Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipä hei kaikki julkkisystäväni!

Vierailija
21.06.2006 |

Pahoittelen, etten ole teihin ehtinyt pitää yhteyttä, on ollut niin kiirettä, sekä työ,-että miesrintamalla. En itsekkään ymmärrä kuinka repeän joka suuntaan, mutta täydellisen naisen on toimittava täydellisen tehokkaasti, eikös vaan! Olisi kiva tämän keskustelupalstan välityksellä kuulla teistä jotain. Kaivollako tavataan jussina?

Rakkain terkuin, Viivi A

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

I have a new boyfriend, I take it with me, He´s HOT and so SEXY bitch ;)

*Nicole*

Vierailija
22/115 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin vesijetteilee (ihanan kallista!) ja sit kruisailtiin Aksun luxusjahdilla (kallistaaah!) ja juotiin skumppaa (Cristal, vidun kallista) ja sadan euron luxusmansikoita sain (siis kallistaaaaa). Ja uudet Versacen arskat päässä parantelin rusketusta et kehtaa heinäkuussa lähtee pönöttää St. Tropeziin. Jos vaikka mun kamua Madeleine Bernadottea näkyis... Kun mä oon niin kato porvaristyttö yrittäjäperheestä ja mä oon niin deluxe. Ihquaa.

Viivi A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan garmee päivä tänään, mut nyt irtos nauru:)

Vierailija
24/115 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut taas ihan mielettömän bisi,etten ole ehtinyt kemuja järkkää teille rakkaat bestikseni. Mut mitäs tänään? olisko joku kiinnostunu bilettää illalla?

rakkaudella,Viivi A

Vierailija
25/115 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkohaleja teille täältä Temen uudelta jahdilta! Lähetään Sirpan kans ihan kahden ajelee, Teme lupas vahtii poikia. Ei me kai mihinkään kauas mennä, jos Tallinnassa käytäis bissellä tai parilla, mut sit ehkä täytyy sieltä pyytää joku kippariks, ei viitsitä känässä ajella, musta tuntuu et kytät ratsaa meidät kuitenkin, onhan tää Temen vene.

Mut hei, nyt Sirpa huutelee, että jotkut mielettömän lihaksikkaat ja ruskettuneet ja komeat ja tummat ja pitkät miehet on parkkeeraamassa meidän viereen,ehkä ne haluu jutella meidän kans.. Siis tosiaan ollaan vielä laiturissa, mut kunhan joku jeesaa noiden narujen/köysien kans nii päästään tästä merille!

Suukoin,V.A & S.S

Vierailija
26/115 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merviiii!! MErviiiii!! Ootko täällä?

Vastaa rakas jooko? Onko meille tullu ero? viimeks nähtiin siellä ensiavussa, tuu kotiin jooko? Mua huimaa taas!!

Vierailija
27/115 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaa se putkikassis ja lähde sassiin sinne hevostalleilla lepäilee. Mä oon taas niin kypsyny tohon sun valituksees! soita Meriläinen kuskiks ja katokki että oot tunnin sisään häipyny, kun tulen kotiin! Ja todellakin, ero on jo vireillä!

Mervi

Vierailija
28/115 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi *nauraa kippurassa*

" pakkaa se putkikassis..." reps ja KOOOOPPSS

Vierailija
29/115 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin, Viivi A

Ai niin, ja jos joku teistä viittis saunan päälle sit nyppästä vähän mun kulmia..

Vierailija
30/115 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis millään pahalla! Viivi A

Vierailija
31/115 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto vieköön, ootko sä varma tosta sun seksuaalisesta suuntautumisesta? meinaan vaan, että pieniä kiksejä sain jo tosta kulmien nyppimisestä, saatika sitten jos muut paikat kaipaa siistimistä.. Ei silti, oot Siltsu kuitenki niin ihgu!

Ei kun saunaan nyt! nähdään lauteilla! Mä oon selälläni siellä ylimmällä kerroksella, mut pliiiiis! Ei löylyjä, mun silikonit ei kestä!

Viivi A

Vierailija
32/115 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori et en oo pitäny yhteyttä kun on kaikenlaista keikkaa pukannu päällensä.

Hei tytöt, kertokaa mulle kumpi ois parempi Lore vai Wallu?? Mä en osaa päättää!! Molemmat on ihqui..

Niina H.

Vierailija
33/115 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin... voisinhan lähteä rullasuksilla. Niiden päällä vois lonkkupullotkin pysyä ihan mukavasti.

t. Myllylä

Vierailija
34/115 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa, Peppi kasvaa ja rakkaus kukoistaa :)

Oon kyl vieläki vähän kahden vaiheilla noiden miesten suhteen.. Noh, life goes on!

Ihanaa kesää kaikille!

Viivi: Millon mentäs bailaamaan?

Niina H.

Vierailija
35/115 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tykkää myös bilettää ja näyttää hyvältä!

Susanna P

Vierailija
36/115 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko me tfeffaa joskus? Haukuttais meidän nuijamiehii ja silleen?

Mulla on huomenna samppoomainoksen kuvaus mut sen jälkeen kerkiitsä kahville?

Satu R.

Vierailija
37/115 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks pääsit siitä äijän retaleesta eroon! Ei se ollu yhtään sun tasoa, semmonen renttu.

Mulla on huomenna Marimekon kuvaukset.. Mut täytyy kyl katsoa kalenterista joku pv millon ois vapaata.

Mä vaikka soitan sulle? Numero löytyy varmaan tiedustelusta?

Niina H.

Vierailija
38/115 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sähän oot lämpimis väleis senkin kans joten ....

satu R.

Vierailija
39/115 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kappas kun en muista. No, mä kilauttelen sulle joku päivä. Nyt Pepin viereen nukkumaan.

Öitä vaan.

Niina H.

Vierailija
40/115 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäisit jo irti siitä Valdesta, se on jotenki säälittävää kateltavaa,kun toinen odottaa ja toivoo. Vaikka toisaalta, eikös nää sun molemmat miehet ole kiireisiä? Että sinänsä eduksi sulle, jos toinen ei ehdi sua viihdyttää niin toinen ehkä on sillon vapaa. Että älä nyt kuitenkaan hätäile ton asian kans. Mut pitäis joo kerkee tavata tässä joku päivä,mä meen tänään solkkuun,kampaajalle,kosmetologille ja hierontaan mut sen jälkeen vois kävästä drinksulla vaikka? Palaillaan!

Ai lav juu ool! Viivi. A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme