Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
101461/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on, kansallinen pään seinään hakkaamisvaihe. Kansa remuaa ja rellestää vapaammin kuin Ruotsissa tällä hetkellä.

Katellaan sitten syssymmällä, oliko hyvä idea.

Vierailija
101462/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten täällä porukka on jo niin diipisti koronan sisällä, että kuvittelevat jo kaupungille iltaa viettämään menemisen tarkoittavan varmaa kuolemaa 👍

No ei ne mummojen kuolemista ole huolissaan.

Vaan elinikäisestä elinvauriosta. Lue se saksalaisten huippukardiologien tutkimus.

Ja kumpaa uskon. Naiset ja persut on sitä mieltä että kyseessä on luonnon flunssa.

Tiedustelupalvelut amerikan ja saksan. Nobelvoittajat jne. Ovat sitä mieltä että kyseessä bioase labrasta.

Hmm. ???

Vaikea valinta.

Pitäisikö sinunkin viimein lukea ajatuksella se saksalaisten huippukardiologien tutkimus ettet päivästä toiseen tahattomasti vääristelisi sen sisältöä tässä ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101463/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kuinka täällä on tietyt vakiopostaajat joka päivä. On NatGeo-tyyppi, GSK-postaaja, influenssajankkaaja, harhainen salaliitto-psykoosityyppi, lasu-jankkaaja, korona accidents-sarjapostaaja, koronakiima-jankkaaja jne.

Voisitteko joskus vaihtaa levyä tai olla edes yhden päivän postaamatta samaa asiaa?

Kiitos.

Ja te, jotka vastailette näille, jättäkää please se tekemättä. Ei vaan noteerata.

Tykkäät kumminkin..

Vierailija
101464/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuli uutiskuvaa Baijerista, jossa ihmiset ihan rauhassa ottivat olutta terasseilla. Tällä palstalla huudetaan kylmä hiki otsalla, että me tartutetaan kaikki.

Niin?

Asun Tampereen keskustassa ja voin sanoa että uutiskuvat näillä kaduilla baarien lähellä on olleet vähän erinäköisiä viime viikonloppuina. Samaa sanoi Helsingin keskustassa asuva kaverini.

Vierailija
101465/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, kun Sauli Niinistö ottaisi ohjat koronakriisissä!

Vierailija
101466/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lähti kreetalle. Ei pelota ihmisiä koronat.

Vierailija
101467/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ruinaa että lähtisin viikonloppuna bilettämään Helsinkiin, ei kyllä huvita, en saisi edes nautittua siitä ,kun stressaisin viruslinkoja koko ajan.

Hän on vähän huolettomampi, pitää minua varmaan hysteerikkona, mutta en haluaisi tuota ikävää virusta kehooni.

Olen kyllä yksinäinen ja olis ihana käydä ihmisten ilmoilla, mutta kannattaako sellainen tässä tilanteessa?

Mitä muut tekisi?

Itse en lähtisi, koska aidosti kivaa ei olisi kuitenkaan ja sitten vielä saisi stressata pari viikkoa että tuliko tartunta vai ei. Ja sitten se bileilta vasta harmittaisikin jos siitä saisi tartunnan..

Ehtii sitä bilettää myöhemminkin. Ainakin toivottavasti.

Ja en ole koronahysteerikko vaan tolkun ihminen joka ei tässä tilanteessa pidä järkevänä mitään turhaa lietsuamista. Tartuntariski kun on varsinkin täällä pk-seudulla nyt todellisempi kuin kertaakaan aiemmin.

Vierailija
101468/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesieppi oli kaijakoon keikalla tunkemassa kunnon lepakon ottein likkakavereittensa suuhun ja roikkumassa ryntäissä ja levittämässä coronaa!

Vierailija
101469/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää, että virkamiehet lomailevat vielä. (varhila sanoi, että odotetaan, että virkamiehiä palailee lomiltaan)

Ja kaiken huippu, että pääministeri on käyttänyt energiaansa naimisiin menemiseen. Jokainen tietää, että niissä on paljon voimavaroja pelissä, jos hääjuhlan järjestää, kuten hän teki.

Vierailija
101470/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siirryttävä pandemian torjuntaan. Kaikki kiinni paitsi apteekit ja ruokakaupat. Jokaiselle covid passi. Parittomat numerot ja parilliset saa liikkua vuoropäivin ulkona 06-21 välillä. Tämmönen systeemi on muuallakin.

Vierailija
101471/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä, kun Sauli Niinistö ottaisi ohjat koronakriisissä!

Kirjoittakaa sille ja pyytäkää.

Vierailija
101472/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten täällä porukka on jo niin diipisti koronan sisällä, että kuvittelevat jo kaupungille iltaa viettämään menemisen tarkoittavan varmaa kuolemaa 👍

No ei ne mummojen kuolemista ole huolissaan.

Vaan elinikäisestä elinvauriosta. Lue se saksalaisten huippukardiologien tutkimus.

Ja kumpaa uskon. Naiset ja persut on sitä mieltä että kyseessä on luonnon flunssa.

Tiedustelupalvelut amerikan ja saksan. Nobelvoittajat jne. Ovat sitä mieltä että kyseessä bioase labrasta.

Hmm. ???

Vaikea valinta.

Pitäisikö sinunkin viimein lukea ajatuksella se saksalaisten huippukardiologien tutkimus ettet päivästä toiseen tahattomasti vääristelisi sen sisältöä tässä ketjussa?

Nuudelit on hyviä.

Eikös?

Muuten oletko nainen, vai persu. ??

Sakujen ja jenkkien tiedustelu nobelvoittajat on sitä mieltä että korona on bioase.

Mitä mieltä siitä. Ajatuksella?

Vierailija
101473/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kuinka täällä on tietyt vakiopostaajat joka päivä. On NatGeo-tyyppi, GSK-postaaja, influenssajankkaaja, harhainen salaliitto-psykoosityyppi, lasu-jankkaaja, korona accidents-sarjapostaaja, koronakiima-jankkaaja jne.

Voisitteko joskus vaihtaa levyä tai olla edes yhden päivän postaamatta samaa asiaa?

Kiitos.

Onko nuo edes eri tyyppi vai yksi ja sama? Huvittaa sekin kun jankataan kuinka elämä on elämistä varten eikä mökissään kököttämistä ja sitten päivystetään koko palstan aukioloaika pyörittämässä samaa levyä tässä ketjussa. Kuulostaa todella railakkaalta elämältä.

Mun mielestä toi tyyppi, jos on yksi ja sama on melko älykäs eikä halua myontaa korona^^^^ todeksi, onkohan niitä muita?

Minä olen tänään kirjoittanut, että elämää pitää elää, ja olen palstalla pitkästä aikaa. Kesä- ja heinäkuun olen matkustellut, käynyt risteilyllä, ollut mökillä, terasseilla ja ravintoloissa, marjastanut, shoppaillut alennusmyynneissä ja vaikka mitä. Nyt tänään kirjoittelin pitkästä aikaa. Ilmeisesti moni muukin on sitä, mieltä, että elämä on tarkoitettu elämistä varten, jos sitä on ketjussa toisteltu. Tottahan se on. Nuorilla on oikeus nauttia kesästä, ja ne jotka pelkäävät koronaa, ovat ystävällisiä ja eristävät itsensä. Kenenkään ei ole pakko osallistua rientoihin, mutta niillä, jotka haluavat niin tehdä, täytyy olla siihen mahdollisuus.

Vierailija
101474/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ruinaa että lähtisin viikonloppuna bilettämään Helsinkiin, ei kyllä huvita, en saisi edes nautittua siitä ,kun stressaisin viruslinkoja koko ajan.

Hän on vähän huolettomampi, pitää minua varmaan hysteerikkona, mutta en haluaisi tuota ikävää virusta kehooni.

Olen kyllä yksinäinen ja olis ihana käydä ihmisten ilmoilla, mutta kannattaako sellainen tässä tilanteessa?

Mitä muut tekisi?

Itse en lähtisi, koska aidosti kivaa ei olisi kuitenkaan ja sitten vielä saisi stressata pari viikkoa että tuliko tartunta vai ei. Ja sitten se bileilta vasta harmittaisikin jos siitä saisi tartunnan..

Ehtii sitä bilettää myöhemminkin. Ainakin toivottavasti.

Ja en ole koronahysteerikko vaan tolkun ihminen joka ei tässä tilanteessa pidä järkevänä mitään turhaa lietsuamista. Tartuntariski kun on varsinkin täällä pk-seudulla nyt todellisempi kuin kertaakaan aiemmin.

Tämä ketju ei ylipäätään ole se objektiivisin paikka kysyä mielipidettä tuohon asiaan. 95% henkilöistä täällä on syvällä koronasuossa ja ehdottomia kaikkeen siihen liittyvän suhteen.

Tuolla on koko kesän porukka elänyt ulkona ja tekee sitä edelleen. Eli jos heiltä kysyy, niin vastaus on päinvastainen kuin tällä palstalla.

Mitä tulee tuohon tartuntariskiin, niin keväällä oli kyllä pitkään yli 100 tapausta per päivä, että silloin oli kyllä paljon suurempi riski.

Vierailija
101475/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muut tekisi?

En menisi. Onko se ihan välttämätön meno? Niinhän Varhila äsken iltauutisissa sanoi, että ihmisten pitäisi kysyä itseltään / miettiä. Eli ei mentäisi matkoille tai isoihin kokoontumisiin, jos se ei ole välttämätöntä.

Valtionhallinto siis ohjeistaa tällaista, ministeri Kiuruhan sanoi myös näin. Samoin presidentti Niinistö.

Aika harvoin meillä valtionjohdosta tulee tällaista viestiä. Kannattaisi uskoa, tämä ei nyt ole se paikka kansalaistottelemattomuudelle.

Totta. Aika harvoin valtion johto sanoo, ettei kannata mennä juhlimaan. Eka kerta minun elämän aikana. Ehkä kannattaisi kuunnella?

Länsi demokratia osoittaa kyllä just nyt heikkoutensa. Ei ne suositukset riitä. Bilettäjä on aina ja tuhoaa koko pakan ja muun porukan, kun oma napa edellä mennään.

Siis joku kuuntelee jotain Varhilaa vai mikä se oli :D oikeesti. Itselläni on isot bileet vkl ja ehdottomasti olen menossa.

Vierailija
101476/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärsin sen vielä, että ihmiset ei ymmärtäneet helmikuussa riskejä ja hiihtolomalla joku bilettäjä sai vahingossa koronan esim. Itävallan after skissä.

Mutta nyt jos joku bilettäjä saa koronan ja sairastuu vakavasti tai saa jonkun komplikaation, niin mulla ei riitä empatiaa yhtään. Riski on tahallaan otettu ja seuraukset pitää sitten kantaa kuin mies/nainen. Yhtään ei kannata tulla itkemään sitten, että ei tiedetty tai ajateltu että voi omalle kohdalle osua.

Yhteiskunnan asenteet tulee varmaan tällä tavalla kovenemaan siis jatkossa suosituksia rikkovia kohtaan, mikä on ihan oikein.

Vierailija
101477/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neukku tuumas tulla vyötäröstä yli Viipurit sylissä ja kaikki havumajan taakse, mutta ei toi Puolan malli käyny vai miten päin se meni ja kuka tuli ensin.

Kolikkopokeriperkele meinas ottaa niskalenkin ja sen tekikin mutta riverin J antoi armon kun meni eristykset pikkasen päin vittua Sabatonin soidessa taustalla ja opin näytetyöt vaiheessa.

Vierailija
101478/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli koulun sähköpostiin (Lapin AMK) viesti, että kaikki alkavan syksyn opinnot pidetään verkko-opetuksena (eli etäopetuksena). Toivottavasti tämä osaltaan estää koronan leviämistä, kun kerta opiskelupaikkakuntani on ollut väkilukuun nähden yksi maamme pahimpia koronapesäkkeitä.

Vierailija
101479/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muut tekisi?

En menisi. Onko se ihan välttämätön meno? Niinhän Varhila äsken iltauutisissa sanoi, että ihmisten pitäisi kysyä itseltään / miettiä. Eli ei mentäisi matkoille tai isoihin kokoontumisiin, jos se ei ole välttämätöntä.

Valtionhallinto siis ohjeistaa tällaista, ministeri Kiuruhan sanoi myös näin. Samoin presidentti Niinistö.

Aika harvoin meillä valtionjohdosta tulee tällaista viestiä. Kannattaisi uskoa, tämä ei nyt ole se paikka kansalaistottelemattomuudelle.

Totta. Aika harvoin valtion johto sanoo, ettei kannata mennä juhlimaan. Eka kerta minun elämän aikana. Ehkä kannattaisi kuunnella?

Länsi demokratia osoittaa kyllä just nyt heikkoutensa. Ei ne suositukset riitä. Bilettäjä on aina ja tuhoaa koko pakan ja muun porukan, kun oma napa edellä mennään.

Kyllä se on ne jotka rajoitukset purkaa ilman kontrollia. Stm thl ja avi.

Nukkuvat isolla palkalla Ruususen unta. Nakkipalkka rajalle koirineen ja karanteenipaikkoineen.

Ei napostele.

Kansanmurha on halvempi ja helpompi.

Onhan se helpompaa aina hajottaa se hiekkalinna kuin rakentaa.

Tekopyhät syyttää pandemiassa yksilöä jolla ei ole mahdollisuuksia.

Kyllä tässä pandemiassa yksilöllä on paljonkin mahdollisuuksia omalta osaltaan tartuntariskiä pienentää, ihan riippumatta siitä isoveli tekee. Voi jättää matkustelun väliin vaikka se olisikin sallittua, voi käyttää maskia vaikka sitä ei erikseen suositeltaisikaan, voi pitää turvavälejä vaikka muut eivät pitäiskään ja monella muullakin tavoilla vähentää kontaktien ja siten myös potentiaalisten tartuntojen määrää. 

Vierailija
101480/176779 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muut tekisi?

Siis joku kuuntelee jotain Varhilaa vai mikä se oli :D oikeesti. Itselläni on isot bileet vkl ja ehdottomasti olen menossa.

No sanos muuta. Miksei voida uskoa thl. Se sano että tää on kausiflunssa. Oikeus minjisteri sanoi että tsuhna hyvin tottunut talvinuhaan.

Ja tosiaan thl sanoi ettei rajalla testaus tai karanteni ole hyöty. Ja nainen persu usko et tämä vain flunssa

Vain saksa usa tiedustelu ja nobel voittaja ajateele korona olla bio weapon. Itä vai länsi. Ympyrä vai kolmio vai kaksio vai yksiö. Ei mina tieda.

Sanoka joku se totus

Ketju on lukittu.