Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihiyden huippu, kerro esimerkki

Vierailija
28.01.2020 |

Omani tässä. Anopulla on wc:ssä sanko mihin pitää kerätä käyttämättä jääneet wc paperit myöhempää käyttöä varten. Eli siis vaikka repeytyneet, ei haittaa vaikka reunassa olisikin vähän sitä ihteään. Sinne se niitä Haisevia papereita säilöö, hyi että kun ällöttävä asiouda siellä. Aina muistuttaa että "muistakaa sitten käyttää sankoa" No ei tod. Käytetä!

Kommentit (3893)

Vierailija
1541/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pihi muija! Ei antanut helpolla!

Vierailija
1542/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapahtui markka-aikana....vanhempi pariskunta kiersi kävellen kaikki pikkukaupungin kaupat ja missä oli halvinta vaniljajäätelöä, sieltä menivät ostamaan. Se hinnan ero oli 2 penniä /paketti tuolloin. Rahaa on tällä hetkellä yli 20 miljoonaa euroa. Jo tuolloin oli paaljoon, mutta vuosittainhan se lisääntyy pelkillä koroilla.Näkyi vaimon tulot olevan reilu 9000e/v, mitä nyt takuueläke on....ja  pääomatolot vähän vaille 340 000e. 

Tuota sanoisin jo pihiydeksi. Tunnen heidät henkilökohtaisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3971149/hei-yllapitaja-todistit-juuri-s…

ei ole kauan;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurasin kerran Lidlissä miten eräs mies juoksi hedelmäpuolen vaa'alla punnitemassa makaronilaatikkoja. Useampi piti punnita että löytyi sen painoinen että kelpas ostoskoriin. Vähän olin ällistynyt, että on se tarkkaa sen 400 gramman kanssa.

Ei Lidlissä ole hedelmäpuolella vaakaa? Se vaaka on kassoilla, ei vissiin ollut jonoa jos siellä juoksi useaan otteeseen

Mun mielestäni on vaaka hevi-osastolla. Tai on ainakin aiemmin ollut.

Vierailija
1544/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurasin kerran Lidlissä miten eräs mies juoksi hedelmäpuolen vaa'alla punnitemassa makaronilaatikkoja. Useampi piti punnita että löytyi sen painoinen että kelpas ostoskoriin. Vähän olin ällistynyt, että on se tarkkaa sen 400 gramman kanssa.

Ei Lidlissä ole hedelmäpuolella vaakaa? Se vaaka on kassoilla, ei vissiin ollut jonoa jos siellä juoksi useaan otteeseen

Mun mielestäni on vaaka hevi-osastolla. Tai on ainakin aiemmin ollut.

Kyllä oli kun viimeksi kävin. Hinnan tarkistamista varten.

Vierailija
1545/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex poikaystävä piti huushollia niin kylmänä, että piti toppatakki päällä katsoa töllöä. Uunikin olisi ollut, mutta ei raskinut puilla lämmittää. Reissuun lähdettiin ja minut haki matkalta mukaan. Oli tehnyt eväät, ettei tarvitse mennä mihinkään syömään. Ei siinä mitään, mutta ne eväät oli paljasta näkkileipää. Minä kävin huoltsikalta evästä, etten kuollut nälkään, kun hän ei suostunut syömään kuin autossa näkkäriä ilman voita. Ei se seurustelu sitten kauaa jatkunut.

Vierailija
1546/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti lähetti minut kauppaan kun olin alakouluikäinen. Ei muistanut antaa minulle kassia mukaan ja olin liian lapsenaivoinen tajutakseni itse ajatella asiaa. Kaupassa oli sitten pakko ostaa yksi muovikassi että sain ostokset kotiin. Sain järkyttävän huudon ja kurinpalautuksen siitä, että olin tuhlannut rahaa kassiin, kun "meillä ei tällaisiin turhuuksiin rahaa laiteta". Tässä vain yksi esimerkki tuhannesta vastaavasta...

Vierailija
1547/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin voida henkisesti pahoin t-paidasta jota mies käytti vuosikymmenestä toiseen. Heitin roskikseen monet kerrat mutta aina hän huomasi kaivaa sen pois roskista. Yritin sitten antaa hänelle yhden uuden nimenomaan sen lempipaidan tilalle sillä ehdolla että heittää vanhan pois. Mies otti paidan iloisena vastaan ja lupasi heittää pois vanhan. Eipä kulunut kauankaan kun näin sen vanhan teikäisen rätin taas hänen päällään... On tämä linjassa hänen muunkin rahankäyttönsä kanssa, vain teknisten vempainten hinnalla ei ole väliä.

Vierailija
1548/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis reikäisen

Vierailija
1549/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai itse aika pihi. Rahaa on joku kymppi tilillä joten aivan köyhäkään en ole mutta en käytä rahojani mihinkään. Ehkä ajattelen että rahaa on vaan niin vähän että ei ole varaa ostaa mitään ja toisaalta en enää tarvitse mitään. Ei ole mitään ostettavaa, ei mitään mielenkiintoa mihinkään uuteen. 

Perustarpeisiin käytän kyllä rahaa sen mukaan mitä tarvii, mutta ei mitään turhuuksia. Joskus tuntuu että kaikki on aivan samantekevää voisin vaan kuolla pois 

Vierailija
1550/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakomäki varas nainen . Ottaa muilta farkkuja takkeja hanskoja ettei tarvi ostaa niitä !! Kleptomaani .

Vierailija
1551/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi kirjoitti:

Tapailin hetken miestä, joka ei suostunut petipuuhissa uusintakierrokselle kondomien hinnan vuoksi :D Osasi myös kertoa kaikille kondomimerkeille kapplehinnat. Ei kestänyt pitkään se suhde.

Pihi olit sinäkin jos maksatit kondomit miehellä. 

Vierailija
1552/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekuljetus varastettu kirjoitti:

Juutalainen säästää kuljettaa huumeita varastettua varastetuissa matkalaukussa kuljettaa vedenkeitintä ja teepusseja . Israeliin . Tuo huumeita . Helluntaiseurakunnat .

Lääkkeet.

Vierailija
1553/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin voida henkisesti pahoin t-paidasta jota mies käytti vuosikymmenestä toiseen. Heitin roskikseen monet kerrat mutta aina hän huomasi kaivaa sen pois roskista. Yritin sitten antaa hänelle yhden uuden nimenomaan sen lempipaidan tilalle sillä ehdolla että heittää vanhan pois. Mies otti paidan iloisena vastaan ja lupasi heittää pois vanhan. Eipä kulunut kauankaan kun näin sen vanhan teikäisen rätin taas hänen päällään... On tämä linjassa hänen muunkin rahankäyttönsä kanssa, vain teknisten vempainten hinnalla ei ole väliä.

Järkevä mies, säästää luontoa. Voi säilöä myös muistoja rakkaaseen paitaansa. Anna hänen pitää sitä.

Vierailija
1554/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai itse aika pihi. Rahaa on joku kymppi tilillä joten aivan köyhäkään en ole mutta en käytä rahojani mihinkään. Ehkä ajattelen että rahaa on vaan niin vähän että ei ole varaa ostaa mitään ja toisaalta en enää tarvitse mitään. Ei ole mitään ostettavaa, ei mitään mielenkiintoa mihinkään uuteen. 

Perustarpeisiin käytän kyllä rahaa sen mukaan mitä tarvii, mutta ei mitään turhuuksia. Joskus tuntuu että kaikki on aivan samantekevää voisin vaan kuolla pois 

Oletko hoidossa masennuksesta? Hakeudu ihmeessä. Olet aivan yhtä arvokas ihminen kuin muutkin. On ikävä kuulla, että voit noin huonosti, että ajattelet, että on aivan sama oletko elävä vai kuollut. Ei se ole aivan sama. 

Vierailija
1555/3893 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pestä kaikki kertakäyttöiset salaattirasiat ja jogurttipurkit  yms. myöhempää käyttöä varten. Olen kai mummoutumassa. Jätän sitten perinnökseni tuhansia sushilaatikoita. Tuntuu vaan kamalalta tämä muovin määrä.

Vierailija
1556/3893 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevää käyttää tavarat loppuun, sillä tavalla säästetään maapalloa. Ei siten tekopyhästi, kuten sinä teet. Ajattele asiaa niin, että mitä itse tykkäisit, jos hän nakkelisi sinun vaatteitasi roskiin? 

Vierailija
1557/3893 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pestä kaikki kertakäyttöiset salaattirasiat ja jogurttipurkit  yms. myöhempää käyttöä varten. Olen kai mummoutumassa. Jätän sitten perinnökseni tuhansia sushilaatikoita. Tuntuu vaan kamalalta tämä muovin määrä.

Ha haa, teen samaa. Ajattelin että voisin käyttää niitä vaikka pakasterasioina tai pakata niihin mökkieväitä. Olen ostanut take awayta sen verran paljon että kaappi alkaa täyttyä rasioista. Liian hienoa materiaalia kertakäyttöastioiksi!

Vierailija
1558/3893 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu pesee kertakäyttö kasvomaskinsa kotonaan. Uudelleenkäyttää sit.

Vierailija
1559/3893 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun viikkorahasta joka oli lapsena 2 markkaa, vähennettiin aina 50 penniä jos huonetta ei kahden päivän sisällä oltu siivottu.

Vierailija
1560/3893 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kitupiikki kyllä varastaa harvoin.