Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!
Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.
Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.
Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.
Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...
Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, ei kirjeenvaihtokerho.
Voi tulla yllätyksenä, mutta useimmilla naisilla on sille panollekin jotain muitakin kriteereitä kuin hyvät kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.
Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.
Sori vaan mutta asenteesi on todella negatiivinen.
Mitähän veikkaat syyksi siihen?
Sinua itseäsi. Kaikki lähtee itsestä.
Tuolla asenteella kun joku alkaa kysellä heti kuvia ja numeroita tulee ahdistava olo. Pitää kyetä jutella normaalisti ilman kiirettä ja nähdä tuleeko siitä mitään. Samalla voi sitten jutella toisillekin matcheille eli mitä ajan tuhlausta siinä on?
Koska ne olisivat valmiit kelpuuttamaan heti ihan kenet tahansa, eivät tajua, ettei muilla ole yhtä kiire ja epätoivo.
Eikä sitäkään, että elämässä on muutakin kun se vonkaaminen.
Mutta hyvä että liialla kiireellä paljastavat itsensä. Hyväitsetuntoinen mies ei saa itku-potku-poisto-raivaria, vaikka vastauksessa menee hetki.
Tuntuu päättömältä, että jotkut olettavat Tinderissä että ihmiset olisivat sovelluksessa paikalla vähintään vartin välein. Joillakin on muutakin tekemistä, ehkä näillä olettajillla sitten ei.
Nämä samantien kahville kinuajat olivat myös oma lukunsa. Profiilin perusteella saa aika ohuen kuvan, mutta jos tokassa viestissä pyydetään kahville (mielikuvituksettomin mahdollinen ehdotus...) ja hermostutaan siitä, kun olisin halunnut hieman kartoittaa että onko meillä jotain yhteistä, niin onhan se samantien turn off. Se ei tarkoita sitä että en uskaltaisi tavata, vaan sitä että en halua käydä kahvilla kaiken maailman pyytäjien kanssa, vaan tavata ainoastaan mahdollisesti kiinnostavia tyyppejä. Enkä halua kysyä tyypistä enää mitään, kun hän eka sättii minua siitä etten halua heti tavata :D
On siellä Tinderissä tosi ihaniakin tyyppejä. Ihanin onneksi asuu nyt mun kanssa samassa osoitteessa, vaikka tällä palstalla pyöriikin se yksi äänilevy, joka hokee että Tinder on panosovellus.
Tinderiä voi käyttää just niin kuin haluaa. Kyllä ne samanlaiset hyvät tyypit käyttää sitä sitten samalla tavalla. Onhan tosielämässäkin kaiken maailman kummallisuuksia niin vähintään samalla prosentilla niitä on Tinderissä. Ei niistä tarvi välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla yllätyksenä, mutta useimmilla naisilla on sille panollekin jotain muitakin kriteereitä kuin hyvät kuvat.
Niin on niillä top10 panoalfoillakin, joiden perään sitten itkette, kun alfa on jo kyntämässä seuraavan seuraavaa.
Tinder on pelkkää syöpää ja vain idiootit sitä käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.
Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.
No mihin sinulla on kiire, jos muutama tunti odottelua oman elämän ohella on niin ylitsepääsemättömän paljon? Olisin voinut olla kiinnostunut tuosta numeronkinuajasta, mutta kun hän ei itsestään oikein suostunut kertomaan mitään ja numero olisi kuitenkin heti pitänyt saada. Yhtä hyvin voisin alkaa liimata numeroani lyhtypylväisiin, jos jokaiselle matchille se pitää antaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu päättömältä, että jotkut olettavat Tinderissä että ihmiset olisivat sovelluksessa paikalla vähintään vartin välein. Joillakin on muutakin tekemistä, ehkä näillä olettajillla sitten ei.
Nämä samantien kahville kinuajat olivat myös oma lukunsa. Profiilin perusteella saa aika ohuen kuvan, mutta jos tokassa viestissä pyydetään kahville (mielikuvituksettomin mahdollinen ehdotus...) ja hermostutaan siitä, kun olisin halunnut hieman kartoittaa että onko meillä jotain yhteistä, niin onhan se samantien turn off. Se ei tarkoita sitä että en uskaltaisi tavata, vaan sitä että en halua käydä kahvilla kaiken maailman pyytäjien kanssa, vaan tavata ainoastaan mahdollisesti kiinnostavia tyyppejä. Enkä halua kysyä tyypistä enää mitään, kun hän eka sättii minua siitä etten halua heti tavata :D
On siellä Tinderissä tosi ihaniakin tyyppejä. Ihanin onneksi asuu nyt mun kanssa samassa osoitteessa, vaikka tällä palstalla pyöriikin se yksi äänilevy, joka hokee että Tinder on panosovellus.
Tinderiä voi käyttää just niin kuin haluaa. Kyllä ne samanlaiset hyvät tyypit käyttää sitä sitten samalla tavalla. Onhan tosielämässäkin kaiken maailman kummallisuuksia niin vähintään samalla prosentilla niitä on Tinderissä. Ei niistä tarvi välittää.
Tinder on panosovellus. Sellaiseksi alunperinkin suunniteltu.
Jos teitä parinne löytäneitä on siellä yksi miljoonasta, niin onnea teille.
Ihan turha maalailla mitään vaaleanpunaisia höttö-unelmia sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on niillä top10 panoalfoillakin, joiden perään sitten itkette, kun alfa on jo kyntämässä seuraavan seuraavaa.
Ja sinua harmittaa, kun muut elävät, eivätkä vaan kiukkua vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
"Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin."
Aivan, eli miehet korrektisti lukivat tilanteen niin ettet ollut erityisen kiinnostunut ja heivasivat sut menemään. Mikä nyt taas oli tässä se ongelma??
Eli jos nainen matchaa tavallisen miehen kanssa, niin mies automaattisesti olettaa ettei nainen ole erityisen kiinnostunut???? Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen kiinnostuksen pitäisi herätä, jos ette vielä ole ehtineet jutella mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus. Sellaiseksi alunperinkin suunniteltu.
Jos teitä parinne löytäneitä on siellä yksi miljoonasta, niin onnea teille.
Ihan turha maalailla mitään vaaleanpunaisia höttö-unelmia sovelluksesta.
Mainittu tyyppi löysi paikalle!
Tinderistä kumppanin löytäneitä on paljon enemmän kuin yksi miljoonasta, eikä se muutu tuolla sinun jankuttamisella miksikään.
Ihan turha maalailla tuollaisia panosovellushöttöunelmia. Tiks lukkoon!
Kaveri (32v, hyvin tienaava naislääkäri) on ollut kymmenillä Tinder-treffeillä.
Hän kertoi että valtaosa miehistä on outoja, vanhoja poikia tai lapsia/lemmikkejä vihaavia. Kaikki haluaisi parisuhteeseen heti.
Mutta eipä ole suhteita vielä syntynyt :)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.
Hurja yleistys, mutta poikkeus olen myös siinä, etten tinderissä ole, vaikka nais seuraa periaatteessa kaipaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinua harmittaa, kun muut elävät, eivätkä vaan kiukkua vauvalla.
"Elävät". Merkityksetöntä, pinnallista panokulttuuria joka perustuu vain ulkonäköön.
Epätoivo karkottaa, noi jonnet ei tajua, että se että kuka tahansa kelpaa, on turn-off.
Ja sekin, että on niin epävarma, ettei voi vaan rauhassa odottaa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät ala tuntemaan suurta kiinnostusta parin viestin perusteella. Esimerkiksi minä. En ole koskaan elämässäni ihastunut niin nopeasti. En vaan pysty. Minun pitää saada vähän tutustua toiseen jotta kiinnostus voi herätä jos on herätäkseen.
Minutkin sinä varmaan haukkuisit vain siksi, etten halua antaa puhelinnumeroani tuntemattomille miehille ja mulla saattaa ihan jopa useampi tunti mennä viestiin vastaamisessa. Asenteesi on todella negatiivinen enkä tiedä mistä se johtuu. Tiedätkö sinä? Mikä sinusta on tehnyt sellaisen hätähousun, ettet viitsi yhtään toiseen tutustua ennen kuin teet hänestä negatiiviset johtopäätökset? Millä tavalla sinä osoitat itse olevasi naisesta kiinnostunut, jos et malta paria tuntia odottaa, että hän ehtii laittamaan lupaamansa kuvan?
Pipariahan sieltä tinderistä haetaan ja saadaan. Ei muuta. Vaimot haetaan ihan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tinder on sinun mukaasi panosovellus, tottakai naiset panevat niitä parhaita alfoja. Ei niiden perään itketä vaan otetaan jonosta seuraava. Teidän u-limiesten mielestä naisten pitäisi ottaa se katkera jankkaaja, joka ei tiedä yhtään mitä naisen kanssa tekisi. Hah, siksi just me naiset halutaan jutella hetki ennen treffeille suostumista, että osataan seuloa ne hyvät panomiehet u-lien joukosta!
Ja silti palstalla on tuhansia aloituksia siitä, kuinka "tinder-mies ghostaa, mikä tinder-miehiä vaivaa, miksi tinder-miehet, tinder-mies sitä ja tätä"
Vierailija kirjoitti:
Koska miehenä tiedän, että olen varasijalla nro 35346 jos naisen vastausta joutuu odotella useamman päivän, tai nainen ei vastaile kovin kiinnostuneen oloisesti. Pitäköön tunkkinsa.
Olen tämän kanssa samaa mieltä.
Jos olet tavismies ja olet viettänyt pidemmän aikaa tinderissä niin teet kyllä nopeasti huomion että nainen vastaa parin tunnin sisällä ja kysyy kysymyksiä myös mieheltä jos hän on kiinnostunut.
Jos vastauksissa menee päivä tai pari ja nainen ei kysy kiinnostuneesti asioita niin saatan jättää vastaamatta ja resetoida tilini siinä vaiheessa josta voi tulla vaikutelma että olisin poistanut hänet. Poistan äärimmäisen harvoin ketään mutta resetoin tiliäni kerran viikossa tai kahdessa.
Miehet haluaa jonkun tekemään ruokaa, siivoamaan ja "antamaan reikää". Ei muuta. Siksi pitää olla nopeaa.