Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihiyden huippu, kerro esimerkki

Vierailija
28.01.2020 |

Omani tässä. Anopulla on wc:ssä sanko mihin pitää kerätä käyttämättä jääneet wc paperit myöhempää käyttöä varten. Eli siis vaikka repeytyneet, ei haittaa vaikka reunassa olisikin vähän sitä ihteään. Sinne se niitä Haisevia papereita säilöö, hyi että kun ällöttävä asiouda siellä. Aina muistuttaa että "muistakaa sitten käyttää sankoa" No ei tod. Käytetä!

Kommentit (3893)

Vierailija
261/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernien miesten Matti.

Vierailija
262/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JätkäLahest kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei maksa sitä omaa kahvikuppiansakaan ensitreffeillä. 

Mies, joka ei tarjoudu maksamaan kahvikuppia ensitreffeillä. Varsinkaan, jos on itse pyytänyt naisen ulos.

En pysty ymmärtämään miksi ehdotus kahville menosta velvoittaa miehen maksamaan naisen kahvin.

Ihan sama kuka maksaa, mutta jos kahvikupin hinta ahdistaa niin mistä kun naista. Niin kutsuisin pihiksi ihmiseksi. 

Samaan aikaan tuulipuvut ostavat prismojen kahviloista kanta-asiakas bonuksilla kroisantin ja kahvikupin ale-hintaan 4,90€ (Norm 5,90€) minkä jälkeen kiroavat rahojen katoavan aina jonnekin.

Joku pihi toinen taas laskee kuinka kalliiksi kahvit tulevat.

En ymmärrä, keitä nämä tuulipuvut ovat, mutta minusta ei ole mitenkään hillitöntä törsäystä käydä kauppareissulla Prisman kahvilassa. Enemmän minua säälittää ne, jotka eivät ikinä raski käydä kahvilassa vaikka mieli tekisi.

Mitäs pari sataa kahvilakäyntiä maksaa vuodessa?

Ai, sinä puhuitkin jostain tietystä pariskunnasta. Jos heillä kaikesta huolinatta rahat riittää, niin anna valittaa äläkä välitä siitä.

En puhunut vaan ne "silloin tällöin" kahvilakäynnit maksavat enemmän kuin luulisi.

Mutta jostain syystä osasit kertoa kahvilakäyntien määräksi 200 kertaa vuodessa? Kyllä sinun täytyy tuntea tuo pariskunta.

Sanoin vain että taitaa tulla enemmän kahvilakäyntejä kuin luulette ja enemmän rahanmenoa kuin luulette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri laskettelee autolla alamäet vapaalla kun kuvittelee säästävänsä bensaa.

Et ilmeisesti ole koskaan osallistunut taloudellisen ajon kilpailuihin?

Nykyautot ei säästä polttoainetta jos pistät vapaalle vaan kuluttaa enemmän ei katkaise silloin polttoaineen syöttöä.Ainoastaan silloin säästyy kun otat jalan poiskaasulta silloin katkaisee polttoaineen saannin. vaihteen toki pitää olla päällä.

Niin no jos on varaa ajella nykyautolla.

Suihkumoottorit tuli v. 1991

Vierailija
264/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu vanhempi rouva käydessään uimahallissa nappaa mukaansa kassiin käsienkuivauspapereita telineestä. Myös pesee uimahallin vessassa pikkupyykkiä, jotta säästyisi vettä ja saippuaa kotona. Mitähän mahdolliset valvontakameraan katsojat miettivät...

Vierailija
265/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan hölmö! Maa on ThaiMAA. Et kai sano:

Uusimaaseen on luvattu.... Vaan Uusimaahan. Ei kai tarvii

rautalangasta vääntää enempää.

Vierailija
266/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu vanhempi rouva käydessään uimahallissa nappaa mukaansa kassiin käsienkuivauspapereita telineestä. Myös pesee uimahallin vessassa pikkupyykkiä, jotta säästyisi vettä ja saippuaa kotona. Mitähän mahdolliset valvontakameraan katsojat miettivät...

Niinpä juu. Tiedät varmaan, ettei valvontakameroita saa lain mukaan olla uimahallin peseytymis- tai pukeutumistilassa, saunassa tai vessoissa.

Vierailija
267/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itsessäni sisäisen pihistelijän. 😥

Olin kerran ystävän kanssa reissussa, ja minulla oli mukana pieni 0,33 dl limsapullo. Ystävä kysyi saisiko hän sitten tyhjän pullon itselleen vesipulloksi, kun on niin kätevän pieni, että mahtuu käsilaukkuun.

Toki annoin pullon, mutta pitkään mielessäni pyöri sitkeä ajatus, että olisin saanut tyhjästä pullosta peräti 10 senttiä pullonpalautuksessa.

No joo, yritän pitää tällaiset ajatukset ominani.

Vierailija
268/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku vinkki  meille oikein piheille.

Älä koskaan tee kaupan hedelmäpussiin solmua.

Solmuthan nääs painavat, ja maksat silloin turhasta[/quote Jos ostan vain yhden appelsiinin, omenan tai valkosipulin kerrallaan, niin kiinnitän hintalapun siihen hedelmään suoraan, ilman muovia. Vielä edullisemmaksi tulee.]

Vierailija
269/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi sukulaiseni ( jälleen) vei autonperään valtavan kasan metrisiä tillejä joita oli kasvattanut lapsuuden tilallaan. Näin ne kasat.

Yhtäkään oksaa ei antanut kellekään.

Vierailija
270/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tykkäsi tehdä ristisanatehtäviä. Yleensä sai lehtiä esim. meidän perheeltä, kun oli luettu ensin, ja aina jätettiin ristikot mummon huviksi. Hän teki AINA lyijykynällä. Kyselin joskus, täyttääkö hän ristikot lyijykynällä siksi, että voi korjata niitä helpommin. Ei, sanoi mummo, vaan siksi, että mustekynät on puolet kalliimpia, eikä hän mustetta tuhlaa ristikoihin.

Vierailija
271/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä juu. Tiedät varmaan, ettei valvontakameroita saa lain mukaan olla uimahallin peseytymis- tai pukeutumistilassa, saunassa tai vessoissa.

Enpä tiennyt. Saunan allasosastolla on, vaikka siellä naiset välillä ilman uimapukua polskivat, ja valvontakameroilla päivystää miehiäkin. Itse kyllä laitan uikkarit.

Vierailija
272/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itsessäni sisäisen pihistelijän. 😥

Olin kerran ystävän kanssa reissussa, ja minulla oli mukana pieni 0,33 dl limsapullo. Ystävä kysyi saisiko hän sitten tyhjän pullon itselleen vesipulloksi, kun on niin kätevän pieni, että mahtuu käsilaukkuun.

Toki annoin pullon, mutta pitkään mielessäni pyöri sitkeä ajatus, että olisin saanut tyhjästä pullosta peräti 10 senttiä pullonpalautuksessa.

No joo, yritän pitää tällaiset ajatukset ominani.

*3,3 dl pullo siis. Olisikin ollut aika pieni. 😁

Vierailija
273/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tämä piheyttä vai puhdasta ajattelemattomuutta. Olin poikaystäväni kanssa leffassa. Minä tarjosin liput, joihin käytin itse ostamiani sarjalippuja. Totesimme siinä sitten, että leffakarkkien kaveriksi voisi ostaa limut, ja poikaystävä haki hanasta juomat ja maksoi ne. Sen jälkeen hän pyysi minulta rahaa takaisin limustani. Katsoin häntä todella kummastuneena ja totesin, että jos mä tarjoan leffaliput niin ehkä hän voi piffata 3 euron juomat. Asuimme tuossa vaiheessa jo yhdessä, eikä silloin mielestäni muutenkaan pyydetä rahaa takaisin, jos toiselle ostaa parin euron juoman.

Osaan kyllä selvästi muutenkin vetää puoleeni näitä tarkan markan miehiä. Exäni bunkkasi jatkuvasti luonani, koska hän asui edelleen vanhemmillaan, ja tietenkin söi aina jääkaapin tyhjäksi – eikä kertaakaan tarjoutunut tuomaan mitään tilalle. Yhtenä vappuna hän pummasi minulta päivän mittaan kaikenlaisia juomia samppanjasta lähtien, ja mukavana tyttöystävänä päätin tarjota. Kun päädyimme illan päätteeksi baariin, hän totesi menevänsä tiskille ja hakevansa meille juomat. Pöytään tullessa hän totesi, että se tekisi 7 euroa. Siinä vaiheessa hieman loksahti suu auki.

Ennen kuin joku haukkuu lompakkoloiseksi – minusta parisuhteeseen kuuluu, että mukavia asioita tarjotaan puolin ja toisin. Minä olen näille molemmille miehille jatkuvasti tarjonnut sitä sun tätä, pienemmistä jutuista suurempiin. On melkoinen turn off, jos sitten vastavuoroisesti kinutaan rahaa takaisin muutaman euron ostoksesta.

Vierailija
274/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo tykkäsi tehdä ristisanatehtäviä. Yleensä sai lehtiä esim. meidän perheeltä, kun oli luettu ensin, ja aina jätettiin ristikot mummon huviksi. Hän teki AINA lyijykynällä. Kyselin joskus, täyttääkö hän ristikot lyijykynällä siksi, että voi korjata niitä helpommin. Ei, sanoi mummo, vaan siksi, että mustekynät on puolet kalliimpia, eikä hän mustetta tuhlaa ristikoihin.

Kas kun ei ollut yhtä pihi kuin minä. Silloin kun messuja vielä järjestettiin, keräsin aina mukaani paljon mainoskyniä, sekä kumillisia lyijykyniä (ristikoita varten) että täytekyniä. Varmistin kyllä, että saanhan ottaa. Eivät varmaan pääse kynät minulta loppumaan elinaikanani, vaikka en enää messuille pääsisikään.

Vierailija
275/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samainen mummoni myös teroitti lyijykynät itse puukolla vuolemalla. Sillä tavalla säästi, koska terottimet ottaa liikaa lyijyä ja voi jopa katkoa terän.

Hänellä oli muitakin ihania säästöniksejä. Kun sai lapsiltaan lahjaksi television, jossa oli kaukosäädin, hän kävi siitä huolimatta kääntämässä kanavan televisiosta. Kysyin, miksei käytä kaukosäädintä. Arvatkaa huviksenne... Ei halunnut kuluttaa kaukosäätimen pattereita.

Vierailija
276/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen kirjoittanut jo tästä: kuulin tyypistä joka tarjosi kotonaan kahvia kavereille. Otti jokaiselta maksun.

Yritti myydä ravintolassa toisten jättämiä oluenjämiä.

Vierailija
277/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi pois päältä talvisin ja maidot ja muut säilöön ikkunan väliin. Tästä huikeasta säästöideasta kertoi erittäin varakas mies.

Vierailija
278/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ostaa vaimolle lahjan niin vaimon pitää maksaa siitä puolet.

Vierailija
279/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaa wc-paperit ja palasokerit työpaikalta.

Vierailija
280/3893 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kirjoitti:

Thaimaahan hölmö! Maa on ThaiMAA. Et kai sano:

Uusimaaseen on luvattu.... Vaan Uusimaahan. Ei kai tarvii

rautalangasta vääntää enempää.

Vain hölmö tosiaan nykyään Thaimaahan matkustaa, tai muuhunkaan epähygieeniseen kaukomaahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi