Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
150781/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset puuskutti tänään maskit naamalla Jouluostoksia. Itse kävelin ilman ja hymyilin. En noudattanut juuri mitään, enkä ole koskaan mitä ohjeita noudattanut. Miksi ylipäätänsä pukea jotain ihe maskia ja odottaa rokotetta kun ei tätä virusta olla koskaan edes eristetty eikä tehty Kochin Postulate-testiä. PCR pn polymerase chain reaction, niin huono pilaa koko korona. Ja koronoita mutatoituu jatkuvasti, niin missä se juuri se korona on mitä pitäisi erityisesti pelätä? Pitäisikö Rhinoviruksia myös pelätä? Lunssaa se vaan o..

Kerropa millä logiikalla kirjoitat sanan jouluostoksia näin: "Jouluostoksia"? Samalla logiikalla kuin päättelet koronan olevan vain suuri huijaus? Yksinkertaiset ihmiset uskovat helpommin salaliittoteorioihin, ja sinä olet kirjoituksestasi päätellen juuri sellainen.

Höpö höpö. Taisit itse kirjoittaa tuon?

Olen eri, mutta kirjoitan havaintoni.

Kukaan lääkäri ei pakota ottamaan rokotteita. Niistä huutavat nämä:

Media, siis propagandistit.

Muut maksetut tyypit. Huomio, kukaan ei näistä ole lääkäri.

Arkkipiispa, l. kirkko saa ilm. rahaa lääkefirmoilta. Arkkipiispa ei ole lääkäri.

Poliitikot koska agenda ja he eivät ole lääkäreitä.

THL, näillä tyypeillä kytkökset näihin lääkefirmoihin, Iltalehti.

Näiden keinot; painostus. Pääasiallinen keino: haukutaan kaikki järki-ihmiset ja ammattilaiset salaliittoteoreetikoiksi.

Että on röyhkeää.

Jopa maailman arvostetuin lääkäri ja tutkija on siis näiden mielestä foliohattu. Ja muutkin pätevimmät ihmiset. Olen täysin järkyttynyt tästä suuren luokan kusetuksesta. Valehtelusta.

Lähteitä?

Kuka maailman arvostetuin lääkäri ja tutkija on leimattu foliohatuksi, ja kenen toimesta?

Nobel-voittaja, joka ensimmäisenä eristi HIV-viruksen, Luc Montagnier, sanoi, että SARS-CoV-2 on laboratoriossa syntynyt virus. Hän on kuulemma foliohattu.

Ja ketkä leimanneet hänet foliohatuksi?

Diletantit. Poliitikot. Lääkefirmojen agentit. Maksetut aivopesijät.

Siis korostan, että DILETANTIT.

Vierailija
150782/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko rokotetiedotustilaisuuden. Tämä nyt tuleva rokote on yli 16-vuotialle. Onkohan muut tulevat rokotteet myös 16-vuotiaille vai ajateltiinko mennä luonnonimmuniteetillä joka saadaan kouluista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
150783/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset puuskutti tänään maskit naamalla Jouluostoksia. Itse kävelin ilman ja hymyilin. En noudattanut juuri mitään, enkä ole koskaan mitä ohjeita noudattanut. Miksi ylipäätänsä pukea jotain ihe maskia ja odottaa rokotetta kun ei tätä virusta olla koskaan edes eristetty eikä tehty Kochin Postulate-testiä. PCR pn polymerase chain reaction, niin huono pilaa koko korona. Ja koronoita mutatoituu jatkuvasti, niin missä se juuri se korona on mitä pitäisi erityisesti pelätä? Pitäisikö Rhinoviruksia myös pelätä? Lunssaa se vaan o..

Kerropa millä logiikalla kirjoitat sanan jouluostoksia näin: "Jouluostoksia"? Samalla logiikalla kuin päättelet koronan olevan vain suuri huijaus? Yksinkertaiset ihmiset uskovat helpommin salaliittoteorioihin, ja sinä olet kirjoituksestasi päätellen juuri sellainen.

Arkkipiispa, l. kirkko saa ilm. rahaa lääkefirmoilta. Arkkipiispa ei ole lääkäri.

Näiden keinot; painostus. Pääasiallinen keino: haukutaan kaikki järki-ihmiset ja ammattilaiset salaliittoteoreetikoiksi.

Että on röyhkeää.

Jopa maailman arvostetuin lääkäri ja tutkija on siis näiden mielestä foliohattu. Ja muutkin pätevimmät ihmiset. Olen täysin järkyttynyt tästä suuren luokan kusetuksesta. Valehtelusta.

Lähteitä?

Kuka maailman arvostetuin lääkäri ja tutkija on leimattu foliohatuksi, ja kenen toimesta?

En muista enää nimeä, mulla on oikeasti huono nimimuisti. En osaa linkittää tähän, varmasti hakisin sen ja linkittäisin jos osaisin.

Olen äärettömän väsynyt, ihan lopussa.

Varmasti löydät tietoa. Please, sitä on ihan tarpeeksi ja linkitä. Ole hyvä.

Muuten, kyseistä lääkäriä siteerataan eniten maailmassa.

John Ioannidis?

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Ioannidis

Vierailija
150784/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tulemaan pelottavia uutisia maailmalta, jotkut tahot alkaa yrittämään rajoittamaan ihmisten elämöö ketkä eivöt ota rokotetta. Todella kumma tilanne. Mitä on oikein tapahtumassa?

Suomessa tehdään jo samaa lakia ihmisten selän takana.

Pakko ensin ministereille, kansanedustajille ja kaikille, jotka pyrkivät painostamaan muut ihmiset ottamaan rokotteen. Jokaikisen eri rokotteen testaus ensin em. joukolla.

Olen samaa mieltä ja niin ovat monet muutkin. Ulkomaita myöten.

Suomalaisilla on flegmaattinen temperamentti ja liikuttava hyväuskoisuus. Herätys herätys. Toimikaa.

Vierailija
150785/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on röyhkeää.

Lähteitä?

En muista enää nimeä, mulla on oikeasti huono nimimuisti. En osaa linkittää tähän, varmasti hakisin sen ja linkittäisin jos osaisin.

Olen äärettömän väsynyt, ihan lopussa.

Varmasti löydät tietoa. Please, sitä on ihan tarpeeksi ja linkitä. Ole hyvä.

Muuten, kyseistä lääkäriä siteerataan eniten maailmassa.

John Ioannidis?

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Ioannidis

En uskalla sanoa. Mulla on ihan oikeasti tosi huono nimimuisti.

Mutta en valehtele.

Vierailija
150786/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tulemaan pelottavia uutisia maailmalta, jotkut tahot alkaa yrittämään rajoittamaan ihmisten elämöö ketkä eivöt ota rokotetta. Todella kumma tilanne. Mitä on oikein tapahtumassa?

Kaikki pitää saada rokotettua. Tämä on meille kerrottu. Myös syy on meille kerrottu. Bill Gates on itse sanonut että koko maailma rokotetaan. Ihmisiä on liikaa. Ja nyt se on tapahtumassa. Kaikki on meille kerrottu etukäteen, ihmiset ei vaan usko. En tiiä onko nyt jo myöhäistä mitään tehdä.

Tämä enää mahdollista. Soittakaa poliitikoille. Keksikää ikinä mitä vaan voitte. Media voisi tehdä tästä lopun jos haluaisi. Huuhtakaa niille että nyt loppuu tämä pelleily.Älkää suostuko enää tähän. Paljastakaa kaikki. Kantakaa vastuunne. Me kaikki. Ajattelin jo pitää turpani kiinni. En voi olla hiljaa.

Media on vasemmiston hallussa. Ne tekee mitä käsketään. Näkeehän sen ku kattoo hallituksen touhuja, että Suomessa ei mee nyt mikään oikein. Annetaan rikollisten jatkaa ja annetaan pääministerin johdolla siihen täysi tuki? Nämä on saanu kaiken sekasi. Sama koskee koko maapalloa.

Vierailija
150787/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuumepiikistä kertoo myös Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynek Lääkärilehdessä(siirryt toiseen palveluun).

– Tiedämme, että Pziferin rokote aiheuttaa aika voimakkaan paikallisen turvotus-, kuumotus- ja punoitusreaktion, johon saattaa liittyä kuumepiikki. Reaktio on kuitenkin hoidettavissa kuumelääkkeillä ja ohimenevä, Nohynek kertoi."

Hanna Nohynek kertoo rokotteen sivuvaikutuksista, Yle.

Mulla on aina influenssarokotteen jälkeen pistokohta sen verran arka vuorokauden verran ettei esim. tee mieli nukkua sillä kyljellä. Samoin kuume nousee puoli astetta. Hengissä olen vielä enkä ole halvaantunut tai saanut psyykkisiä vaivoja.

En tiedä mikä pointti tällä kommentilla oli, mutta nuohan on ihan normaaleja lieviä sivuvaikutuksia.

Se, että käsivarsi on arka esim painolle nukkuessa ei ole aika voimakas reaktio. Puolen asteen LÄMMÖN nousu ei ole mikään kuumepiikki. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.

Iski vaan nämä väärinkäsitykset silmään.

Ei mulla muuta.

Vierailija
150788/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sattui tänään marketissa vahinko. Yksi maskiton ylimielinen mies käveli ohi vierestä ja tuli kohta takaisin vaikka olisi voinut kiertää toisen hyllyvälin kautta. Kun tuli toistamiseen ihan viereen, pyörähdin ympäri paikalla ja vahingossa toinen kyynärpääni kohosi ja osui suoraan, tuon maskittoman naamaan. Oli hölmistynyt ja vaikutti että osui ikävään kohtaan kun piti ainakin nenästä kiinni tapahtuman jälkeen.

Poistuin paikalta, enkä viitsinyt seurata tilannetta pidempään. Olen pahoillani, oman varovaisuuden takiahan tuo tapahtui. Ehkä teidän maskittomien kannattaisi kulkea hiukan varovaisemmin maskeilla varustettujen lähellä. Osumia saattaa vahingossa tulla, kun yrittää suojata itseään, muista piittaamattomilta.

Vierailija
150789/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista kiuru on Klaus Schwapin oppilapsi kuten Marin. Marxismin eli komminismin kannattaja. Nyt se vain tuodaan lautaselle pakotettuna rajoituksilla, rokotteilla ja maskeilla. Sensuuri ja propaganda ovat työkalut ja kansalaisten pelottelu. Kyseessä on selkeästi psykologinen sodankäynti ja biologinen ase, jotta kansa luopuu oikeuksistaan. Missä ovat ne kansalaiset, jotka haistavat palaneen käryä. Meillä Oulussa on totuttu, että perustelut esitetään ennen toimia. Jos tieteeseen perustuvia todisteita ei esitetä, tulee ministerit asettaa syytteeseen maanpetoksesta ja vieraanvallaan kanssa juonittelusta.

Olen täysin samaa mieltä. En tule enää muuttamaan mielipidettäni.

Jos joku pystyy, saa todistaa kaikki nämä väitteet vääriksi.

Saatte haukkua, mutta se ei riitä perusteluiksi.

Vierailija
150790/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ne jotka ei ota rokotetta joutuu jatkamaan elämäänsä rajoitteiden kanssa eivätkä pyöri kylillä julkisissa tiloissa. Ne jotka ottaa rokotteen pääsevät elämään normaalisti. Mikä tässä on ongelma? Vai haluatteko te siis että kaikki jatkavat nykyistä menoa suojatakseen salaliittoteoreetikkoja?

Älä sitten itke, jos/kun havaitaan ettei rokote helpota elämääsi yhtään, vain vakavat oireet pysyvät ehkä hetken poissa.

Vierailija
150791/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista kiuru on Klaus Schwapin oppilapsi kuten Marin. Marxismin eli komminismin kannattaja. Nyt se vain tuodaan lautaselle pakotettuna rajoituksilla, rokotteilla ja maskeilla. Sensuuri ja propaganda ovat työkalut ja kansalaisten pelottelu. Kyseessä on selkeästi psykologinen sodankäynti ja biologinen ase, jotta kansa luopuu oikeuksistaan. Missä ovat ne kansalaiset, jotka haistavat palaneen käryä. Meillä Oulussa on totuttu, että perustelut esitetään ennen toimia. Jos tieteeseen perustuvia todisteita ei esitetä, tulee ministerit asettaa syytteeseen maanpetoksesta ja vieraanvallaan kanssa juonittelusta.

Näin tuon heti kun oli 1. tiedotustilaisuus, Kiurun ja muidenkin naamasta.

Totesin kyynisesti että tytöt eivät olleet vielä liian paatuneita poliitikkoja. Eivät vielä kokonaan kivikasvoja.

Vierailija
150792/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa vinkkejä siihen, miten suojata muita perheenjäseniä koronatartunnalta yhden sairastuessa

Koronatutkijan muu perhe säästyi koronalta, vaikka lukioikäinen poika sairastui. Poika käytti eri wc:tä kuin muut perheenjäsenet ja ruuat vietiin hänen huoneensa ovelle.

Helsingin yliopiston apulaisprofessori Tarja Sironen kertoo perheen noudattaneen tiukkaa hygieniakuria sen jälkeen, kun teini-ikäinen poika sairastui koronaan marraskuussa. Samassa taloudessa asuvat vanhemmat ja teini-ikäinen tyttö välttivät tartunnan. Poika oli eristyksissä seitsemän päivää, muu perhe kymmenen päivää. Poika oli perheeseen yhteydessä pääosin WhatsAppissa – näin pisaratartunnan riski väheni.

Sironen kertoo potilaan oleskelleen pääasiassa alakerrassa, ja muun perheen yläkerrassa.

– Jos jonkun meistä piti mennä alakertaan, hän viesti etukäteen siitä potilaalle, Sironen

kertoo lehdelle.

Talon kahdesta vessasta toinen oli kokonaan sairastuneen käytössä. Poika oli lähinnä omassa huoneessaan ja käytti poistuessaan aina maskia.

Sironen kertoo, että asuntoa tuuletettiin jatkuvasti.

Pojan ruuat vietiin hänen huoneensa ovelle kertakäyttöastioissa. Ruuan viejä käytti maskia ja pesi kätensä ennen ruuan viemistä ja sen jälkeen.

Ruokaostokset tehtiin eristyksen aikana verkkokaupassa.

Karanteenin päättymisen jälkeen alakerta siivottiin ja kaikki pinnat pyyhittiin pesuaineella.

Erillinen pyyhe tärkeää

Sirosen kaksikerroksisessa kodissa perheen sisäinen eristys onnistui melko hyvin. Niille, joiden on hankala pitää etäisyyttä kodin sisällä, Sironen antaa muutaman vinkin:  potilaan ja perheen täytyy ehdottomasti käyttää eri pyyhettä wc:ssä, yhteisissä tiloissa täytyy käyttää aina maskia ja potilaan pitää syödä erillään muista, koska syödessä ei voi käyttää maskia.

Sironen kertoo lehdelle, että poika on yhä toipilas.

– Jonkin aikaa sairastanut voi huokausta helpotuksesta. Mutta tarkalleen emme tiedä, miten kauan immuniteetti kestää, Sironen sanoo. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/korona-iski-suomalaisen-virustutkij…

Miten koronaan sairastunut voi käyttää maskia jos muutenkin on tukala hengittää?

Mihin sairastunut maskia tarvitsee? Sairastuneen tulisi pysytellä eristyksessä!

Eikö tätä vieläkään ymmärretä?

Tuossa puhuttiin koronaan sairastuneen perheenjäsenen liikkumisesta kodin yhteisissä tiloissa. Viikon tai pitempään kestävää eristysjaksoa ei välttämättä pysty kokonaan omassa huoneessa lusimaan, ottaen huomioon miten harvoin suomalaisissa kodeissa on suoraan makuuhuoneesta sisäänkäynti omaan vessaan.

Jos oireet ovat niin vakavia, ettei voi käyttää maskia, ei voi jäädä sairastamaan kotiin.

Vierailija
150793/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin oli viime tammikuusa Davosissa maailman rikkaimman eliitin kokouksessa. Siellä oli myös Schwab.

Vierailija
150794/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa laitetaan leirille jos on pelkkä epäilys tartunnasta.

Siitä se alkaa.

Vierailija
150795/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen äärettömän väsynyt. Pakko levähtää.

Tein parhaana. Varoitin. Velvollisuus hoidettu.

Tässä ei ole enää mitään lohtua.

Vierailija
150796/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan mahtaa valvoa että kuka on rokotettu ja kuka ei kaupungilla liikkuvista 😀

Vierailija
150797/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan pikaisesti rokote kaikkia salaliittoteorioita vastaan. Rokottamattomille portikielto palstalle.

Vierailija
150798/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuumepiikistä kertoo myös Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynek Lääkärilehdessä(siirryt toiseen palveluun).

– Tiedämme, että Pziferin rokote aiheuttaa aika voimakkaan paikallisen turvotus-, kuumotus- ja punoitusreaktion, johon saattaa liittyä kuumepiikki. Reaktio on kuitenkin hoidettavissa kuumelääkkeillä ja ohimenevä, Nohynek kertoi."

Hanna Nohynek kertoo rokotteen sivuvaikutuksista, Yle.

No entä ne 3% jotka saanu tähän mennessä oireita eivätkä ole esim töihin kyenneet?

Kannattaa muistaa myös se että nohynek lupaili aikanaan myös kuinka turvallinen sikapiikki on. Kunnes sitten ei ollutkaan. Nohynek ei myöskään itse ota rokotetta, koska hän on koronan sairastanut. Kauan kyllä kestää hällä vasta-aineet ku tavallisella kansalaisella ne häviää jo muutamassa kuukaudessa kuulemma ja koronaan voi sairastua vaikka sen miljoona kertaa. Hohhoi.

Vierailija
150799/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotusta ainakaan ennen syksyä.

Vierailija
150800/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin Minusta vaan tuntuu että joku tässä Korona hommassa ei täsmää.

Ketju on lukittu.