Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipä hei kaikki julkkisystäväni!

Vierailija
21.06.2006 |

Pahoittelen, etten ole teihin ehtinyt pitää yhteyttä, on ollut niin kiirettä, sekä työ,-että miesrintamalla. En itsekkään ymmärrä kuinka repeän joka suuntaan, mutta täydellisen naisen on toimittava täydellisen tehokkaasti, eikös vaan! Olisi kiva tämän keskustelupalstan välityksellä kuulla teistä jotain. Kaivollako tavataan jussina?

Rakkain terkuin, Viivi A

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yx tavis? Mulla olis plasmaTV ja pieni perhe... Ulkonäkö ja koko ok, mutta silti teidän kauneus, fiksuus ym korostuisi kivasti. Pliis! Enkä yrittäis teidän julkkumiehiä (paitsi Mikko Leppilampea)

paula

Vierailija
62/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taviksia kiitos! Niina muuten, onks pakko ottaa se Loretsi messiin? Ois kiva, kun et viittis tulla sitä salaonneas sinne esittämään, jooko? Pliide! Tuu ilman!

Viivi A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän jos Lorentso lähtis vaikka Jaskan kaa johonki. Mut ymmärrät kai että tää on sitä alkuHUUMAA, joka paikassa pitäs olla yhdessä!

Ja onhan siinä se hyvä puoli että jos mussu ei lähde niin voi vapaasti katella muitakii..;D

Muuten Viivi, ootko siistiny niitä kulmakarvojas yhtää?

Niina H.

Vierailija
64/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi siisti ne ja perhanan hyvin siistikin! Nyt mä nään näillä silmillä ihan mielden hyvin, kun ei mee karvoja kokoajan eteen. Ja Niina! Voisko Loretso tulla kuskiks sit loppuillasta, jos ei Kaivolla jakseta koko iltaa pilettää? Ois nimittäin ihguu jos ois mahkuja vaik jonnekki rantsuun mennä myös, Hietsuun ehkä?

Viivi A

Vierailija
65/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, nou hard fiilings! Nyt on kumminki jussi.

Joo, mä voin hei kysyy Lortsulta jos se vois olla juomatta.

Kuskais meidät biitsille sitte ;D

Ostinkin just viidet uudet bikinit!

Niina H.

Vierailija
66/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos me nobodyt oltais vaan reunamilla, sen verran lähellä kuitenkin että voitas puistossa kehua julkkistuttavilla ja etsiä seiskasta omaa kuvaa. Mä voisin vaikka olla kuskina, jos tollainen farmari volkkari kelpaa.

Vierailija
67/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-bmi alle 16

-julkkispoikaystävä

-olette joko ollet missinä, tai aiotte osallistua kisoihin

-jokaviikkoinen tavoitteenne on olla ainakin 5 eri lehden sivuilla isoissa mojokuvissa (enkä tarkoita osto- ja myyntipalstoja)

Hmm, tuossa ainakin nuo neljä. Mietiskelen lisää lenkin jälkeen. Tuli lounastettua niin kauheasti, kaksi omenaa yhden sijasta. Hävettää. Ajattelin juosta Turkuun ja takaisin, vähän sellaista intervallitreiniä.

En malta odottaa niitä juhlia - onko kukaan tulossa Hjalliksen kanssa?

T. Karita T.

Vierailija
68/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just parit Guccin veskat ja Diorin arskat. Siis täytyy tulla esittelee niitä. Enhän mä muodista mitään ole koskaan tajunnut, mut björsin Make käski kato ostaa. Et on se hyvä, et hubbylla on massii.

Mut mä en ala mitään, jos en ole Kaivolla kaunein ja kaikista laihoin ja ruskein.

Ai niin, tuliks muit Turuust ku Noora?

Lav, Jenni D

Vierailija
69/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette vielä tunne mua niin tulette tuntemaan... (oon kyl pitäny jonkin aikaa julkisuustaukoa, ettei kasvot kulu, you know...) Ette voi olla huomaamatta meitsiä. Meikatkaa kunnolla, ettei teidän kateuden vihreys hehku läpi, kun mua kuvataan ja mä vien kaikki miehet. Emmä millään pahalla, mutku laihuus alkaa olla out ja katsokaa vaikka Beckhamin Vickyä, hyi hitto että se ei oleenää edes kaunis (tyylikkyydestä puhumattakaan) vaikka laittaa satoja tuhansia euroja kauneudenhoitoon!

Joten Kaivolla nähdään!

nimim. BMI 27

ps. Jätän oman ukkoni kotiin, ettei se ala luulla itsestään liikoja. Lauma kirkuvia julkkiskaunottaria vois hämmentää sitä!

Vierailija
70/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaattex te oikeesti hypätä kaivoon jussina?? Kauheeta.

Krisse

Vierailija
71/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin tsiikata stadin yöelämää huomenissa jos vaan häähumuiltani kerkeän.. Ai niin, mut enhän mä tiedä jos mut ja jouni vihitään vaikka huomenna? kattokaas se on niin salaista, et me ei itsekään muisteta milloin ne häät pidetääs...

Jari on kuitenkin luvannut viedä pojat golfaamaan, että kyl me varmaan sit nähdään. Jouni varmaan tulee sit mukaan!

Moi moi, pusi pusi

anitra

Vierailija
72/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan poikien kans katsastamaan maisemia :P

Hunks

Vierailija
73/115 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidän Lellullakin on sitten niin vaikeeta, mutta kun meidän Seppo ja mää autetaan ja viedään sekin tansseihin ja kun me sepon kans tanssitaan hopeista kuuta, niin alkaa vanhallakin hormoonit hyrrätä. Ja aateltiin Sepon kans ottaa se ismokin mukaan, jos se meidän Lellu huolis sen, kun on sillä ollut miesrintamalla niin vaikeeta.

T. Ulla T

Vierailija
74/115 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like u Finnish ladies, buy my new dildo an d enjoy me.

Love in ur ass, 50Cent

Vierailija
75/115 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viittis kysellä, jos mä saisin naispääosan samaisesta leffasta? tai siis kerro tuottajalle, että mulla ois ehkä just sen verran aikaa, jos hinnasta sovitaan.

Viivi A

Vierailija
76/115 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistakaa kamut, kestohymyt mukaan!

Sori got to go, täytyy mennä ne 10 hernettä laskemaan lautaselle illalliseksi (bon apetit to me).

T. Karita T.

Vierailija
77/115 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hei kiva keikka tänään, tuleeks joku teistä keikalle!

Ja sitte hei mä haluisin päästä näin hikisen illan / yön jälkeen saunaan tai kylpyyn. Voisko joku teistä lämmittää saunan tai laittaa mulle ihanan vaahtokylvyn tai porekylvyn? Mä olisin siinä kahden aikaan sit siellä. Tuleeks joku mun kans kylpyyn. Hei se oli ihanaa!

Voi vitsit kun mulla on ollu teitä niiiiiiin ikuva - ihanaa ett te ootte taas täällä. Pusit! Siltsu

Vierailija
78/115 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisittepa nähneet sen Mäntyniemessä saunan jälkeen kesä lauantaina! Niin villiä naista saa hakea, kun minun Tarjani! AAAH!

Pentti A

Vierailija
79/115 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn vaan eka vaihtamassa silarit isompiin. Mun kamu Jenny johtaa tätä Horror-liikettä sen aikaa.

Susanna P

Vierailija
80/115 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietääkö kukaan mistä voisi saada luomu-hirveä? Kun olin Kokkisodassa vein mukanani luomu-hirveä. Sukulan Jykkeä vähän nauratti mun luomuhirveni " ai juoksiko se ihan itse auton eteen" , mutta mehän ei siis syödä punaista lihaa mutta se hirvi oli kuulemma todella luomua.

Terkut Viiville ja muille hyvästi hehheheh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan