Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!

Vierailija
26.01.2020 |

Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.

Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.

Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.

Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...

Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??

Kommentit (309)

Vierailija
1/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne etsii piparia ja sitä pitää saada nopeasti.

Vierailija
2/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietää, että tavisnaisella tinderissä voi olla 3-5 viestittelykumppania ja jos jää aikailemaan joku toinen mies kerkeää nappaamaan naisen 🤔 Mies joka ekana ehtii treffit sopimaan ja nainen viihtyy on vahvoilla 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. tollasiako suomalaiset miehet on?

Vierailija
4/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää, että tavisnaisella tinderissä voi olla 3-5 viestittelykumppania ja jos jää aikailemaan joku toinen mies kerkeää nappaamaan naisen 🤔 Mies joka ekana ehtii treffit sopimaan ja nainen viihtyy on vahvoilla 👍

Ei se matchin poistaminen niitä treffejä ainakaan tuo...

Vierailija
5/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. En jaksa muutaman ensimmäisen viestin jälkeen hirveästi tutustua kirjoitellen. Jos tyyppi vaikutti yhtään kiinnostavalta, kysyin pian kahville. Toki tapaaminen yleensä oli vasta noin viikon päästä.

Sovin aina treffit julkisille paikoille, enkä koskaan kinunnut kenenkään puhelinnumeroa. Enkä kuvia, todellakaan :D Annoin omat yhteystietoni, jos tilanne vaati.

Olen nyt suhteessa, joka alkoi Tinderin kautta.

Vierailija
6/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan se Tinderissä on. Mulla oli tapana viestitellä kerralla aina yhden kanssa ja katsoa tuleeko siitä jotain, ja löysin lopulta "sen oikean matchin", jolla oli sama tapa. Todettiin sitten jo hyvin varhain, että kumpikin heivaa Tinderin mäkeen ja aloitettiin tapailemaan silleen perinteisesti, kuten kumpikin oli nuorempana ennen someaikaa tottunut. Nykyään olemme naimisissa.

Vierailija
7/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
8/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehenä tiedän, että olen varasijalla nro 35346 jos naisen vastausta joutuu odotella useamman päivän, tai nainen ei vastaile kovin kiinnostuneen oloisesti. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
9/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata että jos miehellä olisi pulaa matcheista et niistä pääsisi eroon.

Vierailija
10/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus, ei kirjeenvaihtokerho. 

Vierailija
11/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehenä tiedän, että olen varasijalla nro 35346 jos naisen vastausta joutuu odotella useamman päivän, tai nainen ei vastaile kovin kiinnostuneen oloisesti. Pitäköön tunkkinsa.

Miksi miehet aina kuvittelee tietävänsä vaikka ei ole edes kokemusta naisena olosta.

Vierailija
12/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota muiden miesten kiirettä, näin miehenä.

Tälläkin pastalla oli kaveri jolla oli kaikki linjat tukossa. Ja kyseinen kaveri kävi uusissa palveluissa päivän pyörähtämässä ja teki heti toteamuksen että ei löytynyt matchejä.

Vierailija
13/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.

Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.

Vierailija
14/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet aina kuvittelee tietävänsä vaikka ei ole edes kokemusta naisena olosta.

Ööhh..noh vaikkapa ne kokemukset noista 186 tindermätcheistä jotka on tähän asti ollut??

Vierailija
15/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata että jos miehellä olisi pulaa matcheista et niistä pääsisi eroon.

Miltä luulet että tinder lista näyttää näille alle yksi sadasta miehille joita ap:n kaltaiset ultranirsot akat vetää oikealle? Vihje: se ei ammota tyhjyyttään.

Vierailija
16/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.

Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.

Sori vaan mutta asenteesi on todella negatiivinen.

Vierailija
17/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta asenteesi on todella negatiivinen.

Mitähän veikkaat syyksi siihen?

Vierailija
18/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hauras itsetunto ei kestä sitä, että joutuu odottamaan hetken.

Ei tajua, että muilla on elämä, jota ei laiteta tauolle yhden matchin takia. Kuten harrastuksia, töitä jne. Mutta heikko mies luulee, että nainen on toisen kanssa treffeillä. Ikäänkuin ei saisi, vielä tuossa vaiheessa.

Vierailija
19/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin."

Aivan, eli miehet korrektisti lukivat tilanteen niin ettet ollut erityisen kiinnostunut ja heivasivat sut menemään. Mikä nyt taas oli tässä se ongelma??

Vierailija
20/309 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän