Jännä kuinka tavallisenkin näköinen ihminen muuttuu kiinnostavamman näköiseksi ja paljon karismaattisemmaksi jos häntä näkee jatkuvasti esim. televisiossa.
Taviksena heitä ei huomattaisi lainkaan joukosta.
Kommentit (21)
Totta. Laumaeläimen tavallista laumakäytöstä - suuri näkyvyys viittaa sosiaaliseen suosioon laumahierarkiassa, joka taas on luonnonoloissa ollut etu omalle ja jälkeläisten henkiinjäämiselle jos lasten isä on tällainen suosittu, joten sellaista on hyvä pitää viehättävinä. Apinoillakin esiintyy tällaista että usein esillä olevat koetaan seksuaalisesti kiinnostaviksi vaikka eivät olisi edes erityisen komeita eläimiä muihin nähden.
Jep. Joku Sanna Marin... Jos hän olisi nobody kukaan ei kiinnittäisi häneen mitään huomiota Prisman kassajonossa.
Muistan kuinka pidin lapsena Neumannia superkomeana. Todellisuudessa kaiken sen puuterin ja pörrötukan takana oli tuolloin kyllä varsin tavallisen näköinen Pertti.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Joku Sanna Marin... Jos hän olisi nobody kukaan ei kiinnittäisi häneen mitään huomiota Prisman kassajonossa.
Totta :)
Höpsis. En ole huomannut mitään tuollaista. Juntti näyttää juntilta kymmenennelläkin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ja Alexander Stubb. Mieshän näyttää perusinsinööriltä. Pääministerinä ollessaan kuulin miestä sanottavan jopa komeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. En ole huomannut mitään tuollaista. Juntti näyttää juntilta kymmenennelläkin kerralla.
Juntilta ehkä mutta siltikin kiinnostavammalta kuin ns. taviksena. Tämän voi todeta seuraamalla jotain tositelevisio-ohjelmaa vähänkin pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntilta ehkä mutta siltikin kiinnostavammalta kuin ns. taviksena. Tämän voi todeta seuraamalla jotain tositelevisio-ohjelmaa vähänkin pidempään.
No, sä olet sitten kovin altis vaikutuksille.
Telkkari vaan kuluttaa kasvoja. Ei yhtään jaksa enää näitä Pimiöitä, Hintkoita ym. Heidän arvonsa loppuun kulutettu.
Joo, tohon pääsee ihan lähibaarissakin parin kaljan jälkeen.
Mielestäni päinvastoin. Ensimmäistä kertaa näyttää hyvännäköiseltä ja sadannen kerran jälkeen ihmettelen, että mitähän tuossakin näin.
Sama, joka tapahtuu parisuhteessa.
Mä oon kai jotenkin viallinen yksilö, kun mun silmissä mies ei muutu yhtään sen viehättävämmäksi, vaikka se olisi paljon esillä tai muutoin statusta, valtaa, rahaa tms.
En ole fanittanut ketään julkkismiestä edes teininä, eikä kukaan artisti tai näyttelijä ollut mielestäni kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tohon pääsee ihan lähibaarissakin parin kaljan jälkeen.
totta tämäkin :D
Ei Stubb ollut pääministerinä sen komeampi kuin nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kai jotenkin viallinen yksilö, kun mun silmissä mies ei muutu yhtään sen viehättävämmäksi, vaikka se olisi paljon esillä tai muutoin statusta, valtaa, rahaa tms.
En ole fanittanut ketään julkkismiestä edes teininä, eikä kukaan artisti tai näyttelijä ollut mielestäni kuuma.
Sinäkö et pidä ketään koskaan hyvännäköisenä tai kuumana? Jos pidät, niin silloinhan sinä hyvinkin voisit pitää julkkistakin hyvännäköisenä. Mitään taetta kun ei ole, etteikö joku tällä hetkellä mielestäsi komea/kaunis voisi myöhemmin olla julkkis.
Jos taas heti siinä tilanteessa väität, ettet enää pidäkään hänen ulkomuodostaan, niin kyse lienee siitä, ettet kehtaa myöntää pitäväsi julkkiksista. Tuomitset kenties muut, jotka pitävät heistä, joten et halua kuulua siihen joukkoon?
Se taas on tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta :)
Höpöhöpö... Kun 3/4 on ylipainoisia nykyään, niin hän kiinnittää jo pelkästään normaalilla painollaan positiivista huomiota.
Ja jos sillä on prkeleesti rahaa ja statusta.
Miettikää Putinia. Olisiko hän tavallisena venäläisenä sortavalan hiilikaivoksen miehenä yhtään kiinnostavan oloinen mies? Varsinkin kun mietitte hänen pituuttaan.
Totta. Esim Jaajo, Aku Hirviniemi...