28v mies muka liian vanha 19v naiselle??
Mit helv*ettiä. :DD
Ihan kuin hän edes osaisi arvioida 20-30v iän niin tarkasti että erottaisi 20v kundin minusta!🤣
Naiset...ja heidän naurettavat standardit..
M28
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa näin monella viisikymppisellä kaljamahallakin noin 19-20-vuotiaita tyttiksiä. Ikä ei ole este, ja jos rahaa on, ei edes hidaste!
Kannattaa pojat tienata fyffeä, niin vanhempanakin on tiukan tavaran saanti taattu.
Mitå iloa siitå on kun itsellä on lerppu?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehen kanssa 10 vuotta ikäeroa. Olin tavatessamme 19v. ja ikäisekseni melko kypsä, omillani olin asunut siinä vaiheessa jo 2 vuotta. Hyvin meillä on mennyt isosta ikäerosta huolimatta, nykyisin ollaan naimisissa.
N30
Upeaa, olet terve ja fiksusti ajatteleva nainen.
Monet kehitysvammaiset 19 vuotiaat ovat kotonaan isän ja äidin kanssa, usein syynä, että lapset tehty yli 3 kymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 31v ja nainen 24v ja erittäin hyvin toimii suhde. Oman ikäiseni naiset alkaa olla turhan epätoivoisia löytämään miehen ja se on turn-off. Seksikäs nuori pimu paljon parempi.
Mutta sinä tietysti olet paljon parempi vaihtoehto seksikkäälle nuorelle pimulle, kuin nuorempi seksikäs kundi?
Juu pimu vaihtaa läpsystä nuorempaan kun osuu oikea kohdalle.
Olen 25 enkä edes nyt voisi seurustella 19-vuotiaan kanssa. Joo, never say never, mutta olen töissä joka päivä tämän ikäisten ihmisten kanssa, ja voi sitä kuilua.. Ovat ihan eri maailmasta :D Toki jos on itse jäänyt samalle tasolle niin go for it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 19-vuotiaana kotona asuva lukiolainen. 28-vuotias, omassa asunnossa asuva ja töissä käyvä mies olisi ollut minulle vain riippa jalassa. Miten olisi jatko-opintojen käynyt, jos olisin alkanut leikkiä kotia ja mies olisi vastustanut minun muuttoa opintojen perässä toiselle puolelle Suomea? Luultavasti olisin joutunut luopumaan unelmistani ja suunnitelmistani heti alussa.
Itse olin 28-vuotiaana yliopistossa opiskeleva fuksi. Vuoden päästä olisin ollut toisen vuoden opiskelija ja sinä olisit saattanut olla fuksi. Oltaisiin tutustuttu esim. tutorryhmässä tai ainejärjestön bileissä. Kuulostaako ihan mahdottomalta tilanteelta elämäntilanteiden osalta?
Kuulostaa. Millainen luuseri on fuksi kolmekymppisenä? Omana opiskeluaikana kaikki oli 18-21 v. Paitsi yksi papparainen jpka ei ollut yo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 19-vuotiaana kotona asuva lukiolainen. 28-vuotias, omassa asunnossa asuva ja töissä käyvä mies olisi ollut minulle vain riippa jalassa. Miten olisi jatko-opintojen käynyt, jos olisin alkanut leikkiä kotia ja mies olisi vastustanut minun muuttoa opintojen perässä toiselle puolelle Suomea? Luultavasti olisin joutunut luopumaan unelmistani ja suunnitelmistani heti alussa.
Itse olin 28-vuotiaana yliopistossa opiskeleva fuksi. Vuoden päästä olisin ollut toisen vuoden opiskelija ja sinä olisit saattanut olla fuksi. Oltaisiin tutustuttu esim. tutorryhmässä tai ainejärjestön bileissä. Kuulostaako ihan mahdottomalta tilanteelta elämäntilanteiden osalta?
Vaikka meillä olisi ollut sama elämäntilanne, niin kymmenen vuoden ikäero olisi ollut liian iso. Olin vielä tuossa iässä lapsellinen enkä olisi huomannut hyväksikäyttäjiä enkä varoa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa. Millainen luuseri on fuksi kolmekymppisenä? Omana opiskeluaikana kaikki oli 18-21 v. Paitsi yksi papparainen jpka ei ollut yo.
Olen 27, nuorin luokaltani. Suurin osa 40-50 vuotiaita. Kaikki eivät katsos tyydy nuorena opiskelemaansa väärään ammattiin vaan tekevät asialle jotain eivätkä itke.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo, mutta kyllä on.
10 vuoden ikäero ei sitten myöhemmin kun molemmilla olisi lisää ikää olisi niin iso juttu, mutta tuossa vaiheessa se on kyllä ihan liikaa.
Vaikka tietysti, lain silmissähän molemmat ovat aikuisia, joten heidän keskenäinen asiansahan tuo olisi.
Minusta 19 vuotias on silti ihan penska.
On penskoja ja henkisesti hyvinkin kypsiä ja kaikkea siltä väliltä.
Meillä ikäero on "toisinpäin" ; vaimo on miestä 10 vuotta vanhempi. Yhteiseloa on takana jo yli 40 vuotta ja edelleen olemme rakkaita toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Itse 31v ja nainen 24v ja erittäin hyvin toimii suhde. Oman ikäiseni naiset alkaa olla turhan epätoivoisia löytämään miehen ja se on turn-off. Seksikäs nuori pimu paljon parempi.
Kyllä, se nuori pimukin vanhenee eli mitäs sitten teet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain lukion jälkeen yliopistoon, mutta jäin rannalle. Menin armeijaan ja olin sen jälkeen aika hunningolla useamman vuoden. Aikuistuin ja lopulta pääsin opiskelemaan enkä ollut aloittaneista edes vanhin
Seurustelin 29-vuotiaana 19-vuotiaan tytön kanssa, ja kyllä se oli mahtavaa aikaa. Eikä ikäero haitannut millään tavalla.
Lasse Westerberg kirjoitti:
Seurustelin 29-vuotiaana 19-vuotiaan tytön kanssa, ja kyllä se oli mahtavaa aikaa. Eikä ikäero haitannut millään tavalla.
Kuinka kauan olette olleet nyt naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias on emotionaalisesti aivan erilainen kuin 19-vuotias, ei ikäero silloin enää tunnu missään, kun kumpikin on aikuisia.
Mä en näe tuossa ikäerossa muuta ongelmaa kuin esim. erilaiset elämäntilanteet. Toisaalta monet naiset haluaa n. 30 vuotiaina lapsia ja miehet taas vähän myöhemmin. Sitä ajatellen, tuo olisi loistava tilanne.
Näin 28v naisena tuskin seurustelisin 19v pojan kanssa. Mutta en sitä ihan mahdottomanakaan näkisi. :)
Todellakin on XD
Itsekin opiskelen vanhemmalla iällä suurimmaksi osaksi parikymppisten joukossa ja ihan sata varmasti suurin osa sen ikäisistä nuorista miehistä eroaa ulkoisesti ja mieleltään lähes kolmekymppisestä aikuisesta.
19-vuotiashan on vielä melkein teini!
Porvoossa ollaan, mutta, sori näin on. 25- vuotias on vanhus 19-vuotiaan silmissä, siitä vanhemmat jo toinen jalka haudassa....
Vierailija kirjoitti:
Ikäeronne on luonnollista ja upea juttu!
Minulla on ihana 15 nuorempi avovaimo, jonka kanssa menee todella hienosti.
Silti minulla on joka viikko 2-3 uutta sukupuolikumppania, kaikki nuorempia kuin 26.
M. 55
Bangkok
Hoidata hiv, kuppa ja muut taudit siellä myös, tiedäthän että täällä et saa enää terv.hoitoa, kun olet asunut siellä tietyn ajan
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaisi pitää lapsetkin kanssa kiirettä!!! Tiedäthän, että suomalaiset miehet tekevät ekan lapsen 31- vuotiaina, ja sp€rmasi alkaa olla jo pilaantunutta
19-vuotiaalle 10 vuotta on 52,6% siihenastisesta eliniästä. Olisiko herra 28-v. valmis seurustelemaan 43-vuotiaan naisen kanssa? Suhteellinen ikäero on sama. Jos vastaus lähenee suuntaa "aivan liian vanha minulle", niin silloin ymmärrät täsmälleen neiti 19-v:n mielipiteen. Jos ei tunnu liian vanhalta, käännä katseesi 40+ vuotiaisiin naisiin, he olisivat sinulle parempi saalis muutenkin, kun siinä iässä tuppaa elämä joko olemaan tukevasti raiteillaan tai niin pahasti pois raiteiltaan että se on aika ilmeistä jo tutustumisvaiheessa.
Ei. Meillä synkkasi ja oli kivaa toistemme seurassa. Olen aina ollut ikäistäni kypsempi.