Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
171101/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi hallitus on tehnyt päätöksen olla tekemättä mitään, sillä tekemättömyyskin on valinta.

Vierailija
171102/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pateettista itsepetosta edes yrittää selittää tätä Lännen eduksi ja Idän haitaksi. Lännen epäonnistumisesta olisi otettava opiksi, vaikka se ei meille, Western supremacisteille, kivutonta olekaan.

Matti Jantunen

Pakko tähän kommentoida että pateettinen ei tarkoita suomeksi samaa kuin pathetic.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171103/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään oireita , lähden ti reissun päälle Hgistä pohjoiseen mutten turistirysiin.

T*ppaja. Toivottavasti saat nukuttua yösi.

Liikun ffp3 tai 2 maski yllä ja pidän nyt karanteenia. Ei mitään oireita ja junassa menen yksin makuupaikalla.

Hienoa toimintaa :) 

Nyt on vähän pelottavaa tämä pelko joissain. Demonisoidaan etelän asukkaita, ihan kuin olisimme käveleviä tappajahirviöitä. Vaikka suuri osa toimii erittäin vastuullisesti.

Pelko ei saisi voittaa rakkautta!

Vierailija
171104/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään oireita , lähden ti reissun päälle Hgistä pohjoiseen mutten turistirysiin.

Liikun ffp3 tai 2 maski yllä ja pidän nyt karanteenia. Ei mitään oireita ja junassa menen yksin makuupaikalla.

Ai että oikein junassa. Kerro nyt edes, mikä juna, niin muot tietävät kiertää kuoleman lähettilään kaukaa. Etkö edes häpeä? Mutta kun minä minä minä minä minä. Käy niin hermoille nämä itsekkäät yksilöt, jota ei voi ajatella muita edes piirun vertaa. Mutta ei, KUN SE OMA S*ATANAN pullamaha on tärkein.

Hermoromahdus? Soita pian auttavaan puhelimeen <3

Vierailija
171105/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL sanoi muuntoviruksen osalta, että "meillä on aikaa varautua". Miten muka on varauduttu? 

Olen lopullisen kyllästynyt tähän, että päättäjät ja viranomaiset eivät joudu mihinkään vastuuseen tilanteen huonosta hoidosta.

Vierailija
171106/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle. Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. Jää nyt sinne kotiis vaan hautumaan viruksiesi kanssa. Jos yhtään tajuat mistään mitään.

Vierailija
171107/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa toimintaa :) 

Nyt on vähän pelottavaa tämä pelko joissain. Demonisoidaan etelän asukkaita, ihan kuin olisimme käveleviä tappajahirviöitä. Vaikka suuri osa toimii erittäin vastuullisesti.

Pelko ei saisi voittaa rakkautta!

No mutta niinhän te olette. Kaikki helsinkiläiset voisi sulkea Korkeasaareen. :)

Vierailija
171108/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että oikein junassa. Kerro nyt edes, mikä juna, niin muot tietävät kiertää kuoleman lähettilään kaukaa. Etkö edes häpeä? Mutta kun minä minä minä minä minä. Käy niin hermoille nämä itsekkäät yksilöt, jota ei voi ajatella muita edes piirun vertaa. Mutta ei, KUN SE OMA S*ATANAN pullamaha on tärkein.

Ei tartte soittaa, jos tuo yks tautinen tajuaa pysyä kotonaan. <3

Vierailija
171109/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulle tuli? Miksi pelkäät ihmistä joka on ollut karanteenissa pari viikkoa ennen reissuaan? Hänhän nimenomaan ON ajatellut muita.

Nouseeko katkeruus pintaan, kun et itse ole voinut/ uskaltanut elää ollenkaan? 

Vierailija
171110/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte soittaa, jos tuo yks tautinen tajuaa pysyä kotonaan. <3

Miksi sanot tervettä tautiseksi? Aika huolestuttavaa tuollainen täysin ilman syytä tuomitseminen =(

Vierailija
171111/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle. Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. Jää nyt sinne kotiis vaan hautumaan viruksiesi kanssa. Jos yhtään tajuat mistään mitään.

Sä taas olet vähän liian kauan hautunut yksin kotonasi, mennyt pahasti hermoon tämä tilanne ja terve järki unohtunut :( 

Vierailija
171112/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuori ja pk-seudun koronaryhmä voisi kyllä nyt tehdä jotain oikeasti.

Toivottavasti tulisi joku vaikka kolmen viikon sulku ja kaikki kiinni. Oli henkisesti helpompaa kuin tää jatkuva pieni hivuttaminen.

Vierailija
171113/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso suorana klo 11.15: Mikkelissä todettu 16 uutta koronatartuntaa – kaksi ketjua paikannettu keskussairaalaan ja keskustassa sijaitsevaan baariin

Essote on massatestannut väkeä eilisen illan ja yön aikana havaittuaan viisi uutta koronatartuntaa, joista osa oli todettu Mikkelin keskussairaalan työntekijöillä.

https://yle.fi/uutiset/3-11794429

Juuri tulin eräästä keskussairaalasta. Maskit oli kyllä kaikilla, mutta mitään kiirettä ei pidetty, vaikka lääkäri oli paikalla ja olisi voitu vähentää sitä ruuhkaisaa istumista koko maakunnasta olevien potilaiden seurassa. Lappuja oli, että muista metrin turvaväli.

Miltä ajattelit sen maskin suojaavan? Turvavälit olisi hyvä pitää, mutta jos tämä nainen ei sitä huomannut. Silloin ehkä siirtyisin itse ja en lähtisi tälläistä tänne foorumille kirjoittelemaan. Ymmärrättekö että leimaatte ihmisiä maskin käytöllä eri porukkaan. Tai se antaa ainakin sen kuvan. 

Vierailija
171114/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aivan upeeta, laiska ja saamaton työntekijä ei ole rokotteen arvoinen"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ac7af68a-9638-41a9-bc66-97501cf90…

EK haluaa työnantajille valtaa päättää siitä, kuka saa rokotteen ja kuka ei

Tänään klo 12:03

EK:n asiantuntijalääkäri: Kunta ei tiedä työntekijän tehtävänkuvasta.

Mistä tuo edunvalvontajärjestö on saanut valtansa määrätä ja ohjata hallituksen ja koko maan koronatoimia?

Eihän nuo ole toisten rokotteita ja päätettyä järjesetystä   vaatimassa itselleen, vain sitten kun on heidän vuoro, niin haluaisivat valita eniten tarvitsevat työntekijät, mutta eiköhän silloin jo ole niitä rokotteita sen verran, että koko firma voidaan rokottaa.

Olisihan se yleisönkin turvallisempaa asioida siellä missä asiakaspalvelijat on rokotettu, kuten sairaanhoitajatkin pitäisi minusta ensin rokottaa.

Vierailija
171115/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulle tuli? Miksi pelkäät ihmistä joka on ollut karanteenissa pari viikkoa ennen reissuaan? Hänhän nimenomaan ON ajatellut muita.

Sanoo olleensa. Ja paskat on ollut. Vähän on pitänyt käydä kahvilla ja ravintelissa ja kavereita tapaamassa ja ja ja... Oho, mistä se virus nyt tulikaan. No, ihan sama, lähdenpä levittämän junaan. Toivottavasti ei osu riskiryhmäläisiä kohdalle. <3 Kyllä nämä helsinkiläiset tiedetään.

Vierailija
171116/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koronaviruksen hybridiversio on ilmaantunut Kaliforniassa sen jälkeen, kun Ison-Britannian Kent-variantti ja Yhdysvalloissa löydetty kanta sulautuivat yhteen tartunnan saaneen henkilön sisällä.

Muunnos, jota ei ole vielä nimetty, on havaittu kerran Kaliforniassa, mutta tutkijoiden mukaan tapauksia on todennäköisesti enemmän. Sitä ei ole löydetty mistään muualta.

Tutkijat ovat huolestuneita, koska se kantaa mutaatioita, jotka näyttävät kykenevän leviämään nopeammin ja myös ohittamaan osan aiemmista infektioista tai rokotteista saadusta immuniteetista."/Daily Mail

Vierailija
171117/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääkaupunkiseutulaisten talvilomaviikko lähestyy ja pääsevät levittämään saastaansa muuallekin.

Mummoloissa odotetaan innolla :D

Vierailija
171118/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, vuoteni murmelina. Ollaan samassa tilanteessa ku vuosi sitten hiihtolomien aikaan. Mitään ei olla opittu. Kesän tukahtuneen tilanteen ryssiminen alkaa ottaa päähän entistä enemmän. Erona viime vuoteen on vain se, että hallitus sai sekavilla hassutteluhybrideillään aikaiseksi sen, ettei suurin osa enää jaksa edes seurata missä mennään.

Vierailija
171119/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma, kun ei vaan voi tajuta, että LEVIÄMISALUEELTA ei lähdetä yhtään mihinkään levittämään tautia, vain silloin ON ajatellut muita. Pysyköön kotonaan, ellei ole mitään todella akuuttia syytä matkustaa. Mikään "mutkumähaluun, minä minä minä" EI ole pätevä syy.

Vierailija
171120/176779 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin unohtui suomalainen  koronan pikatesti puhaltamalla? Milloin niitä on ympäri Suomea? Ei kai niitä myydä vain ulkomaille?

Tätä minäkin peräänkuuluttaisin!

Tämä olisi mahdollisuus, jota ei saa päästää käsistä. Kun yritystukia jaeltiin, niin tässä olisi nyt paikka tukea yritystä, joka on todella ansioitunut korona-aikana, ihan konkreettisen vastikkeen kautta.

Ketju on lukittu.