Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmisestä liikkuu vääriä, ilkeitä juoruja, mitä kannattaa tehdä?

Vierailija
25.01.2020 |

Kannattaako alkaa taistella koko maailmaa vastaan? Vai antaa juorujen laantua? Vai oikaista mahdollisimman laajalti?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä minun tapauksessa on kyse tämänkaltaisesta. Hoviväki on yhtä häiriintynyt kuin kiusaaja. Ja osa heistä tykkää käyttää päihteitäkin runsaasti. 

Vierailija
62/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rikosilmoitus, yhteystietojen vaihto, muutto, koulu/työkuviot, somet.. 

Entäpä: kun on tehnyt kaiken tämän, monta kertaa. Mitäs sitten? Kiusaaja tekee näitä "selvittelyjään", uudestaan ja uudestaan. Kaikki tiedot ovat olleet salaisia jo yli 15 vuotta. Some yksityinen.

Jos joku ihminen muuttaa ja vaihtaa puhelinnumeroaan usein, on taustalla usein kiusaamista tai vainoamista. Surullisinta on se, että tämä kaikki kääntyy uhria vastaan. Häntä ei uskota. Tai harva uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä minun tapauksessa on kyse tämänkaltaisesta. Hoviväki on yhtä häiriintynyt kuin kiusaaja. Ja osa heistä tykkää käyttää päihteitäkin runsaasti. 

Unohtui liittää tähän tuo mustamaalaus narsismi viesti

Vierailija
64/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä: kun on tehnyt kaiken tämän, monta kertaa. Mitäs sitten? Kiusaaja tekee näitä "selvittelyjään", uudestaan ja uudestaan. Kaikki tiedot ovat olleet salaisia jo yli 15 vuotta. Some yksityinen.

Jos joku ihminen muuttaa ja vaihtaa puhelinnumeroaan usein, on taustalla usein kiusaamista tai vainoamista. Surullisinta on se, että tämä kaikki kääntyy uhria vastaan. Häntä ei uskota. Tai harva uskoo.

Aivan kamalaa, joutuu eristäytymään tahtomattaan.

Vierailija
65/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, jos eristäytyy. Olen itse valinnut erilaisen tavan toimia. Joka selviää kiusaajalle jokin päivä, jos selviää.

Vierailija
66/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huvitella niiden kustannuksella. Lisää vettä myllyyn. Sitten voi puuhata jotain ihan outoa, että ihmettelevät..puhua jotain ihan höpöhöpö juttuja ja naureskella salaperäisesti.

Vierailija
67/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukijoukot on pelkkiä ynisijöitä kun asiat ottaa puheeksi pitää vaan saada juorukello kiinni itse teossa

Ne pelkäävät itse joutuvansa juorukellon hampaisiin.

Vierailija
68/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kovaa vastaan, jos on jotain todisteita niin rikosilmoitusta kunnian loukkauksesta. Loukkaavan tiedon levitys on laitonta, huom vaikka olisikin totta mutta jos on omiaan aiheuttamaan kohteelle vahinkoa tai harmia! Itse olen toiminut juuri näin, oikeudenkäynti on tulossa kun käsittelyajat on valitettavasti tosi pitkiä :/ Tsemppiä ap tiedän miten paskalta toi tuntuu!!

Vierailija
69/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova kovaa vastaan, jos on jotain todisteita niin rikosilmoitusta kunnian loukkauksesta. Loukkaavan tiedon levitys on laitonta, huom vaikka olisikin totta mutta jos on omiaan aiheuttamaan kohteelle vahinkoa tai harmia! Itse olen toiminut juuri näin, oikeudenkäynti on tulossa kun käsittelyajat on valitettavasti tosi pitkiä :/ Tsemppiä ap tiedän miten paskalta toi tuntuu!!

Asioita voi hoitaa puhumallakin.

Vierailija
70/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita ei todellakaan tarvitse hoitaa puhumalla :DDDDD ei kannata alottaa jos ei kestä seurauksia esim oikeudenkäynti

Vierailija
71/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita ei todellakaan tarvitse hoitaa puhumalla :DDDDD ei kannata alottaa jos ei kestä seurauksia esim oikeudenkäynti

Selitä mitä selität. Mulla on ainakin parempaakin tekemistä, muuten istuisin koko helvetin elämäni oikeudessa osoittelemassa typeryksiä.

Vierailija
72/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotinkin että noi oikeudenkäynnit sun muut jos ei puhuminen auta tai riitä. Itse olen aina ensisijaisesti halunnut selvittää asiat helposti mutta jos ei onnistu niin kestäkööt seuraukset🤭

Vierailija
73/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli virhe että yritin kiusaajaa lähestyä useilla yhteydenotoilla, jopa hänen läheistään. Pyysin että lopettaisivat. Eivät suostuneet selvittämään asioita, eikä halunneet ymmärtää miltä minusta tuntuu. Tilanne vain paheni, olisi pitänyt antaa olla. Kiusaajalla on päihdetaustaa, joten toivon että häiriintynyt hoviväkensä myös tajuaisi ja hieman kyseenalaistaisi. Itse en päihteitä käytä, mutta kaikenlaisia nöyryyttäviä asioita nyt levitellään ja hulluksi nimitellään. 

Vierailija
74/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä puuhat. Kestäkää ne seuraukset. 

Vierailija
75/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon maksa vaivaa kun asianajaja hoitaa syytevaatimukset ja ite täytyy vaan kertoa mitä on tapahtunut ja sit ne todisteet. Ei tartte itse edes mennä ketään osottelemaan oikeuteen ! Oikeusavistajaan on muuten oikeus jokaisella, vaikka valtion varoista😊

Vierailija
76/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on julkisesta levityksestä niin siinä tapauksessa rikosilmoitus.

Vierailija
77/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa ettei hyvät keinot paljon auta joten etenkin jos on kuvattu jotain juttuja niin rikosilmoa kehiin, ne kuvatut materiaalit löytyy laite-etsinnässä jonka poliisit voi tehdä tutkiessa juttuja.

Vierailija
78/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että selittely vaan pahentaa tilannetta, ellet pysty takeltelematta osoittamaan, että joku haluaa jonkun vakuuttavan syyn takia mustamaalata sinua.

Vierailija
79/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä mitä selität. Mulla on ainakin parempaakin tekemistä, muuten istuisin koko helvetin elämäni oikeudessa osoittelemassa typeryksiä.

Joo ei kukaan sua oo pakottanut mihinkään, ite otan kyllä typeriltä mielelläni korvaukset ja aiheutan paskanjauhajille vaikeuksia jos vaan tilanne tulee

Vierailija
80/105 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, jos eristäytyy. Olen itse valinnut erilaisen tavan toimia. Joka selviää kiusaajalle jokin päivä, jos selviää.

Kaikkein parasta, jos tietenkin jaksaa elää ja olla suht normaalisti kaikesta huolimatta. Jouruilijat ja kiusaajat voittaa jos eristäytyy.