Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen sheivaa kainalonsa vielä näin 2024?

Vierailija
13.12.2024 |

Niin?? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNN??????????????

Vierailija
2/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja hyvää hygieniaa noudattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNN??????????????

Niiiiin? 

Vierailija
4/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keski-ikäinen. Ero nuorisoon on se, että nuoriso ei enää hoida itse vaan maksaa siitä jollekin muulle.  

Vierailija
5/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko poistaa. Hienhaju tarttuu niihin. Deodorantti toimii paremmin kun ei ole karvoja.

Vierailija
6/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiin? 

Niinniin??????

Vierailija
7/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keski-ikäinen. Ero nuorisoon on se, että nuoriso ei enää hoida itse vaan maksaa siitä jollekin muulle.  

Nuoriso heittää rahaa hukkaan. Entä muut?

Nuoret aikuiset ja vanhukset?

Vierailija
8/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
9/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko, koska kainalot alkaa kutista.

Vierailija
10/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sen verran vanha jo, että arvostan jos nainen ajelee kainalot ja sääret, pieni trimmaus alapäässäkin on mun mielestä erittäin upeeta, mutta ei pakollinen, eikä missään nimessä kaikkea pois. Tosin ajelen ja trimmailen itsekin ja jos naisella on jotain toiveita niin voin ajella vaikka kaikki karvat pois.

Vierailija
11/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa muiden karvoitus vielä näin 2024?

Vierailija
12/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen?

Öööö... tällainen normaalivartaloinen, 64-v nainen, hygieniasta huolehtiva. Mitähän muuta haluat vielä tietää?

No sanotaan vielä pituus 170 cm, paino 55 kg.

Vierailija
13/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sen verran vanha jo, että arvostan jos nainen ajelee kainalot ja sääret, pieni trimmaus alapäässäkin on mun mielestä erittäin upeeta, mutta ei pakollinen, eikä missään nimessä kaikkea pois. Tosin ajelen ja trimmailen itsekin ja jos naisella on jotain toiveita niin voin ajella vaikka kaikki karvat pois.

Mun vanha mies ei ajattele tuolla tavalla. Saan pitää karvat jos haluan.

Vierailija
14/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kauan sitten, kun olin nuori aikuinen, ehkä jo aikuinenkin ja kävin jonkun hieman nuoremman parikymppisen yliopistomiehen kotona, se alkoi valittamaan, ettei mulla ole varpaankynsissä kynsilakkaa. Tilanne oli aivan kummallinen. Se oli niinikään pettynyt naisvieraaseen, kun se varpaiden kynsilakka puuttui. 

Vierailija
15/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh.

Vierailija
16/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan saat. Onpa jalo mies. 

Vierailija
17/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko, koska kainalot alkaa kutista.

Eikö se sänki kutita enemmän 🤔

Vierailija
18/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävä, itsestään huolehtiva... Jos ei ole pimpsakarvatkin vähintään rajattuna, en anna munaa

Vierailija
19/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen naimisissa oleva kolmekymppinen kaupunkilaisnainen. Kainalot ovat ainoa paikka kehossani, joista sheivaan karvoja. Muut karvat saavat olla kuten ovat. Niin ja kyllähän mä tasotan muutaman kerran vuodessa hiuksiani ja nypin vähintään kahden viikon välein kulmakarvojani.

Olen viikoittain tilanteissa, joissa muut ihmiset näkevät kainaloni, enkä halua, että kainaloissani näkyisi tällöin karvaa. Toiseksi luulen, että kainaloissa olisi vahvempi tuoksu, jos antaisin karvojen kasvaa. Tämä johtuu siis siitä, että bakteerit, jotka aiheuttavat hienhajun, pääsevät oleilemaan ja lisääntymään karvojen pinnalla.

Vierailija
20/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan saat. Onpa jalo mies. 

Annoin kerraan miehen poistaa karvat ja mitähän siinä oikein tapahtui, mut pahalta näytti, kun karvojen tilalle tuli paha ihottuma. Siinä kohtaa on karvat pysynyt sen jälkeen.