Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on ongelma naisen löytämisen suhteen?

Vierailija
30.01.2020 |

Minulla on ongelma naisten suhteen. Löydän helposti treffiseuraa ja ei ole ongelmaa aloittaa keskustelua ja tutustumista kiinnostavien naisten kanssa, mutta joka ikinen kerta (nämä lasketaan jo kymmenissä) se loppuu kuin seinään vaikka olisi kuinka paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja juteltavaa. Mitään erityistä vikaa minussa ei ole, enkä voi olla mitenkään rumakaan koska ulkonäköni perusteella löydän kyllä deittiseuraa kohtalaisen helposti. Jossain vain mättää, kun joka kerta tutustumisvaihe lakkaa heti alkuunsa suurinpiirtein ensimmäisten keskustelujen jälkeen ja lopulta naiset vain lakkaavat vastaamasta minulle mitään.

Mitä teen väärin? Osaan osoittaa kiinnostukseni naiselle kyllä ja kysyä ulos (johon suostutaankin pääsääntöisesti), ja monilla tapaamisilla on ollut ihan hauskaakin mutta siihen se vain pysähtyy joka kerta. Alkaa turhauttaa ja olen pohtinut mitä minä teen tässä asiassa väärin. En ole epätoivoinen, vaan minua turhauttaa se, miten kaikki lähestymisyritykseni ja naisiin tutustumiset päättyvät samalla tavalla pettymykseen.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden viestien perusteella vaikutat olevan sellainen harmittoman mukava, mutta samalla myös lopulta hyvin tylsä tapaus. Ei oikein mitään särmää tai säröä. Ikään kuin yhteiskunnan valamosta putkahtanut valumuotti. Harva ihminen tietty on mikään varsinainen räiskäle, mutta yleensä ihmisissä on kuitenkin jotain rosoa ja tarttumapintaa. Tuo epätoivoinen treffailusikin jo kertoo, että persoonasi on tuollainen muovailuvaha joka taipuu kaikkeen.

Vaikka tämä on ehkä hieman tympeästi sanottu, niin se on sanottu vain lähimmäisen rakkaudella. Löydä itsesi ja kasvata palleja, niin kyllä ne naiset joskus vielä kiinnostuvat.

Vierailija
82/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

No kyllä sen näkee yleensä minuutissa ellei alle, onko toinen potentiaalinen “se oikea” tai kiinnostaako edes seksuaalisesti.

Veikkaan että pyydät vähän kaikkia ulos, kaverimeiningillä, ilman sitä oikeaa kipinää, sit siinä käy just noin. Naiset ehkä lähtee treffeille kun ei kehtaa kieltäytyäkkään - olethan asiallinen ja sosiaalinen veikko kuitenkin.

Sanoisin että odota rauhassa. Ei tarvitse deittailla joka toista naista työpaikalta ja harrastuksesta ja naapurista löytääkseen sen oikean. Helposti siitä saa myös sellaisen seuramiehen tai kaverimiehen leiman kun on “avoin” ihan joka suuntaan. Nainen haluaa kokea olevansa ainutlaatuinen, niin se vaan on. Ei se seuraava kohde sun loputtomalla deittilistalla.

Täysin samaa mieltä, tosielämässä kohdatessa näkee heti. Tinderin kautta sovitut treffit olivat minusta lievästi sanottuna turhauttavia, kun tavatessa lähes jokaisen kohdalla välittömästi huomasin, ettei minkäänlaista potentiaalia ole. No ne treffit jäivät sitten siihen eikä jatkoa todellakaan ollut luvassa. Turha treffeille on kaverifiiliksellä mennä aikaa kuluttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä löytänyt naista, joka on kiinnostunut tutustumaan sinuun paremmin

Minä en lähtisi yhtään minnekään miehen kanssa, joka on tapaillut lukemattomia naisia.

Kysytkö ensimmäisenä monenko naisen kanssa olet jutellut, vai miten aiot selvittää sen montaako naista mies on tapaillut tai deittaillut?

Olen tavannut kyllä erilaisia naisia, myös "eritasoisia", eri ikäisiä, eri elämäntilanteissa olevia jne. Kyseessä on otantaa aika laajasti ja kaikkien kanssa on täysin sama tilanne. Kerta kerran jälkeen uskoni sen suhteen vähenee, että kyseessä olisi vain se että tapailen vääränlaisia naisia (koska he ovat olleet tyystin erilaisia toisiinsa nähden) vaan on oltava joku mekanismi joka johtaa tähän ja haluaisin tietää siitä lisää mitä minun pitäisi tehdä toisin päästäkseen parempaan lopputulokseen.

Olen kyllä heittänyt kirveen kaivoon jo aikaa sitten pariutumisen suhteen, kyse ei ole siitä että en olisi ihmisenä riittävä jollain mittareilla mitattuna tai yrityksen puute, vaan se että en ole koskaan tuossa onnistunut. Tarpeeksi monta pettymystä kun tulee niin on yhä houkuttelevampaa vaan tottua ajatukseen olla yksin. Uskon kuitenkin että voin onnistua ja siksi yritän selvittää mitä voisin tehdä toisin, ettei seuraavat treffit kaatuisi samalla tavalla pettymykseen.

Oletko koskaan saanut naisilta mitään vastausta, miksivät halua jatkaa? Voisi nyt kuvitella heidän pystyvän antamaan jonkin syyn, edes sen, ettei vain kemiat kohtaa.

Vierailija
84/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes kuulosta mieheltä, provo siis tämäkin.

Vierailija
85/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään syitä tarvitse jollekin nobodylle ruveta sepustamaan. Jos ei nappaa niin ei nappaa.

Vierailija
86/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutaman kerran tullut vastaan miehiä jotka ulkosesti ovat ihan hyvännäkösiä, luonnekin mukava ja vaikuttavat fiksuilta, mutta treffeillä fiilis on jotenkin tosi väkinäinen ja tuntuu että minä joudun kannattelemaan sitä keskustelua ja kyselemään koko ajan. En tiedä voisko sun kohdalla johtua tästä? Ymmärrän, että tää voi johtua myös jännityksestä, mutta suosittelen miettimään etukäteen jotain kysymyksiä tai puheenaiheita jos tuntuu, että menee lukkoon 🤔 ei myöskään kannata heti mainostaa jos ei ole koskaan seurustellut tai on ollut vaan lyhyitä suhteita, tää ei anna kauheen hyvää kuvaa.

Vierailija
87/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 39 jatkaa

Apn viesteistä tuli mieleeni että hänen kannattaisi tutustua kiintymysteorioihin. Eli jo lapsena lapselle kehittyy pohja siihen miten hän kiintyy. Ja tällä on vaikutusta sitten myös parisuhteessa toimimiseen ja miten kiintyy parisuhteessa. Asiasta löytyy hyvä kirja en vain muista sen nimeä mutta kirjoittaja oli nainen.

Toinen asia mikä erottuu on apn kuvaus siitä että hän haluaa statusta ym. Miten tämä näkyy naisystävää etsiessä?

Kolmanneksi ehkä apn pitäisi miettiä mikä naisissa viehättää häntä erityisesti? Silmät, älyllinen keskustelu, joku tapa pukeutua tai toimia jne. Onko ap selaillut Tinderiä ja miettinyt mitkä naisista sytyttäisivät ja miksi? Oppiiko siitä jotain itsestään?

No ongelma onkin siinä, että on vaikea kuvailla naista mikä erityisesti viehättää. Suurin osa on ihan kivoja. Jonkinlainen kuvaus on, että tykkään naisista jotka urheilevat, huolehtivat itsestään, syövät terveellisesti ja ovat ihan kivannäköisiä. Ongelma on siinä, että näitä naisia on kymmenen tusinassa ja en koe mitään palavaa ihastumista heistä keneenkään, vaan sama juttu on kaikkien kohdalla. Voisin käydä treffeillä mutta ne ovat aina päättyneet tuohon, että mitään ei ole sen jälkeen seurannut vaikka olisin ehkä oikeasti halunnutkin. Ns. vokottelutaidotkin ovat aikalailla ruosteessa, että siinäkin on varmasti osa ongelmasta etten osaa osoittaa kiinnostustani läheisempään kontaktiin niin kuin ilmeisesti kuuluu.

Kiintymyssuhdeteoria on tuttu ja olen siihen tutustunut jo aikaisemmin. Ennen tunnistin itseni välttelevän kiintymyssuhteen kuvauksesta, mutta nykyisin uskoisin että olen enemmän tuollainen turvallisen kiintymyssuhteen omaava ihminen. Minulla oli myös pahat tunnelukot isäsuhteestani johtuen (äitiini suhde on ihan ok, mutta en häneenkään mitenkän erityisen paljoa ole luottanut ja en kuvailisi suhdettamme turvalliseksi kiintymyssuhteeksi) mutta niistä onneksi olen päässyt irti ja ajatusmallini ovat muuttuneet mikä on deittailuakin helpottanut todella paljon.

Sellaisia naisia jotka minua sytyttävät on oikeasti paljon. Kuvaus olisi varmaan jotain tasoa liikunnallinen ja itsestään huolehtiva, käy töissä, elämä reilassa ja elää suht terveellisesti jne. Eli näitä naisia on kymmenen tusinassa, koska valtaosa naisista on tällaisia. Tykkäisin älykkäästä naisesta, jonka kanssa käydä syvällisiä keskusteluja (ja argumentoida puolin ja toisin) mutta sellaista en ole oikeastaan koskaan tavannut.

Ap

Järkeistät asioita liikaa. Se on tylsää pariutumista ajatellen. Ei noi "käy töissä", "elämä reilassa", " elää terveellisesti" vaikuta varsinaiseen ihastumiseen oikeasti, vaikka ne tärkeitä asioita elämässä ovatkin. Kauniit silmät, mukava nauru, seksikäs kävelytyyli, flirttaileva puhetapa kahdenkesken jne ovat paljon merkityksellisempiä asioita fiiliksen syttymiseen. Kyllä nyt varmaan heteromies pystyy löytämään erityisen sytyttäviä naisia, joita ei löydy kymmenen tusinasta, vaan ennemminkin pari kappaletta tusinasta. Jos sellainen nainen sitten osoittaa kiinnostusta itseä kohtaan, niin luulisi silloin omatkin halut nousevan kohisten.

Vierailija
88/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes kuulosta mieheltä, provo siis tämäkin.

Totta. Miehillä ei ole kykyä itsereflektioon.

Vierailija
89/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisen naisia vauva-palstalla haukkuvan MGTOW-runkkarin jo parin tapaamisen perusteella tunnistaa.

Vierailija
90/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeistät asioita liikaa. Se on tylsää pariutumista ajatellen. Ei noi "käy töissä", "elämä reilassa", " elää terveellisesti" vaikuta varsinaiseen ihastumiseen oikeasti, vaikka ne tärkeitä asioita elämässä ovatkin. Kauniit silmät, mukava nauru, seksikäs kävelytyyli, flirttaileva puhetapa kahdenkesken jne ovat paljon merkityksellisempiä asioita fiiliksen syttymiseen. Kyllä nyt varmaan heteromies pystyy löytämään erityisen sytyttäviä naisia, joita ei löydy kymmenen tusinasta, vaan ennemminkin pari kappaletta tusinasta. Jos sellainen nainen sitten osoittaa kiinnostusta itseä kohtaan, niin luulisi silloin omatkin halut nousevan kohisten.

KIITOS! Ihan oikeasti.

Sinä sanoit sen ääneen. Tässä on se ongelma. Nimenomaan siis alitajuisesti kyllä nyt pystyn sanomaan että olen viehättynyt monista naisista joista parin kanssa olen käynyt treffeilläkin. Ihanat hiukset, tuoksu, elekieli ja kävelytyyli viehättää. Siis tämä käsite "ihastuminen" on ollut minulle täysin pimennossa tähän päivään asti. Osaan nimetä useammankin naisen (joista kaikki ovat olleet sinkkujakin) joihin olen ollut ihastunut nimenomaan juuri olemuksensa ja muidenkin asioiden takia mutta ne on kaikki kariutuneet tuohon liian asiallisuuteen. En ole osannut flirttailla takaisin vaikka olen käynyt treffeilläkin tällaisten naisten kanssa. Kaikki on kariutunut aina siihen, että en ole antanut tähän vihjailuun mitään vastakaikua ja naiset ovat tulleet siihen tulokseen ettei minua kiinnosta johon on ihan normaalia reagoida että kiinnostus lakkaa. Minun täytyy siis opetella flirttailemaan takaisin ja ottamaan läheisyyttä näihin naisiin. Tämä on se ongelma mitä tämän ketjun otsikossakin etsitään.

Olen toiminut naisia kohtaan niinkun naiset miehiä. Vihjaillut vaan että lähetäänkö ulos, monesti on lähdetty mutta ulkona olen sitten olettanut että pelkästään läsnäoloni olisi riittävä todiste kiinnostuksestani eikä sitä tarvitse sen enempää todistella, vaan aika on sitten käytetty muuten tutustumiseen ja kiinnotuksenkohteista puhumiseen yms.

Miten helvetin tyhmä ihminen voi oikeasti olla kun ei tajua näin yksinkertaista asiaa joka on muille ihmisille nähtävästi täysin päivänselvää. En onneksi häpeä, kun tiedän että ihminen on erehtyväinen olento ja olen muuten varsin potentiaalinen mies monille naisille.

Vierailija
91/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko voisi tehdä ihan hyvää. Niin naisissa kuten miehissäkin alkaa helposti näkymään sarjadeittailu ja pakko. Tauon aikana pystyt miettimään omaa käytöstä sekä sitä mitä oikeastaan etsit.

Vierailija
92/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset treffiehdokkaat ulkonäkökriteerien perusteella ja mietit ihan tosissasi miksi ei onnaa. Just.

Vierailija
93/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ap loppua ihan siihen, että et ole tarpeeksi tyhmä.

Vierailija
94/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule ap loppua ihan siihen, että et ole tarpeeksi tyhmä.

Tuo selittäisi todennäköisemmin, jos sukupuolet olisivat toisin päin ja ap olisi nainen.

Vierailija
95/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet tuossa MBTI:ssä? Sen kuvauksen jälkeen voisimme saada vähän käsitystä millainen olet luonteeltasi.

Vierailija
96/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS! Ihan oikeasti.

Sinä sanoit sen ääneen. Tässä on se ongelma. Nimenomaan siis alitajuisesti kyllä nyt pystyn sanomaan että olen viehättynyt monista naisista joista parin kanssa olen käynyt treffeilläkin. Ihanat hiukset, tuoksu, elekieli ja kävelytyyli viehättää. Siis tämä käsite "ihastuminen" on ollut minulle täysin pimennossa tähän päivään asti. Osaan nimetä useammankin naisen (joista kaikki ovat olleet sinkkujakin) joihin olen ollut ihastunut nimenomaan juuri olemuksensa ja muidenkin asioiden takia mutta ne on kaikki kariutuneet tuohon liian asiallisuuteen. En ole osannut flirttailla takaisin vaikka olen käynyt treffeilläkin tällaisten naisten kanssa. Kaikki on kariutunut aina siihen, että en ole antanut tähän vihjailuun mitään vastakaikua ja naiset ovat tulleet siihen tulokseen ettei minua kiinnosta johon on ihan normaalia reagoida että kiinnostus lakkaa. Minun täytyy siis opetella flirttailemaan takaisin ja ottamaan läheisyyttä näihin naisiin. Tämä on se ongelma mitä tämän ketjun otsikossakin etsitään.

Olen toiminut naisia kohtaan niinkun naiset miehiä. Vihjaillut vaan että lähetäänkö ulos, monesti on lähdetty mutta ulkona olen sitten olettanut että pelkästään läsnäoloni olisi riittävä todiste kiinnostuksestani eikä sitä tarvitse sen enempää todistella, vaan aika on sitten käytetty muuten tutustumiseen ja kiinnotuksenkohteista puhumiseen yms.

Miten helvetin tyhmä ihminen voi oikeasti olla kun ei tajua näin yksinkertaista asiaa joka on muille ihmisille nähtävästi täysin päivänselvää. En onneksi häpeä, kun tiedän että ihminen on erehtyväinen olento ja olen muuten varsin potentiaalinen mies monille naisille.

Mitä jos katsoisit näitä naisille suunnattuja romanttisia komedioita? Niissä on ihan kaikin tavoin laitettu kaikki kliseet mitä nainen toivoo mieheltä ja millaista käyttäytymistä hän toivoo mieheltä. Siitä sitten vaan harjoittelemaan noita juttuja.

Vierailija
97/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos katsoisit näitä naisille suunnattuja romanttisia komedioita? Niissä on ihan kaikin tavoin laitettu kaikki kliseet mitä nainen toivoo mieheltä ja millaista käyttäytymistä hän toivoo mieheltä. Siitä sitten vaan harjoittelemaan noita juttuja.

Tässä ois kyllä ideaa, tätä oon ennenkin pohtinut mutta ne on olleet aina jotenkin ei-kiinnostavia ja kanava on vaihtunut johonkin itseäni kiinnostavaan. Olen siis pitkään jo ajatellut sitä, että noita ihmissuhdesoopia pitäisi katsoa enemmän ihan pelkästään sen takia, että osaisin itse toimia ihmissuhteissani paremmin (pohjalta ei ole suunta kuin ylöspäin, onneksi nyt ihan pohjalla en kuitenkaan ole).

Olen tiedostanut tämän romanttisuuden puutteen aiemminkin mutta en ole osannut pukea sitä vain sanoiksi. Nyt osaan myös opetella noita taitoja enemmän jatkossa kun asia on tiedossa. Kiitos vauva-palstalle, loitte jälleen uutta toivoa pariutumiseeni :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan