Heipä hei kaikki julkkisystäväni!
Pahoittelen, etten ole teihin ehtinyt pitää yhteyttä, on ollut niin kiirettä, sekä työ,-että miesrintamalla. En itsekkään ymmärrä kuinka repeän joka suuntaan, mutta täydellisen naisen on toimittava täydellisen tehokkaasti, eikös vaan! Olisi kiva tämän keskustelupalstan välityksellä kuulla teistä jotain. Kaivollako tavataan jussina?
Rakkain terkuin, Viivi A
Kommentit (115)
Vitsi mä oon kade niille sun hiuksille. Mulla kun on vaan tämmönen ohut liru.. Wallullakin on paksumpi ku mulla...siis tukka. Mitään muuta paksua siinä ei sit ookaan..hih..
Hmm, se taitaa " E" olla mulla se sun napapaita, jos tarkotat sitä missä on niitä kimalteita edessä??
Viivi, pukkaaks sulla vielä kiirettä?? Aina meillä menee aikataulut ristiin sun kaa. Mulla on ens viikolla ainakin kymmenet eri kuvaukset, sit pitäs ehtii Pepin kaa Lintsille ja Loreakin pitäs jossain välissä viihdyttää. Mut kyllä me jossain välissä ehditään treffata!
Nyt täytyy rientää.
Kesäterkuin,
Niina H.
Siis ihan mielden ihguu! Taas on perjantai! oisko kellään, siis julkkiksella tietty, mitään pileitä tiedossa tänään? pitäisköhän Susannaa mennä joukolla tukemaan tai jotain? keksitään jotain ihguuuuuuuu!
syysterveisin, Teidän, Viivi A
Mullon niin hirvee krapula etten ois kyl ite löytäny. On nimittäin vähän menny bilettämiseks viime ajat. Chrisu on ollu kyllä tukena mut se on niin nuori ja naivi että vähän välillä tulee tapeltua - mähän oon siis vaan sen PT but you know! Muuten kyllä menee ihan kivasti!!
En pääse illalla Kaivolle kun lapset tulee mulle - ellei sitte mutsi tulis vahtii...
T. Susanna S
Ei hätää, me voidaan tulla sun luo katsastaa sun rivari! Onks sul saunaa siinä kans? Entäs grillii? Voin kyl tullessani tuoda pallogrillin, nii saatais jotain kasviksii grillailla, porkkanaa tai jotain, mitä niitä nyt on. mä voin tuoda ne porkkanatki ja herneitähän saa nyt tosi halvalla, jos tuon palot per nenä? Ketä kaikkii olis tulossa?
Viivi A
Meitsi on vetänyt Susannan kanssa viinaa ihan sikana. Kytät kävi mun asunnolla ja mutsi käy kuumana että mitä hel-vet-tii. Bändin pojat kans vihjailee et jätä toi vanha lehmä mut hei, se on mun stailisti en mä voi.
t. Chrisu *korkkaa just kossun*
Mulle ei noi kuteet mahdu enää yhtään kun tää maha kasvaa ja kulmakarvat!
Tää raskaana olo sucks! Mut helvetti, Marimekkoa en päälle laita!
t. Saimi
Mä sain ihan huippuihqsuperidean!
Eiks meidän pitäis juhlia Sussun uusia tissejä?? Missähän se Sussu viilettää ku ei oo taas kuulunu. Niin kiirettä noiden toimittajien ja kuvausten kans.
Mut Sussu, jos luet tämän niin laita mulle messagea tulemaan!
With Love, Nina H.
Mulla meni loppuilta vanhan kamun Jari Sillanpään kanssa ja oli siis todella mukavaa. Me jatkettiin viedä DTM:ssä. Aamulla oli ihan kaamee kapula. Siis ai kauheeta ja Jartsalla oli kaamee kapula niin ylä-kuin alapäässäkin.
Mutta moiskis moiskis teille kaikille rakkaat ystävät. Järkkää Viivi taas jotkut kemut että voisi nähdä. Moi moi ja nami nami:)
t. Marco B
Mulla on lähdössä tavismies vaihtoon, voin laittaa sulle tulemaan. 178cm 80kg 39V, alkava kalju, perusinsinööri, isänä kyllä hyvä... Saat sen, voin ottaa vaihtarina jonkun sun ylijäämäjulkkikisen. Ei ole niin tarkkaa kuka, kaikki käy (kunhan on miespuolinen)
Helena
Ja anteeks kauheesti ihanat ystävät, kun en ole kirjoitellut enkä osallistunut kemuihin, mut ku miss universumi-kisat oli niin aikaa vievät bileet. Se Trumppi tykkäs musta kauheesti ja silleen! ;) Oli meillä niin huippufiilis kaikkien tyttöjen kans. Oi, mulla on jo kauhee ikävä niitä!!! Oli NIIIIN ihanaa luoda koko iän kestäviä ystävyyssuhteita!!! Mut palaillaan, kunhan saan kaikki nämä laukut purettua kotisuomessa. Voi onkin niin ikävä salmiakkia! :)
terkuin, Ninni :) :) :)
Kulta-Ninnukka " pieni" , ei tollasilla selluliiteillä voi pärjätä. Nyt ota ittees niskasta kiinni nainen ja rupea heti dieetille!
Pushaliterkuin Riitta V.
Tää on mun keho, ja kauneus on jotain muutakin kuin selluliitit ja mun tapauksessa kuvitellut sellaiset. En löydä itsestäni ylimääräistä rasvaa! :) Enemmän panostan esim. hiuksiin (niinhän sinäkin Riitta väität tehneesi jo kolmekymmentä vuotta).
Mut nyt mun täytyy mennä, nähdään ystävät pian! Mulla on teille valtavasti kerrottavaa! Oli niin ihqu jenkkireissu, että!!! Mulla ois parit uudet bikkarit, voisin myydä toiset. Tehkää tarjouksia!!!
Sydämiä teille!
Ninni
Ei oo kyl Niina sullakaan helppoa, toi kahden miehen loukussa eläminen on niiiin rasittavaa, tiedetään.. Valtsu on kyl aikasta kulahtaneen näkönen ja jotenki niin veltto, että mä suosittelisin kyllä jäämistä sen loretson kelkkaan. Mut haliPusuSuukkoja kaikille! täytyy mennä taas..
Viivi A
Just hokasin äsken, että iik! Siis huomennahan on jo perjantai! Ja etin ihan hulluna puhelintani ja tiiätteks te, siis mä oon nyt oikeesti ihan daun ja maassa.. KUKAAN ei oo laittanu mulle mitään mesitsii että missä tavataan huomenna?! Nyt äkkiä ja kiiruusti keksimään jotain, huomenna BILETETÄÄÄÄN!
Rakkaudella, whit laav,
Viivi A
On niin kauhea kiire, kun pitää antaa haastatteluja kaikkiin lehtiin tästä erosta. Oon kyllä niin masentuntu, että tää toimittajien tapaaminen ei meinaa oikein luonnistua. Mun mielestä on tosi tärkeää kertoa elämästäni muille, se on kuitenkin niin erilaista kuin kenenkään muun. Tämä voi myös lisätä ratsastamisen suosiota, teen ikäänkuin samalla palveluksne lajille! Kätevää, eikö?
lapsia vähän käy sääliksi, kun oon koko ajan lehtien kannessa, mutta se mikä ei tapa, vahvistaa! Aleksanterin vahvin kieli on sitä paitsi englanti, joten sillä menee osa jutuista kuiteskin ohi.
t. Susanna
p.s. kun ei ehditä nyt tavata, niin lukekaa lehdistä mun kuulumiset. Äiti pitää leikekirjaa, siinä on jo kaikki missiaikoijen jutut!
Pyörin taas täällä vauvapalstalla, ettekä ikinä arvaa miksi... Tää ei sit ole vielä julkista tietoa!
Nyt kun vaalit on tulossa, olen pistänyt kunnon julkisuusvaihteen päälle. Tietty oon aiemmin halunnut pitää kuvani ihmisten mielissä, mutta nyt tää saa ihan eri mittasuhteet. Opintotukijuttu oli hyvä, kaikki näkee mut nyt uhrina ja oikeudenmukaisena taistelijana! Järkkään siis juhlat ja ajattelin, että sopiva paikka olis joku aikuismainen menopaikka, esimerkiksi Storyville. Ketään kiinnostuneita?
terveisin Saarelan Tanja
Nyt ois sellasta askaa, että tulevana viikendinä on ihan mast päästävä bilettää!!! Ois niin mieldesti kaikkee ihanaa kerrottavaa ja haluisin laittaa tänään ostamani stringit (niis on aitoja timantteja) nii voisin sit niit teille esitellä. Kuka järkkäis? ja missä?
Rakkaudella, Viivi A
että mua ei oo kututtu minnekään mukaan! :`( Mä luin noita teiä bilesuunnitelmia ym. iha itku kurkussa. Mäkin oon julkisuuden henkilö, TV:stäki tuttu, you know!
Emmä jaksa kuiteskaa kauheena nyt pillittää, kun mä sain tänään niin ihanaa meiliä! Yksi Arttu (6 vee!) oli askarrellu mulle ison kortin, jossa oli prinsessa ja siinä luki " Ellen, sä oot kaikkein kaunein" . Siis just tollaisen palautteen vuoksi mä jaksan olla koko kansan tuntemana. Yks kundi tuli muuten kans sanomaan, kun mä söin Hesessä salaattia, ettei se oo ikinä nähny niin timmiä mahaa kun mulla (oli kulemma nähny jossain lehessä, miten lie mulla sikspäkki vilahtanu?) ja se sanoi, että Jonnan ei ois tod pitäny aikanaan voittaa missiskaboja. Mä olin ihan sanaton, voitteko kuvitella!
Ai niin! Viivi, Niina ja muut! Onks joku teistä lainannu (ja unohtanu palauttaa, haloo?) sitä mun turkoosia napapaitaa? Mulla nääs ois ens viikol lehtihaastattelu ja aattelin laittaa trendivärisen napapaidan kuvausta varten.
Pidetään yhteyttä!
Terv. " E"
P.s Onks Jonesta kuulunu?