Minkäväristä kuukautisvuotosi on?
Toisessa ketjussa joku sanoi että hänen vuotonsa on ihan eriväristä kuin haavasta vuotava veri. Minulla kyllä kuukautisveri ja haavan veri on ihan samanväristä, kirkasta punaista.
Kommentit (17)
Ihan on samanlaista kuin haavavuoto ja niin on tyttärilläkin. Toki joku lopputuhru voi olla vähän ruskeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on samanlaista kuin haavavuoto ja niin on tyttärilläkin. Toki joku lopputuhru voi olla vähän ruskeampaa.
Kyyläätkö sä tyttäriesi kuukautisveriä 🤢
Itselläni oli teini-iässä kuukautisten alkaessa ruskeaa limaista mössöä. Vasta parin vuoden jälkeen tuli ihan kunnollista verta.
Sinistä, aivan kuten terveyssidemainoksissa telkkarissa.
Ruskeaa. Kuukautiseni tulevat päivittäin. Joskus jopa useammin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sattumoisin ei voi olla näkemättä kun kummallakin tulee välillä ohivuotoja ja minä pyykkään. Ja samaa vessanroskista käytetään...
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli teini-iässä kuukautisten alkaessa ruskeaa limaista mössöä. Vasta parin vuoden jälkeen tuli ihan kunnollista verta.
Muistan serkkuni ihmetelleen samaa, oli pelkkää ruskeaa vuotoa aluksi. Onkohan kyse ovuloimattomasta kierrosta tms?
Sateenkaaren väristä mutta olenkin muunsukupuolinen.
Raudan puute saa kuukautisveren värin muuttumaan ”vaalean” punaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko sitä nyt jotenkin kyylätä tietääkseen. Meillä ainakin 12 v ihan itse selostaa ja kyselee onko normaalia, kun aika uus juttu kuitenkin. Plus kyllähän sitä pyykkiäkin tulee...
Kirkkaanpunaista kuin haavan veri