Olenkohan ainoa, jonka mielestä Erika Vikman ei ole kaunis?
Joka lehdissä kehutaan kauniiksi.
Mielestäni hänellä aina aivan liian räikeä meikki ja letti suoraan -80 luvulta. Järkyn näköinen mielestäni.
Luultavasti olisi todella kaunis kevyemmällä meikillä ja ei niin kusen värisellä tupeeratulla pallopäällä. Tällä tyylillä näyttää vähintää viisikymppiseltä elähtäneeltä pubiruusulta
Kommentit (305)
Pullanaamainen 45-vuotias perustäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan pyllyä katsoessa ei voi olla ajattelematta että siellä on ollut iso D.
Iso D on omaishoidettava. Vanha showmies on keksinyt palkata hemaisevan assistentin. Saappaat jalassa hautaan.
Joko näin tai sokeripappa.
En kyllä näe sitä yhdennäköisyyttä Armi Aavikkoon. Armin piirteet oli pehmeät ja Erikan tosi vahvat. Eihän noissa ole muuta samaa kuin hiusten väri. Sen sijaan se Dannyn nykyinen sokerideitti näyttää vähän Armi Aavikolta, mutta en muista kyllä nyt edes nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, jotenkin pikkuvanha look on Erikalla. Mutta Dannya se miellyttää...
🙄
Mitä hittoa se Danny Erikan elämän kuuluu ?
Danny oli silloin raadissa kun erika menestyi tangomarkkinoilla, ja jos en väärin muista niin juuri Danny painosti erikan voittoa. Vanhalla gubbella oli alkanu sarvi nousemaan erikan nähtyään, lopun tiedämmekin. Nyt raumalaisella musiikkineuvoksella on uusi munanpäällähyppijä. Silti äijä kutsutaan artonyybereihin yms että onpa hyvä tyyppi. Weinstein joutu linnaan, prinssi Charles kieltää veljensä Andrewn. Danny kelaa että kunhan on 18 vee niin täähän on ihan hyvä homma,
Itse pidän häntä kyllä melko tavallisen suomalaisen naisen näköisenä, mutta tavallaan ihan ilahduttavaa, että niin moni sanoo että todella kaunis. Olen aina miettinyt onko se ihan teeskentelyä, että makuja on moneen lähtöön, mutta ei se sitten ole. Te näette hänessä jotain mitä itse en näe, ihan positiivinen ilmiö sinänsä.