Lapsesta lähtien ollut tämä vahva tunne, ei yksikään asiantuntija tai lääkäri on osannut auttaa minua. Tämä tunne on hengenvaarallinen.
Olen pienestä lähtien vihannut elämä ja halunnut kuolla pois. En näytä masentuneelta enkä edes tunne itseäni masentuneelta. Mä vain jostain syystä inhoan elämänä todella paljon. Tämä inho on sellainen syvä ärsytys.
Olen nyt 30v ja olen suurin osa elämästä nukkunut ja katsonut fantasia sarjoja, nämä ovat ainut asiat jotka tekevät minusta tyytyväisen. Olen käynyt terapia,kokeillut kerran jopa masennuslääke, mikään ei auta.
Ainoastaan nukkuminen tekee minusta aidosti onnellisen. Muistan jo lapsena kuinka minulla oli tapana feidaa kaverit, en jaksanut pihalle leikkimään vaan jäin nukkumaan kotiin tai uppouduin johonkin TV sarjaan.
Miten mä jaksan vielä seuraavat 50 vuotta tässä jäätävässä kärsimyksessä?
Kommentit (27)
Ap, mä suosittelisin sulle psykedeelejä. Todennäköisesti tilanteessasi ainoa keino, joka voi auttaa sinua löytämään elämän.
Ihan tosissani olen tämän kanssa. On paljon näyttöä, ettäon monella se viimeinen, mutta kaikkein toimivin vaihtoehto joka muuttaa elämän ratkaisevasti. Mutta ennen kuin kokeilee, pitää perehtyä asiaan.
Ja kysymys, tunnetko yhteyttä ihmisten kanssa, tunnetko olevasi aina ulkopuolinen? Ja ihan väärässä paikassa?
Mikä on suurin syy kärsimykseesi?
Rakkauden puute. Opetelkaa näkemään kauneutta ja rakkautta ja rakastakaa itse. Ihmisistä sitä on vaikea löytää mutta on sitä olemassa. Toiset tuhoaa maailmaa, toiset yrittää korjata ja mennä kohti parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mä suosittelisin sulle psykedeelejä. Todennäköisesti tilanteessasi ainoa keino, joka voi auttaa sinua löytämään elämän.
Ihan tosissani olen tämän kanssa. On paljon näyttöä, ettäon monella se viimeinen, mutta kaikkein toimivin vaihtoehto joka muuttaa elämän ratkaisevasti. Mutta ennen kuin kokeilee, pitää perehtyä asiaan.Ja kysymys, tunnetko yhteyttä ihmisten kanssa, tunnetko olevasi aina ulkopuolinen? Ja ihan väärässä paikassa?
Mikä on suurin syy kärsimykseesi?
mistä sellaisia saa? Miksi auttaisivat? En tunne yhteyttä ihmisten kanssa, ehkä kerran 5 vuodessa on tullut vastaan suvereenimpi/eksentrisempi ihminen joka ymmärtää elämän (nämä ihmiset ovat yleensä muusikoita, ns. nörttejä jne). Meeri Koutaniemi tai joku Sami Yaffa on hyvä esimerkki ihmisestä ketä arvostan, hän näkee laajemmalla skaalalla universumin ja eri kulttuurit.
Tavallisten arki ihmisten kanssa mikään ei suju, koen heitä todella passiivis-aggresiivisiksi, tylsiksi, äkkipikaisiksi, sivistymättömiksi, kapeakatseisiksi ja tylsiksi. Heillä ainut elämäntehtävä on miettiä mitä teen sitten kun olen tiskannut tai mitä ruoka ostan viikonlopuksi.
Yhteiskunta ei arvosta minua, ja minä en löydä yhteiskunnasta mitään hedelmällistä.
Suuntaa ajatukset pois omasta navasta ja auta muita: kehitä teollisuudelle parempia keinoja vähentää saasteita, steriloi kulkukoiria, hoivaa vanhuksia tai mihin sinulla nyt onkaan taipumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Suuntaa ajatukset pois omasta navasta ja auta muita: kehitä teollisuudelle parempia keinoja vähentää saasteita, steriloi kulkukoiria, hoivaa vanhuksia tai mihin sinulla nyt onkaan taipumuksia.
Onko ap:lla mitään hyödyllisiä taitoja? Oletko opiskellut jotain asiallista?
up
mistä saisin avun?