Mitä kummallisia googletuksia poliisi löytäisi parin viime päivän ajalta koneeltasi, jos nyt katoaisit?
Mielluummin vähän outoja, joita ei sinusta uskoisi.
Itselleni tuli tämä mieleen, kun huomasin etsiväni googlen ja facen avulla aatun elossa olevia sukulaisia. :DDD Apua, joo en n.. En edes muista mistä ajatus lähti, vissiin tuosta etusivulla olleesta israelketjusta.
Kommentit (95)
En tiedä. Käytän incognito tilaa, vpn kaikissa laitteissa ja lisäksi surffaan tor verkossa.
Ei löytäisi mitään. Historia ei tallennu.
Ei mitään. Mä olen ihan helvetin tylsä ja tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, tyhjennän aina selaushistorian kun lopetan nettailun.
Kyllä poliisi ne silti saa selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, tyhjennän aina selaushistorian kun lopetan nettailun.
Kyllä poliisi ne silti saa selville.
Ensin olin että mitä sitten mutta sitten muistin että suomessa on nyt poliittinen poliisi. Persuna kai joutuisi linnaan jos olisi käynyt persujen sivuilla.
Ne jotka selittelee jostain Tor-selaimista, menkää pois ketjua pilaamasta. Tämän oli tarkoitus olla ihan leikkimielinen ketju, mutta miehet otti taas liian tosissaan. (Ei ole vaikea tosikkojen sukupuolta arvata).
Mitä jos kertoisitte vain omituisia googletuksianne, ja unohtaisitte mistä niitä selauksiaanne teette? Ja älkää tarkkoja sivuja laitelko, ihan vaan kerrotte aiheen.
ap
Siivousvinkkihakuja ja Prisman aukiolohakuja. Jei! Tiedän, että olen supermielenkiintoinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Käytän incognito tilaa, vpn kaikissa laitteissa ja lisäksi surffaan tor verkossa.
Mitä jos käyttäsit aivojasi, ihan vaan muistia?
Vierailija kirjoitti:
Siivousvinkkihakuja ja Prisman aukiolohakuja. Jei! Tiedän, että olen supermielenkiintoinen tyyppi.
Huh, nyt meni kyllä aika ankeaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka selittelee jostain Tor-selaimista, menkää pois ketjua pilaamasta. Tämän oli tarkoitus olla ihan leikkimielinen ketju, mutta miehet otti taas liian tosissaan. (Ei ole vaikea tosikkojen sukupuolta arvata).
Mitä jos kertoisitte vain omituisia googletuksianne, ja unohtaisitte mistä niitä selauksiaanne teette? Ja älkää tarkkoja sivuja laitelko, ihan vaan kerrotte aiheen.ap
En ole googlettanut mitään poliisia potentiaalisesti kiinnostavaa. Kirjanmerkeistä löytyy nuorten tyttöjen instatilejä yms mutta ei mitään laitonta tai edes kiinnostavaa.
Katon aika paljon ASMR videoita joissa syödään. Oikeassa elämässä syömisen äänet usein ällöttää, netissä rentouttaa. Ota tästä nyt selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mun haku lauantailta:
Tapetointi vinkkejä aloittelijalle
Paljonko maksaa tapetointi remonttifirman tekemänä
Voiko vitutukseen kuolla
Remonttifirmat tapetointi raisio
Alkon aukioloajat
En taidakaan remontoida olkkaria 😂
Olen googlettanut mm. Alaskan erakkoja (ehkä poliisi saisi tästä vinkin katoamiseeni? 😄) ja pannariohjetta kaurajauhoista.
Kävisi selville kuinka monta provoa olen kirjoittanut ja pitänyt yllä omilla, keskenään ristiriitaisilal kommenteillani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kertoisitte vain omituisia googletuksianne, ja unohtaisitte mistä niitä selauksiaanne teette? Ja älkää tarkkoja sivuja laitelko, ihan vaan kerrotte aiheen.ap
En ole googlettanut mitään poliisia potentiaalisesti kiinnostavaa. Kirjanmerkeistä löytyy nuorten tyttöjen instatilejä yms mutta ei mitään laitonta tai edes kiinnostavaa.
Ei tässä kysytty mitään laittomuuksia, vaan mitä on googletellut.
Poliisia asia tässä LEIKISSÄ kiinnostaa siksi, että ihminen on kadonnut, ja poliisi tutkii löytyykö ihmisen selaustiedoista mitään, mikä viittaisi katoamisen suunnitteluun, itsemurhaan, henkirikokseen jne jne. Unohda että mainitsin poliisin.
Se on ihan sama mitä sieltä löytyy, ei pidä olla noin totinen.
ap
Ihanan teeskentelemätöntä retrohenkistä suomidiscoa. Muuten oikein hyvä mutta mikä ihme niillä oli pakottaa sinne sitä "mies olisi ihailtu"-ulinaa? Voidaan tulkita myös epäkypsäksi vinkumiseksi. Negatiivisia vibojakin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan teeskentelemätöntä retrohenkistä suomidiscoa. Muuten oikein hyvä mutta mikä ihme niillä oli pakottaa sinne sitä "mies olisi ihailtu"-ulinaa? Voidaan tulkita myös epäkypsäksi vinkumiseksi. Negatiivisia vibojakin on mukana.
hupsista tää tuli tänne eikä tuonne euroviisuketjuun :D
Vierailija kirjoitti:
Mun haku lauantailta:
Tapetointi vinkkejä aloittelijalle
Paljonko maksaa tapetointi remonttifirman tekemänä
Voiko vitutukseen kuolla
Remonttifirmat tapetointi raisio
Alkon aukioloajat
Iltapäivälehden juttu sinusta katoamisesi jälkeen:
Vit*uuntunut remontoija nähtiin viimeisen kerran Alkon valvontakamerassa klo 19:59 perjantai-iltana.
Voitko vääntää rautalangasta miten nuo saa käyttöön itselleen?