Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipä hei kaikki julkkisystäväni!

Vierailija
21.06.2006 |

Pahoittelen, etten ole teihin ehtinyt pitää yhteyttä, on ollut niin kiirettä, sekä työ,-että miesrintamalla. En itsekkään ymmärrä kuinka repeän joka suuntaan, mutta täydellisen naisen on toimittava täydellisen tehokkaasti, eikös vaan! Olisi kiva tämän keskustelupalstan välityksellä kuulla teistä jotain. Kaivollako tavataan jussina?

Rakkain terkuin, Viivi A

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin pilettään, jos Chrisuki vois tulla mesitsiin?? Mä tarviin vetää pään täyteen, ahdistaa tiedätte kyllä kuka....! Mut mennän sellaseen baariin mis ikäraja 18 jooko?

Terkuin Susanna (soon -to-be-ex- S)

Vierailija
102/115 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais niinku rauhassa purkaa sydäntään ja silleen, you know?

Susanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei haittaa ollenkaan, eihän se oo mikään sairaus, eikä lapsi muutenkaan saa rajoittaa elämää! No myönnettäköön että noilla piikkikoroilla koikkelehtiminen on näin kuudennella kuulla jo aika työlästä, ja minihameessa saa olla varovainen, ettei häppäreiden suonikohjut vilahtele, mutta stailista on pidettävä kiinni!

Mä kun oon niin über-naisellinen, että siinä jää suurin osa suomitytöistä toiseksi! Voittekste kuvitella, että joku on NIIN epänaisellinen, että käyttää töissä _silmälaseja_ (no tästähän mä marisinkin jo iltapäivälehdissä)! Siis mikä voi olla niin tärkee työ, että siinä pitää _nähdäkin_?!

Mut hei pus, jatkoilla tavataan! (Ellen mä sitten lähde ex tempore Pariisiin tai sienimetsään.)

terkuin Saimi

Vierailija
104/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jussina päässyt niin nyt sitten. Otan Matin mukaan, niin päästään Seiskaan.

T.Mervi

Vierailija
105/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ota Masaa mukaan, jätät sille vaan vinon pinon alkkareitas niin kyllä se aina yhden illan niillä pärjää! teille tulee kummiski taas jotain kädenvääntöä keskenkaiken ja sitä ei nyt millään jaksais, ei pahalla mut silti.

Viivi A

Vierailija
106/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin Tomin kans salaa jussia vaakamamboten, enkä päässyt mukaan. Mut älkää kertoko seiskalle! Mie voin opettaa teille vaikka salsa-askelii. Onhan miulla seksikkäimmät sääret!

Sanna H.

Vierailija
107/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en taida ottaa ketään miestä mukaan, en oo ees varma, onko mulla sellasta vakavampaa edes nyt kierroksessa. Siis miehiähän mul tietty on pilvin pimein, mut en kai ota niistä ketään, ne on jo kertaalleen kokeiltu. tekis välillä mieli jotain ihan tavista.. ;)

Viivi A

Vierailija
108/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa irtois tiedät kyllä mitä tänään kaivolla....tilattasi pitsaa ja voitais siinä samalla tiedät kyllä mitä...

terveisin Henry S.

Vierailija
109/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiskos mun tulla messiin mukaan, kai nyt yks poliitikkokin saa bilettää. Mä aattelin laittaa sen roiskeläppäminihameen päälle.

T. Rosa M.

Vierailija
110/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitäs jos välillä jossain muualla kun Kaivolla? on niin hemmetin rasittavaa, kun kaikki tuntee ja pongaa mut aina sieltä.. mun tekis niin mieli tavista ja jotain ihgua tavismestaa, mut ei tietty mitään räkälää, taso se olla pitää kumminkin.. Ootte ihania, nyt paikka mietintään, nypin viel kulmat (taas) ja sit oon valmiina..

V.A

Vierailija
111/115 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää nyt on.. täällä mun kolmesataa neliöisessö kämpässäni on niinku joku mies. hei siskot, siis sika siistii..kai.. No, mut Kaivolle siis!

Viivi A

Vierailija
112/115 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks tälläinen yks tosikaunotar tulla mukaan? Saaks ottaa siskon kanssa? Mä en kyl mielelläni sitä ottais, teidän kaikkien kauneus kalpenee systerin kauneuden rinnalla. Se olis hirveen epäreilua teitä muita kohtaan. Ehkä mä tuun sit yksin. Jätän poitsun mammalle hoitoon, ai mut perkule, mammahan on menossa johonkin bileisiin näyttäytymään myös! Ei vitsi, pitääks mun jättää poika aviomiehen hoiviin. Pitää kai, jotta pääsen keikisteleen taas kerran kameroille. Mut hei nähdään Kaivolla!

terv. Klara K.

Vierailija
113/115 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten laitetaan lantiot heilumaan ja oikein oikein hauskaa iltaa meille kaikille, te kaikki ootte niin mukavia.

nami nami ja pusi pusi mä rakastan teitä kaikkia oikein paljon. Nähdään illalla!

t. Marco B

Vierailija
114/115 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli niinku julkkisten ketju! Ois kiva kun osaisitte käyttäytyä! älkää aina viittikö esittää.. Mut hei siskot, nyt maalia naamaan ja kaivolle eiks jeah?!

Viiv A

Vierailija
115/115 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tavja Halonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan