikki, hiusten laitto, siistit vaatteet), mutta noiden lisäksi myös sheivaan.
Miksi sheivaat?
No mitäpä luulet?
No niinpä. Itsekin pidän normaalina siistiä paikkoja vaikkei aina täysin karvattomaksi, mutta melkein kuitenkin. Yhden ainoan kerran olen törmännyt mieheen, joka asiasta puhuttaessa sanoi, että haluaisi ehdottomasti, että nainen olisi alakerrasta täysin luomu. Vaikka tämä oli ihan virkistävä näkemys ja tavallaan kiva kuulla, emme koskaan päätyneet tapaamaan, koska en itse kokisi itseäni viehättäväksi sellaisessa tilassa.
Et tunne viehättäväksi luomuna? Vaikka mies näkee toisin, arvostaisi Sinua alkuperäispakkauksessa?
Yleensä mulla ensitreffit on sellaiset 2h treffit, jotka ei koskaan jatku seksiin tai kummankaan kotiin - karsin liian usein nähdyt varatut petolliset seksinvonkaajat sillä, että seksiä ei tipu ainakaan ekoilla kolmilla treffeillä.
En ylipukeudu, meikkaan siististi ja kevyesti, hiukset laitan tarkemmin kuin normaalisti.
Otan hymyn kaapista henkarilta ja puen sen naamalleni.
Pesen nenäonteloni suolavedellä. Olen niiin siisti.
Yritän torpata liikoja avioliittofantasioita ja unelmia.
ensitreffeille vedän käteen useampaan kertaan ennen treffejä, jotta on rennompi olo eikä tarvitse koko ajan pelkästään miettiä, että päästäänkö jo panemaan.
Peseydyn tietenkin huolellisesti ja teen kevyen meikin, ei mitään iltameikkiä.
Luottopikkumusta päälle, somisteeksi kapea vyö kontrastivärissä, saman värinen pikkulaukku ja kengät. Kelin mukaan klassikkotrenssi tai sitten ilman. Alle samaa sarjaa liivit, stringit ja sukkanauhavyö, sukat näin kesällä tosi ohuet.
Jos menen suomalaisen kanssa, en viitsi laittautua. Jos ulkkarin (saatika julkkarin!) laittaudun tuntikausia. Niille ei kelpaa mikä vaan. Nainen..
Vierailija kirjoitti:No niinpä. Itsekin pidän normaalina siistiä paikkoja vaikkei aina täysin karvattomaksi, mutta melkein kuitenkin. Yhden ainoan kerran olen törmännyt mieheen, joka asiasta puhuttaessa sanoi, että haluaisi ehdottomasti, että nainen olisi alakerrasta täysin luomu. Vaikka tämä oli ihan virkistävä näkemys ja tavallaan kiva kuulla, emme koskaan päätyneet tapaamaan, koska en itse kokisi itseäni viehättäväksi sellaisessa tilassa.
No jo on teillä jutut. Huhhei. Ei sitten mitään normaalimpaa aihetta keksitä jutusteltavaksi, heti hypätään housujen sisältöön. HUHHUH! Todella ÄLLÖTTÄVÄÄ!
Jos olisin mies: kaataisin aamupäivällä puun tai pari, tekisin halkomotin. Rassaisin autoa tuntikausia. Sitten havahtuisin: laittaisin radio Novan soimaan ja sytyttäisin tupakan. Sitten menisin suihkuun, taputtelisin jotain hyvää hajua naamani liepeille ja pukisin puhtaat kledjut. Pilottiaurinkolasit päähän, aurinko paistaisi ja meitsi hyppäisi amerikanrautaan/ nahkatakkia olalla roikuttaen käppäilisin paikalle. Jotain Chris Reaa soimaan, ja olisin helvatin SONNI.
Peseydyn, meikkaan, puristelen proput pois nielusta. Laitan hajuvettä. Pukeudun. Ilmoitan hätäkontakteille mihin olen menossa ja kenen kanssa. Pistän gps-sijainnin päälle ja kerron että monelta multa pitää tulla viimeistään viesti et oon turvassa kotona ja silloin tsekkaa et oonko oikeasti kotona ja jos en oo tai ja jos ei ole tullut viestiä, niin katsoo gps:stä sijainnin ja hälyttää poliisit sinne.
Vierailija kirjoitti:
Peseydyn, meikkaan, puristelen proput pois nielusta. Laitan hajuvettä. Pukeudun. Ilmoitan hätäkontakteille mihin olen menossa ja kenen kanssa. Pistän gps-sijainnin päälle ja kerron että monelta multa pitää tulla viimeistään viesti et oon turvassa kotona ja silloin tsekkaa et oonko oikeasti kotona ja jos en oo tai ja jos ei ole tullut viestiä, niin katsoo gps:stä sijainnin ja hälyttää poliisit sinne.
Unohdin mainita että pakkaan käsilaukkuun turvasumutteen sekä ripulilääkettä, ja teen ennen lähtöä suolihuuhtelun.
Vierailija kirjoitti:
Pesen nenäonteloni suolavedellä. Olen niiin siisti.
Unohdin mainita tämänkin!
Vierailija kirjoitti:
ensitreffeille vedän käteen useampaan kertaan ennen treffejä, jotta on rennompi olo eikä tarvitse koko ajan pelkästään miettiä, että päästäänkö jo panemaan.
Unohdin mainita tämänkin! Varsinkin jos ollut kauan sinkkuna niin liikaa panettaa kyllä. Monesti on mennyt juttu siksi pilalle että oon ekoilla treffeillä mennyt sänkyyn ja mies on antanut siitä syystä pakit. Kaksinaismoralistista mutta minkäs teet. Himot ne on hiirelläkin. 🤷
Paitsi tavallisia jokapäiväisiä asioita, pesen autoni.
Suihku ja siistit vaatteet. Jos ravintolatreffit, vähän paremmat vaatteet ja ehkä kevyt meikki.