Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihiyden huippu, kerro esimerkki

Vierailija
28.01.2020 |

Omani tässä. Anopulla on wc:ssä sanko mihin pitää kerätä käyttämättä jääneet wc paperit myöhempää käyttöä varten. Eli siis vaikka repeytyneet, ei haittaa vaikka reunassa olisikin vähän sitä ihteään. Sinne se niitä Haisevia papereita säilöö, hyi että kun ällöttävä asiouda siellä. Aina muistuttaa että "muistakaa sitten käyttää sankoa" No ei tod. Käytetä!

Kommentit (3893)

Vierailija
2641/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä ja vähän vanhempanakin hirvitti olla äitini kanssa liikenteessä. Jos mentiin kahville, äiti kiljaisi yleensä kassalla jotain kahvin kalleudesta, busseissa bussimaksuista. Jos ostan lahjan, yleensä kommentoi:"Varmaan oli kallis." Teepussit pitää käyttää tietenkin pariin, kolmeen kertaan; hän syö välillä homeisia leipiä ja kuivia juustonkänttyjä; himoitsee itseni ja siskon ostamia vaatteita itselleen.Kun ostin kauniin pöydän ja tuolit kotiini, äiti osti itselleen samanlaiset: ilmeisesti uskalsi sallia itselleen samaa kuin tytär. Antaa anteliaasti kuitenkin lapsenlapsille ja on antanut lapsille, lähetykselle, KUA:lle. Kun selitin virusturvaohjelman tärkeydestä hänen konettaan varten (ettei esim. pankkitietoihin päästä käsiksi), sanoi mitäs väliä sillä, jos rahat menisivät (tilillään on montakymmentä tuhatta). Eli ei ihan loogista. Isä oli pihiydessä oma lukunsa. Sanottakoon vain se, että olen päättänyt käyttää rahojani eläessäni omaksi ja muiden iloksi.

Tuolta listalta omassa pihistelykaytössä on teepussien liottaminen uudelleen: niistä riittä kahteen mukilliseen. Juon vähän kalliimpaa teetä, joten kompensoin hinnan näin 50% alemmas! Ei yhtään hullummassa asiassa säästetty: kokeile itsekin. ;) Tuo on myös oikea ympäristöteko.

Mä keitän litran vettä ja laitan siihen yhden teepussin. Hyvin riittää. Eikä tarvi jemmailla

Oletko kokeillut, että vaan keität vettä ja sekoitat samalla lusikalla jolla olet viimeksi sekoittanut teetä? Ihan riittävästi aromia vielä irtoaisi, varmaan.

Vierailija
2642/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus kaveri,joka tuli mun etkoille luo aina,kun lähdettiin baariin. Söi ja joi mun tarjoamia ruokia ja viinoja/siidereitä ja veti tupakat. Koskaan ei tarjonnut mitään esim baarissa. Joskus kysyin sitten että voinko tulla sen luo ennenku lähdetään liikenteeseen. Menin sitten ja pöydälle ilmestyi jostain kaapin perukoilta kupillinen pääsiäiskarkkeja. Sellaisia linnunmunan näköisiä rakeita. Silloin ajattelin kyllä että nuuka mikä nuuka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2643/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41234 kirjoitti:

Miljönääri tuttava käy kirkon ruokajaossa ja pitää sitä ilmastotekona! Muutenkin facessa hakee lahjoituksia vedoten että on yh ja työtön. Työtön on vapaasta tahdosta eikä ole kortistossa kun miljoonat vapauttaa siitä vastuusta että töihin joutuisi.Ja ei esiinny FB: ssä omalla nimellään.

Ei ilmeisesti siellä tarvitse missä käy! Töitä ei ole ikinä tehnyt ja hoitoalan koulutus niin kyllä töitä löytyisi jos tarvetta!

Vierailija
2644/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kyllästyi kerrostaloasuntomme viileyteen kun käänsin aina patterit pois päältä sen mukaan missä huoneessa ei ole kukaan.

Vierailija
2645/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punnitsen hedelmät ennen punnitusta, säästän 5 gramman maksun.

Punnitset ennen pussitusta? Sellainen hedelmäpussi painaa 2 g. Jos ostat kilon banaaneja kilohintaan 1.50 e ja laitat vasta punnitsemisen jälkeen pussiin, säästöä tulee 0.3 senttiä.

Vierailija
2646/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni tienaa lähes 5000€/kk ja ajaa yli 20v Toyotalla. Huoltaakin autonsa itse. Ärsyttävää, mihin se niitä rahojaan säästää....

Vierailija
2647/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruakaan en päästä karkaamaan. Mä kerään pierut niihin punnitsemattomiin hedelmäpusseihin. Ette arvaa, kuinka myhäilen ja naureskelen partaani tätä säästön määrää!!

Vierailija
2648/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun edesmennyt pappapuoleni ei suostunut ottamaan lapsiani kylään sen jälkeen, kun oppivat liikkumaan. Syynä oli uudet parkettilattiat, jotka olisivat kuulemma kuluneet lasten juoksentelusta. Tyyppi oli koko ikänsä pihi, mutta vanhuuden päivillä homma lähti ihan käsistä. Mummon kuoleman jälkeen myi kaikki mummon "arvokkaat" tavarat (maljakot, pöytäliinat jne.), jotta me muut sukulaiset emme saa senttiäkään. Ihmetteli kyllä sitten, kun oma kunto romahti ja joutui vanhainkotiin, kun kukaan ei käynyt enää katsomassa. Ei edes omat lapset.

Tätä on yläpeukutettu lähes 100 kertaa ja vain 1 alapeukku. Ollaanko täällä nyt sitä mieltä, että kyllä se papan ja mummon omaisuus olisi jälkeläisille kuulunut eikä pappa olisi omisuudellaan saanut tehdä mitä haluaa?

Vierailija
2649/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi, piheyden huippu, sama kategoria on kestovaipat. Yök.

Kuukuppi ei haise ja voi olla paikoillaan vuorokaudenkin. Menkat aivan unohtuu. Side taas muhii hikoilevassa haarovälissä ja pitkän istumisen jälkeen voi oikein haistaa mädälle haisevan raatomaisen veren katkun.

Mutta kuitenkin pidät hygieenisenä sitä, että liotat kohdunkaulaasi siinä samassa raadolta haisevassa kuukautisveressäsi ympäri vuorokauden?

Vierailija
2650/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisperhe tulee esim. lasten synttäreille nälissään ja mättävät lastensa (3kpl) lautaset täyteen isoja paloja ja annoksia. Lapset sitten maistelevat herkkuja ja jättävät lautaselle syömättä jos eivät jostain pidä ja rohmuavat lisää sitä mistä pitävät, piittaamatta ovatko muut vieraat saaneet. Ja vanhemmat kannustavat ja auttavat täyttämään lautasia.

Omiin lastenjuhliinsa kutsuvat vain valikoiden osan perheestä esim. kummin perheestä äidin, vaikka käyvät itse koko perheen voimin juhlissa. Tarjoilu on hyvin niukkaa, pieni kakku josta ei riitä kaikille. Paketti keksejä joista ei riitä kaikille, yksi pussi popcornia koko porukalle ja yksi kuppi laihaa kahvia. Lisää ei keitetä.

Vierailija
2651/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti itkee työvoimapulaa eikä sinne ole juuri ketään hakemassa itseänsä sairastuttamaan. Eivät suostu maksamaan hyväksi tietämälleen työntekijälle minimiä enempää joten EKoon suulla alkaa tulla vaatimuksia koronakaranteeniaikojen lyhentämisestä jotta saadaan nopeammin jo kertaalleen minimipalkkaan suostuneet takaisin töihin.

Vierailija
2652/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkäs tuttava suuttui, kun hänen luonaan vieraisilla kieltäydyin syömästä kuukauden vanhaa kermaviiliä. Toki siinä on parasta ennen -päiväys, mutta kun päiväys oli tosiaan kuukausi sitten... Ei ole muutenkaan ollut tapana syödä kermaviiliä sellaisenaan suoraan purkista. Mutta jos mitään ei voi heittää pois...

Vierailija
2653/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarjonnut 108€ illallista ravintolassa johon hänet kutsuin.

Vierailija
2654/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolan naapurin täti leikkasi pullapitkoista niin ohuita siivuja että päivänvalo näkyi läpi. Epäilen että mummovainaan piti viedä tassisokuritkin mennessään ennen kyläilyjä.

Vierailija
2655/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi antaa joululahjaksi omia vanhoja vaatteitaan ja tavaroitaan, tai no viimeksi sain lahjaksi hänen miehensä vanhan silkkipaidan. Noh, olihan se sentään silkkiä 🙄

Kun matkustimme Amsterdamiin jouluksi, miesystäväni raahasi liikelahjojaan minulle joululahjoiksi. Minä hullu olin ostanut hänelle arvokkaan lahjan kaupasta. Jätti tahallaan myös luottokorttinsa hotelliin, kun lähdimme illalliselle.

Vierailija
2656/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin irroitan kaupassa päällimmäiset kaalinlehdet. En pihiyttäni, vaan siksi, että ne ovat nykyään niin matalalla, että lapset lähmivät niitä räkäisillä ja kotimaisilla käsillään. Ja vanhemmat eivät sano lapsilleen mitään.

Jos kyseessä olisikin m a a hanmuuttajan lapsi, ei sen lähmimisen olisi niin väliä?

Vierailija
2657/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka se makaronin keittäjä, joka kyselee pakastatteko makaroninkeittoveden. Itse olen aika säästäväinen, mutta edellinen on mielestäni jo pihiyden huippu.

Sehän oli huumorialoitus. Et taida paljoa huumoria tajuta?

Vierailija
2658/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu hienostoaluella isossa kämpässä ajaa 25 v kolhiintuneella rotiskolla! Huom lapsiperhe.

Täällä Pukinmäessä liikkui yks tyyppi 70-luvun Rolls-Roycellä talvikelillä, parkkasi ilmaiseen junaparkkiin. Sanoin että kannattais laittaa jonnekin muualle ettei nokkamerkki häviä, sanoi ettei ole ennenkään hävinnyt.

Vierailija
2659/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni poika, yrittäjä. Ei voinut lähettää isälleen jotain tekstaria, kun se olisi maksanut 0,25cnt. Silloin ei vielä ollut WA:a.  Samaten auto on kallis, mutta talvirenkaat vaihdetaan vasta kun on 10cm lunta, etteivät turhaan kulu kaupunkiajossa!

Vierailija
2660/3893 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu hienostoaluella isossa kämpässä ajaa 25 v kolhiintuneella rotiskolla! Huom lapsiperhe.

Ei ole turvallista kuljettaa lapsia tuollaisessa edes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi