Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihiyden huippu, kerro esimerkki

Vierailija
28.01.2020 |

Omani tässä. Anopulla on wc:ssä sanko mihin pitää kerätä käyttämättä jääneet wc paperit myöhempää käyttöä varten. Eli siis vaikka repeytyneet, ei haittaa vaikka reunassa olisikin vähän sitä ihteään. Sinne se niitä Haisevia papereita säilöö, hyi että kun ällöttävä asiouda siellä. Aina muistuttaa että "muistakaa sitten käyttää sankoa" No ei tod. Käytetä!

Kommentit (3893)

Vierailija
2681/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu hienostoaluella isossa kämpässä ajaa 25 v kolhiintuneella rotiskolla! Huom lapsiperhe.

Täällä Pukinmäessä liikkui yks tyyppi 70-luvun Rolls-Roycellä talvikelillä, parkkasi ilmaiseen junaparkkiin. Sanoin että kannattais laittaa jonnekin muualle ettei nokkamerkki häviä, sanoi ettei ole ennenkään hävinnyt.

Pointti onkin siinä että minkä tahansa ikäinen Rolls-Royce on arvoauto, jolla ei kannattaisi talvella ajella, jo nokkamerkin hinnalla saisi katsastetun auton ostettua talveksi.

70-luvun Rollsin saa suunnilleen samaan hintaan kuin uuden Yariksen.

Vierailija
2682/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käy parturissa kun se maksaa niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punnitsen hedelmät ennen punnitusta, säästän 5 gramman maksun.

Punnitset ennen pussitusta? Sellainen hedelmäpussi painaa 2 g. Jos ostat kilon banaaneja kilohintaan 1.50 e ja laitat vasta punnitsemisen jälkeen pussiin, säästöä tulee 0.3 senttiä.

No saita on kyllä se, joka laittaa banaanit pussiin. Ne eivät sitä tarvitse, joten ne laitetaa pussiin vaan ilmaisen pussin toivossa.

Vierailija
2684/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt ex-anoppini antoi minulle alushousunsa joihin ei itse mahtunut. En hämmästykseltäni osannut kieltäytyä, toki heitin ne kotona roskiin. Hän ei ollut pihi normaalisti, ihan kaikkea muuta mutta ilmeisesti luonto ei antanut periksi heittää kalliita pöksyjä roskiin. Vaikka olisivat olleet uudetkin niin silti ne olivat 60-v mummoihmisen maxipöksyt, itse en tuollaisia 30-vuotiaana käyttänyt. Lisäksi minulle pari numeroa suuret vielä. Rauha hänen muistolleen, ihan lämmöllä tätä ajattelen ja hymyilen. 

Jos olivat uusia käyttämättömiä, olisit vienyt Pelastusarmeijalle. Heillä on pulaa naisten (ja myös miesten) alusvaatteista koko ajan. Itse vein sinne toissajouluna anopin mukaani lykkäämät kalsarit ja urheiluliivit, ja olivat erittäin tyytyväisiä.

Ehkä se on sitten pihiyttä tuokin, ettei raaski ilmaiseksi saatuja käyttökelpoisia asioita heittää roskiin, jos niille on jossain tarvetta.

Vierailija
2685/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vaari kehui saavansa satoja euroja palautusta vedestä, kun peseytyy ainoastaan kerran viikossa taloyhtiön lenkkisaunassa.

Jokaisella meistä on se oma hygieniataso.

Vierailija
2686/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkalounas tarjottiin 2 yhden hinnalla paikassa. Söi muutenkin ostamaani ruokaa, jopa kaiken, yksin, eikä vieläkään ymmärrä että maksoin hälle paljon ruokaa.

2687/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei käy parturissa kun se maksaa niin paljon.

Vinkki parturikoulun oppilaista . Kai niitä siellä Suomessakin on töissä partureissa.

Vierailija
2688/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä. Naurattaa ja vituttaa ne nihilistit ketkä käy lidlissä ostaas ruuat ja lähikaupasta kelpaa vain rööki. Jos on hiton nuuka ni kannattaako ees polttaa, ja voisko ostaa sitten sen röökin kanssa sieltä lidlistä.

Vierailija
2689/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punnitsen hedelmät ennen punnitusta, säästän 5 gramman maksun.

Punnitset ennen pussitusta? Sellainen hedelmäpussi painaa 2 g. Jos ostat kilon banaaneja kilohintaan 1.50 e ja laitat vasta punnitsemisen jälkeen pussiin, säästöä tulee 0.3 senttiä.

No saita on kyllä se, joka laittaa banaanit pussiin. Ne eivät sitä tarvitse, joten ne laitetaa pussiin vaan ilmaisen pussin toivossa.

Ne korit ja kärryt on todella likaisia. Laitan hedelmät pussiin jo senkin takia. Ei ole muuten tarvetta haalia 'ilmaisia' pusseja, jotka eivät edes ole ilmaisia. Kaikki on huomioitu hinnoissa.

Vierailija
2690/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ihmiset, jotka kitisee jostain 2 sentistäki, että ei voi ottaa jotain tuotetta, kun olikin niin kallis. Tukkivat kassajonot ja tylyttävät myyjää kuitti kädessä. Puhelinlaskut syynätään suurennuslasin kans ja sitte soitetaan asiakaspalveluun kiukkunen puhelu, että laskussa on virhe. Ynnä muuta paskaa.

Mun mielestä ihan sama onks 5 senttiä vai 5 euroa hinta väärin, se on periaatekysymys. Sen verran mussa on kirjanpitäjän vikaa vaikken kirjanpitäjä olekaan. Kyllä hinnat täytyy olla oikein merkitty!

Joo ei siinä mitään, kunhan sitten ilmoittaa asiasta ystävällisesti eikä ole ilkeä myyjälle, kun se ei kuitenkaan mitä todennäköisimmin ole hänen vikansa se hintavirhe. T. ex-myyjä.

Mä olen kerran ilmoittanut myyjälle kun tuotteessa oli päiväystä vielä monta päivää jäljellä, mutta jostain mystisestä syystä lyöty punalappu -30% päälle :) myyjä totesi että oho mennyt varmaan vahingossa mutta ei haittaa myydään silti -30%. Ostin sitten sen tuotteen, kirjanpitäjän tarkkuudella oli tarkoitus vain korjauttaa virhettä :D.

Noita -30% -tarroja laitetaan myös valikoimasta poistuviin tuotteisiin.

T. Myyjä

Vierailija
2691/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 jouluna poikien (11 ja 6 v) vaari osti molemmille joululahjaksi C-kasetti-korvalappustereot. Oli löytänyt ne parilla eurolla jostain realisointimyynnistä. Pojat ihmeissään, että mikä tää on, kun eivät olleet eläissään C-kasetteja nähneet. Samalla rahalla olisi saanut vaikka suklaajoulupukit 😁

Osasimme kyllä odottaa näitä vaarin halpislahjoja ja itse asiassa niistä tuli ajan kanssa joulun ja synttäreiden kohokohtia, kun mietittiin miten hän oli tällä kertaa keksinyt rahaa säästää.

Samainen henkilö moitti kaikkien kuullen vaimoaan, kun tämä aina kuorii keitetyt perunat ennen syömistä. Menee niin paljon hyvää hukkaan.

Vierailija
2692/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese vaatteita etteivät ne kulu. Olen ostanut 3 vaatekappaletta viimeisen 8:n vuoden aikana. Minulla on yhdet pitkät ja lyhyet housut joita käytän ulkona ja kun tulen kotiin riisun ne naulakkoon. Nukun lattialla en käytä tyynyä ainoastaan kahta peittoa, ei pussilakanaa eli en pese myöskään petivaatteita. Ostan maitoa ja laimennan sen vedellä kolmeen osaan. Nukun noin 18 tuntia päivässä sillä nukkuminen ei kuluta rahaa. Pihalla käyn noin 30 tuntia vuodessa joten esim kengät ei juurikaan kulu. En omista puhelinta jotta ei mene rahaa puhelinliittymään. Ilman hammastahnaa ja harjaa on pärjännyt 15 vuotta joskus pesen itseni tipalla astianpesuainetta sillä se on ainoa pesuaine jota ostan. Tässä joitain esimerkkejä elämästä. Pihiys alkoi kun työstä jäi käteen -merkkinen saldo matkakulujen ja vuokran jälkeen.

Vierailija
2693/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka elää miehensä lompakolla..

Vierailija
2694/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ajaa n.20 vuotiaalla pikkuautolla, jossa yli 10 vuotiaat kitkat alla. 

Hengenvaarallista. Sijoittelee samaan aikaan rahastoihin.

Vierailija
2695/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupassa töissä. Naurattaa ja vituttaa ne nihilistit ketkä käy lidlissä ostaas ruuat ja lähikaupasta kelpaa vain rööki. Jos on hiton nuuka ni kannattaako ees polttaa, ja voisko ostaa sitten sen röökin kanssa sieltä lidlistä.

no oletko iloinen jos kohta eivät käy kohta edes sätkiään sieltä sun kaupasta, voi loppua kaupanpito joskus tulevaisuudessa

Vierailija
2696/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalaputettujen tuotteiden ostaminen

Vierailija
2697/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punalaputettujen tuotteiden ostaminen

No en nyt katsoisi tuota muuksi kuin järkeväksi teoksi, tuotteessa ei ole muuta eroa normiin kuin hinta, 

ellet nyt sitten ole ostamassa joitain ruokia seuraavan viikon aterioihin.

Vierailija
2698/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani vanha mies laittoi ikkunan raosta narun lintulautaan. Aina kun tuli pulskan näköinen talitintti,niin hän nykäisi narusta jotta lintu säikähti ja lensi pois.

Vierailija
2699/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tiskitablettien puolitus on peestä hajottaa koneen tiskit jää tehdään samoin pyykkikoneen pelkällä huuhteluaineella ei puhdistu

Vierailija
2700/3893 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt sukulaismies oli niin pihi, että keräs pahvit ja sanomalehdet, lämmitti niillä pikkuhuushollia ja hytisi, tuli kylään ruoka-aikana jne. Häneltä jäi miljoonaomaisuus - ei sukulaisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan