28v mies muka liian vanha 19v naiselle??
Mit helv*ettiä. :DD
Ihan kuin hän edes osaisi arvioida 20-30v iän niin tarkasti että erottaisi 20v kundin minusta!🤣
Naiset...ja heidän naurettavat standardit..
M28
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa näin monella viisikymppisellä kaljamahallakin noin 19-20-vuotiaita tyttiksiä. Ikä ei ole este, ja jos rahaa on, ei edes hidaste!
Kannattaa pojat tienata fyffeä, niin vanhempanakin on tiukan tavaran saanti taattu.
Tiukka ehkä, mutta tautinen. Ja haisee kalalta ja häppärit lerpattaa ikävästi. Aasialaista pllua haisevampaa ja rumempaa joutuu etsiä.
Ootko montakin testannut ja haistellut? Taitaa vain av-mamman kateus haista täällä...
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 19- vuotiaana jo mieheni kans, joka on 12-vuotta vanhempi.
Eikö teitä oikeasti ahdistanut tällainen asetelma ollenkaan? Itseäni jos ajattelen, niin olisi minulla väkisin tuossa iässä tullut sellainen olo, että minua jollain tavalla käytetään hyväksi ja että sillä vanhemmalla helposti on jotenkin enemmän valtaa. Toki olin hyvin lapsenmielinen tuohon aikaan, mutta ehkä juurikin siksi.
Vierailija kirjoitti:
No mietipä, 19-vuotias on vielä teini-ikäinen ja monet vasta aloittelemassa aikuiselämää, opiskelua ja muuttamassa pois kotoa. Tosi moni ei ole koskaan edes seurustellut vielä tuossa vaiheessa,
Tuohan on vain hyvä juttu?
AP
Ikismäistä menoa, mutta sehän on niin paljon kiinni yksilöistä. Joillekin on, joillekin taas ei. Ei voi sanoa kategorisesti yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä, 19-vuotias on vielä teini-ikäinen ja monet vasta aloittelemassa aikuiselämää, opiskelua ja muuttamassa pois kotoa. Tosi moni ei ole koskaan edes seurustellut vielä tuossa vaiheessa,
AP
Hyvä juttu mihin?
Vierailija kirjoitti:
Itse 31v ja nainen 24v ja erittäin hyvin toimii suhde. Oman ikäiseni naiset alkaa olla turhan epätoivoisia löytämään miehen ja se on turn-off. Seksikäs nuori pimu paljon parempi.
No sieltähän se tuli se ulkonäkökeskeinen ajattelutapa! Eli käytät nuorempaa naista hyväksesi?! Onko teillä muka oikeasti jotain muuta yhteistä kun se, että sinä haluat hänestä vain seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 19-vuotiaana kotona asuva lukiolainen. 28-vuotias, omassa asunnossa asuva ja töissä käyvä mies olisi ollut minulle vain riippa jalassa. Miten olisi jatko-opintojen käynyt, jos olisin alkanut leikkiä kotia ja mies olisi vastustanut minun muuttoa opintojen perässä toiselle puolelle Suomea? Luultavasti olisin joutunut luopumaan unelmistani ja suunnitelmistani heti alussa.
Itse olin 28-vuotiaana yliopistossa opiskeleva fuksi. Vuoden päästä olisin ollut toisen vuoden opiskelija ja sinä olisit saattanut olla fuksi. Oltaisiin tutustuttu esim. tutorryhmässä tai ainejärjestön bileissä. Kuulostaako ihan mahdottomalta tilanteelta elämäntilanteiden osalta?
Johan pomppasi. Ei ole minkäänlainen ikaero tuossa vaiheessa. Kun ihminen sattuu olemaan tosiaan nuori ja täynnä elämää, molemmat.
Tuleva saattaa sitten kääntää tilanteen miten päin hyvänsä.
t. Ba-lintu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Hyvä juttu mihin?
Ei ole vielä katkera menneisyyden painolastista ja on pilkettä silmäkulmassa ja tykkää miellyttää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä sä näet 19-vuotiaan kanssa? Oletko varma ettei teidän suhde perustu vain hyväksikäyttöön? Mun lähipiirissä on tämmöinen 20v epävarma hiirulainen, joka antaa 32v puolipedon käyttää sitä ja sen nuoruuden naiiviutta hyväksi. Se nainen tulee vielä katumaan kun kasvaa muutaman vuoden.
N20
Kuulostaa tosi seksikkäältä.. löytäisinpä itsekin tuollaisen hyvän tytön.
Pedofiilejä palstalla.. mikäs siinä kun typy on lain silmissä nyt täysi-ikäinen vaikka oikeasti on vielä teini, joka vasta aloittelee elämäänsä.
Kaverini oli 19-vuotias, kun alkoi seurustella 28-vuotiaan miehen kanssa.
Kaverini oli aiemmin kova juhlimaan ja juomaan, oli lähes joka viikonloppu jossain bileissä. Tapasi sitten tuon miehen ja alkoivat pian seurustella, ja muutaman kuukauden kuluttua menivät kihloihin. Alle vuoden kuluttua kaveri alkoi odottaa suunniteltua lasta.
Yhteisten kavereiden kanssa sitten pohdittiin, että olipa aika äkillinen muutos kovasta bilettäjästä perheenäidiksi. Veikattiin, että taisi siinä mies olla joka vauvantekoa ehdotti. Ikää kuitenkin hänellä oli kohta 30, joten varmasti se biologinen kello alkoi tikittää siinä missä parikymppinen kaverini olisi voinut jatkaa vielä bilettämistä (ennen raskautumistaan juhli vielä melko paljon).
Heh, itse en voinut 20-vuotiaana seurustella 26-vuotiaan miehen kanssa kun tämä tuntui minusta setämäiseltä :D
Ikis muuntautunut tällä kertaa nuoreksi mieheksi. Aina toi tismalleen sama IKÄERO. Onko Ikis psykopaatti vai mikä?
Mä arvioin aloittajan yli 5o-vuotiaaksi naiseksi. Eli kalkkunakaulaiseksi Ikikseksi. Osasinko arvioida oikein?
Jokaisella ihmisellä on omat rajansa. Miksi sinulle tekee noin tiukkaa se, ettet kuulukaan tämän yhden naisen mahdollisiin deittikumppaneihin? Olet hänen mielestään liian vanha ja hänellä on täysi oikeus kokea asia noin. Kymmenen vuoden ikäero on tuossa elämänvaiheessa sitä paitsi ihan järjellä ajatellen melkoisen suuri. Toinen vasta aloittelee aikuiselämäänsä ja toinen on saavuttanut jo vaikka mitä aikuisuuden virstanpylväitä (opinnoista valmistuminen, työelämä, mahdollinen omistusasunto yms).
Ikäeronne on luonnollista ja upea juttu!
Minulla on ihana 15 nuorempi avovaimo, jonka kanssa menee todella hienosti.
Silti minulla on joka viikko 2-3 uutta sukupuolikumppania, kaikki nuorempia kuin 26.
M. 55
Bangkok
Meillä on miehen kanssa 10 vuotta ikäeroa. Olin tavatessamme 19v. ja ikäisekseni melko kypsä, omillani olin asunut siinä vaiheessa jo 2 vuotta. Hyvin meillä on mennyt isosta ikäerosta huolimatta, nykyisin ollaan naimisissa.
N30
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 19-vuotiaana kotona asuva lukiolainen. 28-vuotias, omassa asunnossa asuva ja töissä käyvä mies olisi ollut minulle vain riippa jalassa. Miten olisi jatko-opintojen käynyt, jos olisin alkanut leikkiä kotia ja mies olisi vastustanut minun muuttoa opintojen perässä toiselle puolelle Suomea? Luultavasti olisin joutunut luopumaan unelmistani ja suunnitelmistani heti alussa.
Jaa, minä tiedän parin joka pysyi yhdessä vaikka nainen opiskeli yliopistossa toisella paikkakunnalla. Myöhemmin hommasivat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 19- vuotiaana jo mieheni kans, joka on 12-vuotta vanhempi.
Hyi vttu.
Sielä 19v penikka kommentoi.
Hyi vttu.