Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Kykenisitkö seurustelemaan 165cm miehen kanssa?

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin toki. Luulen tosin, ettei sen pituinen mies pystyisi seurustelemaan minun, 172 cm naisen, kanssa. Jos pystyisikin, niin ei saisi koko ajan ruikuttaa siitä kuinka on muka niin lyhyt ja estäisi minua käyttämästä korollisia kenkiä.

Vierailija
142/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on julkkistenkin parissa niin et mies jää lyhyemmäksi kun nainen laittaa 10-15 cm korkkarit.

Hyvä ystäväni totesi aikoinaan, ettei miehen pituudella ole muulloin merkitystä kuin tanssiessa. Jos mies paljon lyhyempi on hankalaa tanssia liki, samoin jos mies on liian pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että pitkällä tähtäimellä olisi ongelmallista itsetunnolleni, kun tuntisin itseni valtavaksi sotanorsuksi itseäni pienemmän miesystävän rinnalla.

Kuvittele jos olisit melkein kaikkia miehiä pidempi. Tuntisit itsesi jatkuvasti sotanorsuksi, etkä voisi tehdä asialle mitään. Käytännössä sama ongelma kuin ap:lla.

Mikä pakko naisilla on aina vertailla omaa kokoa miehen kokoon?

Ei se oma pituus, paino tai vartalon malli muutu yhtään sen mukaan millainen mies on "rinnalla".

Eikä muuten muutu sekään miltä näytät muiden silmissä. Vai ajattelitko tosiaan että vaikka minun, 172cm/65kg miehen, silmissä 178cm/90kg nainen on pieni ja siro jos tämän rinnalla seisoo jättiläismies?

(ps. nuo oli suurin piirtein ex-tyttöystävän mitat, eli ei ainakaan minua haittaa jos nainen on isompi)

Vierailija
144/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto pyrkii keskinkertaisuuteen kirjoitti:

Luonto pyrkii keskinkertaisuuteen, ihan tutkimustenkin mukaan pituusasiassakin. Siksi usein lyhyttä miestä ei viehätä lyhyt nainen vaan pidempi nainen ja taas tosi pitkää miestä ja lyhyttä naista voi vetää toinen toisensa puoleensa. Näin jälkeläisistä tulee enemmän keskimittaisia. Ihmisen pariutuminen ei kuitenkaan näin yksinkertaista usein ole, koska persoona, äly, taidot, varallisuus, muu ulkonäkö ym myös merkitsee tietenkin eli pituus on vain yksi osatekijä. Lisäksi on henkilökohtaiset mieltymykset, jotka eivät aina perustu vaan biologiaan ja biologiseen edullisuutensa jälkeläisen kannalta.

Kuulostaa ihan loogiselta.

Hassua kyllä jätit yhden pikkujutun mainitsematta. Nimittäin sen että kaiken pituiset naiset suosivat pitkiä miehiä.

145/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä yli 20 vuotta, särmää pitää löytyä niin ei pituudella ole merkitystä :)

Vierailija
146/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miksi ei, jos kemiat muuten kohtaa. Ilman kemiaa ei ole kenenkään kanssa yhtään mitään vaikka pituutta löytyisi 2 metrin verran.

Kemiaa pitää olla, mutta oikeasti harva nainen haluaa, että mies  on noin lyhyt. Riippuu tietenkin naisen omasta pituudesta, mutta jopa ne lyhyet naiset haluaa mieluummin pitkän miehen. 

Oma mies on 169cm ja kyllä minua monesti on se lyhyys haitannut. En esim koskaan seiso valokuvissa miehen vieressä, koska silloin mies näytää niin kovin lyhyeltä.  Yleensä asian huomaakin valokuvissa, kun mies on päätään lyhempi kuin muut miehet ja monesti naosetkin ovat huomattavasti pidempiä korkokengissään. Kyllähän se mies siellä kääpiöltänäyttää. 

Ja on pakko myöntää, että ehkä hän yrittää (varsinkin nuorempana) kompensoida lyhyyttään mahtailemalla muuten. Esittämällä olevansa enemmän  "äijä" kuin mitä oikeasti on.

Tässä on hyvä esimerkki virheellisestä napoleontulkinnasta. Nuorten miesten mahtailu on ihan tyypillistä riippumatta pituudesta mutta vain lyhyen kohdalla se selitetään pituudella

ohis

Vierailija
147/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin toki. Luulen tosin, ettei sen pituinen mies pystyisi seurustelemaan minun, 172 cm naisen, kanssa. Jos pystyisikin, niin ei saisi koko ajan ruikuttaa siitä kuinka on muka niin lyhyt ja estäisi minua käyttämästä korollisia kenkiä.

Ainakin yhden tällaisen avioparin tunnen. Tai mies oli ehkä 169 cm, ja nainen 177 cm, mutta suunnilleen sama ero.

Vierailija
148/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto pyrkii keskinkertaisuuteen kirjoitti:

Luonto pyrkii keskinkertaisuuteen, ihan tutkimustenkin mukaan pituusasiassakin. Siksi usein lyhyttä miestä ei viehätä lyhyt nainen vaan pidempi nainen ja taas tosi pitkää miestä ja lyhyttä naista voi vetää toinen toisensa puoleensa. Näin jälkeläisistä tulee enemmän keskimittaisia. Ihmisen pariutuminen ei kuitenkaan näin yksinkertaista usein ole, koska persoona, äly, taidot, varallisuus, muu ulkonäkö ym myös merkitsee tietenkin eli pituus on vain yksi osatekijä. Lisäksi on henkilökohtaiset mieltymykset, jotka eivät aina perustu vaan biologiaan ja biologiseen edullisuutensa jälkeläisen kannalta.

Kuulostaa ihan loogiselta.

Hassua kyllä jätit yhden pikkujutun mainitsematta. Nimittäin sen että kaiken pituiset naiset suosivat pitkiä miehiä.

Sinun luetunymmärtämisen tasosi on kyllä nolla.

Olet varmaan pitkä mies, mutta siinä kaikki🧐

Vierailija
149/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyn. Mitä merkitystä pituudella on muissakaan ihmissuhteissa? Ei mitään.

Vierailija
150/169 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri itseni pituisen kanssa olenkin seurustellut.

En ottaisi pitkää miestä tai muutoinkaan isompaa, mies on aina turvallisuusuhka muutenkin.

Vierailija
151/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sen pituisen miehen kanssa ja olen itsekin saman pituinen.

Vierailija
152/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tykkää hobiteista. Miehen pitää olla miehen kokoinen, eikä mikään puutarhatonttu.

Vierailija
153/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa olen tullut siihen tulokseen, että naiset vaativat ap:n kaltaisilta lyhyiltä miehiltä täydellisyyttä, jotta he kelpaisivat kumppaniksi.

Vaaditaanko tällaista täydellisyyttä keskimittaisilta ja sitä pidemmiltä? Onko heidänkin pakko olla pankkiireita tai hollywood tähtiä jotta kelpaavat naisille kumppaniksi?

Vierailija
154/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En tykkää hobiteista. Miehen pitää olla miehen kokoinen, eikä mikään puutarhatonttu.

Mikä on "miehen kokoinen"?

Eikö mies ole mies niin kauan kun munat löytyy

Vierailija
155/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pystyisi?

Vierailija
156/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 175 pituiset mitataan neuvolassa.

Vierailija
157/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kjäh kräh,, kyllä näim ompi! =))) ja,, alle sata kilosiet =)) rääh

Vierailija
158/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kjäh kräh,, kyllä näim ompi! =))) ja,, alle sata kilosiet =)) rääh

Ottaako koville 😅

Vierailija
159/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Vähän jäisi lyhyemmäksi, mutta jos olisi muuten tosi hyvä mies niin mitä muutamasta sentistä. 

Vierailija
160/169 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne eilen oman "hyi vit.tu" -kommenttini ja nyt en löydä sitä. Miksi poistaa suurimman osan naisväestön edustama mielipide. Miksi loukkaantua totuudesta. En vain voi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan