Olenkohan ainoa, jonka mielestä Erika Vikman ei ole kaunis?
Joka lehdissä kehutaan kauniiksi.
Mielestäni hänellä aina aivan liian räikeä meikki ja letti suoraan -80 luvulta. Järkyn näköinen mielestäni.
Luultavasti olisi todella kaunis kevyemmällä meikillä ja ei niin kusen värisellä tupeeratulla pallopäällä. Tällä tyylillä näyttää vähintää viisikymppiseltä elähtäneeltä pubiruusulta
Kommentit (305)
Kyllähän Erika on tosi kaunis, muttei nyt aivan niin kaunis kuin Sanna Marin.
Erikalla on aina ollut jotenkin omituinen hiustyyli. Idols-aikana näytti ihan normaalilta nuorelta tytöltä. Johtuneeko Dannysta, että stailattiin myöhemmin kummallisen vanhanaikaisesti ja tätimäisesti muistuttamaan Armi Aavikkoa.
Olen itse nelikymppinen ja muistan hyvin omasta lapsuudestani ja nuoruudestani Armin. Hän oli nuorempana todella kaunis ja upea, luonnollinen lookki. Armi oli vielä ysärillä julkisuudessa jonkin verran vaikkei enää (mielen?)terveyssyistä keikkaillut. Ikävä kyllä Armi alkoholisoitui ja se näkyi lopulta päälle päinkin, oli suttuisesti meikattu ja hiukset kellertävät puhkiblondatut pitkällä tyvikasvulla :( . Erikalla on nyt sama vanhentava pubiruusutyyli kuin Armilla viimeisinä vuosinaan, räikeänpinkki huulipuna + ihmeellinen suttuotsis-moppitukka kuin Armilla viimeisinä vuosinaan.
Kaunis nainen ja näyttävä. Tyyli on erikoinen, eikä tuo mielestäni hänen parhaita puoliaan esille. Jokainen saa kuitenkin olla juuri sitä tyyliä mitä haluaa!
Monesti myös vanhemmiten tyyli kehittyy parempaan suuntaan, ei tarvitse olla niin provosoiva, kun omana itsenään riittää ja kelpaa, etenkin itselleen. Nuorena tulee kaikenlaista kokeiltua ja huomiota haettua.
No kertokkee millainen on ruma, jos Erika ei oo kaunis?
Omasta mielestäni Erika on keskivertonaista paremman näköinen vaikka ei olekaan Miss Universum -tasoa.
Pitkät hiukset, ihan perusnätit kasvot, normaalipainoinen muodokas kroppa sekä itsevarma ja iloinen olemus tekevät hänestä kauniin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuvat-muistatko-dannyn-erika-rakas-…
Pulleva emäntälook
Järkyttävän huono iho tuolla emännällä.
Armin haastattelu vuodelta 1993, olihan tuo ysärimuoti aivan järkyttävää. Ei tarttis kierrättää uusiksi, ei kaunista ketään...
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/11/03/armi-kertoo-elamastaan
Vierailija kirjoitti:
On kovasti Armi Aavikon näköinen. Ehkä tarkoituksella.
En näe lainkaan samaa näköä Armin kanssa. Mutta kun laittaa Erikan ja siskonsa kuvat vierekkäin jo alkaa löytyä samaa näköä ja piirteitä. Erikan sisar on tummahkotukkainen, mutta samaa näköä on sisaruksilla.
Armi ja Erika ovat täysin eri maata ja näköä. Ainoa yhdistävä tekijä on vaaleus.
Vierailija kirjoitti:
Kankahalla kasvoi kaunis kukkanen - Erika!
Suomenkielisessä versiossa kukkanen on nimeltään Kaarina.
Minusta enemmänkin veikeän näköinen kuin kaunis. Ei siis missään nimessä paha.
Eihän tuo häävi ole, mutta tissit on kohtuu isot, joten pan... laittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni Erika on keskivertonaista paremman näköinen vaikka ei olekaan Miss Universum -tasoa.
Pitkät hiukset, ihan perusnätit kasvot, normaalipainoinen muodokas kroppa sekä itsevarma ja iloinen olemus tekevät hänestä kauniin.
No enpä tiedä.
https://img.ilcdn.fi/dajM64EtSGjePljjHiUtwbFifWc=/full-fit-in/612x0/img…
Luettelitkin kaikki syyt miksi Erikan ulkonäkö ei pääse oikeuksiinsa: tunkkainen meikki ja liian muotoillut hiukset. Myös ihonmyötäiset diskopuvut on jollain tapaa hassuja.
Kasvojen ja kropan perusteella mielestäni Erika on kaunis, ei ulkonäössä muuten ole mitään vikaa. Hänellä on kivat kasvonpiirteet ja hoikka, naisellinen kroppa.
Mutta tyylijutut on jokaisella oma valinta. Erika fanittaa ilmeisesti 70-80 lukua ja se näkyy esiintymislookissa.
Itsellä on asenne että antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos Erika itse on täysin tyytyväinen ulkonäköönsä ja tyylinsä, mitäpä siihen olisi lisättävää.
Itse tykkään naisellisesta ja klassisesta pukeutumisesta ja olen iloinen, että nykyään kaikki saavat pukeutua mihin tyyliin haluavat :) Ei eletä ahtaassa muotissa.
Ei ruma, mutta tyyli on halvan naisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Armin haastattelu vuodelta 1993, olihan tuo ysärimuoti aivan järkyttävää. Ei tarttis kierrättää uusiksi, ei kaunista ketään...
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/11/03/armi-kertoo-elamastaan
Armi oli tuon haastattelun aikaan juonut alkoholistina jonkun ainakin 10 vuotta.... Joten näkyyhän sekin naamassa.
Vikman on mun mielestä joka kuvassa tosi homssuisen näköinen. En oo keksinyt vielä syytä miksi näin.
Mun mies just viikonloppuna kommentoi, että sen mielestä Erika näyttää ihan transulta 😂
Varmasti 99 % on eri mieltä sun kanssa.
Erika on kaunis kaikin puolin ja hänellä on vielä huippukaunis vartalo. Olisin ehkä kade, jos olisin nuorempi, mutta tajuan et mummona tyydyn omaan ulkonäköön, enkä kadehdi muita.
Et. Ei se toisaalta rumakaan ole. Jotenkin se ei herätä suuntaan eikä toiseen tunteita. Semmoinen perus nätti, jonka naama ei jää erityisesti mieleen.
Ainakin paksun meikin kanssa näyttää selvästi ikäistään vanhemmalta. Luulin oikeasti, että hän on noin 35-vuotias, eikä todellakaan sen 27 vuotta, mitä hän on.