Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?
Kommentit (291)
Tyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen pippelin ja leikkaan kynnet.
M
Voi viddu mun pitäs kyllä käydä jossai näkötestissä koska luin tosta että 'leikkaan pippelin'
ihan ymmärrettävää, että feministille tulee ensimmäiseksi mieleen tuollainen
Käyn läpi kaverin kanssa suunnitelman:
- milloin ja missä treffit
- kaveri tulee mukaan kuppilaan tms. jos mahdollista
- sovitaan käsimerkit (jos näköyhteys) jos täytyy päästä tyypistä eroon, kaveri soittaa sitten ja
"joudun" lähtemään (pakoon)
- jos ei näköyhteyttä niin sovitaan soittoajat ja tarinat
Käyn harvoin.
Värjään hiukset pari päivää aikaisemmin ja kuorin ihon huolella. Yritän nukkua edellisen yön normaalia paremmin ja lähteä töistä ajoissa laittautumaan, jos on arki.
Ennen treffejä käyn suihkussa ajan kanssa, pesen hiukset, ajelen karvat. Sitten pesen hampaat ja rasvaan koko vartalon. Pukeudun nätteihin alusvaatteisiin ja vaatteisiin ja meikkaan kevyesti mutta huolellisesti. Seksiä ei ole luvassa, mutta itseluottamus lähtee noista ennalta mainituista.
Psyykkaan itseäni kotona ja lähden treffeillle ajoissa.
Jos tuttavuus on netin kautta löydetty, googletan myös miehen.
T: nainen
Käyn suihkussa, pesen, föönaan ja suoristan tukan. Pesen hampaat. Laitan täyden meikin. Puen siistit vaatteet päälle. Tutustun uudelleen miehen Tinder- profiilitekstiin ja käyn läpi siihen mennessä kirjoitetut viestit, niin on sitten jotain mistä jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen; käyn suihkussa ja kiharran tukkani, meikkaan ja lakkaan kynteni, nypin esim kulmat ja pesen hampaat. Pukeudun puhtaisiin ja kauniisiin vaatteisiin, pukeudun naisellisesti; korkokengät, esim nahkahame ja tyköistuva mutta siisti pusero (ei rintavakoa näkyvissä)
Ennen tapaamista laitan vielä vähän puuteria ja poskipunaa, tarkistan meikit, pöyhin tukkaa ja sipaisee huulikiiltoa huuliin. Mukaan Hymy ja iloinen mieli ja avoimuus.
Vieläkö Hymy-lehteä julkaistaan?
Ihanaa rakas 70-luku ja sinun puujalkavitsit! Olen kaivannut sinua tämän tiktok-maailman keskellä!
Sillon kun vielä deittailin, olin aina ihmisten ilmoille lähtiessäni meikattu ja mieleisissä, hyvännäköisissä vaatteissa, en tehnyt mitään erilailla treffejä varten. Nyt kuljen ilman meikkiä rillit vinossa joka paikassa, jos tulisi ero ja joutuisin taas vaivautumaan treffeille, kyllä panostaisin, pakkohan se olisi =) En ymmärrä ajatusta, ettei treffeille saisi laittautua ja panostaa, miksi ihmeessä ei?
Vierailija kirjoitti:
Koskahan naiset alkaisivat oleemaan rehellisiä eivätkä meikkaisi. Puhumattakaan filtteröinnistä.
Ei pysty. Haluan päästä panemaan ja ilman meikkiä olen miehille 100 % näkymätön. Meikin kanssa vain 99 %. :)
Syy miksi teen suolihuuhtelun on, etten halua piereskellä tai olla vatsa turvoksissa. T: Nainen
Hui oottepa hienoja. Ei ihme etten kelpaa jos miehet tottuneet pikkumustiin ja korkkareihin 😃
Otan ruutukaappauksen treffikumppanin profiilista ja lähetän sen ystävälle, samalle kerron minne olen treffit sopinut. Suihkussa käyn ja meikkaan muutenkin joka päivä, sen osalta en tee sen erityisempää. Ehkä vähän mietin enemmän, mitä laitan päälle.
No ettei se taas menis mun pualelta pelkäks vonkaamiseks nii yks varma tapa on se etten käy suihkus ennen treffejä. Vahva juustokerros sinahan alla pitää ajatukse josai muussa kui toosas. Hajuhaita voi fiksata hyvällä dödöllä. Muute kyl laitan pääle jotai muuta ku verkkarit ja kampaan. Tukka pitää olla hyvi. Ja kengät emmä oo koskaa kumppareis treffillä käyny paitsi mopoiäs. Saatammä ottaa yhen tai kaks bissee etten istu iha mykkänä.
Ainii... mä onn sinkkimies 53 vee
Huuhtasen ainakin esinahan alta mahdolliset raejuustot, jos en muuta ehdi.
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään tavallisesta poikkeavaa. Treffit ovat vain treffit. Seksiä en harrasta ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa minulla on tapana odottaa 12 kuukautta, ennen kuin ryhdyn harrastamaan seksiä uuden poikaystävän kanssa.
Jos mies on puutteessa ja vonkaa seksiä (ei suostu odottamaan 12kk) hän on selvästikin väärä mies minulle. Ei muuta kuin mies pihalle ja seuraavaa kehiin.
Millä vuosituhannella olet pannut viimeksi?
En käy treffeillä mutta eiköhän se olisi sama kuin esim. työpaikkahaastatteluun meno; suihkussa käynti, hampaitten pesu, siistit vaatteet.
En meikkaa joten sitä en tekisi. Kaiken puoleinen siisteydestä huolehtiminen olisi itselleni tärkeintä. Siitä muodostuu ulkoinen kuva. Valmistautuisin myös henkisesti kohtaamaan vieraan ihmisen jonka kanssa ehkä tulisin tekemään tärkeän päätöksen, esim. juuri työpaikan saanti tai päätös siitä tuleeko tästä toisia treffejä.
Voitelen munan suklaakastikkeessa.
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään tavallisesta poikkeavaa. Treffit ovat vain treffit. Seksiä en harrasta ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa minulla on tapana odottaa 12 kuukautta, ennen kuin ryhdyn harrastamaan seksiä uuden poikaystävän kanssa.
Jos mies on puutteessa ja vonkaa seksiä (ei suostu odottamaan 12kk) hän on selvästikin väärä mies minulle. Ei muuta kuin mies pihalle ja seuraavaa kehiin.
Vanha viidakon sanonta. Jos seksiä ei ole ensimmäisten viiden treffien aikana niin sitä ei tule olemaan myöhemminkään. Ja tämä on taivaan tosi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, treffit on vaan treffit. Riippuu onko suunnitelmia, mennä vaikkapa ravintolaan, silloin voi laittaa asianmukaist vaatteet. Jos vaan treffataan muuten, ulkona tai kahvilassa niin normikyläilyvaatteet käy. Seksi ei ole ongelma, voi hyvin odottaa vaikka vuoden. Voi sitten käydä muualla tyydyttämässä tarpeet. Ja vuodessa alkaa tuntea jo toista, kannattaako alkaa syvempään suhteeseen. Jää sitten tapailun asteelle ja itse olisin myös passiivinen seksin suhteen ja kun tulee asia puheeksi sanoisin että totesin ettet halua seksiä niin olen käynyt muualla joten ollaan sitten vaan ystäviä. Ei ole tapana vongata, kyllä asiat etenee ihan itsestään jos molempia haluttaa, sen vaistoaa.
Hygieniasta huolehtiminen, puhtaat, mukavat vaatteet, ehkä ripsaria ja kajalia.
Treffi-väkivalta on lisääntynyt reilusti viime aikoina, naisten pitää olla varovaisia.
Itse kerron jollekulle missä olen, kenen kanssa, aina julkinen paikka ja oma kyyti.