Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

28v mies muka liian vanha 19v naiselle??

Vierailija
30.01.2020 |

Mit helv*ettiä. :DD

Ihan kuin hän edes osaisi arvioida 20-30v iän niin tarkasti että erottaisi 20v kundin minusta!🤣

Naiset...ja heidän naurettavat standardit..

M28

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 19-vuotiaana 28-vuotiaan miehen kanssa muutaman kuukauden ja suoraan sanottuna hävetti kulkea niin vanhan äijän kanssa. Edelleenkään en ole yli 28-vuotiaan kanssa seurustellut.

N28

Vierailija
82/90 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28v näyttää 19-vuotiaan silmissä vanhukselta.

Mutta sitten se 19v huomaa yhtäkkiä, että hän onkin jo 35v kurttu vaikka ihan äsken hän oli 19 ja hän luuli, että 25 ikävuoteenkin kestää ikuisuus. Ikuisen nuoruuden harha on vahva 19v naisessa kunnes vuodet alkavat kiitää luotijunan lailla ja nainen kokee kauhunhetkensä ja ikä alkaa näkyä naamassa ja kropassa. Kyllä se naisen nuoruus on lyhyt, ihan käsittämättömän lyhyt.

Mitä vanhemmaksi mies elää sitä useamman naisen nuoruuden hän näkee kiitävän silmienä edessä ja mitä enemmän ikäeroa sitä nopeammin se naisen nuoruus on ohi. 

Semmoset harhat siellä tänään. Kai sitä joku diagnoosi on tuollaisille miehille, jotka kuvittelevat näyttävänsä parikymppiseltä koko ikänsä. Monella 35-vuotiaalla miehellä päälaki paistaa, maha röllöttää ja leukapielet alkavat roikkua. En nyt edes viitsi sanoa hulvattomista kulmakarvoista ja pitkistä nenäkarvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla (nyt 45 v) oli tuon ikäisenä 10 v vanhempi poikaystävä ja ikäero on ihan liian suuri. 19 vuotiaalla on aivan erilainen elämänkokemus ja -tilanne kuin 28 vuotiaalla. Suhteessa sama ikäero olisi jos sinä seurustelisit noin 42 vuotiaan naisen kanssa. Tuntuuko tuo ikäero liian suurelta?

28v mies on täysi kakara ja sopiva 19v naiselle. Nainen aikuistuu ja täten myös rupsahtaa niin paljon aikaisemmin kuin mies. 19v pojarnimpulalle taas sopiva on 14-16v nainen.

Sinä olet pedofiili. Ilmoitin viestisi asiattomaksi, kohta poistuu koko ketju.

Vierailija
84/90 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tossa vaiheessa on melkoinen ikäero. 19-vuotias on vasta aloittelemassa elämäänsä aikuisena ja harva sitä oikeasti on, vaikka täysi-ikäinen onkin. 28-vuotias kuitenkin kerennyt jo elellä sitä aikuiselämää jonkin aikaa joten elämänkokemuksen määrä aika erilainen. Jos kyse olisi vaikka 28- ja 37-vuotiaista niin olisi ihan eri asia.

Vierailija
85/90 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha ukko.

Ei hirveän hyvällä vanhemmatkaan katso tuollaista ikäeroa.

Isä saattaa kääntää hihoja.

Julkkiksilta tuota katsotaan anteeksi kun niillä on rahaa ja rahalla saa ostettua kaikkea anteeksi.

Vierailija
86/90 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä vastauksia, että jos osapuolet itse tykkää niin mitä se muille kuuluu. Aloituksesta käy selvästi ilmi että 19 v nainen on pitänyt 28 v miestä liian vanhana eli nuorempi osapuoli ei tykkää vanhasta ja vanhalla se käy itsetunnon päälle.

Vierailija
87/90 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha ukko.

Ei hirveän hyvällä vanhemmatkaan katso tuollaista ikäeroa.

Isä saattaa kääntää hihoja.

Julkkiksilta tuota katsotaan anteeksi kun niillä on rahaa ja rahalla saa ostettua kaikkea anteeksi.

Voi hyvänen aika, että ihminen voi olla kateellinen.

Vierailija
88/90 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 19- vuotiaana jo mieheni kans, joka on 12-vuotta vanhempi.

Eikö teitä oikeasti ahdistanut tällainen asetelma ollenkaan? Itseäni jos ajattelen, niin olisi minulla väkisin tuossa iässä tullut sellainen olo, että minua jollain tavalla käytetään hyväksi ja että sillä vanhemmalla helposti on jotenkin enemmän valtaa. Toki olin hyvin lapsenmielinen tuohon aikaan, mutta ehkä juurikin siksi.

Ei. Meillä synkkasi ja oli kivaa toistemme seurassa. Olen aina ollut ikäistäni kypsempi.

No niinhän ne teini-ikäiset aina sanoo olevansa ikäistään kypsempiä.. oikeasti kerron kokemuksesta!

15- vuotiaana eka abortti, 19- vuotiaana seksiä setämiehen 35v kanssa, joka käytti vain hyväksi.

Nyt hävettää oma typeryys silloin nuorempana. Kumpa vain olisin lukenut kiltisti niitä läksyjä ja kasvanut kotona.

No sinä et ainakaan ollut kypsä 😂 minut kasvatti isäni ja olen aina ollut rauhallinen, kotona viihtyvä, vastuullinen ihminen. Ja ei, en rellestänyt ja jakanut teininä ympäri kylää kuten sinä.

Vierailija
89/90 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatytär on nyt 16v.

Jos ajattelen että kolmen vuoden päästä joku vanha jätkä yrittää sotkea sen elämää, niin kyllä mä otan puhutteluun aluksi ja katsotaan sitten.

Turpaankin voin laittaa jos ei anneta opiskelurauhaa. Mun valmennus ja kasvatus päättyy siihen kun tyttö saa kunnon työn ja on jalat maassa. Sen jälkeen voi vaikka naida kodittomia toopejakin tai mennä naimisiin itse joulupukkin kanssa, mut 19v on liian nuori.

Tämä selvä tältä erää?

T: 46v iskä

Vierailija
90/90 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietipä, 19-vuotias on vielä teini-ikäinen ja monet vasta aloittelemassa aikuiselämää, opiskelua ja muuttamassa pois kotoa. Tosi moni ei ole koskaan edes seurustellut vielä tuossa vaiheessa, niin kyllä se kolmen kympin tienoilla oleva oikea aikuinen monen silmissä ihan oikeutetusti on aika vanha seurustelumielessä. Todella paljon elämän tilanteesta kiinni. 

No miettikääpä,

Tuolla periaatteella armeijan nuorimmat alokkaat ja yliopiston nuorimmat opiskelijat ovat vielä teini-ikäisiä...

19-vuotias poika on myös vielä teini-ikäinen.