Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on ongelma naisen löytämisen suhteen?

Vierailija
30.01.2020 |

Minulla on ongelma naisten suhteen. Löydän helposti treffiseuraa ja ei ole ongelmaa aloittaa keskustelua ja tutustumista kiinnostavien naisten kanssa, mutta joka ikinen kerta (nämä lasketaan jo kymmenissä) se loppuu kuin seinään vaikka olisi kuinka paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja juteltavaa. Mitään erityistä vikaa minussa ei ole, enkä voi olla mitenkään rumakaan koska ulkonäköni perusteella löydän kyllä deittiseuraa kohtalaisen helposti. Jossain vain mättää, kun joka kerta tutustumisvaihe lakkaa heti alkuunsa suurinpiirtein ensimmäisten keskustelujen jälkeen ja lopulta naiset vain lakkaavat vastaamasta minulle mitään.

Mitä teen väärin? Osaan osoittaa kiinnostukseni naiselle kyllä ja kysyä ulos (johon suostutaankin pääsääntöisesti), ja monilla tapaamisilla on ollut ihan hauskaakin mutta siihen se vain pysähtyy joka kerta. Alkaa turhauttaa ja olen pohtinut mitä minä teen tässä asiassa väärin. En ole epätoivoinen, vaan minua turhauttaa se, miten kaikki lähestymisyritykseni ja naisiin tutustumiset päättyvät samalla tavalla pettymykseen.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feromonit ei sovi yhteen. Eli ominaishajusi on epämiellyttävä.

Tämän uskonkin olevan yksi selitys. Mitä tälle voisi tehdä?

Käytät jotain hienovaraisesti jotain miehekkäämpää ja kalliimpaa deodoranttia ja partavettä. Ei tosin liikaa ettei lemua metrien päähän. Tosin osa naisistakin on hajustevastaisia.

Naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä.

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006291611.html

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006308607.html

Vierailija
22/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt voi olla kiinni mistään deodoranteista tai valkosipuleista. Onko sinulla huumorintajua? Luetko kirjoja, seuraatko maailman tapahtumia (muutakin kuin urheilua)? Suhtaudutko muihin ihmisiin avoimesti, kiinnostuneesti ja myötätuntoisesti, vai alatko heti ladella jotain persuagendaa/naisvihamielistä tilitystä? Onko sinulla tavoitteita, kiinnostuksen kohteita, intohimoja? Tämmöisillä asioilla on paljon enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä tai habituksella, kunhan ei ihan hampuusilta näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt voi olla kiinni mistään deodoranteista tai valkosipuleista. Onko sinulla huumorintajua? Luetko kirjoja, seuraatko maailman tapahtumia (muutakin kuin urheilua)? Suhtaudutko muihin ihmisiin avoimesti, kiinnostuneesti ja myötätuntoisesti, vai alatko heti ladella jotain persuagendaa/naisvihamielistä tilitystä? Onko sinulla tavoitteita, kiinnostuksen kohteita, intohimoja? Tämmöisillä asioilla on paljon enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä tai habituksella, kunhan ei ihan hampuusilta näytä.

On. Saan naiset usein nauramaan (luultavasti kyllä sille miten tyhmä osaan olla) ja viihtyy ne mun seurassa kyllä. Suhtaudun juurikin noin kuten kuvailit, osaan olla myötätuntoinen ja kiinnostunut vastapuolesta ja mielenkiinnosta tutustukin uusiin ihmisiin. En ole sosiaalisesti täysin taitamaton moukka kuten monet miehet ilmeisesti on. Olen persoonana aika helposti lähestyttävä nykyään (tässä olen kehittynyt aikojen saatossa) ja myös hyvä lasten kanssa.

Naiset on oikeasti tosi kivoja ja haluaisin päästä tilanteeseen jossa vierelläni olisi nainen joka kokisi minusta samoin. En vain pääse jonkun tietyn kynnyksen yli että päätyisin tähän tilanteeseen kun deittikandidaatit kaikkoavat ensikeskustelujen jälkeen joka kerta.

Muuten elämässä tavoittelen sitä, että olen jossain vaiheessa vaikutusvaltaisessa asemassa ja omaan statusta. Haluan myös kehittyä niissä asioissa mitä teen nyt ja oppia niistä lisää. En lue hirveästi kirjoja mutta artikkeleita, uutisia ja erityisesti kaikkea historiaan liittyvää tulee luettua ja katseltua todella paljon. Se ei ole ihmisten keskuudessa vaan erityisen suosittu puheenaihe niin siitä ei tule keskusteltua paljoakaan internetin ulkopuolella.  Urheilen jne.

Yksi nimi tälle ongelmalle on varmaan se, että en ole vetovoimainen naisten silmissä. Miten sitä vetovoimaa voisi siis lisätä kun ulkoiset puitteet minulla on kyllä kunnossa (olen korkeakoulutettu, käyn töissä, huolehdin hygieniasta jne ihan itsestäänselvät asiat mielestäni)?

Vierailija
24/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kahlasin vuodessa reilut 50 deittiä. Puolet näistä päättyi joko ensimmäisen tai muutaman tapaamisen jälkeen omasta tai toisen toimesta. Joidenkin kanssa tapailin pidemmän aikaa.

Ei se kumppanin löytäminen helppoa ole, mutta kyllä se oikea sieltä löytyy, niin löytyi minullekin.

Vierailija
25/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytkö aina saman tyyppisiä naisia? Puhutko naisille eri lailla kun miehille? Älä mieti, älä kirjoita käsikirjoituksia vaan ole ihan oma itsesi. Sellainen joudut joka tapauksessa olemaan sitten kun se oikea löytyy. Tsemppiä.

Vierailija
26/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinun kohtalotoveri paitsi että olen nainen. Urheilen 4-5 krt viikossa, olen hoikka, pitkät hiukset, hampaat hoidettu ja kauniin valkoiset (valkaistu), iho hyvä. Pitkät silmäripset, isot siniset silmät, isot täyteläiset huulet, kynnet hoidettu (aina ranskalainen manikyyri), pukeudun naisellisesti (hameet, sukkahousut korkokengät, helmikorut)

Meikkaan luonnollisesti, olen pieni ja siro (pituus 149 cm).

Luonne: lukenut, sivistynyt, hyväntuulinen, iloinen ja nauravainen, lempeä, hyväntahtoinen, iloinen

Osaan keskustella ja olen rauhallinen mutta ulospäinsuuntautunut. Töissäkin in sanottu, että olen aina hyvällä tuulella, ystävällinen ja auttavainen.

En myöskään ole pinnallinen, en juokse merkkivaatteiden perässä, enkä odota miehen maksavan tai olevan varakas tai komea. Status ei vetoa minuun.

Mutta. EN ota ongelmaista miestä (alko, huono rahankäyttäjiä, mt-ongelmainen, peliriippuvainen). En tyhmää tai yksinkertaista. En negatiivista tai katkeraa. En hiljaista tuppisuuta. En estoista. En huliviliä naistennaurattajaa. En irtoseksiä haluavaa. En alistajaan tai agressiivista.

Mitä ikäiseni 40-50 miehet hakevat? Seksiä. Seksiä ja hetken hupia. (En halua irtoseksiä joten sitä en harrasta) parisuhdetta minusta ei haluta. Minulla ongelma on, että seksiä kyllä saisin rajattomasti mutta näemmä parisuhdetta miehet eivät minusta halua.

Vierailija
27/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestytkö aina saman tyyppisiä naisia? Puhutko naisille eri lailla kun miehille? Älä mieti, älä kirjoita käsikirjoituksia vaan ole ihan oma itsesi. Sellainen joudut joka tapauksessa olemaan sitten kun se oikea löytyy. Tsemppiä.

Olen oma itseni eli sama varsin itseironinen ja rento nuorimies. Puhun miehille ja naisille aikalailla samalla tavalla, en erota ainakaan itse puhetyylissäni mitään eroa. Jos löytyy yhteisiä kiinnostuksenkohteita niin niistä on helppo aloittaa keskustelu kumman tahansa sukupuolen edustajan kanssa. Tässä ei mitään ongelmaa ole koskaan ollut ja sen takia treffeilläkin on viihdytty varsin hyvin kun olen päätynyt treffeille sellaisten naisten kanssa joiden kanssa on jo lähtökohtaisesti ollut edes jotain yhteistä. Kiusallista hiljaisuutta ei ole koskaan ollut ja lähes aina on ollut mielestäni kivaa molemminpuolin ja hyvissä tunnelmissa on lähdetty pois. Sille ei vain ole koskaan tullut jatkoa.

Naiset ovat olleet ulkoisesti samankaltaisia (liikunnallisia ja itsestään huolehtivia) mutta luonteeltaan taas aikalailla erilaisia. Nyt kun tarkemmin ajattelee niin aika monilla on ollut koira tai koiria joka on yksi joitain yhdistävä tekijä. Miten sen samankaltaisuuden nyt määrittelee. Ulkoisesti kyllä mutta keskustelussa ei. Ehkä keskivertoa rohkeampia naisia ovat olleet, sellaisia vähän ujoja ja hiljaisia naisia en ole koskaan oikeastaan lähestynyt.

Vierailija
28/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinun kohtalotoveri paitsi että olen nainen. Urheilen 4-5 krt viikossa, olen hoikka, pitkät hiukset, hampaat hoidettu ja kauniin valkoiset (valkaistu), iho hyvä. Pitkät silmäripset, isot siniset silmät, isot täyteläiset huulet, kynnet hoidettu (aina ranskalainen manikyyri), pukeudun naisellisesti (hameet, sukkahousut korkokengät, helmikorut)

Luonne: lukenut, sivistynyt, hyväntuulinen, iloinen ja nauravainen, lempeä, hyväntahtoinen, iloinen

Osaan keskustella ja olen rauhallinen mutta ulospäinsuuntautunut. Töissäkin in sanottu, että olen aina hyvällä tuulella, ystävällinen ja auttavainen.

En myöskään ole pinnallinen, en juokse merkkivaatteiden perässä, enkä odota miehen maksavan tai olevan varakas tai komea. Status ei vetoa minuun.

Mutta. EN ota ongelmaista miestä (alko, huono rahankäyttäjiä, mt-ongelmainen, peliriippuvainen). En tyhmää tai yksinkertaista. En negatiivista tai katkeraa. En hiljaista tuppisuuta. En estoista. En huliviliä naistennaurattajaa. En irtoseksiä haluavaa. En alistajaan tai agressiivista.

Mitä ikäiseni 40-50 miehet hakevat? Seksiä. Seksiä ja hetken hupia. (En halua irtoseksiä joten sitä en harrasta) parisuhdetta minusta ei haluta. Minulla ongelma on, että seksiä kyllä saisin rajattomasti mutta näemmä parisuhdetta miehet eivät minusta halua.

Et ole pinnallinen mutta kuvailet ulkonäköäsi ripsikarvoja ja hampaiden väriä myöten? Aha.

Vierailija
29/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku deittisi vienut sun jalat alta parilla ekalla tapaamisella? Sun deittailu kuulostaa jotenkin kovin geneeriseltä. Ihan kuin kuka vaan nainen kävisi kunhan nainen kiinnostuisi. Entä sinun kiinnostus? Ei treffeillä haeta kaveria vaan tunnetta sen kaveruuden päälle. Kuten laitoit läheisyyttä ei synny. Mm. avoimuus ja tunteista puhuminen lisää läheisyyttä.

Vierailija
30/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, kun taas pääsen harvoin treffeille, mutta sen jälkeen en ole saanut pakkeja koskaan.

Vierailija
31/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kannattaisi miettiä, millaisesta naisesta voisit kiinnostua todella paljon ja sitten yrittää saada sellaisia naisia treffeille. Nyt tuntuu siltä, että tapaat naisia, jotka eivät välttämättä herätä sinussa oikein mitään intohimoja. Sinä voit myös olla noille naisille lähtökohtaisesti ihan kiva, mutta et ole heidän tyyppiään. Millaisten naisten tyyppiä sinä voisit olla? Jotkut naiset lähtevät varmasti treffeille sellaisten ihan kivojen miesten kanssa, mutta yritä ohittaa jatkossa ne naiset, joille olet ainoastaan ihan kiva.

Vierailija
32/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku deittisi vienut sun jalat alta parilla ekalla tapaamisella? Sun deittailu kuulostaa jotenkin kovin geneeriseltä. Ihan kuin kuka vaan nainen kävisi kunhan nainen kiinnostuisi. Entä sinun kiinnostus? Ei treffeillä haeta kaveria vaan tunnetta sen kaveruuden päälle. Kuten laitoit läheisyyttä ei synny. Mm. avoimuus ja tunteista puhuminen lisää läheisyyttä.

Ei ole. En ole koskaan tavannut naista joka olisi "vienyt jalat alta". Ihastumisetkin on tosiaan juuri näitä, että tapaan jotain kautta ihan kivan oloisen naisen (joka voisi olla oikeasti tosi hyvä kaveri tai ystävä) johon ihastun muutamaksi päiväksi mielessäni ja sen jälkeen ihastus lakkaa. Sen jälkeen hän on ihan tavallinen ihminen kuten kuka tahansa muukin. Tämä kaava toistuu todella usein ja tiedän jo itsekin miten se menee aina kun tapaan uusia naisia.

En osaa kuvailla millainen nainen herättäisi minussa minkäänlaisia intohimoja. En ole koskaan kokenut sellaista valtavaa kiinnostusta ketään kohtaan. Ihmiset on vaan pääsääntöisesti ihan kivoja joiden kans on mukava hengata. Mistä tuollaisen valtavan tunteiden heräämisen saisi alkuun josta voisi syttyä sitten jonkunlainen intohimo toista kohtaan?

Tässä aletaan päästä jo ongelman juurille, suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi!

Vierailija
33/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole pinnallinen mutta kuvailet ulkonäköäsi ripsikarvoja ja hampaiden väriä myöten? Aha.

Se, että on kiinnostunut siitä, miltä näyttää, ei tee ihmisestä pinnallista. Syvällisen ihmisen merkki ei ole välinpitämättömyys ulkoisesta olemuksesta.

Vierailija
34/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä.

3 vuoden aikana tullut käytyä yli 65 krt treffeillä mutta aina päättyy 2-4 treffeille. Tuntuu, että ongelma on nimenomaan siinä, että naiset eivät koe romanttista kiinnostusta. Kaikki on hyvin siihen asti kunnes pitäisi alkaa olla myös sitä läheisyyttä. Sitten tulee pakit ja yllättävän usein jopa pyyntö, että voitaisiin kyllä nähdä uudestaan, mutta kavereina.

2-4 treffit, ja sen jälkeen pitäisi olla läheisyyttä? Jos siihen ei ole valmis, lupaavakin alku muuttuu epämukavaksi.

Vierailija
35/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö täältä vinkkiä https://www.vauva.fi/keskustelu/3937753/ketju/pienin_typerin_syy_miksi_…

Yksi vastaaja sanoikin jo hyvin. Ongelma ei ole siinä, että naiset eivät kiinnostuisi minusta, vaan omassa kiinnostuksessani. En osaa kiinnostua intohimoisesti kenestäkään enkä koe mitään valtavaa vetoa ketään kohtaan vaikka hän harrastustensa ja kiinnostuksenkohteidensa puolesta olisi mukava ja kiinnostava ihminen.

Onkohan mulla joku tunnevamma?

Vierailija
37/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En ole koskaan tavannut naista joka olisi "vienyt jalat alta". Ihastumisetkin on tosiaan juuri näitä, että tapaan jotain kautta ihan kivan oloisen naisen (joka voisi olla oikeasti tosi hyvä kaveri tai ystävä) johon ihastun muutamaksi päiväksi mielessäni ja sen jälkeen ihastus lakkaa. Sen jälkeen hän on ihan tavallinen ihminen kuten kuka tahansa muukin. Tämä kaava toistuu todella usein ja tiedän jo itsekin miten se menee aina kun tapaan uusia naisia.

En osaa kuvailla millainen nainen herättäisi minussa minkäänlaisia intohimoja. En ole koskaan kokenut sellaista valtavaa kiinnostusta ketään kohtaan. Ihmiset on vaan pääsääntöisesti ihan kivoja joiden kans on mukava hengata. Mistä tuollaisen valtavan tunteiden heräämisen saisi alkuun josta voisi syttyä sitten jonkunlainen intohimo toista kohtaan?

Tässä aletaan päästä jo ongelman juurille, suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi!

Vaikea sanoa mikä sut sytyttää. Itse ihastun melko helposti ja ennemmin olen joutunut pitämään pään kylmänä, että on löytynyt oikeasti sopiva mies, jotta suhde voisi kantaa pidemmälle kuin pari vuotta huumassa.

Vierailija
38/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö täältä vinkkiä https://www.vauva.fi/keskustelu/3937753/ketju/pienin_typerin_syy_miksi_…

Yksi vastaaja sanoikin jo hyvin. Ongelma ei ole siinä, että naiset eivät kiinnostuisi minusta, vaan omassa kiinnostuksessani. En osaa kiinnostua intohimoisesti kenestäkään enkä koe mitään valtavaa vetoa ketään kohtaan vaikka hän harrastustensa ja kiinnostuksenkohteidensa puolesta olisi mukava ja kiinnostava ihminen.

Onkohan mulla joku tunnevamma?

Oletko siis ap? Eikö tuossa ole juurikin ongelmasi ydin? Et koe tunneperäistä yhteyttä tapailemiisi naisiin, ja se jollakin tavalla säteilee sinusta niin, että jätät naiset kylmäksi kaikista hyvistä puolistasi huolimatta.

Mutta ei sinun tapauksesi varmasti toivoton ole. Sinun pitää ehkä etsiä nainen, joka itsekin suhtautuu muihin samalla tavoin. Mikä sitten saisi kaksi tunnekylmää ihnistä liittymään yhteen... no sitä en tiedä, mutta onhan tämmöisiä pariskuntia vaikka millä mitalla.

Vierailija
39/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta apn vastauksista tulee mieleen mies johon on helppo tutustua. On jokin yhteinen harrastus ym. Puhutaan yhteisestä harrastuksesta ym. On kivaa ja nähdään uudestaan ja puhutaan taas siitä jne. Mutta tapaamiset eivät kehity vaan toistavat sitä samaa? Ehkä naiset myös huomaavat ettei välillänne ole riittävästi ”kipinää”. Eli jos kohtelet kuin ystävää tai siskoa niin ei se tunnu romanttiselta ja siltä että olisit oikeasti kiinnostunut.

Itse kun tapailin miestäni niin meinasi jo hermo mennä kuinka hitaasti edettiin. Onneksi mies selitti että haluaa edetä hitaasti koska olimme samassa työpaikassa kun aloimme seurustella ja miehen isoin pelko oli että jos suhde ei toimi niin toinen lähtisi työpaikasta. Eli etenimme hitaasti kunnes tiesimme että olimme varmoja yhteisestä tulevaisuudesta.

Kun aloimme tapailla niin jokainen kosketus tuntui melkein polttavalta niin erityistä se oli kun toinen silitti ym. Oli voimakas halu viettää paljon aikaa yhdessä ja lähekkäin. Juteltiin ja tuijotettiin toisiamme silmiin.

No nyt ollaan oltu naimissa jo yli 17v.

Eli ap olisiko niin ettet vaan ole vielä löytänyt naista jonka kanssa sinulla olisi erityinen suhde. Siis kivoja kavereita ym mutta kyllä parisuhde on erityinen ja erilainen. Hakeudutko sellaisten naisten seuraan jotka koet kaverillisiksi? Koetko heihin voimakasta seksuaalista vetovoimaa ?

Vierailija
40/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä.

3 vuoden aikana tullut käytyä yli 65 krt treffeillä mutta aina päättyy 2-4 treffeille. Tuntuu, että ongelma on nimenomaan siinä, että naiset eivät koe romanttista kiinnostusta. Kaikki on hyvin siihen asti kunnes pitäisi alkaa olla myös sitä läheisyyttä. Sitten tulee pakit ja yllättävän usein jopa pyyntö, että voitaisiin kyllä nähdä uudestaan, mutta kavereina.

2-4 treffit, ja sen jälkeen pitäisi olla läheisyyttä? Jos siihen ei ole valmis, lupaavakin alku muuttuu epämukavaksi.

Kaveri tekee seksistä oikein pakkopullan ja ihmettelee, miksi naiset katoaa. Syy miksi ei löydä kumppania oli juuri tässä. Ei kukaan fiksu nainen lähde tuollaiseen ja harrasta pakosta seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi