Mitä työtä teet iltaisin tai öisin? (Ei lainkaan aamuja)
Kertokaa!
Nyt riittää aamuherätykset. Haluan elää oman rytmini mukaan ja nukkua pitkään.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin iltatyötä ja öisin yötyötä.
Upea vastaus. Hei kiitos!
Ap
Minuakin kiinnostaisi, onko tällaista.
Palvelualan yrittäjä, voi itse päättää työajan. Hieroja, kampaaja
Siivoojana olen ainaisessa iltavuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojana olen ainaisessa iltavuorossa.
Minäkin olin ennen iltasiivoojana ja harkitsen taas palaamista siihen. Paljon tuntipalkkasi on? 10 vuotta sitten olin itse, niin kiinnostaa, onko palkkaus tällä hetkellä minkälainen.
Ap
Lähihoitaja kotihoidossa. Olen vuosia tehnyt pelkkää iltavuoroa, koska en pidä aamuherätyksistä. Nukun aina niin pitkään kuin huvittaa. Sopii mulle, vaikka työ itsessään on henkisesti ja fyysisesti raskasta ja erittäin vastuullista.
Myyn itseäni illalla ja yöllä. TikTokkaan myös illalla.
Aikuiskoulutuksessa iltakurssien opettajana tai ohjaajana.
Vakavasti masentunut olen. Luen näitä juttuja ja yritän päästä elämän syrjään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lehdenjakaja
Käsitykseni mukaan varhaisjakelu aloitetaan joskus neljältä yöllä. Periaatteessa se on yötyötä kai, mutta toisaalta enemmänkin aikainen aamuvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti masentunut olen. Luen näitä juttuja ja yritän päästä elämän syrjään kiinni.
Tsemppiä. Minäkin olen käynyt masennuksen läpi ja edelleen voin myöntää, että olen masennukseen taipuvainen. Nykyään kamppailen sosiaalisten tilanteiden pelon kanssa.
Ap
Olen pesijänä elintarviketehtaassa. Pesen koneita ja linjastoja.
Aamuvuoroja ei ole ikinä, koska tuotanto on aamuvuorossa. Joillain osastoilla tuotanto on myös illassa joten toiset pesijät tekee iltaa ja toiset yötä.
Palkka elintarvikealan tes mukainen.
Iltaisin iltatyötä ja öisin yötyötä.