Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Mielipiteitä kaipaisin

Vierailija
28.01.2020 |

Ongelmani on ollut se, että olen viimeisen puolen vuoden aikana ollut todella mustasukkainen miehestäni. Asia on kalvanut jo kauan minua, koska en ole ikinä ennen ollut mustasukkainen tyyppi. Yhteisiä vuosia takana yli 10. Pitkään asiaa pohdittuani tajusin että syy on se, etten luota siihen, että jos mieheni jonkun muun löytäisi hän sen minulle rehellisesti kertoisi vaan pelkään että pelaisi selkäni takana ja nöin satuttaisi minua. Syy: puolivuotta sitten sain selville että lähetteli työkaverilleen viestejä(harmittomia) vaikka ei ikinä minulle maininnut tästä kysesisetä työkaverista vaan peitteli enenmänkin.tästä jäi se hirvittävä pelko että kokoajan pitää olla varpaillaan ja odottaa ns. Pahinta. Nyt en tiedä pitäisikö kertoa kumppanille omista peloista. Asiasta on aikaa ja nyt kaikki on hyvin ja mies mukavasti perheen touhuissa mukana.ym. tuhoanko kaiken hyvän jos menen sanomaan etten luota täysin ja se kalvaa minua joka ikinen päivä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää neiti marttyyri

Vierailija
2/5 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla ne asiat aukeaa. Ei sillä että hautoo itsekseen.

Vierailija
4/5 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiveimminkin hioutuneet parit on lopulta yksilöitä. Voiko toista täysin tuntea? Onko sinulla käsittelemättömiä hylätyksitulemisen tunteita? Juttele miehen kanssa. Hae ammattiapua.

Vierailija
5/5 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko minulla oikeutta edes tuntea huonoa oloa asiasta.

Ap