Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoisena naisena voin todeta, että tässäkin on suurella todennäköisyydellä kyseessä jonkinlainen kohtaanto-ongelma. Tuon pituinen mies olisi ainakin itselleni täydellisen mittainen, kun olen kymmenisen senttiä lyhkäisempi, mutta kiinnostuneet miehet ovat järjestään olleet aina niitä pitkiä. Lyhyemmät miehet eivät kai oikein uskalla lähestyä meitä lyhyempiä naisia ainakaan sen perusteella, miten olen havainnoinut tilanteita. Liekö sitten itseluottamuksesta kiinni.
Mutta niin, kykenisin seurustelemaan.
Lyhyehköillä itsevarmoilla miehillä on usein keskimääräistä pidempi tai jopa pitkä vaimo. Tosin ihan hyvä jälkeläisten kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kykenisin jos olisi upea mies. Olen itse 180cm nainen. En ole pinnallinen --ska, joka kävelee onnensa ohi.
Eli jos haluaa että mies on itseä pidempi tai vähintään saman mittainen. Päädyt tuomitsemaan ihmisen pinnalliseksi pas*aksi? Aika pienestä asiasta kyllä loppupeleissä.
Päädyn tuomitsemaan? Totta helvetissä. Ihmiset heittävät ihan käsittämättömistä syistä oman onnensa ikkunasta ulos ja sitten vielä itkevät päälle kun ovat onnettomia.
Tuomitse sitten ap. Hän aloitti tämän pituusinttämisen, koska on niin pinnallineñ a kuvittelee muidenkin olevan. Jotkut ovatkin, mutta sinä lisäksi aggressiivinen ääliö.
Hetkonen. Eli olet ap:n mielipidettä vastaan kuitenkin? Ja sitä olen minäkin? Ja sinä olet minua vastaan jostain syystä? Onko sinulla logiikka vai vain näppis?
Vierailija kirjoitti:
Se on siinä ja siinä, ehkä. Pitäisi sitten olla älykäs, empaattinen ja huumorintajuinen. Olen vahvarakenteinen nainen, 170 cm pitkä. Yleensä olen ajatellut, että miehen pitää olla vähintään pituiseni.
Pidemmän miehen ei tarvitse olla älykäs, empaattinen ja huumorintajuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siinä ja siinä, ehkä. Pitäisi sitten olla älykäs, empaattinen ja huumorintajuinen. Olen vahvarakenteinen nainen, 170 cm pitkä. Yleensä olen ajatellut, että miehen pitää olla vähintään pituiseni.
Tuskin tarvitsee. Palstanainen on perusnainen eli biologinen nainen.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon mittainen mies, kuin 165 cm ei todellakaan ole mikään harvinaisuus.
Niitä tulee joka ikinen päivä vastaan useita.
Yksi prismakäynti ja tuon mittaisia miehiä tullut vastaan ainakin 20 kpl. Olen 168 cm ja ilman korkoja. Noin 20 itseäni lyhyempää miestä tulee aina yhdellä prismakäynnillä vastaan. Ja ihan parikymppisistä kahdeksankymppisiin.
Useilla on sellainen lyhyt puoliso, vähän päälle 150 cm.
10-vuotias tyttöni on nyt 155 cm pitkä ja hän on jo monia aikuisia naisia pidempi.
Että kyllä niitä pätkiä tässä maassa riittää ja heille puolisot.
Kuullostaa vähän liiottelulta :D
Voi toki riippua ihan paikasta, ehkä jossain isommissa kaupungeissa saattaa noin ollakkin.
Olen eri, mutta juuri tänään katselin Prismassa samaa, tämän keskustelun innoittamana :D
Ja kyllä, yllättävän moni mies on lyhyt! Enemmän on 170 -senttisiä miehiä kuin 190-senttisiä. Vai käyvätkö he vain Cittarissa tai Lidlissä?
En ole ennen tähän asiaan kiinnittänyt huomiota, mutta nämä palstan oudot pituusvaatimus-keskustelut on herättänyt huomaamaan asiaa. Itse en arvota miestä pituuden vaan luonteen mukaan. Tottakai kivat kasvot on tärkeät myös, mutta olen aika kaikkiruokainen senkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tarvitsee. Palstanainen on perusnainen eli biologinen nainen.
-ohis
Minulle nimenomaan äly, komeus, huumori, empatia ja samat kiinnostuksen kohteet merkitsevät. Pituus ei ole tärkeää. Olen keskimittainen nainen itse, käytän korkkareita enkä yritä lyhyen poikaystävän seurassa esittää pientä ja lyhyttä, koska olen hänen mielestään viehättävä näyttävänä ja hän on ylpeä minusta. Minulla ei ole muutenkaan tarvetta olla mikään erityispieni, olen ihan itseni kokoinen ja nautin naisellisista korkkareista. Olen onnellinen, että päässäni ei ole mitään tyhmiä rajoitteita. Poikaystäväni taas ei kuulemma huolisi lyhyttä naista eikä koe sellaisia viehättävänä. Hänen entinen tyttöystävä oli 174 cm, joten pientä alemmuutta tunnen näin 166 cm pituisena. 😀. Maailmassa on lisäksi aika monta paria, joissa nainen on huomattavastikin pidempi, maailmaan mahtuu.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut/tapaillut lyhyitä miehiä. Enää en ihan helposti sille tielle lähtisi. Kaikilla näillä miehillä on ollut jotain ihme napoleonkompleksia havaittavissa. Itse olen 167cm pitkä.
Lyhyenä miehenä olen puolestani havainnut seuraavaa:
Naisilla on tapana keksiä "ei-pinnallisia" syitä miksi eivät (enää) seurustelisi lyhyen miehen kanssa. Esim. jos lyhyt mies osoittautuu jotenkin huonoksi, päätetään että ei enää lyhyen miehen kanssa koskaan. Jos pitkä mies osoittautuu jotenkin huonoksi, kummasti ei sanotakaan nou nou pitkille miehille jatkossa.
Toinen on tuo Napoleon-syndrooma. Naiset harmi kyllä tiedostamattaan vertaavat miehiä. Isoin, luontaisilta ominaisuuksiltaan vahvin ja korkeimmassa asemassa olevin kiinnittää huomion. Ellei pieni mies tee jotain saadakseen huomiota, häviää isommille miehille aina. Pitää siis yrittää kovemmin - ja kun yrittää kovemmin, on se Napoleon- syndroomaa.
M/169cm
Minä tunnen useamman lyhyemmän miehen, jotka jauhavat koko ajan pituudestaan, omasta ja muidenkin. SE on häiritsevää, kun itse yrittää tutustua toisen luonteeseen. En tiedä onko tämä jauhaminen Napoleon-kompleksi mutta ainakin samaa sukua.
Kerro vähän lisää tästä miehestä niin voin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo molempien itsetunnosta ja rakkaudesta paljon, jos nainen on kahta päätä pidempi korkkareilla.
Kyllä <3 Kun itsetunnot on molemmilla hyvät et tarvitse naisenkaan olla käyttämättä korkkareita halutessaan. Todellakin katson tällaisia pareja ylöspäin, ja muutaman tunnenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut/tapaillut lyhyitä miehiä. Enää en ihan helposti sille tielle lähtisi. Kaikilla näillä miehillä on ollut jotain ihme napoleonkompleksia havaittavissa. Itse olen 167cm pitkä.
Naisilla on tapana keksiä "ei-pinnallisia" syitä miksi eivät (enää) seurustelisi lyhyen miehen kanssa. Esim. jos lyhyt mies osoittautuu jotenkin huonoksi, päätetään että ei enää lyhyen miehen kanssa koskaan. Jos pitkä mies osoittautuu jotenkin huonoksi, kummasti ei sanotakaan nou nou pitkille miehille jatkossa.
Toinen on tuo Napoleon-syndrooma. Naiset harmi kyllä tiedostamattaan vertaavat miehiä. Isoin, luontaisilta ominaisuuksiltaan vahvin ja korkeimmassa asemassa olevin kiinnittää huomion. Ellei pieni mies tee jotain saadakseen huomiota, häviää isommille miehille aina. Pitää siis yrittää kovemmin - ja kun yrittää kovemmin, on se Napoleon- syndroomaa.
M/169cm
Minä tunnen useamman lyhyemmän miehen, jotka jauhavat koko ajan pituudestaan, omasta ja muidenkin. SE on häiritsevää, kun itse yrittää tutustua toisen luonteeseen. En tiedä onko tämä jauhaminen Napoleon-kompleksi mutta ainakin samaa sukua.
Minä olen tavannut pitkiä miehiä joille minun pituus on asia mistä pitää jauhaa koko ajan. Joillekin miehille pituus tuntuu olevan joku kompleksi ja se on minulle turn off ihan sama minkä pituinen mies on.
Itse olen 151cm.
Kaiken kokoiset kirjoitti:
Olen itse 168 cm, muodokas, juuri ja juuri normaalipainoinen, olisin mielelläni vähän hoikempi, mutta toisaalta aika seksikäs näin😉. Minuun on ollut kaiken pituiset miehet ihastuneita ja minä heihin. Itselläni pituus ei vaikuta mitään suuntaan tai toiseen. Ainoastaan kääpiökasvuisuus olisi liikaa. Mut jos on normi-ihmisen mitoissa, niin ok. Älkää nyt käsittäkö väärin, mutta esim Putin on minusta seksikäs. Mutta vain ulkoisesti. Siis atleettinen ja miehekäs. Muuten en huolisi mutta ulkonäkö kelpaisi. Toki toivon, että mies on komea ja sporttinen, älykäs, taitava jne, mutta pituus ei ole minulle yhtä kuin viehättävä.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/169cm
Minä olen tavannut pitkiä miehiä joille minun pituus on asia mistä pitää jauhaa koko ajan. Joillekin miehille pituus tuntuu olevan joku kompleksi ja se on minulle turn off ihan sama minkä pituinen mies on.
Itse olen 151cm.
No höh... Mitä he sanovat pituudestasi? Jotain maskotti-puhettako?
Luonto pyrkii keskinkertaisuuteen, ihan tutkimustenkin mukaan pituusasiassakin. Siksi usein lyhyttä miestä ei viehätä lyhyt nainen vaan pidempi nainen ja taas tosi pitkää miestä ja lyhyttä naista voi vetää toinen toisensa puoleensa. Näin jälkeläisistä tulee enemmän keskimittaisia. Ihmisen pariutuminen ei kuitenkaan näin yksinkertaista usein ole, koska persoona, äly, taidot, varallisuus, muu ulkonäkö ym myös merkitsee tietenkin eli pituus on vain yksi osatekijä. Lisäksi on henkilökohtaiset mieltymykset, jotka eivät aina perustu vaan biologiaan ja biologiseen edullisuutensa jälkeläisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 168 cm, muodokas, juuri ja juuri normaalipainoinen, olisin mielelläni vähän hoikempi, mutta toisaalta aika seksikäs näin😉. Minuun on ollut kaiken pituiset miehet ihastuneita ja minä heihin. Itselläni pituus ei vaikuta mitään suuntaan tai toiseen. Ainoastaan kääpiökasvuisuus olisi liikaa. Mut jos on normi-ihmisen mitoissa, niin ok. Älkää nyt käsittäkö väärin, mutta esim Putin on minusta seksikäs. Mutta vain ulkoisesti. Siis atleettinen ja miehekäs. Muuten en huolisi mutta ulkonäkö kelpaisi. Toki toivon, että mies on komea ja sporttinen, älykäs, taitava jne, mutta pituus ei ole minulle yhtä kuin viehättävä.
Minkä ikäinen olet?
Miksi kysyt? Tunnistettavuuden vuoksi sanon vain, että olen Putinille aivan liian nuori, mutta parikymppiselle ukolle turhan vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/169cm
Itse olen 151cm.No höh... Mitä he sanovat pituudestasi? Jotain maskotti-puhettako?
Senttien laskemista, jopa millin tarkkuudella, paljon meidän ero on. Siitä sitten voikin tehdä numeron kaikille paikalla olijoille. Turhaudutaan jos en suotu kertomaan omia senttejä. Plus totta kai kaikki naurettavat nimitykset joita minulle voi keksiä on viimeinen pisara saada tuntemaan mies luontaantyöntäväksi.
Sama pätee niihin lyhyempiin miehiin jotka tekee ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miksi ei, jos kemiat muuten kohtaa. Ilman kemiaa ei ole kenenkään kanssa yhtään mitään vaikka pituutta löytyisi 2 metrin verran.
Kemiaa pitää olla, mutta oikeasti harva nainen haluaa, että mies on noin lyhyt. Riippuu tietenkin naisen omasta pituudesta, mutta jopa ne lyhyet naiset haluaa mieluummin pitkän miehen.
Oma mies on 169cm ja kyllä minua monesti on se lyhyys haitannut. En esim koskaan seiso valokuvissa miehen vieressä, koska silloin mies näytää niin kovin lyhyeltä. Yleensä asian huomaakin valokuvissa, kun mies on päätään lyhempi kuin muut miehet ja monesti naosetkin ovat huomattavasti pidempiä korkokengissään. Kyllähän se mies siellä kääpiöltänäyttää.
Ja on pakko myöntää, että ehkä hän yrittää (varsinkin nuorempana) kompensoida lyhyyttään mahtailemalla muuten. Esittämällä olevansa enemmän "äijä" kuin mitä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Miksi kysyt? Tunnistettavuuden vuoksi sanon vain, että olen Putinille aivan liian nuori, mutta parikymppiselle ukolle turhan vanha.
Kiinnostaa tietää, minkä ikäinen nainen pitää Putinia seksikkäänä.
Voi kertoa siitäkin, ettei kumpikaan ole halunnut olla yksin.