28v mies muka liian vanha 19v naiselle??
Mit helv*ettiä. :DD
Ihan kuin hän edes osaisi arvioida 20-30v iän niin tarkasti että erottaisi 20v kundin minusta!🤣
Naiset...ja heidän naurettavat standardit..
M28
Kommentit (90)
Minulla (nyt 45 v) oli tuon ikäisenä 10 v vanhempi poikaystävä ja ikäero on ihan liian suuri. 19 vuotiaalla on aivan erilainen elämänkokemus ja -tilanne kuin 28 vuotiaalla. Suhteessa sama ikäero olisi jos sinä seurustelisit noin 42 vuotiaan naisen kanssa. Tuntuuko tuo ikäero liian suurelta?
Tervetuloa todellisuuteen. Sinne se oma nuoruus alkaa jäämään. Kyllähän se vähän yllätyksenä tulee kaikille. Yhtäkkiä sitä ei vaan enää ole nuorempien mielestä nuori. Itsestähän sitä tuntuu että on nuori ikuisesti.
Jos 19-vuotias itse on sitä mieltä, niin asia on niin. Joku toinen 19-vuotias saattaisi seurustella 28-vuotiaan kanssa. Semmoista on elämä.
Itse olin 19-vuotiaana kotona asuva lukiolainen. 28-vuotias, omassa asunnossa asuva ja töissä käyvä mies olisi ollut minulle vain riippa jalassa. Miten olisi jatko-opintojen käynyt, jos olisin alkanut leikkiä kotia ja mies olisi vastustanut minun muuttoa opintojen perässä toiselle puolelle Suomea? Luultavasti olisin joutunut luopumaan unelmistani ja suunnitelmistani heti alussa.
Mitä yhteistä sä näet 19-vuotiaan kanssa? Oletko varma ettei teidän suhde perustu vain hyväksikäyttöön? Mun lähipiirissä on tämmöinen 20v epävarma hiirulainen, joka antaa 32v puolipedon käyttää sitä ja sen nuoruuden naiiviutta hyväksi. Se nainen tulee vielä katumaan kun kasvaa muutaman vuoden.
N20
Itse 31v ja nainen 24v ja erittäin hyvin toimii suhde. Oman ikäiseni naiset alkaa olla turhan epätoivoisia löytämään miehen ja se on turn-off. Seksikäs nuori pimu paljon parempi.
Tuossa iässä se kyllä on ihan valtava ikäero. Seurustelin itse 18-vuotiaana 22-vuotiaan miehen kanssa ja hänkin tuntui liian vanhalta. Oli ollut jo kihloissakin aiemmin, mikä kuulosti minusta ihan absurdilta.
Vierailija kirjoitti:
Itse 31v ja nainen 24v ja erittäin hyvin toimii suhde. Oman ikäiseni naiset alkaa olla turhan epätoivoisia löytämään miehen ja se on turn-off. Seksikäs nuori pimu paljon parempi.
24-vuotias on jo enemmän aikuinen kuin teini. 19-vuotias on enemmän teini. Vähän surullista kyllä, jos tyttöystäväsi on mielestäsi viiden vuoden päästä jo joku epätoivoinen haahka. Ei ole kovin pitkä ilo siinä mielessä.
No mietipä, 19-vuotias on vielä teini-ikäinen ja monet vasta aloittelemassa aikuiselämää, opiskelua ja muuttamassa pois kotoa. Tosi moni ei ole koskaan edes seurustellut vielä tuossa vaiheessa, niin kyllä se kolmen kympin tienoilla oleva oikea aikuinen monen silmissä ihan oikeutetusti on aika vanha seurustelumielessä. Todella paljon elämän tilanteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihmeen pimu on 24v nainen?
Ja etkö huomaa että sinä olet vanha, kohta erektiohäiriöistä kärsivä setå?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä tietysti olet paljon parempi vaihtoehto seksikkäälle nuorelle pimulle, kuin nuorempi seksikäs kundi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias on jo enemmän aikuinen kuin teini. 19-vuotias on enemmän teini. Vähän surullista kyllä, jos tyttöystäväsi on mielestäsi viiden vuoden päästä jo joku epätoivoinen haahka. Ei ole kovin pitkä ilo siinä mielessä.
Parisuhteen ihannekesto nyt muutenkin on sen 1-2 vuotta maksimissaan, joten no problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen ihannekesto nyt muutenkin on sen 1-2 vuotta maksimissaan, joten no problem.
Se on hyvä että on tyytyväinen siihen mitä saa.
Kymmenen vuotta on iso ikäero vaikka asiaa miten katsoisi.
Toinen on juuri itsenäistymisvaiheessa oleva teini, toinen aikuinen mies jolla luulisi jo olevan elämä niin sanotusti kasassa.
Voi toimia joillakin, mutta itse en olisi 19-vuotiaana koskenut kolmeakymppiä lähentelevään mieheen tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikeasti et edes halua seurustella ihmisen kanssa, vaan väliaikaisen trofeen sohvankulmaan. Niin epäilinkin.
Minä olin 19- vuotiaana jo mieheni kans, joka on 12-vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä sä näet 19-vuotiaan kanssa? Oletko varma ettei teidän suhde perustu vain hyväksikäyttöön? Mun lähipiirissä on tämmöinen 20v epävarma hiirulainen, joka antaa 32v puolipedon käyttää sitä ja sen nuoruuden naiiviutta hyväksi. Se nainen tulee vielä katumaan kun kasvaa muutaman vuoden.
N20
Kuulostaa tosi seksikkäältä.. löytäisinpä itsekin tuollaisen hyvän tytön.
Huono provo, mutta kyllä on.
10 vuoden ikäero ei sitten myöhemmin kun molemmilla olisi lisää ikää olisi niin iso juttu, mutta tuossa vaiheessa se on kyllä ihan liikaa.
Vaikka tietysti, lain silmissähän molemmat ovat aikuisia, joten heidän keskenäinen asiansahan tuo olisi.
Minusta 19 vuotias on silti ihan penska.