Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, tuleeko teille koskaan paha mieli siitä kun ette voi viettää koti-iltaa kumppanin kanssa leffan äärellä mättöillen?

Vierailija
25.01.2020 |

Täällä on usein viikonloppuisin ketjuja aiheesta. Haaveiletteko semmoisista koti-illoista?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDD Öööö no ei tule paha mieli. Kannattaa hoitaa lääkitys kuntoon, jos kumppanin puuttuminen saa mielen mustaksi ja kyyneleet silmiin XD.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen. Mättöilystä ehkä niinkään.

Vierailija
4/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei,koska ei ole epätervettä suhtaumista ruokaan.

ei tarvitse ahmia tunteakseen nautintoa yms.

Vierailija
5/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, en oikein elokuvista niinkään perusta. Mieluummin viettäisin kumppanin kanssa yhteistä aikaa pelaillen jotain peliä, oli se sitten joku konsolipeli tai pöytärope tyyliin d&d. 

Vierailija
6/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään estä mättöilemästä ja leffailtaa pitämästä.

Vierailija
7/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hyvin katsoa leffat yksinkin enkä harrasta mättöä. (Johtuisko noista opettavaisista Teksasin superläskiohjelmista 😂)

Olen osa-aikasinkku eli kumppania tapaan noin harvoin. Me emme loju silloin telkun ääressä vaan panemme monta päivää putkeen.

Vierailija
8/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu joskus tulee. En nyt sano että haaveilisin mutta miettii ja muistelee sitä välillä. Täytyy vaan tyytyä osaansa, kun ei oikein kaikki se muu mitä vakituisen leffailtaseuran mukana tulisi, nappaa. Eikä satunnainen leffailtaseurakaan ole sama asia. En osaa olla oma itseni ja nauttia kuten paremmin tunnettaessa. Mutta eihän se ole mitenkään vaarallista jos välillä vähän haikeileekin. Valintoja valintoja.

Vierailija
9/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. En jaksa keskittyä elokuviin, enkä koskaan syö tv:n ääressä. Ihmisiä jaksan rajallisesti, silloin kun jaksan on mukavaa, mutta vastapainoksi pitää saada olla yksin.

Vierailija
10/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään, että uusi miekkonen haluaisi olla liian lälly XD. Ainakaan nyt hän ei onneksi vaikuta miltään lässyttäjältä. Kauniiksi sanoo toki :3 Ai vttu minulla on SORMEN SIVUSSA rakkuloita, tullut puhelimen käytöstä. Ai stna!!

Minä en ole muutenkaan sellainen julkisesti hempeilevä lässyttäjä. En kauhistu jos joku naikkonen erehtyy katsomaan miekkoseni suuntaan. Muistan kun teininä ekan poikkiksen kanssa kävelimme julkisilla paikoilla ja tytöt katsoivat poikkista vaikka olin hänen kanssaan XD. Mutta vtunko väliä. Poikkis laittoi aina geelillä tukan komeaksi ja oli ihan kivan näköinen muutenkin XD. Hajusteilla lotrasi ihan hulluna ja siitä jouduin sanomaan monta kertaa.

Vierailija
11/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei,koska ei ole epätervettä suhtaumista ruokaan.

ei tarvitse ahmia tunteakseen nautintoa yms.

Puhut syömisestä ahmimisena, mutta ei ole epätervettä suhtautumista ruokaan...?

Vierailija
12/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ylensyömiseen ja lihottamiseen miestä tarvitse buustaamaan. Sen voi tehdä yksinkin. Mutta sek*iin ja matkaseuraksi kyllä.

Vierailija
13/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule paha mieli. Katselen koiran kanssa, se tosin enimmäkseen kuorsaa. En syö telkkaria katsoessa ikinä mitään koska siinä tulee huomaamatta syötyä ihan liikaa.

Vierailija
14/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi ihan muut aktiviteetit mielessä kuin lösöillä sohvassa miehen kanssa, sitä voin tehdä yksinkin.

Ja oikeastaan juuri äsken teinkin, treffejä olisi tälle illalle tyrkyllä kolmet (ilman tinderöintejä), taidan valita sen muusikon joka pyysi keikalleen :)

N

Vierailija
15/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina silloin tällöin.

Vierailija
16/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka. Ikinen. Ilta.

Vierailija
17/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harmittaa, kun ei voi jakaa kokemuksia toisen kanssa. Koti-iltoinakin saattaa tulla sellainen olo, mutta useammin joissain erityisemmissä tilanteissa.

Vierailija
18/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miehen kanssa ahmia ruokaa ja katsoa leffaa. Ennemmin sänkyleikkejä tai sitten jotain kodin ulkopuolella.

Vierailija
19/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kaduttaa enemmän kuin mikään, että nuorempana oli aina joku, jotta ei olis tarvinnut olla yksin. Ei niin että olisin hakenut sitä, mutta käytännössä se mitä luulin seurusteluksi, oli sitä että henkilö tuli esim sunnuntai-iltana (kun oli juonut rahansa muiden kans) syömään ja omaa morkkistaan parantelemaan ilmaiseksi.

Eihän siinä mitään mutta kun oli kovin yksipuolista. Nyt vuosia jälkeenpäin en käsitä miksi olin sellainen tossu.

Vierailija
20/44 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule siitä, että mättöily jää väliin. Mutta sitä kaipaan, kun on katsottu leffa ja sitten puhuttu siitä. Exän kanssa katsottiin hyviä leffoja, jotka herätti keskustelua. Oli hyviä keskusteluita. Ei vain leffoista vaan muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän