Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kummallisia googletuksia poliisi löytäisi parin viime päivän ajalta koneeltasi, jos nyt katoaisit?

Vierailija
28.01.2020 |

Mielluummin vähän outoja, joita ei sinusta uskoisi.

Itselleni tuli tämä mieleen, kun huomasin etsiväni googlen ja facen avulla aatun elossa olevia sukulaisia. :DDD Apua, joo en n.. En edes muista mistä ajatus lähti, vissiin tuosta etusivulla olleesta israelketjusta.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi valvoo suomalaisten nettiliikennettä automaattisesti ja kaikista mitkä heitä kiinnostavasta menee automaattisesti tieto eteenpäin. Sipilän hallitus antoi luvan valvoa kansalaisia ilman syytä eli se on nykyään ihan laillista vaikka kuulostaa uskomattomalta. Siksi käytän tor-selainta ja VPN:ä.

Voitko vääntää rautalangasta miten nuo saa käyttöön itselleen?

Vierailija
22/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Käytän incognito tilaa, vpn kaikissa laitteissa ja lisäksi surffaan tor verkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karbolihappo

Vierailija
24/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytäisi mitään. Historia ei tallennu.

Vierailija
25/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mä olen ihan helvetin tylsä ja tavallinen.

Vierailija
26/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, tyhjennän aina selaushistorian kun lopetan nettailun.

Kyllä poliisi ne silti saa selville.

Vierailija
27/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, tyhjennän aina selaushistorian kun lopetan nettailun.

Kyllä poliisi ne silti saa selville.

Ensin olin että mitä sitten mutta sitten muistin että suomessa on nyt poliittinen poliisi. Persuna kai joutuisi linnaan jos olisi käynyt persujen sivuilla.

Vierailija
28/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka selittelee jostain Tor-selaimista, menkää pois ketjua pilaamasta. Tämän oli tarkoitus olla ihan leikkimielinen ketju, mutta miehet otti taas liian tosissaan. (Ei ole vaikea tosikkojen  sukupuolta arvata).

Mitä jos kertoisitte vain omituisia googletuksianne, ja unohtaisitte mistä niitä selauksiaanne teette? Ja älkää tarkkoja sivuja laitelko, ihan vaan kerrotte aiheen.

ap

Vierailija
29/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvinkkihakuja ja Prisman aukiolohakuja. Jei! Tiedän, että olen supermielenkiintoinen tyyppi.

Vierailija
30/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Käytän incognito tilaa, vpn kaikissa laitteissa ja lisäksi surffaan tor verkossa.

Mitä jos käyttäsit aivojasi, ihan vaan muistia?

Vierailija
31/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousvinkkihakuja ja Prisman aukiolohakuja. Jei! Tiedän, että olen supermielenkiintoinen tyyppi.

Huh, nyt meni kyllä aika ankeaksi. :D

Vierailija
32/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka selittelee jostain Tor-selaimista, menkää pois ketjua pilaamasta. Tämän oli tarkoitus olla ihan leikkimielinen ketju, mutta miehet otti taas liian tosissaan. (Ei ole vaikea tosikkojen  sukupuolta arvata).

Mitä jos kertoisitte vain omituisia googletuksianne, ja unohtaisitte mistä niitä selauksiaanne teette? Ja älkää tarkkoja sivuja laitelko, ihan vaan kerrotte aiheen.

ap

En ole googlettanut mitään poliisia potentiaalisesti kiinnostavaa. Kirjanmerkeistä löytyy nuorten tyttöjen instatilejä yms mutta ei mitään laitonta tai edes kiinnostavaa.

Vierailija
33/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon aika paljon ASMR videoita joissa syödään. Oikeassa elämässä syömisen äänet usein ällöttää, netissä rentouttaa. Ota tästä nyt selvää.

Vierailija
34/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun haku lauantailta:

Tapetointi vinkkejä aloittelijalle

Paljonko maksaa tapetointi remonttifirman tekemänä

Voiko vitutukseen kuolla

Remonttifirmat tapetointi raisio

Alkon aukioloajat

En taidakaan remontoida olkkaria 😂

Vierailija
35/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen googlettanut mm. Alaskan erakkoja (ehkä poliisi saisi tästä vinkin katoamiseeni? 😄) ja pannariohjetta kaurajauhoista.

Vierailija
36/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi selville kuinka monta provoa olen kirjoittanut ja pitänyt yllä omilla, keskenään ristiriitaisilal kommenteillani

Vierailija
37/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole googlettanut mitään poliisia potentiaalisesti kiinnostavaa. Kirjanmerkeistä löytyy nuorten tyttöjen instatilejä yms mutta ei mitään laitonta tai edes kiinnostavaa.

Ei tässä kysytty mitään laittomuuksia, vaan mitä on googletellut.

Poliisia asia tässä LEIKISSÄ kiinnostaa siksi, että ihminen on kadonnut, ja poliisi tutkii löytyykö ihmisen selaustiedoista mitään, mikä viittaisi katoamisen suunnitteluun, itsemurhaan, henkirikokseen jne jne. Unohda että mainitsin poliisin.

Se on ihan sama mitä sieltä löytyy, ei pidä olla noin totinen.

ap

Vierailija
38/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan teeskentelemätöntä retrohenkistä suomidiscoa. Muuten oikein hyvä mutta mikä ihme niillä oli pakottaa sinne sitä "mies olisi ihailtu"-ulinaa? Voidaan tulkita myös epäkypsäksi vinkumiseksi. Negatiivisia vibojakin on mukana.

Vierailija
39/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan teeskentelemätöntä retrohenkistä suomidiscoa. Muuten oikein hyvä mutta mikä ihme niillä oli pakottaa sinne sitä "mies olisi ihailtu"-ulinaa? Voidaan tulkita myös epäkypsäksi vinkumiseksi. Negatiivisia vibojakin on mukana.

hupsista tää tuli tänne eikä tuonne euroviisuketjuun :D

Vierailija
40/95 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun haku lauantailta:

Tapetointi vinkkejä aloittelijalle

Paljonko maksaa tapetointi remonttifirman tekemänä

Voiko vitutukseen kuolla

Remonttifirmat tapetointi raisio

Alkon aukioloajat

Iltapäivälehden juttu sinusta katoamisesi jälkeen:

Vit*uuntunut remontoija nähtiin viimeisen kerran Alkon valvontakamerassa klo 19:59 perjantai-iltana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi