Kun ihmisestä liikkuu vääriä, ilkeitä juoruja, mitä kannattaa tehdä?
Kannattaako alkaa taistella koko maailmaa vastaan? Vai antaa juorujen laantua? Vai oikaista mahdollisimman laajalti?
Kommentit (105)
:DDDD ai että mä oikein ootan kun ois tollanen tilanne. Siis hyvällä tavalla tottakai, pidän asioiden asiallisesta selvittelystä :)
Jossain vaiheessa olet toivottavasti riittävän kypsä ymmärtämään ettei tuollaisilla asioilla ole elämässä mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Juorukellon asioiden selvittely on parasta hauskinta ikinä hehehheh asiat tulee selvittää perinpohjaisesti juorukellon omia asioita myöten mahdollisimman kuuluvasti ja kaikuvasti jne u know kyllä reilu selvittely naamatusten paljastaa kuka lähtee häntä koipien välissä. Siihen asti ollaan asiallisen kohteliaita mutta kun toisella on jotain hampaankolossa olen kyllä valmis selvittämään asiat perinpohjaisesti juoruajan sukuhistoria ulkonäköä persoonaa terveyttä myöten asioita . Voinhan toki ottaa omatkin tukijoukkoni selvittelemään jos jollain on jotain selvittelyn aihetta ;D Kuvainnollisesti vain nämä, ystävällisyydellä selvittelyt tottakai ja pärjää pitkälle .
Et vaikuta juorun kohteelta, vaan stalkkerilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juorukellon asioiden selvittely on parasta hauskinta ikinä hehehheh asiat tulee selvittää perinpohjaisesti juorukellon omia asioita myöten mahdollisimman kuuluvasti ja kaikuvasti jne u know kyllä reilu selvittely naamatusten paljastaa kuka lähtee häntä koipien välissä. Siihen asti ollaan asiallisen kohteliaita mutta kun toisella on jotain hampaankolossa olen kyllä valmis selvittämään asiat perinpohjaisesti juoruajan sukuhistoria ulkonäköä persoonaa terveyttä myöten asioita . Voinhan toki ottaa omatkin tukijoukkoni selvittelemään jos jollain on jotain selvittelyn aihetta ;D Kuvainnollisesti vain nämä, ystävällisyydellä selvittelyt tottakai ja pärjää pitkälle .
Et vaikuta juorun kohteelta, vaan stalkkerilta.
No en kyllä oo koskaan ketään stalkannut mitä vittua sä jauhat ? Projisoitko omia juttujas
Joku sanoi hyvin tämmöseen, että: ei mulla ainakaan ole mitään mainetta mitä pitäs suojella, en oo julkkis, oon normaali ihminen ja mitä väliä jostai juoruista. Tietäjät tietää ja tietääpä kenen kanssa ei kannata olla kaveri.
Jos kiusaaja on tarpeeksi hullu tai sadisti tai psykopaatti, ei kiusaaminen lopu mihinkään. Oikeastaan ihan sama mitä tekee. On teflonia, reagoi, välttelee. Ihan sama. Silloin ainoa keino on puhua aiheesta avoimesti, aina kun voi.Tämä on tietenkin sadistin mielestä "juoruamista".
Vierailija kirjoitti:
Systemaattiset maineeenpilaamiskampanjat ovat persoonallisuushäiriöisten ihmisten touhua. Itse olen joutunut tällaisen uhriksi. Nyt minua vihaavat täysin tuntemattomat ihmiset, jotka eivät tunne minua enkä minä heitä.
Tämä on tosi, mustamaalaaminen on nimenomaan narsisteille ominaista. Toisaalta tyhmä täytyy olla senkin joka kaiken uskoo
Not really kirjoitti:
Kannatta mennä mukaan koko juttuun paisuttelemaan asioita. ;)
Tämä pienellä varauksella. Kun juttuihin tulee tarpeeksi ristiriitoja niin harva ottaa niitä tosissaan. Pitää vain olla tarkkana että ristiriidat ovat tarpeeksi selkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiusaaja on tarpeeksi hullu tai sadisti tai psykopaatti, ei kiusaaminen lopu mihinkään. Oikeastaan ihan sama mitä tekee. On teflonia, reagoi, välttelee. Ihan sama. Silloin ainoa keino on puhua aiheesta avoimesti, aina kun voi.Tämä on tietenkin sadistin mielestä "juoruamista".
No enpä tiiä. Kyllä kiusaaminen aina saadaan loppumaan mutta täytyy punnita plussat ja miinukset. Teflonillakin voi kiusaamisen esimerkiksi saada tosiaan loppumaan kuten mainitsit...... Muistakaa ystävällisyys ja positiivisuus
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa olet toivottavasti riittävän kypsä ymmärtämään ettei tuollaisilla asioilla ole elämässä mitään merkitystä.
Kiitos. Nyt kuitenkin tuntuu aika maailmanlopulta, kun juttujen lisäksi myös salakuvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Nyt kuitenkin tuntuu aika maailmanlopulta, kun juttujen lisäksi myös salakuvausta.
Jotkut leikkii tulella
Kannattaa kyllä kiusaajien muuten btw muistutuksena olla tietoisia kenestä tosiaan juoruavat ja tuntevatko oikeastaan juoruttavaa ja hänen piirejänsä edes loppujenlopuksi kauhean hyvin. Kaikki ei lue otsassa
Mua kiusattiin nuorena ihan urakalla. Kuulin että ne oli kysellyt ja ihmetellyt olenko kuollut tai jotain, kun minua ei löydy netistä. Mikä tietysti kertoi niistä itsestä: niille on tosi tärkeää tulla nähdyksi, he eivät kestäisi ilman huomiota. Minulla taas päinvastoin, tunnen iloa siitä ettei kukaan ole sekaantumassa, pilaamassa elämääni. Enää.
rikosilmoitus, yhteystietojen vaihto, muutto, koulu/työkuviot, somet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Systemaattiset maineeenpilaamiskampanjat ovat persoonallisuushäiriöisten ihmisten touhua. Itse olen joutunut tällaisen uhriksi. Nyt minua vihaavat täysin tuntemattomat ihmiset, jotka eivät tunne minua enkä minä heitä.
Tämä on tosi, mustamaalaaminen on nimenomaan narsisteille ominaista. Toisaalta tyhmä täytyy olla senkin joka kaiken uskoo
Yhteinen "vihollinen" on keino bondata hovia
Joo kaikki ei halua sulle hyvää, kaikki ei oo sun kavereita, eikä kaikkiin voi todellakaan luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kyllä kiusaajien muuten btw muistutuksena olla tietoisia kenestä tosiaan juoruavat ja tuntevatko oikeastaan juoruttavaa ja hänen piirejänsä edes loppujenlopuksi kauhean hyvin. Kaikki ei lue otsassa
Yleensä nämä juoruajat ei tunne eikä tiedä juoruttavasta juuri mitään ja juorut perustuu heidän omiin mutuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
rikosilmoitus, yhteystietojen vaihto, muutto, koulu/työkuviot, somet..
Entäpä: kun on tehnyt kaiken tämän, monta kertaa. Mitäs sitten? Kiusaaja tekee näitä "selvittelyjään", uudestaan ja uudestaan. Kaikki tiedot ovat olleet salaisia jo yli 15 vuotta. Some yksityinen.