Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipä hei kaikki julkkisystäväni!

Vierailija
21.06.2006 |

Pahoittelen, etten ole teihin ehtinyt pitää yhteyttä, on ollut niin kiirettä, sekä työ,-että miesrintamalla. En itsekkään ymmärrä kuinka repeän joka suuntaan, mutta täydellisen naisen on toimittava täydellisen tehokkaasti, eikös vaan! Olisi kiva tämän keskustelupalstan välityksellä kuulla teistä jotain. Kaivollako tavataan jussina?

Rakkain terkuin, Viivi A

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on niin ihanaaaaaa! kesä jatkuu vieläkin, mä oon jo ihan mielden braun eli ruskea tai siis ihanan seksikkäästi päivettynyt! Oon tietty nakkena ottanu solee, nii ei tuu rajoja, mul on niin ihana olo nyt, kun Siltsuki oli käynyt moikkaamassa.. Mitäs tänään tehtäis, te Rakkaat,ihgut ystäväni? Jotain repäsevän mukavan extraa ois kiva järkätä? Kellään idiksii?

Aina Teitä ajatteleva, Viivi A

Vierailija
42/115 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on idea!

Tulkaa siis meille niin jytätään!

Mä pääsin vihdoin Janista eroon joten mulla on nyt enemmän vapaata ilman lapsia. Pojat on tän viikonlopun isällään joten mun uuteen kämppään mahtuu, ois niin ku samalla tuparitkin teille.

Ja hei älkää olko niin ennekkoluulosii mun suhteen, en mä oo mikään pelkkä heppanaamanen heppatyttö. Mennään mekin tresiin ja katotaan kuka parhaiten hirnuu...

ter. susanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, miksen minä voisi jotain pileitä teille, Rakkaat ystävät, järkätä? Tuli kyllä tosi paha mieli.. Täytyy mennä ottaa huikkaa! Rakastan teitä kaikkia silti, olenhan kuitenkin ihan samanlainen kuin tekin, vaikka mulla onkin rahaa ja ihana mies!

Mervi T

Vierailija
44/115 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meistä, siis Mattikultapuppelistani ja musta ei ollut mitään juttua seiskassa!!!!!!!! mä tapan sen kaitsu meriläisen, lupas jotain pientä laittaa, mut eipä ollut mitään! täytynee hakee Matille pari mäyristä, taksilla tietty, kun oon ite jo muutaman ottanu, niin kyl Masa sit taas soittelee Kaitsulle ja saatte ens viikolla lukea mitä meille kuuluu. Nyt saunan lämmityspuuhiin..

T. Mervi T

ps. miksei meitä muuten ikinä kutsuta mihinkään pileisiin? Voitais ihan hyvin taksilla täältä tulla vaikka Helsiinkiin asti, pätäkästä ei ole kiinni!

t.sama

Vierailija
45/115 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut niiiin maassa kun Jarillakin on joku jöbö ja mulla ei ketään:(. Mutta nyt alkaa taas syksy ja uudet hulinat.

Nam nam kaikille ja hymyä huuleen:)

t. Marco B

Vierailija
46/115 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin ihquu nähdä! Kuka järkkäisi grillibileet nyt viikolla? Ja pliis, joku muu kuin Mervi...

Oltiin sielä Leppilammen häissä viikonloppuna. Siis niin ihanat häät. Tietty, kun meilläkin oli se sama mesta! Kimi kyl otti taas vähän liikaa... Mut ei se mitään. Kiva oli jorailla pöydällä muiden mimmien kanssa.

Halit, Jenni

Vierailija
47/115 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille rakkaille Suomen ystävilleni!! Mä tuossa taas aikani kuluksi nakkelin vauvaa pitkin lattioita, tein samalla uuden vauvan nakkaamis ennätykseni!! Pari koloa sille tuli päähän, mut mä täytin ne kolot sinitarralla ja laitoin häpykarvoja päälle, niin niitä ei nyt sillai enää huomaakaan! Onko kukaan teistä kokeillu samaa?? ..Se on ihan kivaa. Justinille kamalasti terveisiä, olit ihan hyvä pano. Pusuhalit kaikille!

Rakkain terveisin: Britney S

Vierailija
48/115 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö mut siinä uudessa musaohjelmassa, siinä Tartu mikkiin.

Siis mulla oli oikeesti ihan ha-ha-hauskaa, sai nauraa vedet silmissä. Ja mulla oli tosi ihqu ihanaa, kun mun kamuna oli se Antti (tyttöjen mieleen kylläkin). Ja noi Hanna-Riikka ja Nina on tosi hyvii laulaan ja muutenkin ihan fantsuja tyyppejä.

Mut mä oon hei tosi pettyny; te ette oo yhtään kyselly mun perään. Ei mitään bile-kutsuja mulle. Siis tooooo-dellll-aaaa kurjaa :(

Mä oonkin vähän suunnitellu, ett pitäis keikkataukoo ja lähtis jonnekin latino-maahan lämmitteleen. Täällä kun alkaa oleen aika viiletä, enkä mä haluis vetää päälleni noita rumia pitkiäkalsareita. Ne on tosi epäeroottiset... Mut latinoissa voi vedellä vaikka tangoissa....

Heiny ja pusihaliterkut kaikille! Siltsu

Vierailija
49/115 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu ihan mielden bisi taas, juu nou. Kun se mun kirja tuli just ulos, mikä me äidin kaa värkättiin. Mitäs teille, joko ootte omanne käyneet ostamassa? Mut hei, kuka bilettää tänään niin ettei oo never bilettäny! Meitsi! Eli kuka tulee mukaan, ottakaa kirjat mukaan nii saatte niihin nimmarit!

Vith laav, Viivi A

Vierailija
50/115 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me mun miähen kaa pidettii just sellane hemmotteluweekki et teilt varmaa monilt kateex käy.... tajuux.

Vittu ku tää pentu kohta syntyy. Siis mä en tatusti luovu jokaperjantaisest tavast mu miähe kans jauhaa gummii ja puhuu paskaa sohval..

Saimi

Vierailija
51/115 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niinku sulle: siis siksi täällä, että täältä ei edes seiskan Kai Merilä meitä löydä! Ihanaa kun saa joskus vaihtaa kuulumisia ilman että kaikki on heti lehdessä..

Kaikella rakkaudella, Viivi A

Vierailija
52/115 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua toivottelen teille kaikille ja ihmettelen, missä olette?

Viivi A

Vierailija
53/115 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensi juhannuksena bileet, ja jos on niin missä ne ovat? Tietystikin mulla on keikkoja jo buukattu juhannus täyteen, mutta jos on hyvä ilma, niin mä voin tietty perua ne, ja tulla teidän kaa bilettään.

t. Johanna

Vierailija
54/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää siis siskot tosiaan taas kahdehtiko mun hyvää kroppaa ja kauniita kasvoja. Minkäs teet kun on niin hyvät geenit.

Noora Vennamo

Vierailija
55/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi... Mää olen ollut siellä niiin monen mona kertaa. ihanaa tytöt ihanaa. ja sit mää voisin näyttää teille kaikille miten tän juhannuksen hittibiisi menee.

Aira

Vierailija
56/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ek sä nähnyt et just eileisessä lehessä poseerasin marimekko päällä?

viivi

Vierailija
57/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut jo niinku reipoo teijjän tylsät " bileet " niinku. aika turha on edes lähetellä kutsuja. mulla on jo oma menot.

saimi the ex- kamu niiku

Vierailija
58/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa nähdä teitä ja ihanaa kun nyt on mm-fudista eikä lätkää, niin kullikin on vaihteeks himassa, vaikka mitäpä mä sillä..

Mutta feissi kuntoon! Otan tänään vielä rakennekynnet ja syväihopuhdistuksen, joten gotta go girls

Vanessa taas

Vierailija
59/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Oikea Viivi A

Vierailija
60/115 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Lorentsoki tulla? Waltsu hoitaa Peppiä.

Voitais tulla piipahtaan.

Niina H.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme